Budowa kancelarii wolnostojącej w leśnictwie Leśna .

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kancelarii wolnostojącej w leśnictwie Leśna .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlesno
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-03-04
  • ZamawiającyPAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO OLESNO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00060561
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kancelarii wolnostojącej w leśnictwie Leśna .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO OLESNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gorzowska 74

1.5.2.) Miejscowość: Olesno

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 343582204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olesno@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olesno.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kancelarii wolnostojącej w leśnictwie Leśna .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b9720f-8fde-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kancelarii wolnostojącej w leśnictwie Leśna.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty
następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olesno ul. Gorzowska 74, 46-300 Olesno Tel.: 34 3582204;
e-mail: olesno@katowice.lasy.gov.pl Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niezależnie od postanowień pkt 20.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 320552,84 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego wolnostojącej kancelarii w
leśnictwie Leśna. Zamówienie będzie polegało w szczególności na:
1) Budowie budynku kancelarii na gotowo w technologii szkieletu drewnianego
2) Wykonaniu zagospodarowania terenu (uporządkowanie terenu, utwardzenie, budowa
chodników i zjazdów, miejsc postojowych, itp.)
3) Wykonaniu instalacji elektrycznych, sanitarnych, c.o.,
4) Budowie ogrodzenia
5) Budowie przyłączy i sieci zewnętrznych
6) Budowie zjazdu z drogi gminnej
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące wykonania
przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik nr 1. i nr 2 i nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na wykonanie zadania – Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena ofertowa (C) – 60 %,
2) Okres gwarancji (G) – 40 %,
2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów
1) W ramach kryterium „Cena ofertowa” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty

2) W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie przeprowadzona wg poniższych wytycznych:

Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
 za zaoferowanie 36-cio miesięcznego okresu gwarancji - 0 pkt
 za zaoferowanie 48-o miesięcznego okresu gwarancji - 20 pkt
 za zaoferowanie 60-cio miesięcznego okresu gwarancji - 40 pkt
Objaśnienie
W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na wykonane roboty w przedziale 36 -47 miesięcy Zamawiający przyzna 0 pkt.
W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na wykonane roboty w przedziale 48 -59 miesięcy Zamawiający przyzna 20 pkt.
W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje gwarancję na wykonane roboty na okres 60 miesięcy i powyżej Zamawiający przyzna 40 pkt.
Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane poniżej minimalnego 36-cio miesięcznego okresu skutkować będzie odrzuceniem oferty, z uwagi na jej niezgodność z warunkami zamówienia.

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy.
W przypadku braku wpisania w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt i przyjmie oferowany okres gwarancji jako 36 miesięcy.

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – liczba punktów przyznana w ramach kryterium „Cena”
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”,

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, oceniona w oparciu o podane wyżej kryteria, która w sumie uzyska największą ilość punktów spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w treści specyfikacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego
w ogłoszeniu i niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełniania
warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego 1.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
1.2.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że::
• dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową – w kwocie nie mniejszej niż: 200
000,00 zł
• posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na kwotę min. 400 000,00 zł.
1.3 Zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie:
1.3.1. Posiadania doświadczenia ;
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do wykonania
zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli
okres działalności jest krótszy, w tym okresie), Wykonawca składający ofertę wykaże, że:
1) zrealizował przynajmniej dwie oddzielne roboty budowlane polegające na budowie budynku
mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej, lub budynku rekreacyjnego w technologii
szkieletu drewnianego wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi za kwotę nie mniejszą niż
200 000,00 zł brutto każda (za 1 budynek).
1.3.2.Dysponowania osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
jeżeli wykaże:
1) dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane, bez ograniczeń,
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2) dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane, bez ograniczeń, w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych
3) dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane, bez ograniczeń, w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7.07.1994
r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2020 r. poz. 1333 z późn. zmianami) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących aktów prawnych i które uprawniają do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Dopuszcza się
również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych
przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2020 r. poz. 1333 z późn. zmianami)
oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U z 2020 r., poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.2. Brak podstaw wykluczenia:
5.2.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 9 do
SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w
zakresie pkt 5.2.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5.2.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
5.1.1. Wykaz robót budowlanych ( zgodnie z pkt 1.3.1 Dział XV SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty;/załącznik nr 6 do SWZ/.
5.1.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami. / załącznik nr 8 do SWZ/
5.1.3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie
mniejszej niż 200 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200
000,00 zł wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.1.4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400 000,00 zł.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć: 21.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu
Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego
Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru; 21.2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 21.1. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt
powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek
działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki
cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do
reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; 21.3.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 21.4. Oświadczenie Wykonawcy o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia oraz o spełnienie
warunków udziału w postepowaniu - oświadczenie Załącznik nr 5
do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
składa każdy z Wykonawców.
W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku
polegania na zdolnościach technicznych lub podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia
wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby(załącznik nr 5a do SWZ).
21.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji
Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy). Zobowiązanie lub inny podmiotowy
środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W
przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w
postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie
tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
21.6. Dowód wpłaty wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł.
2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących
formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w:
BNP PARIBAS nr rachunku 79 2030 0045 1110 0000 0200 1830; w taki sposób, aby znalazły się
na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z
2019r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 PZP
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem
okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na
przedłużony okres związania ofertą.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt
b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej.
6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia
wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało
rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku
zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na
czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 2, powoduje rozwiązanie stosunku
prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX. Ustawy PZP
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez wykonawcę.
10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie
gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
składa każdy z Wykonawców. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy Kodeks
Cywilny, jeżeli przepisy ustawy PZP nie stanowią inaczej 2.Strony dopuszczają możliwość
zmiany terminu zakończenia robót, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie
zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli
przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą
następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający 2) gdy wystąpią
niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w
szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej w normach – tj. silne opady
deszczu powodujące powódź lub podtopienia na placu budowy, silne wiatry sięgające w
porywach powyżej 30m/s 3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych
robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej
oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu
Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi
przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych
kolizji, 4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu przez właściwe organy administracji państwowej określonych czynności 5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień,
itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli
opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny
zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność, 6) jeżeli wystąpi brak możliwości wyk. rob. z powodu nie dopuszczania do ich
wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z
przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie
przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Wykonawca jest uprawniony do żądania
zmiany Umowy (jeżeli zakres ten został ujęty w umowie) w zakresie materiałów, parametrów
technicznych, technologii wyk. robót bud., sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w
następujących sytuacjach: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej
przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub
technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych
Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby
zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem
przedmiotu Umowy, 2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dok. proj.
zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust.
1 ustawy – Prawo Budowlane niemożliwych do przewidzenia na etapie sporządzania oferty, 3)
wystąpienia warunków geologicznych, geot. lub hydro. odbiegających w sposób istotny od
przyjętych w Dok. proj., rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych,
występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych
założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 4) wystąpienia
warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dok. proj., w
szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,
instalacji lub innych obiektów budowlanych, 5) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy
przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany
obowiązującego prawa, 6) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle
prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub
usunięcia tych kolizji, 7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu
Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego - Grodków
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI