Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w Zamościu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w Zamościu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZamość
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-09
  • ZamawiającyMIASTO ZAMOŚĆ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 677-23-37

1.5.8.) Numer faksu: (84) 639-30-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44829ae3-ef89-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003133/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa i zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w Zamościu w ramach projektu Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu”, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w formie współfinansowania UE oraz krajowego z budżetu państwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczenia, o których mowa w pkt 6.2.1 SWZ odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej „Platformą SmartPZP”.
3. Platforma SmartPZP dostępna jest pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zamosc.
4.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie SmartPzp, ani logowania do Platformy.
5. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy SmartPzp.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy SmartPzp przez Wykonawców konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do uwierzytelnienia i podpisu
2.Korzystanie z Platformy SmartPzp możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1)Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
-Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
-Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
-system operacyjny Windows 7 i późniejsze
2)Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
-zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
-w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
-oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
3.Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych na Platformie SmartPzp jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.Korzystanie z Platformy SmartPzp przez Wykonawców jest bezpłatne.
4.Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy SmartPZP dostępna jest na stronie Platformy SmartPzp w zakładce e-learning: https://portal.smartpzp.pl/zamosc/elearning
5.W sytuacji awarii Platformy SmartPzp lub przerwy technicznej działania systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@zamosc.pl (nie dotyczy składania ofert).
6.Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Platformy SmartPzp można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
7.Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozp. Prezesa RM z dn. 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452) oraz w rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415).
8.Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach danych określonych w § 18 rozp. Rady Ministrów z dn. 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz.U. z 2017r. Nr 2247 ze zm.) wydanym na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 670 ze zm.), w szczególności .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .xml, .jpg, .jpeg, .zip, .7z.,txt, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
9.Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1)Oferta złożona przez Wykonawcę na Platformie SmartPzp, nie jest widoczna dla Zamawiającego, ponieważ widnieje na Platformie SmartPzp jako zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
2)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę SmartPzp stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się na potwierdzeniu złożenia oferty.
10.Szczegółowe dane dot. wymagań technicznych zawiera pkt 7,10 i 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zamość (adres: Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, telefon kontaktowy: 84 677 23 00).
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zamosc.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
b) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
c) na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
3) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
5) Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
6) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
7) Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.14.2021.MT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty budowlane i zagospodarowanie dotyczą terenów pofortecznych Twierdzy Zamość leżących w strefie „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz leżących w strefie buforowej terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
2. Część 1 zamówienia - Budowa skateparku wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjno-sportowego:
1) obejmuje branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną.
2) W zakres części wchodzą następujące prace:
a) budowa skateparku – wytyczenie obiektu, wyprofilowanie podłoża, wykonanie podbudowy, płyty żelbetowej z wyprofilowanymi przeszkodami betonowymi wraz z ich wykończeniem i przystosowaniem do jazdy na deskorolkach, rolkach, hulajnogachi rowerach,
b) budowa odwodnienia skateparku – przyłącze kanalizacji deszczowej,
c) montaż małej architektury: ławek, koszy na śmieci, tablicy z regulaminem, stojaka na rowery oraz oświetlenia parkowego,
d) wykonanie nawierzchni mineralnych ścieżek, humusowanie i obsianie trawą strefy bezpieczeństwa oraz terenów przyległych.
3. Prace prowadzone będą na terenach objętych ścisłą ochroną konserwatorską pod nadzorem inwestorskim, konserwatorskim i archeologicznym.
4. Roboty budowlane wykonywane w ramach Części 1 i Części 2 zamówienia prowadzone będą na działce nr ewid. 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej. Realizacja robót Części 2 zamówienia będzie możliwa po wyłonieniu wykonawcy dla Części 1 zamówienia. Harmonogram prac dla Części 1 i 2 zamówienia musi uwzględniać pierwszeństwo robót tzn. w pierwszej kolejności muszą być prowadzone roboty dot. Części 1 zamówienia. Po wyborze Wykonawcy do realizacji Części 1 i Części 2 zamówienia konieczne będzie ustalenie 5.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki realizacji inwestycji określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową”, stanowiących załączniki nr 9a do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia (które będą stanowiły integralną część umowy po jej zawarciu) oraz w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 8a do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
6.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z jego specyfiką.
7.Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Umowa na realizację robót będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót i prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
3) W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty.
4) W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykonawca dla obliczenia ceny ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji technicznej.
5) Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8.Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu,
3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji i ponoszenie związanych z tym opłat,
4) współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi roboty i prace na terenie inwestycji,
5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
6) zagospodarowania placu budowy,
7) utrzymania zaplecza budowy,
8) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie – w języku polskim,
9) przeszkolenia personelu obiektu w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia,
10) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
9.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
10.Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów –zaleca, aby traktować, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a Menadżer Projektu i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
11.Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, Miasto Zamość,
Część 1 i 2 zamówienia: działka nr ewidencyjny 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej,
Tereny poforteczne Twierdzy Zamość - stref „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz strefa buforowa terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
12.Inwestycja jest dofinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 – 2020 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu” oraz z budżetu państwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112450-4 - Roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówień podstawowych, w przypadku ujawnienia odkryć i zaleceń konserwatorskich dla:
Części 1 tj.: wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych skateparku: wykonanie podbudowy i płyty żelbetowej z wyprofilowanymi przeszkodami betonowymi; robót budowlanych w branży instalacji sanitarnych i elektrycznych: budowa odwodnienia skateparku i przyłącza kanalizacji deszczowe oraz wykonanie oświetlenia; zagospodarowanie terenu skateparku: montaż małej architektury, wykonanie nawierzchni mineralnych ścieżek.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Roboty budowlane i zagospodarowanie dotyczą terenów pofortecznych Twierdzy Zamość leżących w strefie „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz leżących w strefie buforowej terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
2.Część 2 zamówienia - Budowa placu zabaw z siłownią zewnętrzną wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego o charakterze ogólno-dostępnym dla dzieci, młodzieży i dorosłych:
1) obejmuje branżę budowlaną.
2) W zakres części wchodzą następujące prace:
a) przygotowanie terenu pod nowe urządzenia zabawowe i siłowe,
b) wykonanie nawierzchni „bezpiecznych” – z piasku i z wylewanego tworzywa,
c) montaż urządzeń zabawowych i treningowych (siłownia zewnętrzna),
d) montaż małej architektury: ławek, koszy na śmieci, tablicy z regulaminem,
e) humusowanie i obsianie trawą strefy wokół nawierzchni „bezpiecznej”
UWAGA! Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie dotyczącym wymiarów poszczególnych urządzeń placu zabaw w zakresie maksymalnym +/-5% względem orientacyjnych wymiarów zawartych w dokumentacji, przy równoczesnym zachowaniu wymagań w zakresie dot. aktualnych norm, rozwiązań konstrukcyjnych i funkcji poszczególnych urządzeń.
UWAGA! Roboty budowlane dot. Części 2 zamówienia zostały rozpoczęte
w dniu 2 listopada 2020 r. (roboty przygotowawcze polegające na wykonaniu odkrywek, w celu określenia nośności i stabilności gruntu terenu pod planowaną realizację w związku z budową kolektora deszczowego zakończoną w 2018 r.).
3.Prace prowadzone będą na terenach objętych ścisłą ochroną konserwatorską pod nadzorem inwestorskim, konserwatorskim i archeologicznym.
4.Roboty budowlane wykonywane w ramach Części 1 i Części 2 zamówienia prowadzone będą na działce nr ewid. 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej. Realizacja robót Części 2 zamówienia będzie możliwa po wyłonieniu wykonawcy dla Części 1 zamówienia. Harmonogram prac dla Części 1 i 2 zamówienia musi uwzględniać pierwszeństwo robót tzn. w pierwszej kolejności muszą być prowadzone roboty dot. Części 1 zamówienia. Po wyborze Wykonawcy do realizacji Części 1 i Części 2 zamówienia konieczne będzie ustalenie szczegółowego harmonogramu prowadzenia prac.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki realizacji inwestycji określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową”, stanowiących załączniki nr 9b do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia (które będą stanowiły integralną część umowy po jej zawarciu) oraz w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 8b do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z jego specyfiką.
7.Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Umowa na realizację robót będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót i prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
3) W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty.
4) W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykonawca dla obliczenia ceny ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji technicznej.
5) Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu,
3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji i ponoszenie związanych z tym opłat,
4) współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi roboty i prace na terenie inwestycji,
5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
6) zagospodarowania placu budowy,
7) utrzymania zaplecza budowy,
8) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie – w języku polskim,
9) przeszkolenia personelu obiektu w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia,
10) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji
9. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
10.Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów –zaleca, aby traktować, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a Menadżer Projektu i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
11. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, Miasto Zamość,
Część 1 i 2 zamówienia: działka nr ewidencyjny 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej,
Tereny poforteczne Twierdzy Zamość - stref „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz strefa buforowa terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
12. Inwestycja jest dofinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 – 2020 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu” oraz z budżetu państwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówień podstawowych, w przypadku ujawnienia odkryć i zaleceń konserwatorskich dla:
Części 2 tj.: wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania nawierzchni pod urządzenia zabawowych i treningowych, wykonanie urządzeń zabawowych i treningowych, a także wykonanie małej architektury.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Roboty budowlane i zagospodarowanie dotyczą terenów pofortecznych Twierdzy Zamość leżących w strefie „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz leżących w strefie buforowej terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
2.Część 3 zamówienia - Budowa toru modelarskiego:
1) obejmuje branżę budowlaną.
2) W zakres części wchodzą następujące prace:
a) przygotowanie i wykonanie podłoża pod tor,
b) wykonanie nawierzchni mineralnej toru,
c) humusowanie i obsianie trawą terenu.
3.Prace prowadzone będą na terenach objętych ścisłą ochroną konserwatorską pod nadzorem inwestorskim, konserwatorskim i archeologicznym.
4.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki realizacji inwestycji określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową”, stanowiących załączniki nr 9c do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia (które będą stanowiły integralną część umowy po jej zawarciu) oraz w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 8c do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
5.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z jego specyfiką.
6.Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Umowa na realizację robót będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót i prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
3) W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty.
4) W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykonawca dla obliczenia ceny ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji technicznej.
5) Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
7.Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu,
3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji i ponoszenie związanych z tym opłat,
4) współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi roboty i prace na terenie inwestycji,
5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
6) zagospodarowania placu budowy,
7) utrzymania zaplecza budowy,
8) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie – w języku polskim,
9) przeszkolenia personelu obiektu w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia,
10) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
8.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
9.Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów –zaleca, aby traktować, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a Menadżer Projektu i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
10.Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, Miasto Zamość,
Część 3 zamówienia: działka nr ewidencyjny 13/92 w ark. 19 mapy ewidencyjnej.
Tereny poforteczne Twierdzy Zamość - stref „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz strefa buforowa terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
11. Inwestycja jest dofinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 – 2020 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu” oraz z budżetu państwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówień podstawowych, w przypadku ujawnienia odkryć i zaleceń konserwatorskich
dla Części 3 tj.: wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania podłoża pod tor modelarski, nawierzchni mineralnej oraz wykonanie nawierzchni terenu zielonego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Część 1, 2, 3 zamówienia
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Część 1, 2, 3 zamówienia
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1.3.1 Część 1 zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł,
1.3.2 Część 2 zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł,
1.3.3 Część 3 zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30.000,00 zł,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 30.000,00 zł,
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1 Część 1 zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 10 lat licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (od rozpoczęcia robót do wykonania zadania) polegającą na budowie i/lub przebudowie terenów sportowych i/lub rekreacyjnych z przeszkodami do jazdy na łyżworolkach, deskorolkach, hulajnogach i rowerach, obejmującą swoim zakresem branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną, o wartości robót co najmniej 1.000.000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
2) dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego, tj.:
a) kierownikiem budowy (1 osoba) - posiadającym:
­-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
­-co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
­-doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi nabyte podczas pełnienia funkcji kierownika budowy, lub kierownika robót, lub inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przy realizacji co najmniej 1 zadania inwestycyjnego (od rozpoczęcia robót do wykonania zadania) polegającego na budowie i/lub przebudowie terenów sportowych i/lub rekreacyjnych z przeszkodami do jazdy na łyżworolkach, deskorolkach, hulajnogach i rowerach, o wartości prac nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto,
b) kierownikiem robót branży elektrycznej (1 osoba) – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) kierownikiem robót branży sanitarnej (1 osoba) – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
1.4.2 Część 2 zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 10 lat licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (od rozpoczęcia robót do wykonania zadania) polegającą na budowie i/lub przebudowie terenów rekreacyjnych o charakterze ogólnodostępnym dla dzieci, młodzieży i dorosłych typu plac zabaw, o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
2) dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego, tj.: kierownikiem budowy (1 osoba) - posiadającym:
­- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
­-co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
-doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi nabyte podczas pełnienia funkcji kierownika budowy, lub kierownika robót budowlanych, lub inspektora nadzoru specjalności konstrukcyjno- budowlanej, przy realizacji co najmniej 1 zadania inwestycyjnego (od rozpoczęcia robót do wykonania zadania) polegającego na budowie i/lub przebudowie terenów rekreacyjnych o charakterze ogólnodostępnym dla dzieci, młodzieży i dorosłych typu plac zabaw o wartości prac nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
1.4.3 Część 3 zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 10 lat licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (od rozpoczęcia robót do wykonania zadania) polegającą na budowie i/lub przebudowie terenów sportowych i/lub rekreacyjnych z nawierzchnią mineralną, o wartości robót co najmniej 20.000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
2) dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego, tj.: kierownikiem budowy (1 osoba) - posiadającym:
­-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
­-co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
­-doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi nabyte podczas pełnienia funkcji kierownika budowy, lub kierownika robót budowlanych, lub inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, przy realizacji co najmniej 1 zadania inwestycyjnego (od rozpoczęcia robót do wykonania zadania) polegającego na budowie i/lub przebudowie terenów sportowych i/lub rekreacyjnych z nawierzchnią mineralną, o wartości prac nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.
2. Uwagi dotyczące warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 dla Części 1, 2 i 3 zamówienia:
1) Uwagi dotyczące pkt 1.3 (sytuacja ekonomiczna lub finansowa):
W przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej podlega sumowaniu, tzn. Zamawiający uzna warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż suma kwot wskazanych jako minimalne dla trzech części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę,
b) że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż suma wartości wskazanych dla trzech części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
2) Uwagi dotyczące pkt 1.4 (zdolność techniczna lub zawodowa):
a)Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
b)W przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania określonej osoby lub kilku osób lub całego zespołu do realizacji trzech części zamówienia.
c)Wykazane przez Wykonawcę roboty budowlane na dzień złożenia ofert powinny być wykonane tj. zakończone, przez co należy rozumieć – oddanie ich przez Wykonawcę i odebranie przez Zamawiającego np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem.
d)Kierownik budowy oraz kierownicy robót poszczególnych branż powinni posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 220) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
e)Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 220).
f) Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.
2. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę dotyczące warunków udziału w postępowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Wykonawca powinien przyjąć kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczących:
1.1 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1.1.1 dla Części 1 :
a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem, w wysokości co najmniej 500.000,00 zł,
b)dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł
1.1.2 dla Części 2:
a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem w wysokości co najmniej 100.000,00 zł
b)dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł
1.1.3 dla Części 3:
a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem, w wysokości co najmniej 30.000,00 zł,
b)dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 30.000,00 zł.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
1.2 zdolności technicznej lub zawodowej:
1)wykazu robót budowlanych-zgodnie z pkt 5.3.1.4.1 ppkt 1 SWZ dla Części 1 , pkt 5.3.1.4.2 ppkt 1 SWZ dla Części 2 oraz pkt 5.3.1.4.3 ppkt 1 SWZ dla Części 3 (wg wzoru określonego w zał. nr 4a, 4b, 4c do SWZ) - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat (licząc wstecz od dnia upływu termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2)wykazu osób - zgodnie z pkt 5.3.1.4.1 ppkt 2 SWZ dla Części 1 , pkt 5.3.1.4.2 ppkt 2 SWZ dla Części 2 oraz pkt 5.3.1.4.3 ppkt 2 SWZ dla Części 3 (wg wzoru określonego w zał. nr 5a, 5b, 5c do SWZ)–skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie oddzielnie dla każdej części zamówienia wadium w wysokości:
1) dla Części 1 zamówienia – w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
2) dla Części 2 zamówienia – w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
3) dla Części 3 zamówienia – w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w pkt 5.2 SWZ.
3.Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.3.1.SWZ powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
4.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowne zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8a, 8b i 8c do SWZ w zależności od część zamówienia.
2. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 8a, 8b i 8c do SWZ w zależności od część zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy za pośrednictwem Platformy SmartPzp dostępnej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/zamosc.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia dla Części 1 i Części 2 i Części 3 zamówienia: do 13 miesięcy od dnia podpisania umowy, tj. nie dłużej niż do dnia 31.10.2022 r.
2. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy SmartPzp (http://portal.smartpzp.pl/zamosc) następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy, którego wzór określa Załącznik nr 1a, 1b, 1c do SWZ w zależności od części zamówienia, wypełniony przez Wykonawcę i podpisany w formie elektronicznej, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2.1 SWZ, według wzoru określonego w Załącznik nr 2 do SWZ
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie każdego z nich.
3) oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2.1 SWZ, według wzoru określonego w Załącznik nr 3 do SWZ, w przypadku gdy Wykonawca składający ofertę powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 10.27 ppkt 6 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzającego umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
6) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotu udostępniającego zasoby.
7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które, roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, według wzoru określonego w Załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy),
8) zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór zobowiązania zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy),
Do zobowiązania Wykonawca dołącza pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 10.27 pkt 6 SWZ.
9) gwarancje lub poręczenie, o którym mowa w pkt 9 SWZ, jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, w sposób określony w pkt 9.5. SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy murarzy, zbrojarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI