Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią scieków wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią scieków wraz z asilaniem energetycznym przepompowni w miejscowości Wróblew
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkomlin
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Skomlin
  • Data publikacji ogłoszenia2017-09-26
  • Numer ogłoszenia593194-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593194-N-2017 z dnia 2017-09-26 r.

Gmina Skomlin: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią scieków wraz z asilaniem energetycznym przepompowni w miejscowości Wróblew
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skomlin, krajowy numer identyfikacyjny 73093473700000, ul. ul. Trojanowskiego  1 , 98346   Skomlin, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 043 8864477, e-mail skomlin_gmina@wp.pl; krystyna.matys@wp.pl, faks 043 8864477 w. 13.
Adres strony internetowej (URL): www.skomlin.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.skomlin.akcessnet.net
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.skomlin.akcessnet.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.skomlin.akcessnet.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy skladać w formie pisemnej, w języku polskim
Adres:
Gmina Skomlin, ul. Trojanowskiego 1, 98-346 Skomlin, pokój nr 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią scieków wraz z asilaniem energetycznym przepompowni w miejscowości Wróblew
Numer referencyjny: ZP2710.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownia ścieków wraz z zasilaniem energetycznym przepompowni w miejscowości Wróblew obejmująca następujący zakres: 1) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna – 13,70 mb 2) Kanalizacja sanitarna tłoczna – 4827,40mb 3) Przepompownia – roboty budowlane i instalacyjne

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45123130-8
45232423-3
45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy załącznik nr 3 do SIWZ złożonego wraz z ofertą oraz dostarczonych na wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym dokumentów
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest aby Wykonawca wykazał iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
Informacje dodatkowe Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ złożonego wraz z ofertą, oraz dostarczoną na wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polisy potwierdzającej zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zawodowej. Z dostarczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , że Wykonawca warunek spełnia.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę iż: 1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2-ch (dwóch) kontraktów na budowę, rozbudowę kanalizacji sanitarnej o wartości pojedynczego kontraktu równej lub przekraczającej 1 000 000,00 zł brutto. 2. dysponuje osobami odpowiedzialnych za kontrolę jakości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia a w szczególności: o Kierownikiem posiadającym - uprawnienia budowlane ((uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. o Kierownikiem robót posiadającym odpowiednio uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ złożonego wraz z ofertą oraz dostarczonych na wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym dokumentów z których wynikać będzie, że Wykonawca wykonał w/w roboty budowlane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo je ukończył. 2.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy - załączniki nr 3 ; nr 8 do SIWZ złożonych wraz z ofertą z których wynikać będzie, oraz dostarczonych na wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym dokumentów z których będzie wynikać, żę Wykonawca wykonał w/w roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawca którego ofertę ceniono najwyżej następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 3) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – oświadczenie składają samodzielnie wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę którego ofertę oceniono najwyżej warunków udziału zamawiający będzie żądał dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polisy potwierdzającej zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 2) Wykazu robót budowlanych – wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej 2-óch (dwóch) kontraktów na budowę, rozbudowę kanalizacji sanitarnej o wartości pojedynczego kontraktu równej lub przekraczającej 1 000 000 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. 3) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi - załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Oświadczenie na temat kwalifikacji kadry kierowniczej wykonawcy- załącznik nr 8 do SIWZ. 5) W przypadku złożenia oferty zawierającej rozwiązania równoważne – dokumenty potwierdzające równoważność. 6) Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000 zł. ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ) 1)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. 12.10.2017 r. godz. 10.00. 2)Wadium może być wniesione (wg wyboru wykonawcy)w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przed podmioty, o których mowa a art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (test jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3)Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Wieluńskiej Oddział Skomlin Nr 43 9244 0003 4040 0039 2000 0040 podając jako tytuł przelewu „Wadium – „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią ścieków wraz z zasilaniem energetycznym przepompowni w miejscowości Wróblew”. 4)Wadium zostanie uznane za skutecznie wniesione jeżeli przed upływem terminu składania ofert (godzina) zostanie zarachowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 5)W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty (nie spinając z ofertą)– załączenie potwierdzonej „za zgodność z oryginałem kopii” jest dopuszczalne tylko w przypadku gdy z treści dokumentu wynika że wystawca dokumentu wypłaci Zamawiającemu kwotę wadium na podstawie przedłożonej kopii. Z treści dokumentu wadialnego potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej: gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, iż wystawiający zobowiązuje się do wypłaty kwoty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust 4a i 5 Ustawy Pzp. Ważność dokumentu wadialnego powinna obejmować cały okres związania ofertą, włącznie z dniem w którym upływa termin składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający uzna iż złożona przez nich oferta jest prawidłowo zabezpieczona wadium wniesionym w formie niepieniężnej zarówno w przypadku gdy dokument wadialny będzie wystawiona na jednego z wykonawców jak i w przypadku gdy zostaną w nim wymienieni wszyscy wykonawcy – pod warunkiem iż z treści gwarancji będzie wynikać jednoznacznie, iż wystawiający zobowiązuje się do wypłaty kwoty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust 4a i 5 Ustawy Pzp. Ważność dokumentu musi obejmować cały okres związania ofertą, włącznie z dniem w którym upływa termin składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 §1 pkt. 1Ustawy Pzp a w szczególności w przypadku: 1)Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac wymagającej konkretnych warunków atmo¬sferycznych – zamawiający wydłuży czas realizacji zamówienia. 2) Niedopuszczania do ich wykonywania robót przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania– zamawiający wydłuży czas realizacji zamówienia. 3) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami – zamawiający wydłuży czas realizacji zamówienia. 4) Ujawnienia w toku realizacji zamówienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, napotkania błędnie zinwentaryzowanych instalacji które mogę skutkować nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy – zamawiający wydłuży czas realizacji zamówienia. 5) W przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy – zamawiający dokona zmiany dokumentacji projektowej oraz wydłuży czas realizacji zamówienia. 6) W przypadku konieczności realizacji robót w sposób wynikający z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego - zamawiający może dokonać zmiany czasu realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Korczew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI