Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Rozogi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Rozogi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRozogi
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rozogi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-12
  • Numer ogłoszenia539084-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539084-N-2020 z dnia 2020-05-12 r.

Gmina Rozogi: Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Rozogi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rozogi, krajowy numer identyfikacyjny 54100300000000, ul. Wojciecha Kętrzyńskiego  22 , 12-114  Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 226 002, e-mail sekretariat@rozogi.pl, faks 897 226 055.
Adres strony internetowej (URL): https://rozogi.bipgmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://rozogi.bipgmina.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://rozogi.bipgmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem poczty, posłańca
Adres:
Urząd Gminy Rozogi ul. Wojciecha Kętrzyńskiego 22, 12-114 Rozogi

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Rozogi
Numer referencyjny: ROŚ.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Rozogi, z podziałem na części:1)Część I: Budowa i uruchomienie trzech gruntowych instalacji paneli fotowoltaicznych każda o mocy 30,94 kW na działkach o nr ewid. 218, 219 w Rozogach.a.Projektowane instalacje paneli fotowoltaicznych będą zasilały instalacje elektryczne w obiektach budowlanych: Zespół Szkół w Rozogach ul. Rynek 13 12-114 Rozogi – dwie instalacje paneli fv, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rozogach ul. Rynek 13 12-114 Rozogi – jedna instalacja paneli fv.b.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę i uruchomienie trzech gruntowych instalacji paneli fotowoltaicznych każda o mocy 30,94 kW na działkach o nr ewid. 218, 219 w Rozogach, zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym, stanowiącym zał. nr 9a do SIWZ. Zakres robót:a)Linie kablowe nn – wewnętrzne linie zasilające;b)Konstrukcje wsporcze;c)Moduły fotowoltaiczne – panele fotowoltaiczne o mocy 260 W i w ilości nie większej niż 119 szt. dla każdej instalacji.d)Inwertery DC/ACe)System monitorowania PV;f)Ochrona przeciwporażeniowa;g)Ochrona przeciwprzepięciowa;h)Ochrona odgromowa;i)Ogrodzenie instalacji paneli fotowoltaicznych i piłkochwyt;j)Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;k)Zgłoszenie przyłączenia instalacji do odpowiedniego OSD.2)Część II. Budowa i uruchomienie jednej instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 19,76 kW na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Klonie, Klon 96, 12-114 Rozogi.a.Projektowana instalacja paneli fotowoltaicznych będzie zasilała instalacje elektryczne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Klonie, Klon 96 12-114 Rozogi. b.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę i uruchomienie jednej instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 19,76 kW na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Klonie, Klon 96, 12-114 Rozogi, zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym, stanowiącym zał. nr 9b do SIWZ. Zakres robót:a)Linie kablowe nn – wewnętrzne linie zasilające;b)Konstrukcje wsporcze;c)Moduły fotowoltaiczne – panele fotowoltaiczne o mocy 260 W i w ilości nie większej niż 76 szt. d)Inwertery DC/ACe)System monitorowania PV;f)Ochrona przeciwporażeniowa;g)Ochrona przeciwprzepięciowa;h)Ochrona odgromowa;i)Zgłoszenie przyłączenia instalacji do odpowiedniego OSD.3)Część III: Budowa i uruchomienie jednej instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 19,76 kW na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dąbrowach, Dąbrowy 238, 12-114 Rozogi.a.Projektowana instalacja paneli fotowoltaicznych będzie zasilała instalacje elektryczne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dąbrowach, Dąbrowy 238, 12-114 Rozogi.b.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę i uruchomienie jednej instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 19,76 kW na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dąbrowach, Dąbrowy 238, 12-114 Rozogi, zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik nr 9c do SIWZ. Zakres robót:a)Linie kablowe nn – wewnętrzne linie zasilające;b)Konstrukcje wsporcze;c)Moduły fotowoltaiczne – panele fotowoltaiczne o mocy 260 W i w ilości nie większej niż 76 szt. dla każdej instalacji paneli fv.d)Inwertery DC/ACe)System monitorowania PV;f)Ochrona przeciwporażeniowa;g)Ochrona przeciwprzepięciowa;h)Ochrona odgromowa;i)Zgłoszenie przyłączenia instalacji do odpowiedniego OSD.2.Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają:1)Projekty budowlano-wykonawcze instalacji paneli fotowoltaicznych, w tym Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 9a, 9b, 9c,2)Przedmiary robót (pomocniczo) stanowiące zał. nr 10a, 10b, 10c,3)Projekty umów będące zał. nr 8a, 8b, 8c,będące integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Wykonawca jest zobowiązany do:1)Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń, pomiarów, po zrealizowaniu robót budowlanych. W przypadku jakichkolwiek zmian dopuszczalnych przepisami i zgodnych z umową, należy przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności.2)Przeszkolenia użytkowników instalacji fotowoltaicznych co do zasad ich prawidłowej eksploatacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i przekazaniem ich użytkownikom.3)Wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem obowiązujących norm technicznych, sztuką budowlaną, przepisami BHP i PPOŻ.4)Zutylizowania we własnym zakresie odpadów powstałych w toku realizacji zadania zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04)5)Przedstawienia atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów równoważnych na dostarczone do budowy w procesie realizacji inwestycji materiały.6)Zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą.7)Naprawy ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji robót, ochrona mienia związanego z budową.8)Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie wizji i dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia pełnego rezultatu, celem ujęcia ich w cenie ofertowej.9)Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody zlokalizowanych w budynkach. Rozliczenie Wykonawcy z tego tytułu nastąpi na podstawie ustaleń z Użytkownikiem obiektu.10)Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 5 lat.Prace montażowe i roboty budowlane realizowane będą na czynnych obiektach, dlatego też powinny być prowadzone w sposób niepowodujący uciążliwości dla pracowników, dzieci. Korzystanie z mediów powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektów. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Użytkownikami przedmiotowych obiektów. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektów oraz bezpieczeństwo osób korzystających z budynków jak również samych pracowników.

II.5) Główny kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:Część I zamówienia:- udokumentuje wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 zadanie związane z budową gruntowej instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy min. 30,94 kW.- posiada lub będzie posiadał osobę/osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi, licząc od dnia uzyskania uprawnień. Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie faktycznej realizacji robót (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać). - posiada lub będzie posiadał osobę/osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi, licząc od dnia uzyskania uprawnień. Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie faktycznej realizacji robót (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać).Część II zamówienia:- udokumentuje wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 zadanie związane z budową instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy min. 19,76 kW na budynku.- posiada lub będzie posiadał osobę/osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi, licząc od dnia uzyskania uprawnień. Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie faktycznej realizacji robót (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać). - posiada lub będzie posiadał osobę/osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi, licząc od dnia uzyskania uprawnień. Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie faktycznej realizacji robót (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać).Część III zamówienia: - udokumentuje wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 zadanie związane z budową instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy min. 19,76 kW na budynku.- posiada lub będzie posiadał osobę/osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi, licząc od dnia uzyskania uprawnień. Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie faktycznej realizacji robót (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać). - posiada lub będzie posiadał osobę/osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi, licząc od dnia uzyskania uprawnień. Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie faktycznej realizacji robót (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać).W przypadku, gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy ją wg średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.2.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 22d ust. 2 ustawy Pzp)3.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy Pzp.b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy Pzp.c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, żewykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy Pzp.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:1)o których mowa w rozdz. VII ust. 6 pkt a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2)o których mowa w rozdz. VII ust. 6 pkt b i c SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1. rozdziału VII SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierały błędy lub budziły wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 „Wykaz robót budowlanych”. Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia - doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się.Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami – o treści zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ pn. „Wykaz osób”. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Zamawiający, ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12- 23 i ust. 5 pkt 1) i 8) ustawy Pzp.a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których, te zdolności są wymagane;b) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca, w terminie określonym przez Zamawiającego:- zastąpił ten podmiot innym podmiotem, lub podmiotami lub,- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznegoczy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył oświadczenie dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w rozdz. VII ust. 1 SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ.Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że podmiot udostępniający zasoby nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.Wykonawcy składający ofertę wspólną:a)ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy,b)pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej,c)pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,d)pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.e)Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy dołączyć oprócz oświadczeń wskazanych w rozdz. VII pkt. 1 SIWZ inne wymagane dokumenty:1)Formularz ofertowy o treści zgodnej z załączonym wzorem;2)Dowód wniesienia wadium;3)Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów, w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty;4)Oświadczenie dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:Cześć I zamówienia: 10.000,00 zł.Część II zamówienia: 1.500,00 zł.Część III zamówienia: 1.500,00 zł.z dopiskiem „wadium - Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Rozogi część (wskazać która część)……zamówienia”.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu O/Rozogi Nr 61 8920 0001 0010 1765 2000 0020;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620).4.Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą.5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa u ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny termin dokonania zlecenia przelewu.6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp.7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto – C 60,00
Okres gwarancji na panele fotowoltaiczne – G 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na warunkach wskazanych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w szczególności poprzez: 1) zmiana terminu przewidzianego na ukończenie robót w tym: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:−warunki atmosferyczne uniemożliwiające dochowanie wymogów technicznych i technologicznych właściwych dla przedmiotu umowy, które nie pozwoliły na wykonanie przedmiotu umowy, trwających powyżej 5 dni roboczych – o ile Wykonawca zgłosił fakt wystąpienia przedmiotowej przesłanki Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia jej zaistnienia, −odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.);−odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.)b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: −wstrzymanie lub przerwanie robót przez Zamawiającego, −przestój i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego; −konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;−nieterminowe przekazanie Terenu Budowy przez Zamawiającego;−Wykonanie przez Zamawiającego robót budowlanych lub dostaw bez realizacji których Wykonawca nie może w sposób należyty wykonywać przedmiotu Umowy, z przekroczeniem terminów wskazanych dla wykonania tych robót lub dostaw;c)w przypadku wystąpienia siły wyższej;d) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności:−brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na Teren Budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych;−protesty mieszkańców;−przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu;−zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznej, a w szczególności przekroczenie terminów wydawania lub odmowa wydania wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień itp., z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.−zmiany związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w par. 23 ust.4.2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; f) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa; g) odmienne od przyjętych w dokumentacji Umowy warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;h)odmienne od przyjętych w dokumentacji Umowy warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożliwością wykonania Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych;3) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy; b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku Wartość Umowy przysługująca Wykonawcy zostanie pomniejszona, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem umowy;c) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ kodeksu cywilnego; d) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy, a zmiana zostanie dokonana w niezbędnym zakresie, wynikającym z tej okoliczności. 4) Zmiany osobowe:a) zmiana osób, będących personelem Wykonawcy wskazanym w Ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, na zasadach określonych w niniejszej Umowie;5. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1), termin przewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jej wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i pod warunkiem, że okoliczności te wpływają na niemożność dochowania pierwotnego terminu. 6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2), zmiana umowy może zostać dokonana, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-28, godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa i uruchomienie trzech gruntowych instalacji paneli fotowoltaicznych każda o mocy 30,94 kW na działkach o nr ewid. 218, 219 w Rozogach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projektowane instalacje paneli fotowoltaicznych będą zasilały instalacje elektryczne w obiektach budowlanych: Zespół Szkół w Rozogach ul. Rynek 13 12-114 Rozogi – dwie instalacje paneli fv, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rozogach ul. Rynek 13 12-114 Rozogi – jedna instalacja paneli fv.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę i uruchomienie trzech gruntowych instalacji paneli fotowoltaicznych każda o mocy 30,94 kW na działkach o nr ewid. 218, 219 w Rozogach, zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym, stanowiącym zał. nr 9a do SIWZ. Zakres robót:a)Linie kablowe nn – wewnętrzne linie zasilające;b)Konstrukcje wsporcze;c)Moduły fotowoltaiczne – panele fotowoltaiczne o mocy 260 W i w ilości nie większej niż 119 szt. dla każdej instalacji.d)Inwertery DC/ACe)System monitorowania PV;f)Ochrona przeciwporażeniowa;g)Ochrona przeciwprzepięciowa;h)Ochrona odgromowa;i)Ogrodzenie instalacji paneli fotowoltaicznych i piłkochwyt;j)Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;k)Zgłoszenie przyłączenia instalacji do odpowiedniego OSD.Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają:1)Projekt budowlano-wykonawczy instalacji paneli fotowoltaicznych, w tym Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 9a, 2)Przedmiar robót (pomocniczo) stanowiący zał. nr 10a, 3)Projekt umowy będące zał. nr 8a, będące integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany do:1)Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń, pomiarów, po zrealizowaniu robót budowlanych. W przypadku jakichkolwiek zmian dopuszczalnych przepisami i zgodnych z umową, należy przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności.2)Przeszkolenia użytkowników instalacji fotowoltaicznych co do zasad ich prawidłowej eksploatacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i przekazaniem ich użytkownikom.3)Wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem obowiązujących norm technicznych, sztuką budowlaną, przepisami BHP i PPOŻ.4)Zutylizowania we własnym zakresie odpadów powstałych w toku realizacji zadania zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04)5)Przedstawienia atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów równoważnych na dostarczone do budowy w procesie realizacji inwestycji materiały.6)Zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą.7)Naprawy ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji robót, ochrona mienia związanego z budową.8)Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie wizji i dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia pełnego rezultatu, celem ujęcia ich w cenie ofertowej.9)Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody zlokalizowanych w budynkach. Rozliczenie Wykonawcy z tego tytułu nastąpi na podstawie ustaleń z Użytkownikiem obiektu.10)Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 5 lat.Prace montażowe i roboty budowlane realizowane będą na czynnych obiektach, dlatego też powinny być prowadzone w sposób niepowodujący uciążliwości dla pracowników, dzieci. Korzystanie z mediów powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektów. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Użytkownikami przedmiotowych obiektów. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektów oraz bezpieczeństwo osób korzystających z budynków jak również samych pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 45300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto - C 60,00
Okres gwarancji na panele fotowoltaiczne - G 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa i uruchomienie jednej instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 19,76 kW na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Klonie, Klon 96, 12-114 Rozogi.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projektowana instalacja paneli fotowoltaicznych będzie zasilała instalacje elektryczne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Klonie, Klon 96 12-114 Rozogi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę i uruchomienie jednej instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 19,76 kW na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Klonie, Klon 96, 12-114 Rozogi, zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym, stanowiącym zał. nr 9b do SIWZ. Zakres robót:a)Linie kablowe nn – wewnętrzne linie zasilające;b)Konstrukcje wsporcze;c)Moduły fotowoltaiczne – panele fotowoltaiczne o mocy 260 W i w ilości nie większej niż 76 szt. d)Inwertery DC/ACe)System monitorowania PV;f)Ochrona przeciwporażeniowa;g)Ochrona przeciwprzepięciowa;h)Ochrona odgromowa;i)Zgłoszenie przyłączenia instalacji do odpowiedniego OSD.Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają:1)Projekt budowlano-wykonawczy instalacji paneli fotowoltaicznych, w tym Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 9b, 2)Przedmiar robót (pomocniczo) stanowiące zał. nr 10b,3)Projekt umowy będący zał. nr 8b,będące integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany do:1)Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń, pomiarów, po zrealizowaniu robót budowlanych. W przypadku jakichkolwiek zmian dopuszczalnych przepisami i zgodnych z umową, należy przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności.2)Przeszkolenia użytkowników instalacji fotowoltaicznych co do zasad ich prawidłowej eksploatacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i przekazaniem ich użytkownikom.3)Wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem obowiązujących norm technicznych, sztuką budowlaną, przepisami BHP i PPOŻ.4)Zutylizowania we własnym zakresie odpadów powstałych w toku realizacji zadania zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04)5)Przedstawienia atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów równoważnych na dostarczone do budowy w procesie realizacji inwestycji materiały.6)Zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą.7)Naprawy ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji robót, ochrona mienia związanego z budową.8)Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie wizji i dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia pełnego rezultatu, celem ujęcia ich w cenie ofertowej.9)Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody zlokalizowanych w budynkach. Rozliczenie Wykonawcy z tego tytułu nastąpi na podstawie ustaleń z Użytkownikiem obiektu.10)Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 5 lat.Prace montażowe i roboty budowlane realizowane będą na czynnych obiektach, dlatego też powinny być prowadzone w sposób niepowodujący uciążliwości dla pracowników, dzieci. Korzystanie z mediów powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektów. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Użytkownikami przedmiotowych obiektów. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektów oraz bezpieczeństwo osób korzystających z budynków jak również samych pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 45300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto - C 60,00
Okres gwarancji na panele fotowoltaiczne - G 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa i uruchomienie jednej instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 19,76 kW na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dąbrowach, Dąbrowy 238, 12-114 Rozogi.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projektowana instalacja paneli fotowoltaicznych będzie zasilała instalacje elektryczne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dąbrowach, Dąbrowy 238, 12-114 Rozogi.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę i uruchomienie jednej instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 19,76 kW na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dąbrowach, Dąbrowy 238, 12-114 Rozogi, zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik nr 9c do SIWZ. Zakres robót:a)Linie kablowe nn – wewnętrzne linie zasilające;b)Konstrukcje wsporcze;c)Moduły fotowoltaiczne – panele fotowoltaiczne o mocy 260 W i w ilości nie większej niż 76 szt. dla każdej instalacji paneli fv.d)Inwertery DC/ACe)System monitorowania PV;f)Ochrona przeciwporażeniowa;g)Ochrona przeciwprzepięciowa;h) Ochrona odgromowa;i)Zgłoszenie przyłączenia instalacji do odpowiedniego OSD.Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają:1)Projekt budowlano-wykonawczy instalacji paneli fotowoltaicznych, w tym Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 9c,2)Przedmiary robót (pomocniczo) stanowiący zał. nr 10c,3)Projekt umowy będący zał. nr 8c,będące integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany do:1)Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń, pomiarów, po zrealizowaniu robót budowlanych. W przypadku jakichkolwiek zmian dopuszczalnych przepisami i zgodnych z umową, należy przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności.2)Przeszkolenia użytkowników instalacji fotowoltaicznych co do zasad ich prawidłowej eksploatacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i przekazaniem ich użytkownikom.3)Wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem obowiązujących norm technicznych, sztuką budowlaną, przepisami BHP i PPOŻ.4)Zutylizowania we własnym zakresie odpadów powstałych w toku realizacji zadania zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04)5)Przedstawienia atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów równoważnych na dostarczone do budowy w procesie realizacji inwestycji materiały.6)Zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą.7)Naprawy ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji robót, ochrona mienia związanego z budową.8)Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie wizji i dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia pełnego rezultatu, celem ujęcia ich w cenie ofertowej.9)Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody zlokalizowanych w budynkach. Rozliczenie Wykonawcy z tego tytułu nastąpi na podstawie ustaleń z Użytkownikiem obiektu.10)Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 5 lat.Prace montażowe i roboty budowlane realizowane będą na czynnych obiektach, dlatego też powinny być prowadzone w sposób niepowodujący uciążliwości dla pracowników, dzieci. Korzystanie z mediów powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektów. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Użytkownikami przedmiotowych obiektów. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektów oraz bezpieczeństwo osób korzystających z budynków jak również samych pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 45300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto - C 60,00
Okres gwarancji na panele fotowoltaiczne - G 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę koszenie łąki 5 ha - Odoje
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę koszenie łąki 5 ha. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI