„Budowa kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Miejskich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 3 w Hrubieszowie” - obecnie przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Hrubieszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHrubieszów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Hrubieszów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-15
  • Numer ogłoszenia531312-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 531312-N-2018 z dnia 2018-03-15 r.

Gmina Miejska Hrubieszów: „Budowa kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 3 w Hrubieszowie” - obecnie przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Hrubieszowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, krajowy numer identyfikacyjny 95036888800000, ul. ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala"  1 , 22-500   Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 084 6962380 w. 56, e-mail zp@miasto.hrubieszow.pl, faks 846 962 380.
Adres strony internetowej (URL): umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
umhrubieszow.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
umhrubieszow.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Gmina Miejska Hrubieszów ul. mjr H. Dobrzańskiego „Hubala” 1 22-500 Hrubieszów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 3 w Hrubieszowie” - obecnie przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Hrubieszowie
Numer referencyjny: PRG.ZP.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 2 boisk wielofunkcyjnych, boiska do badmintona, 2 boisk do ringo, bieżni prostej 4-torowej, skoczni do skoku w dal i siłowni zewnętrznej przy Zespole Szkół Miejskich Nr 3 w Hrubieszowie - obecnie przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16 wraz z zagospodarowaniem terenu. Zakres całego zadania inwestycyjnego obejmuje: A. Budowę dużego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretan typu „NATRYSK” B. Budowę małego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretan typu „NATRYSK” C. Budowę boiska do badmintona o nawierzchni poliuretan typu „NATRYSK” BOISKA WIELOFUNKCYJNE (A i B) ORAZ BOISKO DO BADMINTONA(C) - Boisko wielofunkcyjne (małe i duże) o nawierzchni poliuretan typu „NATRYSK” o wymiarach pola gier: koszykówka 23,0x15,0m, siatkówka 9,0x18,0m, piłka ręczna 20,x40,0m, boisko do tenisa ziemnego 10,97x23,77m. Boiska wyposażone w dwa kosze, dwa komplety do piłki siatkowej, dwie bramki do piłki ręcznej, komplet do badmintona i komplet do tenisa ziemnego. Wymiary i konstrukcja zgodnie z rys. arch. (montaż wg zaleceń producenta, zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa). Wszystkie urządzenia sportowe montowane w tulejach, stojaki do koszykówki i zestaw do piłki siatkowej - z regulacją wysokości. Nawierzchnia boiska obramowana obrzeżem betonowym 8x30x100 cm, osadzonym na ławie betonowej. Wody opadowe będą odprowadzane do korytek liniowych umieszczonych wzdłuż dłuższych boków boiska a następnie do kanalizacji deszczowej. Konstrukcja nawierzchni: NAWIERZCHNIA POLIURETAN TYPU „NATRYSK” o grubości 13mm, przepuszczalna dla wody, montowana na podbudowie: - asfaltobeton zamknięty gr.3cm - asfaltobeton częściowo zamknięty gr.4cm - warstwa klinująca, kruszywo łamane 0-31,5mm gr.4cm - kruszywo łamane (kruszone) stabilizowane mechanicznie 31,5-63mm gr.16cm - piasek zagęszczony do Id>0,5 gr.min.10cm - grunt rodzimy Parametry: Wytrzymałość na rozciąganie: TR ≥0,4MPa Odkształcenie pionowe: ≤ 3mm Nawierzchnia wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnymi i poprzecznymi, odchyłki mierzone łatą o dł. 2m. Nie powinny być większe niż 2mm. Podłoże powinno być wolne od zanieczyszczeń organicznych, kurzu, błota, piasku itp. Nie może być zaolejone (plamy należy usunąć). Podbudowa betonowa powinna być prawidłowo zagęszczona wolna od mleczka cementowego, szorstka, nie posiadać odspojonych odłamków, wymaga zagruntowania impregnatem poliuretanowym. Podbudowa z warstwy elastycznej powinna być uwałowana w taki sposób aby nie występowało wykruszania się warstwy górnej. Proponowana kolorystyka nawierzchni boisk wielofunkcyjnych: na całej nawierzchni - kolor czerwony, linie pola gry (szer. 5 cm) – koszykówka, badminton - kolor biały, linie pola gry (szer. 5 cm) - piłka siatkowa - kolor żółty, linie pola gry (szer. 5 cm) - piłka tenis ziemny - kolor zielony, linie pola gry (szer. 5 cm) - piłka ręczna- kolor niebieski . Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego w sprzęt sportowy zgodnie z rysunkami załączonymi do projektu. Urządzenia powinny posiadać przewidziane prawem i odpowiednimi przepisami dopuszczenia, atesty i certyfikaty. D. Budowę bieżni prostej o długości 60m + rozbieg + hamownia o nawierzchni poliuretan typu „NATRYSK” Bieżnia prosta, czterotorowa o długości 60m oraz rozbiegu o długości 2m i hamowni o długości 17m. Nawierzchnia poliuretan typu „NATRYSK” przepuszczalna dla wody. Nawierzchnia bieżni obramowana obrzeżem betonowym 8x30x100cm, osadzonym na ławie betonowej. Wody opadowe będą odprowadzane grawitacyjnie z uformowanym spadkiem na teren własny zielony. Konstrukcja nawierzchni: NAWIERZCHNIA POLIURETAN TYPU „NATRYSK” o grubości 13mm, przepuszczalna dla wody, montowana na podbudowie: asfaltobeton zamknięty gr.3cm asfaltobeton częściowo zamknięty gr.4cm, warstwa klinująca, kruszywo łamane 0-31,5mm gr.4cm, kruszywo łamane (kruszone) stabilizowane mechanicznie 31,5-63mm gr.16cm, piasek zagęszczony do Id>0,5 gr.min.10cm, grunt rodzimy. Parametry: Wytrzymałość na rozciąganie: TR ≥0,4MPa; Odkształcenie pionowe: ≤ 3mm E. Budowę skoczni w dal o nawierzchni poliuretan typu „NATRYSK” Skocznia do skoku w dal nieodwodniona, obramowana obrzeżem betonowym 8x30x100 cm, osadzonym na ławie betonowej. F. Budowę siłowni zewnętrznej na trawie naturalnej.Urządzenia siłowni: prasa podwójna, wyciąg podwójny, wioślarz, biegacz podwójny, rower i jeździec, motyl podwójny, orbitek podwójny. G. Budowa boisk do ringo na trawie naturalnej Boisko ringo dla gier zespołowych (dwójki i trójki) o wymiarze 9x18m. Linka ringo – czyli sznur lub taśma szerokości, co najmniej 1cm z umocowanymi barwnymi wstążkami długości najmniej 25cm i o rozstawie nie większym niż 20cm lub siatka o szerokości do 40cm i oczkach 5x5 do 10x10cm – jest zawieszona na wysokości 243 cm. H. Budowę utwardzeń terenu Nawierzchnia wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnymi i poprzecznymi, odchyłki mierzone łatą o dł. 2m. nie powinny być większe niż 2mm. Podbudowa powinna być prawidłowo zagęszczona. Nawierzchnia obramowana obrzeżem betonowym osadzonym na ławie betonowej. Wody opadowe będą odprowadzane grawitacyjnie oraz za pomocą kanalizacji deszczowej. Rodzaj kostki betonowej (wygląd) po konsultacji z Inwestorem, należy zachować grubość oraz podbudowę wg. projektu. Projekt ułożenia sporządzi na etapie zamówienia firma dostarczająca kostkę betonową do akceptacji przez Inwestora. Konstrukcja nawierzchni: przyjęto wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm. Pod nawierzchnię projektuje się wykonać dwuwarstwową podbudowę z kruszywa łamanego niesortowanego - warstwa górna 15cm z kruszywa fr. 0-31,5mm, a warstwa dolna gr. 23cm z kruszywa fr. 0-63mm. Ponadto podbudowę projektuje się wykonać warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm. Ograniczenie nawierzchni przewiduje się krawężnikiem betonowym ulicznym 15x30cm układanym na podsypce cementowo-wapiennej gr. 5cm i ławie betonowej 10x27cm z oporem 10x15cm z betonu"B-15" w ilości 0,042m3/3. Nośność jezdni nie mniejsza niż 100kN I. Budowę ogrodzenia dla boisk wielofunkcyjnych i do badmintona Ogrodzenie boisk zaprojektowano jako słupki stalowe w rozstawie osiowym co 258cm. W ogrodzeniu boisk zaprojektowano bramę z furtką lub furtkę. Wysokość ogrodzenia 4m. Na konstrukcji do wysokości 4m zamontowana siatka pleciona, powlekana oczko 50x50mm, ∅min.3,2mm kolor zielony - RAL 6005. J. Budowę odwodnień liniowych Odwodnienie boisk sportowych: Wody opadowe z projektowanych boisk sportowych o nawierzchni kauczukowej nieprzepuszczalnej zbierane będą poprzez ciągi odwodnienia liniowego usytuowanego wzdłuż dłuższych boków boisk. Odwodnienie terenów utwardzonych kostką betonową: Projektuje się odbiór wód deszczowych z chodników o nawierzchni z kostki betonowej poprzez cztery ciągi odwodnienia liniowego (do zabudowy w kostce brukowej). K. Budowę kanalizacji deszczowej. Wody opadowe zebrane poprzez ciągi odwodnienia liniowego z nawierzchni boisk oraz z odwodnienia liniowego chodników zostaną odprowadzone projektowanymi odcinkami kanalizacji deszczowej do istniejącej studni na sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na działce Inwestora. L. Budowę doświetlenia terenu Elementy objęte zakresem opracowania: zasilanie, szafkę zasilająco sterowniczą SZS, linie kablowe, słupy oświetleniowe, ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym. Zasilanie - projektowana instalacja oświetlenia zewnętrznego będzie zasilana z istniejącej w budynku szkoły rozdzielnicy RG. W tym celu w rozdzielnicę należy rozbudować o nowy odpływ, należy w istniejącym miejscu rezerwy zainstalować rozłącznik bezpiecznikowy z wkładkami 16A. Linie kablowe - dla zasilania oświetlenia boisk projektuje się linie kablową nN. Linie należy wykonać kablem typu: YAKY 4x25 układanym wraz z bednarką stalową ocynkowaną FeZn 25x4, pełniącą funkcje uziemienia ochronnego. Kabel na całej długości należy układać w rurze ochronnej DVR-Ø75. Dla zasilanie szafki zasilająco sterowniczej projektuje się linię kablową nN. Linię należy wykonać kablem typu: YKYżo 5x10. Słupy oświetleniowe - dla oświetlenia boisk sportowych projektuje się 10 słupów oświetleniowych z oprawami oświetleniowymi. Projektuje się słupy stalowe ocynkowane wielokątne o wysokości h=12,0m. Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym - projektuje się układ sieci odbiorczej TN-C-S. Jako dodatkową ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym projektuje się samoczynne wyłączenie zasilania w czasie opisanym w obowiązujących normach technicznych. Ł. Elementy małej architektury Przewiduje się elementy małej architektury takie jak: ławki i kosze na śmieci Ławka: profile ze stali nierdzewnej 80x40, Siedzisko i oparcie: drewno, Ławki ustawione na kostce betonowej (bez fundamentowania i kotwienia w podłożu). Kosz na śmieci: profile ze stali nierdzewnej, stal czarna, deseczki drewniane, wkład z blachy ocynkowanej M. Zieleń Przewiduje się nowe nasadzenia zieleni w ilości 7 szt. Należy nasadzić drzewa ozdobne, średniowysokie. Teren inwestycji, który zostanie zniszczony w trakcie realizacji oraz pokryty innymi nawierzchniami sztucznymi (poliuretan, beton) zostanie obsiany trawą naturalną. 2. Szczegółowy zakres i technologię wykonania robót oraz zakres obowiązków wykonawcy określają przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 3, dokumentacja projektowa stanowiąca wraz z Ekspertyzą techniczną w zakresie dróg pożarowych i Postanowieniem Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie Załącznik nr 2 oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi stosowanymi w budownictwie, w szczególności polskich norm przenoszących normy europejskie, o których mowa w ustawie z dnia 12 września 2002 r. o normalizacji (Dz.U. z 2015r poz. 1483) oraz przepisach wykonawczych lub inne podobne normy (normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, a w przypadku ich braku: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne) powołane w dokumentacji projektowej, STWiORB lub dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami art.30 ustawy Pzp. 4. Jeżeli w projekcie, przedmiarze robót bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót występują wskazania materiałowe typu znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia (producenta), źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy odczytywać je, jako przykładowe i służą one określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. 5. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważne komisja przetargowa uzna te rozwiązania, które spełniają, co najmniej minimalne wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe wynikające z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz odpowiadają opisowi zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane, techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) w postaci stosownego projektu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

II.5) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45100000-8
45112720-8
45200000-9
45212220-4
45212221-1
37410000-5
37400000-2
31527200-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1.w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna wykonane i zakończone, co najmniej dwie odrębne roboty budowlane na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. każda, polegające na budowie stadionów sportowych, boisk sportowych wielofunkcyjnych, boisk lekkoatletycznych, przy czym jedna z tych robót musi obejmować kompleksowe wykonanie boisk sportowych, w skład, których będą wchodziły: boisko wielofunkcyjne o nawierzchni syntetycznej, boisko o nawierzchni trawiastej, dostawa i montaż wyposażenia boisk oraz zagospodarowanie terenu wokół boisk wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie. 2. skieruje do realizacji zamówienia, osoby o następujących kwalifikacjach zawodowych uprawniających do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. 1) osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w ostatnich pięciu latach przy realizacji min. dwóch zadań przy budowie stadionów sportowych, lub boisk sportowych wielofunkcyjnych, lub boisk lekkoatletycznych, oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe, 2) osobę pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe, 3) osobę pełniącą funkcję Kierownika robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe 4) osobę pełniącą funkcję Kierownika robót budowlanych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe. II. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1. powinien spełniać, każdy z Wykonawców, natomiast warunek określony w pkt. 2. może być spełniony łącznie. IV. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji, których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2.Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli nie było złożone na etapie składania oferty. 3.Dokumenty podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć dokument wymieniony w pkt. 1. oraz 2.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Załącznik nr 8 do SIWZ 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. – Załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia: Dokumentów dotyczących systemu nawierzchni poliuretanowej: a) Certyfikat IAAF Class 1 dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchniowego zgodny z żądaną grubością nawierzchni bieżni, b) Rekomendacja ITB lub inny kompletny raport z badania przeprowadzonego przez inne niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych w tabeli nr 1 w STWiORB - architektura, c) Atest Higieniczny PZH lub równoważny, d) Aktualny kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877 potwierdzające pozostałe niewyszczególnione powyżej parametry, e) Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji, f) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych, g) Kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium potwierdzające wymagane minimalne zawartości metali ciężkich wyszczególnionych w tabeli nr 2 w STWiORB - architektura. h) Próbka oferowanej nawierzchni poliuretanowej wielkości min. 10 x 10 cm,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Załącznik nr 1 - Formularz oferty 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wg Załącznika nr 4 i 5 do SIWZ. oraz Załącznik nr 10 Zobowiązanie podmiotów do udostępnienia zasobów- jeżeli dotyczy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu, w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grypy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postepowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności bądź nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ustala się wadium w wysokości 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 04.04.2018 r. do godz. 10.00 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na konto Zamawiającego w PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem „ wadium do przetargu Nr PRG.ZP.271.4.2018” – o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Dowód wpłacenia wadium można dołączyć do oferty lub przedłożyć komisji przetargowej w dniu przetargu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U.2018.110).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały i urządzenia 20,00
Termin gwarancji na poliuretanowe nawierzchnie sportowe 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zwarte w SIWZ. 4. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN). 5. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. w przypadku: 1) zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 5 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie, co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 2) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmian ilości jednostek przedmiarowych, koniecznych do wykonania, które nie były przewidziane lub nie ujęte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji, wynikłe w trakcie realizacji, a konieczność ich wykonania zostanie potwierdzona przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. 3) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót (np. klęski żywiołowe, strajki) lub występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu itp.) uniemożliwiających wykonywanie robót w takim stopniu, że termin wykonania może być zagrożony o taką ilość dni kalendarzowych, na jaką roboty zostają przerwane. Zamawiający może przedłużyć termin wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania zamówienia uwzględniając tylko dni niekorzystne, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy przez Inspektora Nadzoru. 4) wystąpienia poważnych rozbieżności między dokumentacją projektową a stanem rzeczywistym powodujących konieczność wstrzymania robót potwierdzoną przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji robót wyłącznie o ilość dni, na ile zostały wstrzymane.. 5) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika robót z ramienia Wykonawcy – spełniającego wymagania zawarte w SIWZ, po uprzednim uzgodnieniu personaliów z Zamawiającym, 6. Wszystkie zmiany dotyczące terminu wykonania zamówienia oraz zakresu robót wymagają potwierdzenia Inspektora nadzoru wraz z wpisem do dziennika budowy. 7. Zamawiający dopuszcza również zmianę postanowień umowy na podstawie przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Pracownicy i ekipy do montażu balustrad, zadaszeń, itp. - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pracownicy i ekipy do montażu balustrad, zadaszeń, itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI