Budowa kanalizacji sanitarnej I i II Etap w Rąbczynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej I i II Etap w Rąbczynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRaszków
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-22
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00075873
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej I i II Etap w Rąbczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250402733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 19A

1.5.2.) Miejscowość: Raszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-440

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkraszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkraszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej I i II Etap w Rąbczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b6edc61-9561-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzadzenie o ochronie danych (Dz.Urz.UE L 119 z dnia 04.05.2016r. str.1 dalej RODO ,informuję , że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Raszkowie ul.Jarocińska 19a ,63-440 Raszków
2. W sprawach zwiazanych z Pani/Pana danych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych ,kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Zakładu Gospodarki Komunalnej w Raszkowie email:biuro@zgkraszkow.pl
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych DZ.U z z 2019 r.ze zmianami .
5. Pani/Pana dane będą przechowywane , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata , okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panię/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana danych dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany , stosownie do art.22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
3) na podstawie art.18 RODO prawo żadania od adminitratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków , o których mowa w art.18 ust.2 RODO;

4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , gdy uzna Pani/Pan ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu;
1) w związku z art.17 ust. 3 lit b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych , o których mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu , wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit.c RODO.
1.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.ZP-1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej ma za zadanie umozliwienie mieszkańcom zamieszkałym na trasie projektowanych odbcinków kanalizacji sanitarnej uregulowania spraw z zkresu gospodarki wodno-sciekowej poprzez podłśczenie się do sieci zbiorczej kanalizacji sanitarnej umiejscowionej w pasie drogowym, Etap I - kanały grawitacyjne -KS-RURA PVC-U fi 200/5,9 mm.L=842,00mb.kanał tłoczny RT - RURA PE HD fi 110 mmL=12,00mb.
3.Przykanaliki - Rura PVC-U fi 160/4,7 mmL=78 mb/18 szt.
Studnie rewizyjne betonowe BS 1000 mmm-21 szt.
5.Studzienki przyłaczeniowe fi 15 mmm-18 szt,
6.Przewierty sieciowe R.STAL fi 300 mm -16 mb/2 szt.
7.Przewierty przykanalików R.STAL fi 250 mm- 18 mb/3szt.
8.Przepompownia sieciowa Ps1 Rąbczyn - fi 1500 mm-szt 1
Etap II
1.Kanały grawitacyjne -KS-RURA PVC-U fi 200/5,9 mm,L=336,00 mb
2.Kanał tłoczny RT - rURA PE HD fi 90 mm,L=320,00 mb
3.Przykanaliki - Rura PVC-U fi 160/4,7 mm L=52mb/9 szt.
4.Studnie rewizyjne betonowe BS 1000- 10 szt.
5.Studnia rozpręśna typu BS 1000 mm-1 szt.
6.Studzienki przyłaczeniowe fi 315 mm- 9 szt.
7/Przewirty sieciowe R Stal fi 300 mm i fi 200 mm - po 6 mb/po 1 szt.
8.Przewierty przykanalików R.STAL fi 250 mm - 30 mb/4 szt
9.Przepompownia sieciowa Ps1Rąbczyn - fi 1500 mm - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 pkt ) 6 ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji uprawnień do prowadzenia określonej działalności,
b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający wymaga osiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialnosci cywilnej z tytułu rodzenia działalnosci na kwotę co najmniej 500 000,00 zł.
c) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże , ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert , a jezeliokres działalnosci jest krótszy- w tym okresie wykonał conajmniej jedną robotę polegającą na budowie , przebudowie , rozbudowie kanalizacji sabitarnej z rur PVC -U fi 20/5,9 o długości co najmniej 500,00 mb.
Warunek ten będzie spełniony , jeżeli wykonawca wykaże , ze w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi od minimum pięciu lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi , które zgodnie z przepisami pozwolą na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia w specjalności :instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych i instalacji sanitarnej, drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona do przedłożenia :
1.Aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności
2. Wykaz robót budowlanych w okresie 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wraz z podaniem ich przedmiotu , dat wykonania i podmiotów na rzeca których robota została wykonana oraz załączeniem dowodów ze roboty zostały wykonane należycie
3.Odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Wykaz oso skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót, kontrolę jakości itp
5. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.108 ust.1 pkt.5 ( niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania .W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców , oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ewentualne zmiany opisane w projekcie umowy - zał. do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę murowanie ścian z silki 15-18 - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę murowanie ścian z silki 15-18. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa drzew i krzewów wraz z posadzeniem
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Raszków: Budowa pomieszczeń w Raszkowie - strzelnica Bractwo Kurkowe
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: REMONT CZĄSTKOWY MIESZANKĄ MINERALNO-ASFALTOWĄ NA GORĄCO NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W STARGARDZIE
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa szkoły podstawowej w Miedniewicach – etap I
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI