Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klęczany - etap I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klęczany - etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełmiec
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-07-13
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Chełmiec
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00227856
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klęczany - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Chełmiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00004907522163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 548 02 24

1.5.8.) Numer faksu: 18 548 02 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klęczany - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed71ba38-f6cb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000161/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klęczany - etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym, -
lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art.
13ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję,
że:1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-
395Chełmiec2. Pana/Pani dane nie podlegają współadministrowaniu, 3. Zamawiający powołał
inspektora ochrony danych osobowych, którym jest dostępny pod adresem – email: iod@chelmiec.pl 4.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowania: ZGKIM.271.14.2022
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 9. posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **, c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***, d) prawo do wniesienia skarg i do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10. Wykonawca składa do oferty oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO. 11. W przypadku gdy
Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,stosownie do art. 13 ust.4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKIM.271.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klęczany – etap I
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95% wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi minimum 5% wartości Inwestycji. Regulamin Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronie internetowej
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/
Zgodnie z warunkami dofinansowania Wykonawca zobowiązany będzie do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy w sposób określony poniżej w SWZ. Zakres robót budowlanych obejmuje m. in

Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa rozdzielczej sieci kanalizacji grawitacyjnej
w miejscowości Klęczany wraz z jedną przepompownią ścieków z zalicznikową linią kablową zasilającą pompownię w energię elektryczną i linią kablową oświetleniową (instalacja elektryczna wewnętrzna) oraz utwardzenie terenu (droga dojazdowa do przepompowni zlokalizowana na działkach 238/3 i 238/6), w gminie Chełmiec, w powiecie nowosądeckim. Inwestorem jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chełmcu, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej ma za zadanie przejąć ścieki komunalne z miejscowości Chomranice oraz odprowadzić ścieki z budynków mieszkalnych na terenie Klęczan. Całość ścieków zostanie doprowadzona do miejscowości Marcinkowice, gdzie zlokalizowana będzie oczyszczalnia ścieków. Obecnie
ścieki kierowane są do przydomowych zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne. Dla działki na których znajdują się budynki, zaprojektowano przyłącza kanalizacyjne (ok. 1m za granicą działki, zakończone studzienką kanalizacyjną). Działki niezabudowane będą posiadały sięgacze (zaślepiona rura kanalizacyjna), która będzie doprowadzona do granicy działki. W przyszłości możliwe będzie bezpośrednie włączenie do sieci nowych budynków. Cała inwestycja ma na celu poprawę stanu środowiska oraz uporządkowanie gospodarki komunalnej. W projekcie wykonawczym zrezygnowano z zaprojektowania części sieci z rur kamionkowych zastępując je rurami PVC-U. Cała projektowana sieć będzie się składać z rur PVC-u ze ścianką litą jednorodną o sztywności SN8 z wydłużonym kielichem o średnicach O160, O200, O250, O315 mm. Studzienki kanalizacyjne zaprojektowano z tworzywa PCV i betonu, które na terenach zalewowych wyposażone będą we włazy szczelne. Spadki sieci kanalizacji sanitarnej podyktowane są wytycznymi projektowymi oraz ukształtowaniem terenu.
Przebieg trasy projektowanej kanalizacji sanitarnej podyktowany jest przede wszystkim ukształtowaniem terenu, istniejącym uzbrojeniem terenu oraz zgodami właścicieli działek objętymi niniejszym projektem.

Zestawienie długości rurociągów:
- Rurociąg tłoczny 63PE100 L = 48,5 m,
- Rurociągi PVC Ø315 L = 2212,50 m,
- Rurociągi PVC Ø250 L = 821,50 m,
- Rurociągi PVC Ø200 L = 14437,50 m,
- Rurociągi PVC Ø160 L = 2735,00 m,
Łączna długość sieci grawitacyjnej PVC wynosi 20206,00 m.
Łączna długość sieci ciśnieniowej wynosi 48,50 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45243510-0 - Budowa nasypów

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45262300-4 - Betonowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium pierwsze – „Cena”:
W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona dla oferty, według poniższego wzoru:
K1 = ( CN / CB ) x 60
K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych)
CB - cena w ofercie badanej
W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym.
Kryterium drugie – „Rękojmia za wady”:
W kryterium „Rękojmia za wady” ilość punktów zostanie obliczona dla oferty, według poniższego
wzoru:
K2 = ( RB / RN ) x 40
K2 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady”
RN – najdłuższy termin udzielonej rękojmi za wady spośród wszystkich ważnych ofert
(nieodrzuconych)
RB – termin rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej
Zamawiający wymaga wpisania w ofercie konkretnej liczby pełnych miesięcy na jaki udziela rękojmi za
wady. Wykonawca może zaoferować termin rękojmi za wady nie krótszy niż 36 msc i nie dłuższy niż 60
msc.
W przypadku zaoferowania terminu rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60 msc, oferta zostanie
odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Wzór końcowy do obliczenia całkowitej ilości punktów przyznanych ofercie:
PC = K1 + K2
PC – całkowita ilość punktów dla oferty badanej
K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „ Cena”
K2 - punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Rękojmia za wady”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W ramach niniejszego warunku wykonawca ma obowiązek wykazać, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000.000 zł,
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: roboty budowlane o wartości co najmniej 5.000,000 zł brutto; w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże jedną, zrealizowaną robotę budowlaną o łącznej wartości co najmniej 5.000.000,00 zł brutto, która dotyczyła budowy kanalizacji sanitarnej o długości minimum 3000 mb.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu
Zamawiający wymaga:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do
SWZ,
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne
tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na
celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i
opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
• art. 109 ust. 1 pkt. 4 uPzp
• art. 109 ust. 1 pkt. 6 uPzp.
•art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. c SWZ Zamawiający wymaga (w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII ust. 1 lit. a i b SWZ Zamawiający nie żąda przedłożenia
dokumentów):
a) złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
• na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. d SWZ Zamawiający wymaga przedłożenia na zasadach określonych poniżej (w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII
ust. 1 lit. a i b SWZ Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów):
a) wykazu robót budowlanych (załącznik nr 9 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w zakresie robót wskazanych w rozdziale VII ust. 1 lit. d) SWZ wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- zaparafowany wzór umowy , - kosztorys ofertowy, - oświadczenie o aktualnościach składanych
oświadczeń, - w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika pełnomocnictwo musi zawierać
w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w ust. 10
pkt. 2

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w następującej wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą i być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium w formie dokumentu elektronicznego musi być przekazane do Zamawiającego tak aby skutecznie wpłynęło do terminu składania ofert oraz musi być sporządzone w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
4. Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu elektronicznego wadium w postaci pliku pdf.
5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na konto w bankowe: 46 8811 0006 0000 0013 5513 0004 z oznaczeniem „WADIUM – postępowanie w trybie podstawowym o nr ZGKIM.271.14.2022 – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klęczany – etap I

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: a) Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W
związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z ofertą. b) W odniesieniu do
warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają
poszczególni wykonawcy. c) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i
dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczenie wstępne
wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) składa
każdy Wykonawca z osobna, natomiast oświadczenia potwierdzające
spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być
składane wspólnie. d) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego
rozdziału SWZ(oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. e) Zamawiający nie
zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących
przedmiotowego zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 Zamawiający informuje, że dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego
postępowania o udzielenie zamówienia:
1)niezależnie od wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w
postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia dotyczące
zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:
a)określają rodzaj i zakres zmian,
b)określają warunki wprowadzenia zmian,
c)nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy;
2. Zamawiający dopuszcza również zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych bez
przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż 15% wartości
zamówienia brutto, a zmiany nie powodują ogólnego charakteru umowy.
3. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały zamieszczone w projekcie umowy,
stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-13 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający wskazuje, że w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do
negocjacji ofert, zamierza zastosować kryterium ,,Ceny” oraz kryterium ,,Rękojmia za wady”
według zasad,wag i wzorów przyznawania punktacji określonych w rozdziale XIX. Przy
czym maksymalnie 3wykonawców zostanie zaproszonych do negocjacji ofert z zastrzeżeniem
ust. 6.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI