Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-04-05
  • ZamawiającyGmina Redzikowo
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00254396
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Redzikowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartoszl@gminaredzikowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaredzikowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e0e6636-e76a-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051278/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_slupsk 12.2. W celu skrócenia
czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została
wysłana do zamawiającego. 15.1. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W
procesie składania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca może złożyć
bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez
platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza
składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania). 15.3. Oferta powinna
być: a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, b) złożona przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, c) podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osobę/osoby upoważnioną/upoważnione 15.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez
wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji
elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 15.5. W
przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia
odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 15.6. Zgodnie z art.
18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w
terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one
udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce
wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. 15.7. Wykonawca, za
pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji
zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
15.11. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego
skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem
oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę
ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub
sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt
Gminy Redzikowo – Urząd Gminy Redzikowo, Sportowa 34, 76-200 Słupskikontakt z Inspektorem Ochrony
Danych1 – iod@gminaredzikowo.pl lub na adres: Urząd Gminy Redzikowo, Sportowa 34, 76-200
SłupskPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia: Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97
ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych1;-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO2;-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie
przysługuje Pani/Panu:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;Przysługuje Pani/Panu
również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych
osobowychobowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt
Gminy Redzikowo – Urząd Gminy Redzikowo, Sportowa 34, 76-200 Słupskikontakt z Inspektorem Ochrony
Danych1 – iod@gminaredzikowo.pl lub na adres: Urząd Gminy Redzikowo, Sportowa 34, 76-200
SłupskPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia: Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97
ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych1;-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO2;-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie
przysługuje Pani/Panu:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;Przysługuje Pani/Panu
również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych
osobowychobowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 Budowa linii oświetlenia wraz z lampami oświetlenia ulicznego na dz. nr 221,223/1224/1, 225/12 i 225/14w m. Włynkowo, gm. Redzikowo.
Zgodnie z załączoną dokumentacją przewiduje się:
- wybudowanie linii kablowej YAKXS 4x25mm2, ca 300m w osłonie Arot;
- montaż słupa podwójnie-ocynkowanego h=6m na fundamencie – 7 .sztuk,
( słup nr 2/3, 2/2/2/1, 1/1,1/2, 1/3,1/5) -1/4 bez słupa jedynie pętla pętla
- fundament prefabrykowany jednoczęściowy - 7.szt.
- montaż nowych opraw - 7 sztuk; na wysięgniku
- 38 W - 4 sztuk;
- min. 5 stopniowa redukcja mocy oświetlenia zaprogramowana wstępnie:
100% od 6,00 do 20,00
80% od 20,00 do 22,00
60% od 22,00 do 24,00
40% od 24,00 do 5,00
- dostarczyć geodezję powykonawczą
- Szafka sterownicza SO
- zagospodarowanie terenu: doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.
W/w zakres prac należy wykonać zgodnie projektem technicznym decyzja nr AB.6743.1129.2022.IX z dnia 05.12.2022

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Budowa linii oświetlenia wraz z lampami oświetlenia ulicznego na dz. nr 152 i 20 w m. Włynkowo, gm. Redzikowo.
- wybudowanie linii kablowej YAKXS 4x25mm2, ca 300m w osłonie Arot;
- montaż słupa podwójnie-ocynkowanego h=6m na fundamencie – 7 .sztuk,
( słup nr 2/3, 2/2/2/1, 1/1,1/2, 1/3,1/5) -1/4 bez słupa jedynie pętla pętla
- fundament prefabrykowany jednoczęściowy - 7.szt.
- montaż nowych opraw - 7 sztuk; na wysięgniku
- 38 W - 4 sztuk;
- min. 5 stopniowa redukcja mocy oświetlenia zaprogramowana wstępnie:
100% od 6,00 do 20,00
80% od 20,00 do 22,00
60% od 22,00 do 24,00
40% od 24,00 do 5,00
- dostarczyć geodezję powykonawczą
- Szafka sterownicza SO
- zagospodarowanie terenu: doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.
W/w zakres prac należy wykonać zgodnie projektem technicznym decyzja nr AB.6743.1129.2022.IX z dnia 05.12.2022

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Budowa linii oświetlenia wraz z lampami oświetlenia ulicznego na dz. nr 2/265 i 2/267w m. Bydlino,, gm. Redzikowo.
Zgodnie z załączoną dokumentacją przewiduje się:
- wybudowanie linii kablowej YAKXS 4x25mm2, ca 320m osłonie Arot;
- montaż słupa podwójnie-ocynkowanego h=8m na fundamencie – 8 .sztuk,
- fundament prefabrykowany jednoczęściowy - 8 szt.
- montaż nowych opraw - 8 sztuk;
- 31 W – 8 sztuk;
- min. 5 stopniowa redukcja mocy oświetlenia zaprogramowana wstępnie:
100% od 6,00 do 20,00
80% od 20,00 do 22,00
60% od 22,00 do 24,00
40% od 24,00 do 5,00
- dostarczyć geodezję powykonawczą
- Szafka sterownicza SO
- zagospodarowanie terenu: doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.
W/w zakres prac należy wykonać zgodnie projektem technicznym decyzja nr AB.I.D. 731-297/2006. z dnia 26.06.2006 Decyzja nr 375/2006
Odbiór oświetlenia na prądzie budowlanym – przyłącze w gestii wykonawcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 Budowa linii oświetleniowej 0,4kV wraz z lampami w m. Stanięcino dz. nr 61/1, 32, 22/3, 22/5, 24/1 25/1, 26/1 51/1 28, 31, gm. Słupsk ETAP III
Zgodnie z załączoną dokumentacją przewiduje się:
- montaż słupa, L1/3/16, L1/3/15 L1/3/14, L1/3/13, L1/3/12 ,L1/3/11, L1/3/10 podwójnie-
ocynkowanego o wys. 6m z pojedynczym wysięgnikiem łukowym w=1/1m - szt, 7
-montaż opraw oświetleniowych z redukcją mocy szt. 7 o mocy 31W o parametrach
- Klosz ochraniający komorę lampy musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia o IK >06 - stopień ochrony zespołu optycznego oprawy przed dostaniem się zanieczyszczeń stałych (pył) i wody powinien wynosić nie mniej niż IP65 - stopień ochrony zespołu elektrycznego dla opraw powinien wynosić nie mniej niż IP65 -wykonane oprawy II klasie ochronności w zakresie ochrony przeciwporazeniowej - temperatura barwowa - naturalna 3800- 40000K - strumień świetlny zastosowanych żróde3ł światła conajmnej 100l na 1 W - zaprogramowana redukcją mocy:
z redukcją mocy szt. 7 o mocy 31W
od 6,00 do 20,00 - 100%
od 20,00 do 22,00 - 80%
od 22,00 do 24,00 - 60%
od 24,00 do 5,00 - 40%
od 5,00 do 6,00 - 80% -montaż kabla elektroenergetycznego YAKY 4x25mm2 ca 240 m w całości w osłonie „arot” -Bednarka FeZn 30x4mm do projektowanych latarń -należy dostarczyć geodezję powykonawczą zagospodarowanie terenu: doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. - W/w zakres prac należy wykonać zgodnie projektem technicznym i zgłoszenia przejętego przez Starostwo Powiatowe w Słupsku bez uwag nr pisma AB-6743.1153.2021X z dnia 25 października 2021r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 Budowa linii oświetlenia 0,4kv w m. Lubuczewo dz. 147,61/1, 22/11
Zgodnie z załączoną dokumentacją przewiduje się:
- Budowa linii kablowej 0,4kv YAKXS 4 x25 o długości ca 180 m w całości w osłonie „arot”
- montaż słupa, podwójnie-ocynkowanego o wys. 5m z pojedynczym wysięgnikiem łukowym w=1/1m - szt, 4 (L1, L1/3, L1/4 i L1/5
-montaż opraw oświetleniowych z redukcją mocy szt. 4 o mocy 31 W o parametrach wskazanych w projekcie:
- Klosz ochraniający komorę lampy musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia o IK >06 - stopień ochrony zespołu optycznego oprawy przed dostaniem się zanieczyszczeń stałych (pył) i wody powinien wynosić nie mniej niż IP65 - stopień ochrony zespołu elektrycznego dla opraw powinien wynosić nie mniej niż IP65 -wykonane oprawy II klasie ochronności w zakresie ochrony przeciwporazeniowej - temperatura barwowa - naturalna 3800- 40000K - strumień świetlny zastosowanych żródeł światła conajmnej 100l na 1 W - zaprogramowana redukcją mocy:
od 6,00 do 20,00 - 100%
od20,00 do 22,00 - 80%
od 22,00 do 24,00 - 60%
od 24,00 do 5,00 - 40%
od 5,00 do 6,00 - 80%
-Bednarka FeZn 30x4mm do projektowanych latarń
-należy dostarczyć geodezję powykonawczą zagospodarowanie terenu: doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. - W/w zakres prac należy wykonać zgodnie projektem technicznym i zgłoszenia przejętego przez Starostwo Powiatowe w Słupsku bez uwag nr pisma AB-6743.1142.2022VIII z dnia 5 grudnia 2022r.
Odbiór oświetlenia na prądzie budowlanym – przyłącze w gestii wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę (umowy) polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 30 000,00 PLN brutto każda. ( w przypadku składania oferty na kilka części spełnienie warunku należy wykazać tyko raz)
b) skieruje do realizacji zamówienia osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
( w przypadku składania oferty na kilka części spełnienie warunku należy wykazać tyko raz)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy
potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,
następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ustawy Pzp,
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy
dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie sporządzone według
Załącznika nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, która nie wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie
zamówienia, jest możliwa w przypadkach przewidzianych w przepisach prawa lub w niniejszej
umowie, w tym w przypadku:1) zmiany terminów wykonania umowy o czas istnienia przeszkody,
jej konsekwencji, lub o czas konieczny dla wprowadzenia innych zmian przewidzianych umową,
w sytuacji:a) zaistnienia okoliczności siły wyższej (§ 2 ust. 4 umowy) albo wystąpienia innych
zdarzeń losowych, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu, nadto grożących powstaniem szkody o
znacznych rozmiarach, b) wydania decyzji, aktów
administracyjnych, orzeczeń sądów a także toczących się wszelkich postępowań, mających
wpływ na termin wykonania umowy, przedłużającego się postępowania organów w przedmiocie
o wydania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót, c) wystąpienia
okoliczności powodujących konieczność przeprowadzenia prac saperskich, archeologicznych
lub innych przeszkód uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie robót, ujawnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji,d) dokonania zmian w
dokumentacji projektowej bądź realizacji robót dodatkowych lub zamiennych,e) przestojów lub
opóźnień spowodowanych przyczynami leżących po stronie Zamawiającego, f) ograniczenia
przedmiotu zamówienia, o którym w § 7 ust. 4 niniejszej umowy, g) zawieszenia lub wstrzymania
robót, w przypadkach przewidzianych prawem,h) konieczności dostosowania niniejszej umowy
do postanowień wynikających z zawartych przez Zamawiającego umów (regulaminów,
projektów), których przedmiotem jest dofinansowanie realizacji inwestycji (lub zmiany tych
postanowień),i) dokonywania zmiany umowy uzasadniających zmianę ceny lub zakresu
obowiązków Wykonawcy, na podstawie postanowień umowy albo na podstawie przepisów
prawa, w tym szczególności, w sytuacji przewidzianej w art. 455 ust. 1 pkt 3) i 4) oraz ust. 2
ustawy Pzp, 2) zmiany ceny, w konsekwencji:a) zmian technologicznych sposobu wykonania
przedmiotu zamówienia, wprowadzenia zamiennych materiałów - w zakresie wynikającym z
kosztorysu różnicowego, b) rezygnacji przez Zamawiającego z części robót, w zakresie
ustalonym w postanowieniami § 7 ust. 4 umowy,c) zaistnienia potrzeby wykonania robót
dodatkowych lub zamiennych niezbędnych do prawidłowego zakończenia inwestycji - w zakresie
wynikającym z kosztorysu różnicowego, d) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz
podatku akcyzowego - w zakresie, w jakim podatek uległ zmianie,e) zmiany wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych
na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w
zakresie w jakim wzrosły koszty wykonania umowy przez Wykonawcę,f) zmiany zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne - w zakresie, w jakim wzrosły
koszty wykonania umowy przez Wykonawcę,g) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o
pracowniczych planach kapitałowych - w zakresie w jakim wzrosły koszty wykonania umowy
przez Wykonawcę ,3) zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy – w przypadkach i w zakresie
wynikających z przyczyn uzasadniających zmiany terminu i ceny, określonych w pkt 1 i 2, z
wyłączeniem zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy,CD w informacjach
dodatkowych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

cd zmian umowy Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia: 4) zmiany wynikającej
przepisów prawa - w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na treść i warunki wykonywania
umowy,5) zmiany podwykonawcy wskazanego umowie oraz zakresu ich czynności,6) zmiany
osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji, o których mowa w § 3 umowy, przy
czym nowo wskazane osoby powinny spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w
SWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego,7) zmiany podmiotu udostępniającego
zasoby, na których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, pod warunkiem że nowy podmiot spełniać będzie warunki określone w SWZ,8)
zmiany dotyczącej wprowadzenia zamiennych materiałów, urządzeń jak również technologii
wykonywania robót przedstawionych w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do
umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI