Budowa małej elektrowni wodnej na istniejącym progu piętrzącym z niezbędną infrastrukturą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa małej elektrowni wodnej na istniejącym progu piętrzącym z niezbędną infrastrukturą na rzece Orzyc
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMaków Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Maków Mazowiecki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-14
  • Numer ogłoszenia502670-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502670-N-2020 z dnia 2020-01-14 r.

Miasto Maków Mazowiecki: Budowa małej elektrowni wodnej na istniejącym progu piętrzącym z niezbędną infrastrukturą na rzece Orzyc
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Maków Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny 55066830900000, ul. ul. Moniuszki  6 , 06-200  Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 171 002, e-mail urzad@makowmazowiecki.pl, faks 297 171 507.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.makowmazowiecki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.makowmazowiecki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa małej elektrowni wodnej na istniejącym progu piętrzącym z niezbędną infrastrukturą na rzece Orzyc
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa małej elektrowni wodnej korzystającej z wód rzeki Orzyc przy istniejącym progu piętrzącym w km 24 + 100 wraz z infrastrukturą towarzyszącą. ETAP I Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowej Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej oraz podjęcie wszelkich niezbędnych działań administracyjnych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji i pozwoleń dla realizacji wszystkich elementów składowych planowanej inwestycji, tj.: - wykonanie odmulenia zbiornika wodnego, - wykonanie turystycznego zagospodarowania zalewu, - wykonanie infrastruktury hydrotechnicznej, - wykonanie instalacji OZE, - wykonanie remontu przepompowni, - wykonanie remontu budynku nieczynnej MEW. ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH Wykonanie odmulenia zbiornika wodnego w Makowie Mazowieckim Zakres prac obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej oraz podjęcie wszelkich niezbędnych działań administracyjnych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji i pozwoleń koniecznych do realizacji odmulenia zbiornika wodnego w Makowie Mazowieckim, w tym: - uzyskanie aktualnych materiałów do projektowania, - uzyskanie aktualnych materiałów własnościowych (wypisy z rejestru gruntów), - opracowanie Operatu wodnoprawnego i Instrukcji Gospodarowania Wodą ze wszystkimi uzgodnieniami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo wodne z uzyskaniem prawomocnej decyzji wodnoprawnej, w tym m. in. uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na: - usługi wodne obejmujące pobór wód powierzchniowych zgodnie z art. 35, ust. 3, pkt 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne, - usługi wodne obejmujące odprowadzanie do wód lub do ziemi wód pobranych i niewykorzystanych zgodnie z art. 35, ust. 3, pkt 9 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne, - opracowanie projektu budowlanego do zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych, - wykonanie zgłoszenia remontu zbiornika wodnego, - opracowanie lub pozyskanie innych, nieujętych w niniejszym PFU wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Ochrony Środowiska, Prawem Wodnym oraz innymi obowiązującymi przepisami, dokumentacji oraz decyzji. Wykonanie remontu przepompowni Zakres prac obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej oraz podjęcie wszelkich niezbędnych działań administracyjnych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji i pozwoleń koniecznych do wykonania remontu przepompowni, w tym: - uzyskanie aktualnych materiałów do projektowania, - uzyskanie aktualnych materiałów własnościowych (wypisy z rejestru gruntów), - wykonanie ekspertyzy technicznej budynku przepompowni, - wykonanie audytu energetycznego budynku w związku z pracami remontowymi, - opracowanie projektu budowlanego do zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych, - wykonanie zgłoszenia remontu przepompowni, - opracowanie projektu wykonawczego dla każdej z branż wzajemnie ze sobą skoordynowanych, - sporządzenie dokumentacji techniczno-rozruchowej, - opracowanie lub pozyskanie innych, nieujętych w niniejszym PFU wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Ochrony Środowiska, Prawem Wodnym oraz innymi obowiązującymi przepisami, dokumentacji oraz decyzji. Wykonanie infrastruktury hydrotechnicznej Zakres prac obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej oraz podjęcie wszelkich niezbędnych działań administracyjnych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji i pozwoleń koniecznych do wykonania infrastruktury hydrotechnicznej w obrębie jazu piętrzącego w km 24+100 rzeki Orzyc, w tym: - uzyskanie aktualnych materiałów do projektowania, - uzyskanie aktualnych materiałów własnościowych (wypisy z rejestru gruntów), - opracowanie Operatu wodnoprawnego i Instrukcji Gospodarowania Wodą ze wszystkimi uzgodnieniami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo wodne wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji wodnoprawnej, w tym m. in. uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na: - wykonanie urządzeń wodnych z art. 389, pkt 6 w związku z art. 16 pkt 65 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne, - usługi wodne obejmujące piętrzenie wód powierzchniowych oraz korzystanie z tych wód zgodnie z art. 389 pkt 1 w związku z art. 35, ust. 3, pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne, - usługi wodne obejmujące korzystanie z wód do celów energetyki, w tym energetyki wodnej zgodnie z art. 389 pkt 1 w związku z art. 35, ust. 3, pkt 6 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne, - szczególne korzystanie z wód poprzez zapewnienie wody dla funkcjonowania urządzeń umożliwiających migrację ryb zgodnie z art. 389 pkt 2 w związku z art. 34 pkt 11 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne, - pozyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, - pozyskanie uzgodnienia w zakresie przebudowy istniejącego rurociągu kanalizacji sanitarnej z Miejskim Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych, - dokonanie wszelkich formalności i pozyskanie niezbędnych uzgodnień związanych z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej i teletechnicznej, - pozyskanie uzgodnienia realizacji inwestycji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, - opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, - opracowanie projektu wykonawczego dla każdej z branż wzajemnie ze sobą skoordynowanych, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, - opracowanie specyfikacji technicznych STWiORB, - opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów, - opracowanie lub pozyskanie innych, nieujętych w niniejszym PFU wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Ochrony Środowiska, Prawem Wodnym oraz innymi obowiązującymi przepisami, dokumentacji oraz decyzji. Wykonanie instalacji OZE Zakres prac obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej oraz podjęcie wszelkich niezbędnych działań administracyjnych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji i pozwoleń koniecznych do wykonania instalacji OZE, w tym: - uzyskanie aktualnych materiałów do projektowania, - uzyskanie aktualnych materiałów własnościowych (wypisy z rejestru gruntów), - opracowanie projektu budowlanego, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - opracowanie projektu wykonawczego dla każdej z branż wzajemnie ze sobą skoordynowanych, - opracowanie specyfikacji technicznych STWiORB, - opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów, - wykonanie niezbędnych formalności związanych z zamiarem sprzedaży energii elektrycznej pochodzącej z OZE (uzyskanie koncesji) wraz z określeniem odpowiedniej formy sprzedażowej (aukcje OZE/taryfy gwarantowane), - sporządzenie dokumentacji techniczno-rozruchowej, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, - opracowanie lub pozyskanie innych, nieujętych w niniejszym PFU wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Ochrony Środowiska, Prawem Wodnym oraz innymi obowiązującymi przepisami, dokumentacji oraz decyzji. Wykonanie turystycznego zagospodarowania terenu Zakres prac obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej oraz podjęcie wszelkich niezbędnych działań administracyjnych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji i pozwoleń koniecznych do realizacji turystycznego zagospodarowania terenu, w tym: - uzyskanie aktualnych materiałów do projektowania, - uzyskanie aktualnych materiałów własnościowych (wypisy z rejestru gruntów), - wykonanie oceny stanu technicznego obwałowania rzeki Orzyc, - opracowanie Operatu wodnoprawnego i Instrukcji Gospodarowania Wodą ze wszystkimi uzgodnieniami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo wodne wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji wodnoprawnej, - opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, - opracowanie projektu wykonawczego dla każdej z branż wzajemnie ze sobą skoordynowanych, - opracowanie specyfikacji technicznych STWiORB, - opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów, - opracowanie lub pozyskanie innych, nieujętych w niniejszym PFU wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Ochrony Środowiska, Prawem Wodnym oraz innymi obowiązującymi przepisami, dokumentacji oraz decyzji. Wykonanie remontu istniejącej MEW Zakres prac obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej oraz podjęcie wszelkich niezbędnych działań administracyjnych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji i pozwoleń koniecznych do wykonania remontu istniejącej MEW w obrębie jazu piętrzącego w km 24+100 rzeki Orzyc, w tym: - uzyskanie aktualnych materiałów do projektowania, - uzyskanie aktualnych materiałów własnościowych (wypisy z rejestru gruntów), - opracowanie ekspertyzy technicznej istniejącego budynku MEW, - pozyskanie uzgodnienia realizacji inwestycji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, - opracowanie projektu budowlanego do zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych, - wykonanie zgłoszenia remontu istniejącej MEW, - opracowanie projektu wykonawczego dla każdej z branż wzajemnie ze sobą skoordynowanych, - opracowanie lub pozyskanie innych, nieujętych w niniejszym PFU wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Ochrony Środowiska, Prawem Wodnym oraz innymi obowiązującymi przepisami, dokumentacji oraz decyzji. Przeprowadzenie procedury kredytowej Zakres prac obejmuje przeprowadzenie procedury kredytowej, w skład której wchodzi: rozeznanie rynku kredytowego, skompletowanie wymaganych dokumentów, wykonanie niezbędnych opracowań w ramach procedury kredytowej oraz rozpoznanie ofert jednostek kredytujących i przedstawienie ich Zamawiającemu będącemu Kredytobiorcą. Zestaw dokumentów wymagany do skompletowania przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej: - Biznesplan inwestycji, - Wymagane decyzje administracyjne w zakresie ochrony środowiska, w skład których wchodzą m.in.: wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzja o warunkach zabudowy, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzja udzielająca pozwolenia wodnoprawnego oraz inne decyzje i uzgodnienia wymagane prawem ochrony środowiska. - Prawomocna decyzja udzielająca pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych właściwemu organowi zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, - Umowy z dostawcami/wykonawcami robót, w tym: gwarancje dobrego wykonania kontraktu, gwarancje techniczne urządzeń oraz umowy serwisowe, - Harmonogram rzeczowo - finansowy inwestycji podpisany przez Kredytobiorcę oraz inspektora nadzoru (jeśli rodzaj inwestycji tego wymaga), - Dokumenty potwierdzające aktualne zaawansowanie rzeczowe i finansowe inwestycji – protokoły, faktury, przelewy itp. - Dokumenty potwierdzające prawo własności, użytkowania wieczystego lub dzierżawy nieruchomości, na której realizowana będzie inwestycja, tj. aktualny wypis z księgi wieczystej lub umowa dzierżawy na okres dłuższy niż okres kredytowania (w formie aktu notarialnego). Oprócz umowy dzierżawy Kredytobiorca powinien przedstawić umowy służebności praw przejścia przez teren do obiektów inwestycji, niezbędnych na potrzeby prawidłowego funkcjonowania realizowania inwestycji. - Referencje planowanej do zastosowania technologii. Dodatkowo – dane eksploatacyjne z istniejących podobnych inwestycji. - Raport oddziaływania na środowisko (jeżeli był wymagany) lub informacja o wpływie przedsięwzięcia na środowisko, stanowiąca podstawę uzyskania decyzji środowiskowej (jeżeli dotyczy). - Warunki techniczne przyłączenia do sieci elektroenergetycznej. - Projekty budowlane – instalacja, przyłącza (do wglądu). - Umowa przyłączeniowa do sieci elektroenergetycznej. - Umowa służebności przesyłu energii (jeśli dotyczy). - Promesa koncesji/koncesja na wytwarzanie energii elektrycznej wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. - Dokument potwierdzający uczestnictwo w systemie wsparcia - wygranie aukcji na sprzedaż energii odnawialnej wydany przez Urząd Regulacji Energetyki/system FIT/FIP. - Umowa na sprzedaż całej wyprodukowanej energii elektrycznej (ilość i wartość energii) – potwierdzające dane ujęte w biznesplanie (na etapie oceny wniosku dopuszcza się przedstawienie listu intencyjnego). - Polisy ubezpieczeniowe realizowanej inwestycji oraz mienia Kredytobiorcy, od wszystkich rodzajów ryzyk (w tym: od ognia i zdarzeń losowych, rabunku, wandalizmu, kradzieży, ryzyk nieprzewidzianych, od utraty zysku spowodowanej zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej) w trakcie realizacji i eksploatacji inwestycji. - Informacje dotyczące parametrów technicznych instalacji (na podstawie dokumentacji projektowej) wraz z opracowaniem dot. prognozowej wielkości produkcji energii elektrycznej i z danymi stanowiącymi podstawę wyliczeń. - Oraz wszelkie inne dokumenty wymagane przez daną jednostkę udzielającą kredytu. UWAGA ! Zakres opracowania projektowego obejmuje całe zadanie inwestycyjne planowane do zrealizowana, jednakże część wykonawcza obejmuje jedynie część dokumentacji – zadania wskazane poniżej. Zadanie 2: Wykonanie prac budowlanych związanych z drenażem brzegów rzeki Orzyc Zabezpieczenie obszaru w pobliżu jazu piętrzącego przed wystąpieniem lokalnych przesięków i przecieków. Parametry techniczne drenażu zostaną ustalone na etapie dokumentacji projektowej w oparciu o wyniki badań geotechnicznych. Zakłada się drenaż francuski z zastosowaniem rur drenarskich o minimalnej średnicy DN 100 w zasypce żwirowej szczelnie zawiniętej w geowłókninie. Drenaż wykonany ze spadkiem w kierunku stopnia wodnego, gdzie przewiduje się wykonać wyloty drenarskie do stanowiska dolnego rzeki Orzyc. Zadanie 3: Wykonanie prac budowlanych związanych z odwodnieniem Parku Sapera 1. Udrożnienie i regulacja rowu melioracyjnego znajdującego się w centralnej części parku oraz doprowadzenie go ze spadkiem w kierunku południowego obwałowania, gdzie przewiduje się wykonać przepust wyposażony w klapę zwrotną, odprowadzający wodę do rzeki Orzyc poniżej jazu piętrzącego. Zabezpieczenie rowu planuje się wykonać za pomocą gabionów lub płyt ażurowych. Długość rowu wraz z przepustem wyniesie około 250 metrów. 2. Udrożnieni i regulacja rowu melioracyjnego biegnącego wzdłuż wschodniego obwałowania parku o długości około 290 metrów oraz zabezpieczenie skarp za pomocą gabionów lub płyt ażurowych. Zadanie 4: Wykonanie prac budowlanych związanych z remontem budynku przepompowni Remont budynku przepompowni polegać będzie przede wszystkim na odnowieniu budynku oraz wzmocnieniu jego konstrukcji, pracami remontowymi zostaną objęte również elementy branży elektrycznej, grzewczej, wentylacyjnej, wodociągowej oraz kanalizacyjnej. Przewiduje się montaż dwóch zatapialnych pomp zasilających zbiornik wodny oraz rurociągów tłocznych. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w budynku celem podłączenia pomp. Montaż instalacji fotowoltaicznej działającej jako wsparcie w zapotrzebowaniu na energię elektryczną budynku. Oczyszczenie i odmulenie kanału doprowadzającego wodę do przepompowni oraz obsadzenie kanału roślinnością. ETAP II Zadanie 1: Wykonanie prac budowlanych związanych z przebudową stopnia wodnego oraz budową przepławki Przebudowa stopnia wodnego w zakresie nowego piętrzenia wód na rzece Orzyc wraz z przebudową kładki dla pieszych na nową z drewna klejonego warstwowo, filarami, przyczółkami i progiem jazu z betonu hydrotechnicznego. Umocnienie dna i skarp w obrębie jazu narzutem kamiennym lub materacami siatkowo – kamiennymi na geowłókninie separacyjnej. Umożliwienie migracji ryb oraz innych organizmów wodnych w górę rzeki w miejscu występowania jazu piętrzącego. Przepływ Qmin=0,14 m3/s, długość komór 1,90 m, szerokość komór 1,20 m oraz prędkość przepływu 0,40 – 2,00 m/s. Zadanie 2: Wykonanie prac budowlanych związanych z budową Małej Elektrowni Wodnej w obrębie stopnia wodnego Mała elektrownia wodna będzie złożona z kanału dopływowego, dwóch żelbetowych komór turbin, budynku MEW, kanału odpływowego i przyłącza elektrycznego. Budynek o konstrukcji mieszanej żelbetowo – murowanej dostosowany do montażu turbozespołu i produkcji energii elektrycznej. Ściany części podziemnej z betonu hydrotechnicznego, ściany części nadziemnej murowane z betonu komórkowego i dach dwuspadowy. Zadanie 3: Wykonanie prac budowlanych związanych z instalacją OZE Wyposażenie technologiczne ujęcia: zastawki remontowe, zamknięcie główne, kraty wlotowe oraz kładka z krat pomostowych. Wyposażenie technologiczne budynku MEW: dwa turbozespoły typu Kaplan o pionowej osi obrotu wirnika (moc jednej turbiny: 60 kW i przełyk: 4,0 m3/s każdy), generator, szafy sterownicze, przepływomierz i suwnica. Instalacja fotowoltaiczna powinna składać się z modułu polikrystalicznego o mocy modułu 320 W – moc instalacji 5 kW. Instalacja wiatrowa powinna składać się z turbiny pionowej o mocy 2 kW mocowanej do słupa lub masztu.

II.5) Główny kod CPV: 45251120-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45251100-2
71320000-7
71323100-9
45310000-3
56262640-9
45350000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tymże okresie – wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na: • opracowaniu projektu budowlanego oraz wykonawczego wraz z uzyskaniem wszelkich zgód administracyjnych na budowę elektrowni wodnej oraz co najmniej jedno zadanie polegające na: • przeprowadzeniu wszelkich prac budowlanych związanych z budową elektrowni wodnej lub innego obiektu budowlanego przy którym konieczne było wykonanie części prac na rzece lub zbiorniku wodnym o wartości co najmniej 1.000.000,00 PLN. 2) dysponuje w celu wykonania zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami. W przypadku wykonawcy zagranicznego – uprawnienia równoważne do kierowania robotami. W skład zespołu powinna wejść, co najmniej: • Projektant: - posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia inżynieryjne w specjalności hydrotechnicznej, - posiadający min. 3 – letnie doświadczenie polegające na projektowaniu obiektów budowlanych, - opracował co najmniej jeden projekt związany z budową elektrowni wodnej; • Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: - posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - posiadający min. 3 – letnie doświadczenie polegające na projektowaniu obiektów budowlanych, - brał udział przy opracowaniu co najmniej jednego projektu związanego z budową elektrowni wodnej; • Kierownik budowy: - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia inżynieryjne w specjalności hydrotechnicznej, - posiadający min. 3 – letnie doświadczenie polegające na kierowaniu robotami budowlanymi, - pełniący funkcję kierownika budowy w co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie elektrowni wodnej lub innego obiektu budowlanego; • Kierownik robót elektrycznych: - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - posiadający minimum 3 – letnie doświadczenie polegające na kierowaniu robotami budowlanymi, - brał czynny udział przy rozruchu co najmniej jednej elektrowni wodnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ),
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (załącznik nr 6a do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150.000,00 złotych (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu - Nr 94891700010012558520000040 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu WIK.271.1.2020”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim pok. 19 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie w projektowaniu 15,00
Doświadczenie w realizacji 15,00
Udzielona gwarancja, serwis i konserwacja 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć oraz którym, ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec i im przeciwdziałać; b) przyczyn technicznych lub wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 14 dni; c) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d) decyzji służb konserwatorskich lub nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót, takich jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania prac archeologicznych (badań archeologicznych); e) przedłużających się terminów uzyskania uzgodnień lub pozwoleń organów administracji; f) ujawnienia w trakcie robót urządzeń, instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie mogła zostać przewidziana na etapie opracowywania dokumentacji projektowej; g) realizowanie przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; h) konieczności rozszerzenia przedmiotu umowy o roboty niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, które są niezbędna do realizacji zadania podstawowego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, przy zachowaniu łącznie następujących warunków: - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; - zmiana Wykonawcy spowodowałaby problem w użytkowaniu przedmiotu umowy lub znacznie zwiększyłaby koszty Zamawiającego; - jako podstawę do kalkulacji ww. robót przyjmuje się kosztorys przedłożony przez Wykonawcę. Kosztorys musi zostać pozytywnie zaopiniowany przez Inspektora Nadzoru oraz Kierownika Budowy; i) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, które mają wpływ na dalszą realizację przedmiotu umowy – ciężar udowodnienia ww. faktu spoczywa na Wykonawcy; j) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego na okres co najmniej 14 dni; k) zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; l) zmiana terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy nastąpi tylko w przypadku uzasadnionych okoliczności, których podstawą będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-29, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI