Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańsk

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRaba Wyżna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-21
  • ZamawiającyGmina Raba Wyżna
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00074567
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach
Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raba Wyżna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Raba Wyżna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-721

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182691250

1.5.8.) Numer faksu: 182691251

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabawyzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabawyzna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach
Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53e37600-9ad5-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023906/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.rabawyzna.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej służący
do elektronicznego składania ofert: https://e-zp.rabawyzna.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza kontakt poprzez środek komunikacji elektronicznej:
• drogą elektroniczną (z wyłączeniem składania ofert):
przetargi@rabawyzna.pl (pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 20 MB)
• poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://e-zp.rabawyzna.pl/.
Korespondencja między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z systemu
teleinformatycznego opisane zostały na stronie internetowej pod adresem:
https://pomoc.e-zp.finn.pl/pomoc/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujemy, że:
• W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Raba Wyżna z siedzibą
w Urzędzie Gminy,
adres: 34-721 Raba Wyżna 41
tel.: 18 26 91 250;
e-mail: urzad@rabawyzna.pl
strona internetowa: www.rabawyzna.pl
BIP: www.bip.rabawyzna.pl
• w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych e-mail: iod.ug@rabawyzna.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie, o numerze referencyjnym ZP.271.4.2022 prowadzonym w trybie podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z zapisami w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Głównym celem budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny
Podhalańskie jest budowa sięgaczy bocznych do kanału głównego. Powyższa budowa składa
się z wykonania:
Dla części I zamówienia:
1) Kanału bocznego CB6 – CBB4; CBB1 – r1; CB1 - CBA2;
2) Kanału bocznego CE7 – CE7-3;
3) Kanału bocznego CL9 – CLB2;
4) Kanału bocznego CL11 – CLC4;
5) Kanału bocznego C16 – CD1 – CD2;
6) Kanału bocznego C21 – CF3.2;
7) Kanału bocznego C30 – CH12; CH5 - CHA10;
8) Kanału bocznego C33 – CJ6;
9) Kanału bocznego CL5 - CLA1;
10) Kanału bocznego C11 - CC3;
11) Kanału bocznego G1 - G40;
12) Kanału bocznego G1 - H1-2;
13) Kanału bocznego G23 - GE4; G27 - GHA1;
14) Kanału bocznego G24 - GG12;
15) Kanału bocznego G17 - GD17;
16) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z zamontowaniem na słupkach stalowych wymiar 120x 80 cm: 1 kpl.
2. Łączna długość Kanału (część I) - 4035,5 mb fi 200
3. Roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z treścią: SWZ, wyjaśnień do SWZ oraz jej modyfikacji, Opisem przedmiotu zamówienia który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ, projektu budowlanego kanału głównego i kanałów bocznych który stanowi załącznik nr 11, pozwolenia na budowę, które stanowi załącznik nr 12 do SWZ, profili podłużnych kanałów, które stanowią załącznik nr 13 do SWZ, parametrów pompy i studni, które stanowią załącznik nr 14 do SWZ oraz z zestawieniem studzienek (Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie) stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert :
Cena – 60%
Deklarowany okres gwarancji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Głównym celem budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie jest budowa sięgaczy bocznych do kanału głównego. Powyższa budowa składa się z wykonania:
Dla części II zamówienia:
1) Kanału bocznego C44 – CN6; C36 – CK8;
2) Kanału bocznego C47 – CO18; CO14 – N1;
3) Kanału bocznego C67 - CS4;
4) Kanału bocznego C64 - CR1;
5) Kanału Głównego C49 – C67;
6) Kanał bocznego H1 - H14; H10 - HE6; H6 - HD2; H5 – HC8; H2-HA3;
7) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z zamontowaniem na słupkach stalowych wymiar 120 x 80 cm: 1 kpl.
2. Łączna długość Kanału (część II) - 2180,1 mb fi 200
3. Roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z treścią: SWZ, wyjaśnień do SWZ oraz jej modyfikacji, Opisem przedmiotu zamówienia który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ, projektu budowlanego kanału głównego i kanałów bocznych który stanowi załącznik nr 11, pozwolenia na budowę, które stanowi załącznik nr 12 do SWZ, profili podłużnych kanałów, które stanowią załącznik nr 13 do SWZ, parametrów pompy i studni, które stanowią załącznik nr 14 do SWZ oraz z zestawieniem studzienek (Raba Wyżna, Rokiciny Podhalańskie) stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert :
Cena – 60%
Deklarowany okres gwarancji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Dla części I zamówienia:
1) Wykonawca wykaże dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100);
2) Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 30% wartości oferty, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
b) Dla części II zamówienia:
1) Wykonawca wykaże dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
2) Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 30% wartości oferty, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Dotyczący doświadczenia wykonawcy dla części I i II zamówienia (w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia wykonawca może wskazać te same dowody w zakresie tego wymogu): Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100);
• Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
b) Dotyczący potencjału osobowego wykonawcy dla części I i II zamówienia (w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia wykonawca może wskazać ten sam potencjał osobowy dla każdej z części): Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi że dysponuje minimum jedną osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika robót posiadającą:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-kanalizacyjnej.
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z  ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016r., poz. 65),
• doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności wodno-kanalizacyjnej - przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacyjnej o wartości robót min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na brak podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa oświadczenie dotyczące braku
podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią
załącznika nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca
składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią zał. nr 3 do SWZ.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) Dla części I zamówienia:
1) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 30 % wartości oferty, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł ( jeden milion złotych 00/100).
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 5 do SWZ;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) wykaz robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zał. nr 7 do SWZ;
6) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi -wykaz należy przygotować zgodnie ze
wzorem określonym w zał. nr 7A do SWZ;

b) Dla części II zamówienia:
1) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 30 % wartości oferty, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100);
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej – zał. nr 5 do SWZ;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) wykaz robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zał. nr 7 do SWZ;
6) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi - Wykaz należy przygotować zgodnie ze
wzorem określonym w zał. nr 7A do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta (wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do
SWZ).
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium -dla każdej części niezależnie w wysokości:
Składając ofertę na część I:
80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych);
Składając ofertę na część II:
50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych);
2. W przypadku złożenia oferty na obie części należy wpłacić wadium niezależnie dla każdej części osobno.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 21.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości2.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank spółdzielczy Raba Wyżna
nr rachunku 18 8815 0002 0000 0000 0260 0003
z dopiskiem
dla części I - „Wadium – ZP.271.4.2022 – Kanalizacja – Raba – Rokiciny-jeden”.
dla części II - „Wadium – ZP.271.4.2022 – Kanalizacja – Raba – Rokiciny-dwa”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

Szczegóły dotyczące Wadium Opisane są w rozdziale XIV SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2.2 oraz 2.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 9).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zaliczka nie może być mniejsza niż 5% i większa niż 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2. Zamawiający udzieli zaliczkę na pisemny wniosek Wykonawcy. W przypadku niezłożenia wniosku o zaliczkę w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy, zostanie ona wypłacona w wysokości 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wskaże, na podstawie zaakceptowanego Harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, zakres robót, na których realizację wykorzysta zaliczkę, a także formę wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
4. Termin rozliczenia zaliczki ustala się na dzień odbioru końcowego wykonanych prac budowlanych.
5. Zamawiający może zażądać wniesienia zabezpieczenia zaliczki - wówczas warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia.
6. Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:
a) gwarancji bankowej,
b) gwarancji ubezpieczeniowej.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji umowy.
7. Dokument gwarancyjny musi bezwarunkowo gwarantować wypłatę na rzecz Zamawiającego kwoty zaliczki w przypadku jej nieterminowego rozliczenia i musi być płatnym na pierwsze żądanie Zamawiającego. Treść dokumentu gwarancyjnego zabezpieczenia zaliczki podlega akceptacji Zamawiającego.
8. Ważność dokumentu gwarancyjnego powinna mijać nie wcześniej niż 60 dni od dnia, w którym przypada termin rozliczenia zaliczki wskazany we wniosku, o którym mowa w ust. 4.
9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 14 dni od dnia jej rozliczenia. Za rozliczenie zaliczki uznaje się odbiór prac zrealizowanych z udzielonej zaliczki oraz przedstawienie dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, biorącym udział w realizacji części zamówienia, na którą zaliczka została wypłacona, tj. dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 3 projektowych postanowień umowy.
10. Zamawiający może zażądać zwrotu udzielonej zaliczki w przypadku, gdy opóźnienie realizacji jakiegokolwiek elementu robót ujętego w zaakceptowanym harmonogramie, o którym mowa w ust. 3 przekracza 14 dni w stosunku do terminów w nim określonych.
11. W nieprzewidzianych, wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach Zamawiający na wniosek Wykonawcy może dopuścić rozliczenie zaliczki w innym terminie. Przedłużenie terminu rozliczenia zaliczki na wniosek Wykonawcy jest uwarunkowane przedłużeniem terminu ważności zabezpieczenia zaliczki.
12. Nierozliczenie zaliczki w ustalonym terminie wyłączając sytuację opisaną w ust. 11 spowoduje niezwłoczne wystąpienie Zamawiającego do Gwaranta o jej zwrot w wysokości
nierozliczonej.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zp.rabawyzna.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2 - Chabówka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2. 15 zł m2, rusztowanie na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI