Budowa kanalizacji Wsola-Wielogóra I etap”.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji Wsola-Wielogóra I etap”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJedlińsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jedlińsk
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-31
  • Numer ogłoszenia639254-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 639254-N-2019 z dnia 2019-12-31 r.

Gmina Jedlińsk: Budowa kanalizacji Wsola-Wielogóra I etap”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlińsk, krajowy numer identyfikacyjny 67022376400000, ul. ul. Warecka  19 , 26-660  Jedlińsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 213 087, e-mail jedlinsk@jedlinsk.pl, faks 483 213 021.
Adres strony internetowej (URL): www.jedlinsk.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.jedlinsk.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.jedlinsk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.jedlinsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, lub kurierem
Adres:
Urząd Gminy w Jedlińsku ul. Warecka 19 ,26-660 Jedlińsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji Wsola-Wielogóra I etap”.
Numer referencyjny: ZP.271.44.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa grawitacyjno-ciśnieniowej kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do posesji, w ul. Leśnej i Miłej we Wsoli oraz w ul. Ceglanej, Piaskowej, Długiej i Relaksowej w Wielogórze” w ramach zadania inwestycyjnego, określonego jako: „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Wsola, Wielogóra, gm. Jedlińsk – Etap 1”. Zadanie inwestycyjne obejmuje budowę grawitacyjno-ciśnieniowej kanalizacji sanitarnej o łącznej długości przewodów sieciowych (bez przyłączy) Lk = 5915,33 m, w tym: - kanały grawitacyjne o długości Lkg = 2272,18 m, - kanały tłoczne o długości Lkt = 3643,15 m, Kanały grawitacyjne z PVC-U D 200 mm projektuje się na długości Lkg.w = 2058,59 m w wykopach umocnionych, a na długości Lkg.p = 75,00 m — w rurach osłonowych (Dz = 273,0 x 7,1 mm, 4 szt.) osadzonych metodą przecisku. Na pozostałej długości Lkg.b = 138,59 m kanał grawitacyjny będzie układany bezwykopowo, techniką przewiertu sterowanego, z zastosowaniem rur PE100-RC D 200 mm. Kanały tłoczne z rur PE100 D 110 mm projektuje się na długości Lkt = 1705,35 m, a z rur PE100 D 160 mm na długości Lkt = 1937,80 m. Odcinki kanału z rur PE100 D 110 mm wykonane będą na długości Lkt.w = 1119,35 m w wykopach umocnionych, a na Lkt.p = 79,00 m — w rurach osłonowych (Dz = 219,1 x 6,3 mm, 8 szt.) układanych metodą przecisku. Na pozostałej długości Lkt.b = 507,00 m kanał tłoczny będzie układany bezwykopowo, techniką przewiertu sterowanego, z rur PE100-RC D 110 mm. Odcinki kanału z rur PE100 D 160 mm wykonane będą na długości Lkt.w = 880,65 m w wykopach umocnionych. Na pozostałej długości Lkt.b = 1057,15 m kanał tłoczny będzie układany techniką przewiertu sterowanego, z rur PE100-RC D 160 mm. Łączna długość kanałów w wykopach umocnionych Lk.w = 4058,59 m. Na długości Lk.p = 154,00 m kanały zostaną wykonane w rurach osłonowych. Na pozostałej długości Lk.b = 1702,74 m kanały będą układane bezwykopowo, techniką przewiertu sterowanego. W ramach inwestycji wybudowane zostaną ponadto: - 81 szt. przyłączy kanalizacyjnych z rur PVC-U D 160 mm, o łącznej długości Lpg = 538,80 m, w tym na długości Lpg.w = 487,90 m układane w wykopach umocnionych a na Lpg.p = 50,90 m — w rurach osłonowych osadzonych metodą przecisku (Dz = 219,1 x 6,3 mm, 8 szt.); - 13 szt. ciśnieniowych przyłączy kanalizacyjnych z rur PE D 63 mm, o łącznej długości Lpt = 111,45 m; - 13 szt. przydomowych przepompowni ścieków; - 3 szt. sieciowych przepompowni ścieków, tj. P2 - „Długa”, P3 - „Ceglana” i P4 - „Różana”; - zasilanie elektryczne dla 3 szt. przepompowni sieciowych — kablowe YKY 4 x 10 i 16 mm2 o łącznej długości Le2-4 = 36 m, oraz dla 13 szt. przepompowni przydomowych — kablowe YKY 3 x 4 mm2 o łącznej długości Lep ~ 240 m; - podziemna komora pomiarowa ścieków; - utwardzony zjazd indywidualny z drogi gminnej na teren przepompowni ścieków P4 - „Różana” - utwardzony plac na wydzielonej części dz. 400/1 (teren przepompowni ścieków P4 - „Różana”); - ogrodzenie lekkie (panelowe) o długości Lo = 23,30 m (wraz z bramą wjazdową dwuskrzydłową o szer. 3,60 m), wysokość — 1,90 m. Dodatkowo, inwestycja obejmuje wszelkie roboty drogowe, niezbędne do wykonania projektowanych robót kanalizacyjnych — rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni drogowych, odtworzenie poboczy, rowów odwadniających, zieleńców, itp. Szczegółowy opis zakresu rzeczowego podano na stronach następnych. Kanalizacja grawitacyjna w ul. Leśnej Łączna długość kanalizacji grawitacyjnej w ul. Leśnej (bez przyłączy) Lkg1 = 640,55 m w tym: ▪ kanały z rur PVC-U D 200 mm układane w wykopach umocnionych Lkg1.w = 426,96 m ▪ kanały z rur PVC-U D 200 mm układane w rurach osłonowych Lkg1.p = 75,00 m ▪ kanały z rur PE D 200 mm układane techniką przewiertu sterowanego Lkg1.b = 138,59 m Łączna długość 23 szt. przyłączy kanalizacyjnych w ul. Leśnej Lpg1 = 139,31 m w tym: ▪ przyłącza z rur PVC-U D 160 mm układane w wykopach umocnionych Lpg1.w = 88,41 m ▪ przyłącza z rur PVC-U D 160 mm układane w rurach osłonowych Lpg1.p = 50,90 m Roboty związane z budową kanalizacji grawitacyjnej w ul. Miłej, obejmują: - budowa kanału z rur i kształtek PVC-U D 200 mm łączonych na uszczelkę gumową — odcinek o długości Lkg2.w1 = 747,19 m z wylotem do studni na kanale grawitacyjnym w ul. Leśnej, układany w umocnionych wykopach, z uzbrojeniem w 16 szt. betonowych studni kanalizacyjnych DN1200 (15 szt.) i DN1000 (1 szt.); - budowa przyłączy kanalizacyjnych z rur i kształtek PVC-U D 160 mm łączonych na uszczelkę gumową — łącznie 35 szt. przyłączy o długości Lpg2.w1 = 227,74 m, układanych w wykopach umocnionych, włączanych do ww. kanału na trójnik lub jako wloty boczne do studni na tym kanale, zakończonych studzienką tworzywową D 425 mm zlokalizowaną na posesji; - wykopy pod ww. kanał grawitacyjny będą wymagać odwodnienia za pomocą igłofiltrów na całej długości; Kanalizacja grawitacyjna w ul. Ceglanej Łączna długość kanalizacji grawitacyjnej w ul. Ceglanej (bez przyłączy) Lkg3 = 326,69 m w tym: ▪ kanały z rur PVC-U D 200 mm układane w wykopach umocnionych Lkg3.w = 326,69 m Łączna długość 6 szt. przyłączy kanalizacyjnych w ul. Ceglanej Lpg3 = 48,10 m w tym: ▪ przyłącza z rur PVC-U D 160 mm układane w wykopach umocnionych Lpg3.w = 48,10 m Kanalizacja grawitacyjna w ul. Długiej Łączna długość kanalizacji grawitacyjnej w ul. Długiej (bez przyłączy) Lkg4 = 312,10 m w tym: ▪ kanały z rur PVC-U D 200 mm układane w wykopach umocnionych Lkg4.w = 312,10 m Łączna długość 6 szt. przyłączy kanalizacyjnych w ul. Długiej Lpg4 = 50,36 m w tym: ▪ przyłącza z rur PVC-U D 160 mm układane w wykopach umocnionych Lpg4.w = 50,36 m Kanalizacja grawitacyjna w ul. Relaksowej Łączna długość kanalizacji grawitacyjnej w ul. Relaksowej (bez przyłączy) Lkg5 = 245,66 m w tym: ▪ kanały z rur PVC-U D 200 mm układane w wykopach umocnionych Lkg5.w = 245,66 m Łączna długość 11 szt. przyłączy kanalizacyjnych w ul. Relaksowej Lpg5 = 73,30 m w tym: ▪ przyłącza z rur PVC-U D 160 mm układane w wykopach umocnionych Lpg5.w = 73,30 m Roboty związane z budową kanalizacji ciśnieniowej Kanały tłoczne w ul. Leśnej Łączna długość kanałów tłocznych w ul. Leśnej Lkt1 = 588,39 m w tym: ▪ kanały z rur PE100 D 110 mm układane w wykopach umocnionych Lkt1.w = 370,39 m ▪ kanały z rur PE100 D 110 mm układane w rurach osłonowych Lkt1.p = 79,00 m ▪ kanały z rur PE100-RC D 110 mm układane przewiertem sterowanym Lkt1.b = 139,00 m Kanał tłoczny w ul. Miłej Łączna długość kanału tłocznego w ul. Miłej (z końcówką w ul. Ceglanej) Lkt2 = 1116,96 m w tym: ▪ kanały z rur PE100 D 110 mm układane w wykopach umocnionych Lkt2.w = 748,96 m ▪ kanały z rur PE100-RC D 110 mm układane przewiertem sterowanym Lkt2.b = 368,00 m Kanał tłoczny w ul. Ceglanej Łączna długość kanału tłocznego w ul. Ceglanej Lkt3 = 324,00 m w tym: ▪ kanały z rur PE100 D 160 mm układane w wykopach umocnionych Lkt3.w = 324,00 m Roboty związane z budową kanału tłocznego w ul. Ceglanej, obejmują: - budowa kanału tłocznego z rur i kształtek PE100 D 160 mm łączonych przez zgrzewanie doczołowe — odcinek o długości Lkt3.w1 = 324,00 m, stanowiący początkowy fragment układu przesyłowego ścieków z przepompowni sieciowej w ul. Ceglanej, układany w umocnionych wykopach, z uzbrojeniem w 2 kpl. armatury do płukania kanału; Kanalizacja ciśnieniowa w ul. Piaskowej Łączna długość kanału tłocznego w ul. Piaskowej (z końcówką w ul. Długiej) Lkt4 = 679,30 m w tym: ▪ kanały z rur PE100 D 160 mm układane przewiertem sterowanym Lkt4.b = 679,30 m Łączna długość 11 szt. przyłączy kanalizacyjnych w ul. Piaskowej Lpt4 = 100,22 m w tym: ▪ przyłącza z rur PE100 D 63 mm układane w wykopach umocnionych Lpt4.w = 100,22 m Kanały tłoczne w ul. Długiej Łączna długość kanału tłocznego w ul. Długiej Lkt5 = 295,55 m w tym: ▪ kanały z rur PE100 D 160 mm układane w wykopach umocnionych Lkt5.w = 295,55 m Roboty związane z budową kanału tłocznego w ul. Długiej, obejmują: - budowa kanału tłocznego z rur i kształtek PE100 D 160 mm łączonych przez zgrzewanie doczołowe — odcinek o długości Lkt5.w1 = 295,55 m, stanowiący początkowy fragment układu przesyłowego ścieków z przepompowni sieciowej w ul. Długiej, układany w umocnionych wykopach, z uzbrojeniem w 2 kpl. armatury do płukania kanału; Kanalizacja ciśnieniowa w ul. Relaksowej Łączna długość kanału tłocznego w ul. Relaksowej Lkt6 = 638,95 m w tym: ▪ kanały z rur PE100 D 160 mm układane w wykopach umocnionych Lkt6.w = 261,10 m ▪ kanały z rur PE100 D 160 mm układane przewiertem sterowanym Lkt6.b = 377,85 m Łączna długość 2 szt. przyłączy kanalizacyjnych w ul. Relaksowej Lpt6 = 11,23 m w tym: ▪ przyłącza z rur PE100 D 63 mm układane w wykopach umocnionych Lpt6.w = 11,23 m Roboty związane z budową przepompowni ścieków Budowa sieciowych przepompowni ścieków - budowa sieciowej przepompowni ścieków P4 - „Różana”, - budowa sieciowej przepompowni ścieków P3 - „Ceglana” - budowa sieciowej przepompowni ścieków P2 - „Długa”, Budowa przydomowych przepompowni ścieków - budowa 13 szt. przydomowych przepompowni ścieków, o zbiornikach z PEHD D800 szczelnych, z pokrywą PE Ø600, wyposażonych w pompę zatapialną 1,5 kW, zestaw sprzęgający, orurowanie ze stali kwasoodpornej i armaturę DN50 oraz kompletny układ zasilająco-sterujący. Wykonanie zasilania elektrycznego przepompowni - zasilanie sieciowej przepompowni ścieków P4 - „Różana” o mocy zainstalowanej 2 x 7,5 kW, — kabel YKY 4 x 10 mm2 na odcinku Le4 ~3 m od proj. złącza kablowego (do wykonania w zakresie PGE) do szafki zasilająco-sterowniczej zlokalizowanej przy zbiorniku przepompowni. - zasilanie sieciowej przepompowni ścieków P3 - „Ceglana” o mocy zainstalowanej 2 x 4,0 kW, — kabel YKY 4 x 10 mm2 na odcinku Le3 ~8 m od proj. złącza kablowego (do wykonania w zakresie PGE) do szafki zasilająco-sterowniczej zlokalizowanej przy zbiorniku przepompowni. - zasilanie sieciowej przepompowni ścieków P2 - „Długa” o mocy zainstalowanej 2 x 7,5 kW, — kabel YKY 4 x 16 mm2 na odcinku Le2 ~25 m od istn. złącza kablowego w ul. Długiej przy dz. 921/4 do szafki zasilająco-sterowniczej zlokalizowanej w poboczu drogi. - zasilanie dla 13 szt. przydomowych przepompowni ścieków, o mocy zainstalowanej 1,5 kW, — kablami YKY 3 x 4 mm2 na odcinkach o łącznej długości Lep ~240 m. Likwidacje i przełożenia istniejących obiektów uzbrojenia terenu Likwidacje i przełożenia elementów uzbrojenia terenu na posesjach prywatnych przy ul. Leśnej - przełożenie wodociągu D 110 mm na odcinku około 24 mb na dz. nr 237/6; - wpięcie przyłącza wodociągowego D 40 mm do przełożonego ww. wodociągu; - likwidacja nieczynnej studni kopanej na dz. nr 236; - likwidacja nieczynnej studni kopanej na dz. nr 232/6; - likwidacja czynnego zbiornika bezodpływowego (szamba) na dz. nr 369/3 i wpięcie odpływu z budynku mieszkalnego do nowego przyłącza. Roboty drogowe Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni utwardzonych Wykonanie proj. kanalizacji wiązać się będzie z koniecznością rozebrania oraz przywrócenia nawierzchni utwardzonych. Kolejność wykonywana robót zgodnie z wnioskiem do WFOŚiGW - roboty rozpocząć w granicy administracyjnej z miastem Radom tj. ul. Relaksowa Wielogóra/Radom. Uwaga!!! ZAKRES ROBÓT NIE OBEJMUJE PKT 1.5.1.5. PROJEKTU BUDOWLANEGO W ZAKRESIE – odtworzenia nawierzchni (ułożenia nowej warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni) wykonawca w ramach zadania odtworzyć musi nawierzchnie wyłącznie na tym fragmencie na którym prowadzone były roboty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja techniczna STWOR oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111200-0
45231300-8
45232423-3
45233142-6
45111240-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych i 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie: a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: ➢ min. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie , przebudowie, rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości brutto min. 1.000.000,00 zł, lub dwie roboty budowlane polegającą na budowie przebudowie, rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości brutto min. 1.000.000,00 zł, Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże iż dysponuje: do realizacji zamówienia publicznego skieruje minimum: ➢ kierownika budowy-koordynator posiadającego ważne na dzień składania ofert uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, kanalizacyjnych oraz posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, ➢ kierownika robót drogowych posiadającego ważne na dzień składania ofert uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe oraz posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, ➢ kierownika robót elektrycznych posiadającego ważne na dzień składania ofert uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ** Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1202) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 65). 4.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.1.2 - 4.1.4 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.3 Zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) – 22) i ust. 5 pkt 1). 4.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 4.5 Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4.6 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 4.2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 4.1.2 - 4.1.4. 4.7 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4.8 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.9 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt od 4.1.2 do 4.1.4 musi spełniać co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie, warunek określony w pkt 4.1.1 musi spełniać każdy wykonawca z osobna.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5.3.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5.1 W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 4 oraz wykazania niepodlegania wykluczeniu, wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: 5.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) - 23) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.1.2 - 4.1.4 SIWZ – sporządzone według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. 5.1.2 wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ. 5.1.3 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu.-zał. nr 4 5.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5.4 - powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 5.4 powyżej stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5.3.2 wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. ( zał. nr 6 do SIWZ) Jeżeli wykonawca składa inne dokumenty, zobowiązany jest przedstawić uzasadnione przyczyny o obiektywnym charakterze, z powodu których nie jest w stanie przedstawić dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. W razie konieczności, w szczególności gdy wykaz robót budowlanych lub dowody potwierdzające ich należyte wykonanie budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 5.3.3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( zał. nr 7 do SIWZ) 5.3.4. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych i 00/100). 5.3.5. dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, wymienionych w pkt 5.3.1 – 5.3.3 w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. UWAGA: Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 5.2 oraz 5.3.1 – 5.3.5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.2 należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert zaś dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.3.1 – 5.3.5 będą wymagane tylko od wykonawcy którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- zał. nr 5 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. W formularzu należy podać m.in.:  zaoferowany okres gwarancji w miesiącach, z zastrzeżeniem, że nie może być krótszy niż 60 miesięcy, b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy, d) wadium, o ile jest wniesione w formie niepieniężnej. 7.17 Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić następujące oznaczenia: a) nazwa, adres, numer telefonu i faksu wykonawcy; b) Gmina Jedlińsk, ul Warecka 19, Jedlińsk 26-660 OFERTA – Budowa kanalizacji Wsola-Wielogóra I etap c) Nie otwierać przed dniem 20.01.2020r., do godz. 10:15. 7.18 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty/opakowania Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte I oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 6.1 Wykonawca wniesie wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych ) 6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 6.2.1. pieniądzu, 6.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 6.2.3. gwarancjach bankowych, 6.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 6.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2017 r., poz. 1089 z późn. zm.) 6.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – rachunek bankowy Zamawiającego Południowo Mazowiecki Bank Spółdzielczy Jedlińsk nr 06 9132 0001 0000 0433 2000 0030 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 6.4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w miejscu składania ofert. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6.5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 6.9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6.9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.3 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach opisanych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jedlińsk, ul. Warecka19, 26-660 Jedlińsk, kontaktować można się pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: pod nazwą: „Budowa kanalizacji Wsola - Wielogóra I etap” Zadanie dofinasowane z Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu Ogólnopolski program gospodarki wodno-ściekowej poza granicami aglomeracji ujętych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych nr programu 2019-OW/GW-1 (znak postępowania ZP.271.44.2019) prowadzonym w trybie: przetargu nieograniczonego; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1896.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,; 4) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) nie przysługuje Pani/Panu • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 10) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wypiaskowanie altany ogrodowej - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wypiaskowanie altany ogrodowej - wymagany własny sprzęt, piasek mam. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI