Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Świekatowie przy ul. Tucholskiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Świekatowie przy ul. Tucholskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiekatowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-26
  • ZamawiającyGmina Świekatowo
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00112817
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Świekatowie przy ul. Tucholskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świekatowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 20A

1.5.2.) Miejscowość: Świekatowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-182

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swiekatowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiekatowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Świekatowie przy ul. Tucholskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49a97b97-b5d8-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047219/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Świekatowie, przy ul. Tucholskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4PŁ.2022.SG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Świekatowo przy ul. Tucholskiej na działce Nr ewid. 275/3 i 280/12.
Obiekt parterowy z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony, z dachem wielospadowym pokrytym dachówką ceramiczną. Wysokość budynku - 7,60 m (budynek niski), powierzchnia użytkowa – 500,82 m², powierzchnia zabudowy – 561,75 m², kubatura - 2970,00 m³. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Działka, przeznaczona pod zabudowę posiada uzbrojenie w następujące media : sieć kanalizacji sanitarnej ks 150, sieć kanalizacji deszczowej kd 100, sieć wodociągową, kabel energetyczny eNA.
Budynek będzie zaopatrzony w instalacje wewnętrzne i zewnętrzne :
 wodociągowa – zasilanie z istniejącej sieci,
 kanalizacyjna – odbiór ścieków do istniejącej sieci,
 elektryczna - zasilana z przyłączenia do sieci elektroenergetycznej zgodnie z warunkami wydanymi przez ENEA Operator Sp. z o.o. z Bydgoszczy ( w zakresie robót przyłączenia energetycznego należy wykonać przebudowę stacji transformatorowej 15/0,4 kV „Świekatowo 01” z przebudową linii napowietrznej SN i nn w związku z kolizją inwestycyjną na działce Nr 280/12. Przebudowy dokonać zgodnie z projektem przebudowy sieci ),
 elektryczna wewnętrzna obejmująca instalację gniazd wtykowych 240V i siły 400V, oświetleniową, oświetlenie awaryjnego i ewakuacyjnego, zasilania klimatyzatorów i wentylacji
 odgromowa,
 instalacje teletechniczne tj. : SSWiN, CCTV, IT, telefoniczną,
 instalacja umożliwiająca podłączenie zestawu nagłaśniającego,
 ogrzewania – ogrzewanie podłogowe zasilane z kotła na paliwo stałe ( pelet ). Kocioł o mocy 60 kW spełniający wymagania określone w załączniku Nr II do rozporządzenia Komisji (UE) 2015/1189 z 28.4.2015 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących Ekoprojektu dla kotłów na paliwo stałe (Dz. Urz. UE L 193 z 21.07.2015, str. 100, ze zm.), posiadający certyfikat Ecodesign ( nie dopuszcza się kotłów klasy 5 ),
 wentylacji i klimatyzacji – grawitacyjnej i mechanicznej.
W budynku powstaną m.in. takie pomieszczenia jak:
 komunikacja,
 biblioteka
 szatnia
 pomieszczenie biurowe,
 pracownia komputerowa,
 sala audio-wizualna, czytelnia - z podwyższeniem wykładowym. Pomieszczenie przygotowano do przeprowadzania ewentualnych zebrań, spotkań czy konferencji,
 trzy odrębne pomieszczenia wc z przedsionkami: damskie, męskie i dla osoby niepełnosprawnej. W pomieszczeniach zaprojektowano umywalki i muszle ustępowe, w wc dla osób niepełnosprawnych muszlę ustępową dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
 pomieszczenie socjalne dla pracowników z umywalką i zlewem z ciepłą i zimną wodą,
 pomieszczenie na sprzęt porządkowy z szafą na środki czystości oraz zlewem umieszczonym 50 cm nad posadzką wraz z zaworem czerpalnym.
 pomieszczenie techniczne ( kotłownia ).
Wszystkie pomieszczenia posiadać będą wentylację grawitacyjną lub mechaniczną zintegrowaną z oświetleniem.
Nie przewiduje się ogrodzenia budynku.
Dojście do budynku bezpośrednio z istniejącego chodnika przy ul. Tucholskiej. Chodniki, wjazd i miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej na podsypce.
Układ funkcjonalny budynku :
1/1 Wiatrołap 5,00 m2
1/2 Komunikacja 43,96 m2
1/3 Pomieszczenie biurowe 14,60 m2
1/4 Pracownia komputerowa 25,13 m2
1/5 Pomieszczenie socjalne 8,13 m2
1/6 Pom. na sprzęt porządkowy 1,60 m2
1/7 WC dla osoby niepełnosprawnej 3,58 m2
1/8 WC damskie 6,71 m2
1/9 WC męskie 6,71 m2
1/10 Biblioteka 175,82 m2
1/11 Sala audiowizualna, czytelnia 157,00 m2
1/12 Szatnia 14,62 m2
1/13 Pomieszczenie techniczne 9,84 m
1/14 Sala konferencyjna 28,12m2
Stolarka.
- okienna PCV, zaopatrzona w nawiewniki higrosterowalne,
- drzwiowa drewniana i aluminiowa.
Kolorystyka ścian i okładzin wykonana zgodnie z projektem aranżacji wnętrz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań,
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.400.000,00 zł ( słownie : jeden milion czterysta tysięcy złotych ), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) doświadczenie :
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku wyposażonego w instalacje wewnętrzne tj. elektryczną, wod. – kan., wentylacyjną i klimatyzacyjną wraz z zagospodarowaniem terenu, w wartości inwestycji co najmniej 2.000.000,00 zł brutto - co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i referencjami;
c) dysponują :
 kierownikiem budowy - (1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma budowami budowy budynków wraz z instalacjami wewnętrznymi o kubaturze nie mniejszej niż 2.000 m³ - każdy budynek,
 kierownikiem robót sanitarnych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót oraz doświadczenie w kierowaniu robotami,
 kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót,
 kierownikiem robót telekomunikacyjnych ( 1 osoba ) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót,
 kierownikiem robót drogowych – ( 1 osoba ) posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej doświadczenie w kierowaniu budową lub robotami w zakresie robót drogowych,
co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji po warunkiem posiadania przez osobę wymaganych uprawnień, jak dla funkcji łączonych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 – 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Certyfikat kotła potwierdzający spełnianie wymagań określonych w załączniku Nr 2 Rozporządzenia Komisji (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotłów na paliwo stałe (Dz.Urz. UE L 193 z 21.07.2015 r., str. 100) i oznakowanie kotła znakiem ECODESIGN

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Certyfikat kotła potwierdzający spełnianie wymagań określonych w załączniku Nr 2 Rozporządzenia Komisji (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotłów na paliwo stałe (Dz.Urz. UE L 193 z 21.07.2015 r., str. 100) i oznakowanie kotła znakiem ECODESIGN

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł).
z dopiskiem :
Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Świekatowie przy ul. Tucholskiej
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 25.05.2022 r.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :
Bank : Bank Spółdzielczy Świecie
Nr rachunku : 73 8168 0007 0000 1182 2000 0007
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 i 5 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian treści umowy zawarto w załączniku nr 6 do SWZ Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26.04.2022 r. do godz. 11:00 w skrytce podawczej e-PUAP za pośrednictwem Platformy miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-26 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę drewnianych elementów w pruskim murze - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę drewnianych elementów w pruskim murze. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI