BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEŚCIE OŁAWA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEŚCIE OŁAWA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOława
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-10
  • ZamawiającyGmina Miasto Oława
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00035659
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEŚCIE OŁAWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEŚCIE OŁAWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb3003de-7e89-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021592/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych w mieście Oława

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.um.olawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, sekretariat@um.olawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych , elektronicznych kopi dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ( ePUAP).2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.3. Za datę przekazania oferty, wniosków , zawiadomień , dokumentów elektronicznych , oświadczeń lub elektronicznych kopi dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 4. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postepowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowania można również wyszukać na Liście wszystkich postepowań w miniPortalu klikając wcześniej opcje „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INW.271/1/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa i przebudowa ok.2,5 km dróg gminnych ( ul. Południowa, Serdeczna, Dąbrowskiego, Okólna, Rodakowskiego) dla poprawy jakości życia mieszkańców i uzyskanie połączeń pomiędzy drogami wyższego rzędu tj. drogą wojewódzką nr 396 i powiatową nr 1574D. Stworzy to alternatywę dla obciążonej dużym natężeniem ruchu drogi krajowej nr 94 i wpłynie na poprawę ruchu tranzytowego . Inwestycja spowoduje odciążenie newralgicznych punktów komunikacyjnych miasta, co zapobiegnie paraliżom w ruchu drogowym . Inwestycja w całości posiada wymagane zgody i pozwolenia na rozpoczęcie robót.

Okólna – Sięgacz

Przebudowa drogi wewnętrznej w zakresie budowy nawierzchni jezdni i chodników z kostki betonowej w tym niezbędne elementy oświetlenia i odwodnienia towarzyszące inwestycji drogowej zgodnie z dokumentacją projektową w folderze
pn. „01 -Przetarg Okólna”.
Droga i chodniki z kostki betonowej: dł. 114,6 m, pow. 910 m2

1. Wykonawca wykonuje i zatwierdza „Organizacja ruchu tymczasowego”
2. Wykonawca aktualizuje zatwierdzenie „Organizacji ruchu docelowego” (droga wewnętrzna)
3. Wykonawca zapewni stały nadzór archeologiczny, a w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne.
4. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną w zakresie przejmowanych działek wraz z opisem stanu istniejącego na dzień wejścia na każdą z działek, oraz dokumentację fotograficzną, bądź film po zakończeniu robót budowlanych i dołączy ten materiał do operatu kolaudacyjnego.
5. Wykonawca dokona wymaganego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych do PINB.

Dąbrowskiego

Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy nawierzchni ciągu pieszo jezdnego z kostki betonowej w tym niezbędne elementy odwodnienia towarzyszące inwestycji drogowej zgodnie z dokumentacją projektową w folderze
pn. „01 - Przetarg Dąbrowskiego”.
Ciąg pieszo – jezdny z kostki betonowej: dł. 350,0 m, pow. 2.770,0 m2

1. Wykonawca wykonuje i zatwierdza „Organizacja ruchu tymczasowego”
2. Wykonawca aktualizuje zatwierdzenie „Organizacji ruchu docelowego” (droga gminna)
3. Wykonawca zapewni stały nadzór archeologiczny, a w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne.
4. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną w zakresie przejmowanych działek wraz z opisem stanu istniejącego na dzień wejścia na każdą z działek, oraz dokumentację fotograficzną, bądź film po zakończeniu robót budowlanych i dołączy ten materiał do operatu kolaudacyjnego.
5. Wykonawca wystąpi do GDDKiA o zajęcie pasa drogowego drogi krajowej na czas wpięcia do kanalizacji deszczowej i poniesie z tego tytułu opłaty zgodne z cennikiem GDDKiA.

Południowa
Budowa drogi o nawierzchni bitumicznej dł. ok. 1500 m zgodnie z dokumentacją projektową w folderze pn. POŁUDNIOWA

Dodatkowe wymagania:
Wykonawca wykona wszystkie wymogi zawarte w dokumentacji projektowej, uzgodnieniach, warunkach , decyzjach załączonych do projektu.
1. Wykonawca dokona wymaganego zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych zgodnie z załączonymi uzgodnieniami, opiniami warunkami i decyzjami w tym również do PINB.
2. Wykonawca zapewni stały nadzór archeologiczny, a w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne.
3. Wykonawca spełni wymogi uzgodnień i warunków Gas System oraz zapewni nadzór gestora sieci gazowej nad pracami prowadzonymi w rejonie sieci gazowej DN350 DN1000 (wysokiego ciśnienia).
4. Wykonawca dokona zgłoszenia do Tauron Dystrybucja S.A. rozpoczęcia prac w rejonie Linii Wysokiego Napięcia, sporządzi i uzyska przez Tauron dystrybucja (sekcja WN Wrocław) zatwierdzenie instrukcji bezpiecznej pracy pod liniami oraz dostosuje się zatwierdzonej instrukcji i prace wykona zgodnie z zatwierdzoną instrukcją. Ponadto Wykonawca zapewni stały nadzór pracownika Tauron dystrybucja nad pracami prowadzonymi w rejonie linii WN..
5.Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną w zakresie przejmowanych działek wraz z opisem stanu istniejącego na dzień wejścia na każdą z działek, oraz dokumentację fotograficzną, bądź film po zakończeniu robót budowlanych i dołączy ten materiał do operatu kolaudacyjnego.

Serdeczna
Przebudowa drogi Gminnej w zakresie budowy nawierzchni jezdni i chodników z kostki betonowej w tym niezbędne elementy oświetlenia i odwodnienia towarzyszące inwestycji drogowej zgodnie z dokumentacją projektową w folderze pn. SERDECZNA. Z zakresu prac wyłączono 7 szt Lamp L2/2 (od1-7). Do wyceny należy przyjąć ilość lamp zgodnie z projektem drogowym a pozostałe wytyczne z dokumentacji dotyczącej oświetlenia. Długość drogi ok.309 m.
Dodatkowe wymagania:
Wykonawca wykona wszystkie wymogi zawarte w dokumentacji projektowej, uzgodnieniach, warunkach , decyzjach załączonych do projektu ( m.inn z PSG, ORANGE, Tauron Dystrybucja, Zwik) Zaktualizuje zatwierdzenie i wprowadzi docelową organizację ruchu.
Wykonawca wykonuje i zatwierdza „Organizacja ruchu tymczasowego”
2. Wykonawca zapewni stały nadzór archeologiczny, a w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne.
Rodakowskiego
Przebudowa drogi w zakresie budowy nawierzchni jezdni i chodników o dł. ok. 220 m z kostki betonowej w tym niezbędne elementy oświetlenia i odwodnienia towarzyszące inwestycji drogowej zgodnie z dokumentacją projektową w folderze pn. RODAKOWSKIEGO
Dodatkowe wymagania:
Wykonawca wykona wszystkie wymogi zawarte w dokumentacji projektowej, uzgodnieniach, warunkach , decyzjach załączonych do projektu (m.inn DWUOZ, ZWIK, Netia, Tauron , Dystrybucja)
Zaktualizuje zatwierdzenie i wprowadzi docelową organizację ruchu.
Wykonawca zapewni stały nadzór archeologiczny, a w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja finansowa i ekonomiczna.
Wykonawca spełni warunek jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000 zł

Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości min. 5 000 000 zł.

Zdolność techniczna i zawodowa.
Wykonawca spełni warunek , jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie /przebudowie/remoncie drogi, parkingu, placu, chodnika, ciągu pieszo- rowerowego o wartość co najmniej 4 500 000 zł każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę , którego oferta została oceniona najwyżej , do złożenia w wyznaczonym terminie , nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych tj:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju , wartości , daty i miejsca wykonania oraz podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających , czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty zostały wykonane,, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
- dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 90 000 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.02.2022r. do godz. 10.00 .
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą , z wyjątkiem przypadków , o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2019r. poz.310,836 i 1572)
Wadium wnoszone w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego :
- Bank Spółdzielczy w Oławie, nr konta 92 9585 0007 0010 0016 7716 0030 .
Na poleceniu przelewu umieścić adnotację „ Wadium – przetarg- budowa
i przebudowa dróg ”.
Wadium w formie pieniądza musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 10.02.2022r. o godz. 10.00

Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.97 ust.7 pkt 2-4 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia , w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zaliczka w wysokości 5% umownego wynagrodzenia brutto.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Na podstawie art.455 ust 1 ust1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, wystąpienia następujących okoliczności:
3.Klauzule zmian w umowie
3.1Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót budowlanych.
- spowodowana sytuacją epidemiczną
- zmiana spowodowana warunkami atmosferycznymi w szczególności:
klęski żywiołowe , warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.
- zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót, odmowa wydania przez organy administracyjne lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę,
- inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi.


3.2 Zmiana sposobu spełnienia, na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
- niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń.
- pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.
- pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
- konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych/materiałowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
3.3 Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SWZ np. osób z uprawnieniami.
- zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wskutek zmiany obowiązującej stawki VAT
- zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zawarcia przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian w takiej umowie lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
- zmiana wynagrodzenia wykonawcy na skutek konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno – budowlanej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 3. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę laboratorium oraz prace z zakresu klimatyzacji i wentylacji - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę laboratorium oraz prace z zakresu klimatyzacji i wentylacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI