Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej w miejscowościach Celinów, Cyganka, Choszczówka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej w miejscowościach Celinów, Cyganka, Choszczówka Stojecka.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMińsk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-05-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOchotnicza Straż Pożarna w Cygance
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-08
  • Numer ogłoszenia554543-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554543-N-2018 z dnia 2018-05-08 r.

Ochotnicza Straż Pożarna w Cygance: Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej w miejscowościach Celinów, Cyganka, Choszczówka Stojecka.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem w zakresie "Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej".
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Cygance, krajowy numer identyfikacyjny 710378387, ul. Strażacka  26 , 05-300  Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 698359025, 698359025, e-mail ospcyganka@wp.pl, gankoandrzej@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Stowarzyszenie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.debewielkie.e-biuletyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Ochotnicza Straż Pożarna w Cygance, ul. Strażacka 26, 05-300 Mińsk Mazowiecki

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej w miejscowościach Celinów, Cyganka, Choszczówka Stojecka.
Numer referencyjny: ZP.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub poszczególne części zamówienia podając odrębnie ceny ryczałtowe dla każdej ze składanych części zamówienia, w tabeli zamieszczonej w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Na wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: a) I część zamówienia: „Budowa placu zabaw na działce o nr ewid. 377/3 położonej w miejscowości Celinów, gmina Dębe Wielkie”; Dla I części zamówienia szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji na terenie gminy Dębe Wielkie określa: - projekt budowlany opracowany przez firmę Pracownia Projektowa Studio Projekt Jacek Bakuła z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, ul. Świętokrzyska 46, 05-300 Mińsk Mazowiecki; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót – pomocniczo do wyceny wartości robót. W/w dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotem I części zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Celinów gmina Dębe Wielkie działka nr ewid.: 377/3. Teren placu zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną oraz ogrodzony. Na wykonanie placu zabaw składa się: - montaż huśtawki wahadłowej podwójnej - maksymalna wysokość upadku 1,4 m, pole powierzchni zderzenia 22,3 m2; - montaż zestawu zabawowego – maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 30,0 m2, w skład zestawu wchodzi: 2 x wieża czterokątna, 1 x zjeżdżalnia, 1 x wejście wspinaczkowe, 1 x rurka strażacka, 1 x balkonik,1 x bariera, 1 x kółko i krzyżyk, 1 x sklepik, 1 x schody, 1 x przejście tunelowe; - montaż huśtawki wagowej sprężynowej – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni zderzenia 20,1 m2; - montaż piaskownicy ze stolikiem – piaskownica: maksymalna wysokość upadku 0,3 m, pole powierzchni zderzenia 29,1 m2, , stolik do piaskownicy – wymiary (dł x szer x wys) 0,90 x 0,40 x 0,50 m; - montaż urządzenia typu biegacz – maksymalna wysokość upadku 0,7 m, pole powierzchni zderzenia 14,1 m2; - montaż urządzenia typu wioślarz – maksymalna wysokość upadku 0,8 m, pole powierzchni zderzenia 15,3 m2; - montaż tablicy z regulaminem – wymiary (dł x szer x wys) 0,40 x 0,08 x 1,90m; - montaż dwóch ławek – wysokość siedziska 0,41 m, wymiary (dł x szer x wys) 1,77 x 0,63 x 0,87 m – siedzisko i oparcie deski drewniane lite, impregnowane powierzchniowo; - montaż kosza na śmieci – stalowy, pojemność kosza 50 l; - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – grubość warstwy 30 cm; - wykonanie nowego fragmentu ogrodzenia panelowego. b) II część zamówienia: „Budowa placu zabaw na działce o nr ewid. 637/1 położonej w miejscowości Cyganka, gmina Dębe Wielkie”; Dla II części zamówienia szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji na terenie gminy Dębe Wielkie określa: - projekt budowlany opracowany przez firmę Pracownia Projektowa Studio Projekt Jacek Bakuła z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, ul. Świętokrzyska 46, 05-300 Mińsk Mazowiecki; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót – pomocniczo do wyceny wartości robót. W/w dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotem II części zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie działka nr ewid.: 637/1. Teren placu zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną oraz ogrodzony. Na wykonanie placu zabaw składa się: - montaż urządzenia zabawowego - maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 30,0 m2, w skład zestawu wchodzi: 2 x wieża czterokątna, 1 x zjeżdżalnia, 1 x wejście wspinaczkowe, 1 x rurka strażacka, 1 x balkonik,1 x bariera, 1 x kółko i krzyżyk, 1 x sklepik, 1 x schody, 1 x przejście tunelowe; - montaż piramidy małej – maksymalna wysokość upadku 1,0 m, pole powierzchni zderzenia 38,5 m2; - montaż huśtawki wagowej sprężynowej – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni zderzenia 13,7 m2; - montaż karuzeli małej – maksymalna wysokość upadku 0,14 m, pole powierzchni zderzenia 23,4 m2; - montaż huśtawki stalowej bocianie gniazdo – maksymalna wysokość upadku 1,4 m, pole powierzchni zderzenia 17,5 m2; - montaż urządzenia typu biegacz – maksymalna wysokość upadku 0,7 m, pole powierzchni zderzenia 14,1 m2; - montaż urządzenia typu orbitrek – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni zderzenia 13,9 m2; - montaż urządzenia typu wioślarz + prasa nożna – wioślarz: maksymalna wysokość upadku 0,8 m, pole powierzchni zderzenia 15,3 m2, prasa nożna: maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 9,2 m2; - montaż tablicy z regulaminem - wymiary (dł x szer x wys) 0,40 x 0,08 x 1,90 m; - montaż dwóch ławek - wysokość siedziska 0,41 m, wymiary (dł x szer x wys) 1,77 x 0,63 x 0,87 m – siedzisko i oparcie deski drewniane lite, impregnowane powierzchniowo; - montaż dwóch koszy na śmieci - stalowy, pojemność kosza 50 l; - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – grubość warstwy 30 cm. c) część III zamówienia: „Budowa placu zabaw na działce o nr ewid. 632 położonej w miejscowości Choszczówka Stojecka, gmina Dębe Wielkie”; Dla III części zamówienia szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji na terenie gminy Dębe Wielkie określa: - projekt budowlany opracowany przez firmę Pracownia Projektowa Studio Projekt Jacek Bakuła z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, ul. Świętokrzyska 46, 05-300 Mińsk Mazowiecki; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót – pomocniczo do wyceny wartości robót. W/w dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotem III części zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Choszczówka Stojecka gmina Dębe Wielkie działka nr ewid.: 632. Teren placu zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną oraz ogrodzony. Na wykonanie placu zabaw składa się: - montaż urządzenia typu biegacz – maksymalna wysokość upadku 0,7 m, pole powierzchni zderzenia 14,1 m2; - montaż urządzenia typu orbitrek – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni 13,9 m2; - montaż urządzenia typu wioślarz + prasa nożna – wioślarz: maksymalna wysokość upadku 0,8 m, pole powierzchni zderzenia 15,3 m2, prasa nożna: maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 9,2 m2; - montaż tablicy z regulaminem - wymiary (dł x szer x wys) 0,40 x 0,08 x 1,90 m; - montaż dwóch ławek - wysokość siedziska 0,41 m, wymiary (dł x szer x wys) 1,77 x 0,63 x 0,87 m – siedzisko i oparcie deski drewniane lite, impregnowane powierzchniowo; - montaż kosza na śmieci - stalowy, pojemność kosza 50 l; - wykonanie boiska do siatkówki plażowej o wymiarach pola gry 1600x800 cm wraz ze strefą wolną po 500 cm z każdej strony pola do gry; - wyposażenia boiska do siatkówki plażowej w słupki do naciągu siatki, siatki do gry, taśm do wyznaczenia pola do gry, oraz wszystkich niezbędnych akcesoriów do zapewnienia odpowiedniego komfortu i warunków gry w piłkę siatkową plażową; - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – grubość warstwy 30 cm; - wykonanie ogrodzenia panelowego. Dla właściwego przygotowania oferty należy szczegółowo zapoznać się z w/w projektami budowlanymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarami robót i pozostałymi zapisami określonymi w niniejszej SIWZ. Wycena robót winna być dokonana z uwzględnieniem przedmiarów robót, a także z uwzględnieniem zasad i warunków skalkulowania wartości zamówienia opisanych w pkt 3 SIWZ. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń i stref bezpieczeństwa w tolerancji ±2%. Wszystkie użyte materiały winny posiadać wymagane atesty i odpowiadać Polskim Normom. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. Jeżeli w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacjami stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ (wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego dostosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia).

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45112720-8
37535200-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dysponowanie wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi: dla I, II i III części zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia 20,00
Długość okresu gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przewidywane zmiany danej umowy zawarto we wzorze tej umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa placu zabaw na działce o nr ewid. 377/3 położonej w miejscowości Celinów, gmina Dębe Wielkie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dla I części zamówienia szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji na terenie gminy Dębe Wielkie określa: - projekt budowlany opracowany przez firmę Pracownia Projektowa Studio Projekt Jacek Bakuła z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, ul. Świętokrzyska 46, 05-300 Mińsk Mazowiecki; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót – pomocniczo do wyceny wartości robót. W/w dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotem I części zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Celinów gmina Dębe Wielkie działka nr ewid.: 377/3. Teren placu zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną oraz ogrodzony. Na wykonanie placu zabaw składa się: - montaż huśtawki wahadłowej podwójnej - maksymalna wysokość upadku 1,4 m, pole powierzchni zderzenia 22,3 m2; - montaż zestawu zabawowego – maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 30,0 m2, w skład zestawu wchodzi: 2 x wieża czterokątna, 1 x zjeżdżalnia, 1 x wejście wspinaczkowe, 1 x rurka strażacka, 1 x balkonik,1 x bariera, 1 x kółko i krzyżyk, 1 x sklepik, 1 x schody, 1 x przejście tunelowe; - montaż huśtawki wagowej sprężynowej – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni zderzenia 20,1 m2; - montaż piaskownicy ze stolikiem – piaskownica: maksymalna wysokość upadku 0,3 m, pole powierzchni zderzenia 29,1 m2, , stolik do piaskownicy – wymiary (dł x szer x wys) 0,90 x 0,40 x 0,50 m; - montaż urządzenia typu biegacz – maksymalna wysokość upadku 0,7 m, pole powierzchni zderzenia 14,1 m2; - montaż urządzenia typu wioślarz – maksymalna wysokość upadku 0,8 m, pole powierzchni zderzenia 15,3 m2; - montaż tablicy z regulaminem – wymiary (dł x szer x wys) 0,40 x 0,08 x 1,90m; - montaż dwóch ławek – wysokość siedziska 0,41 m, wymiary (dł x szer x wys) 1,77 x 0,63 x 0,87 m – siedzisko i oparcie deski drewniane lite, impregnowane powierzchniowo; - montaż kosza na śmieci – stalowy, pojemność kosza 50 l; - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – grubość warstwy 30 cm; - wykonanie nowego fragmentu ogrodzenia panelowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45112720-8, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 20,00
Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa placu zabaw na działce o nr ewid. 637/1 położonej w miejscowości Cyganka, gmina Dębe Wielkie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dla II części zamówienia szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji na terenie gminy Dębe Wielkie określa: - projekt budowlany opracowany przez firmę Pracownia Projektowa Studio Projekt Jacek Bakuła z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, ul. Świętokrzyska 46, 05-300 Mińsk Mazowiecki; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót – pomocniczo do wyceny wartości robót. W/w dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotem II części zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie działka nr ewid.: 637/1. Teren placu zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną oraz ogrodzony. Na wykonanie placu zabaw składa się: - montaż urządzenia zabawowego - maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 30,0 m2, w skład zestawu wchodzi: 2 x wieża czterokątna, 1 x zjeżdżalnia, 1 x wejście wspinaczkowe, 1 x rurka strażacka, 1 x balkonik,1 x bariera, 1 x kółko i krzyżyk, 1 x sklepik, 1 x schody, 1 x przejście tunelowe; - montaż piramidy małej – maksymalna wysokość upadku 1,0 m, pole powierzchni zderzenia 38,5 m2; - montaż huśtawki wagowej sprężynowej – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni zderzenia 13,7 m2; - montaż karuzeli małej – maksymalna wysokość upadku 0,14 m, pole powierzchni zderzenia 23,4 m2; - montaż huśtawki stalowej bocianie gniazdo – maksymalna wysokość upadku 1,4 m, pole powierzchni zderzenia 17,5 m2; - montaż urządzenia typu biegacz – maksymalna wysokość upadku 0,7 m, pole powierzchni zderzenia 14,1 m2; - montaż urządzenia typu orbitrek – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni zderzenia 13,9 m2; - montaż urządzenia typu wioślarz + prasa nożna – wioślarz: maksymalna wysokość upadku 0,8 m, pole powierzchni zderzenia 15,3 m2, prasa nożna: maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 9,2 m2; - montaż tablicy z regulaminem - wymiary (dł x szer x wys) 0,40 x 0,08 x 1,90 m; - montaż dwóch ławek - wysokość siedziska 0,41 m, wymiary (dł x szer x wys) 1,77 x 0,63 x 0,87 m – siedzisko i oparcie deski drewniane lite, impregnowane powierzchniowo; - montaż dwóch koszy na śmieci - stalowy, pojemność kosza 50 l; - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – grubość warstwy 30 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45112720-8, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 20,00
Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa placu zabaw na działce o nr ewid. 632 położonej w miejscowości Choszczówka Stojecka, gmina Dębe Wielkie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla III części zamówienia szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji na terenie gminy Dębe Wielkie określa: - projekt budowlany opracowany przez firmę Pracownia Projektowa Studio Projekt Jacek Bakuła z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, ul. Świętokrzyska 46, 05-300 Mińsk Mazowiecki; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót – pomocniczo do wyceny wartości robót. W/w dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotem III części zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Choszczówka Stojecka gmina Dębe Wielkie działka nr ewid.: 632. Teren placu zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną oraz ogrodzony. Na wykonanie placu zabaw składa się: - montaż urządzenia typu biegacz – maksymalna wysokość upadku 0,7 m, pole powierzchni zderzenia 14,1 m2; - montaż urządzenia typu orbitrek – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni 13,9 m2; - montaż urządzenia typu wioślarz + prasa nożna – wioślarz: maksymalna wysokość upadku 0,8 m, pole powierzchni zderzenia 15,3 m2, prasa nożna: maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 9,2 m2; - montaż tablicy z regulaminem - wymiary (dł x szer x wys) 0,40 x 0,08 x 1,90 m; - montaż dwóch ławek - wysokość siedziska 0,41 m, wymiary (dł x szer x wys) 1,77 x 0,63 x 0,87 m – siedzisko i oparcie deski drewniane lite, impregnowane powierzchniowo; - montaż kosza na śmieci - stalowy, pojemność kosza 50 l; - wykonanie boiska do siatkówki plażowej o wymiarach pola gry 1600x800 cm wraz ze strefą wolną po 500 cm z każdej strony pola do gry; - wyposażenia boiska do siatkówki plażowej w słupki do naciągu siatki, siatki do gry, taśm do wyznaczenia pola do gry, oraz wszystkich niezbędnych akcesoriów do zapewnienia odpowiedniego komfortu i warunków gry w piłkę siatkową plażową; - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – grubość warstwy 30 cm; - wykonanie ogrodzenia panelowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45112720-8, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 20,00
Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż markiz tarasowych- Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż markiz tarasowych ca 450x280, Zalesie Górne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI