Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStare Bogaczowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-20
  • ZamawiającyGmina Stare Bogaczowice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00238402
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Bogaczowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 132

1.5.2.) Miejscowość: Stare Bogaczowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-312

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8452 220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rig@starebogaczowice.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starebogaczowice.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd795a09-fc2e-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000541/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; http://bip.starebogaczowice.ug.gov.pl/zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: rig@starebogaczowice.ug.gov.pl
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza dostępnego na ePUAP i udostępnionego
również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla
Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca
zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja
związana z postępowaniem. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty
opisany został w Instrukcji użytkownika, dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP, dzięki któremu uzyska dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku oraz do formularza niezbędnego do komunikacji.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty,
wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP
Zasady składanie ofert:
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać
adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie
korespondencja związana z postępowaniem. Zamawiający zastrzega, że chwilą złożenia oferty jest
czas na serwerze obsługującym miniPortal, który zapisuje wysyłane na niego dane z dokładnością co
do setnej części sekundy. Zamawiający zastrzega, iż złożenie oferty w innej formie elektronicznej
będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy. Sposób złożenia
oferty, w tym zaszyfrowania (deszyfrowania) oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu
dostępnej pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Stare Bogaczowice z siedzibą w przy ul. Głównej 132, 58-312
Stare Bogaczowice;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Stare Bogaczowice jest Pani Gabriela Roszczyk, tel. 74-8452220, email
urząd@starebogaczowice.ug.gov.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina
Stare Bogaczowice”;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym, wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
• W przypadku danych osobowych zamieszczanych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/697, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zmawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIG.271.20.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: „Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i
Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice”
Zakres robót budowlanych :

1) Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Gostków:
Obiekt będący w rzucie prostokątem będzie budynkiem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym, przekrytym
dachem dwuspadowym. Jego charakterystyczne parametry techniczne to:
· Długość– 24,50m
· Szerokość– 10,50m
· Wysokość w kalenicy – 6,63m
· Powierzchnia użytkowa – 220,72m2
· Powierzchnia zabudowy – 255,15m2
· Kubatura – 1371,02m3
· Liczba kondygnacji – 1 nadziemna
Podstawowy zakres inwestycji obejmuje wykonanie nw. robót:
1. Ogólnobudowlane
2. Instalacyjne - wewnętrzna instalacja wodociągowa wody zimnej, ciepłej
3. Instalacyjne wentylacji
4. Kanalizacja sanitarna
5. Centralne ogrzewanie z pompą ciepła
6. Kanalizacja deszczowej
7. Wewnętrzne instalacji elektryczne,
8. Instalacje odgromowe
9. Mała architektura, zieleń, dojścia, dojazdy miejsca parkingowe,
10. Przyłącza wody, sanitarne, deszczówki i energii elektrycznej,
11. 12. Budowa zjazdów zabudowę cieków wodnych, budowę kładki pieszej nad ciekiem oraz zbiornika p-poż.
Pełen zakres robót budowlanych zawarty jest w: Projektach technicznych, przedmiarach robót i Specyfikacjach
Technicznych Wykonania i Odbioru Prac Budowlanych. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w umowie dołączonej
do SIWZ.

2) Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowe Bogaczowice:
Obiekt będący w rzucie prostokątem będzie budynkiem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym, przekrytym
dachem dwuspadowym. Jego charakterystyczne parametry techniczne to:
· Długość– 24,50m
· Szerokość– 10,50m
· Wysokość w kalenicy – 6,63m
· Powierzchnia użytkowa – 220,72m2
· Powierzchnia zabudowy – 255,15m2
· Kubatura – 1371,02m3
· Liczba kondygnacji – 1 nadziemna
Podstawowy zakres inwestycji obejmuje wykonanie nw. robót:
1. Ogólnobudowlane
2. Instalacyjne - wewnętrzna instalacja wodociągowa wody zimnej, ciepłej
3. Instalacyjne wentylacji
4. Kanalizacja sanitarna
5. Centralne ogrzewanie z pompą ciepła
6. Kanalizacja deszczowej
7. Wewnętrzne instalacji elektryczne,
8. Instalacje odgromowe
9. Mała architektura, zieleń, dojścia, dojazdy miejsca parkingowe,
10. Przyłącza wody, sanitarne, deszczówki i energii elektrycznej,
11. Budowa zjazdów
Pełen zakres robót budowlanych zawarty jest w: Projektach technicznych, przedmiarach robót i Specyfikacjach
Technicznych Wykonania i Odbioru Prac Budowlanych. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są
w umowie dołączonej do SIWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów (P).
4. Liczba punktów za kryterium:
4.1. „Cena” – zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w następujący sposób:
C= /Cmin : Cbad/ x 60
gdzie:
C – liczba punktów za kryterium „Cena” przyznana ocenianej ofercie
Cmin– najniższa cena spośród ocenianych ofert
Cbad – cena oferty ocenianej
4.2. „Okres gwarancji i rękojmi ” - zostanie obliczona w następujący sposób:
G= /Gn : Gmax/ x 40
gdzie :
G– liczba punktów, która zostanie przyznana dla oferty badanej w tym kryterium
Gn- okres gwarancji i rękojmi oferty ocenianej (min. 36 miesięcy) ,
Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji za wady spośród ocenianych ofert,
Uwaga:
Zaoferowany przez wykonawców okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku krótszego okresu
gwarancji zaoferowanego przez wykonawców oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi ma wynosi nie więcej niż 60 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu dłuższego niż 60 m-cy oferta Wykonawcy otrzyma ilość punktów przypadającą
za okres 60 miesięcy, ale Wykonawca ten będzie związany okresem gwarancji zaoferowanym w „Formularzu oferty”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasa-dach określonych w §
VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca bę-dzie posiadał ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną
sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania
spełniania warunku, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia spełnia ten warunek.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2A do SWZ, które
stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie
przedłożonych dokumentów tj. aktualnej, opłaconej poli-sy OC lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z
minimalną
sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu polegać na sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby niezależnie od cha-rakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
prawnych.
4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
4.1) doświadczenie zawodowe:
a) ddla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda by wykonawca wykazał, iż w
okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu
składania ofert wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebu-dowie lub remoncie budynku
mieszkalnego lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda.
b) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania
spełniania warunku dotyczącego doświadczenia za-wodowego, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z
podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizował wymagane roboty budowlane, zgodnie z
zasadami określonymi w lit. a);
c) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach określonych w
art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca
musi wy-kazać, że podmiot ten zrealizował wymagane roboty budowlane, zgodnie z zasadami określonymi w lit. a);
d) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2A do SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie
wypełnionego for-mularza stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ złożonego na wezwanie Zamawiające-go przez
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu wykona-nych robót. Do przedmiotowego wykazu należy
dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone.
4.2) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie
dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawo-dowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:
a) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane, w nieograniczonym zakresie, w specjalności
konstrukcyjnobudowlanej,
która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, oraz która posiada min. dwuletnie doświadczenie w tym
zakresie; ze stażem pracy zawodowej nie krótszym niż 5 lat. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów
Budownictwa.
b) jedną osobą, posiadającą min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika
robót, w zakresie kierowania robotami branży wodno-kanalizacyjnej oraz posiadającej uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji w budownictwie, w nieograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełniła funkcję kierownika
robót sanitarnych; Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
c) jedną osobą, posiadającą min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika
robót, w zakresie kierowania robotami branży elektrycznej oraz posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych
funkcji w budownictwie, w nieograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby
Inżynierów Budownictwa.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z za-łącznikiem nr 2A do SWZ, które
stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca speł-nia warunki udziału w postępowaniu, następnie na podstawie
dokumentu, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona - zgodnie
z załącznikiem nr 4 do SWZ. Zamawiający określając wymogi dla osób w za-kresie posiadanych uprawnień dopuszcza
odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej,
państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim
Obszarze Gospodarczym, Konfedera-cji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na wła-sny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni
stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco
wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak
i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że
łącz-nie spełniają w/w warunek. Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 4 do SWZ brały
bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.
4.3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależno-ści do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofer-tę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświad-czenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informa-cjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszcze-nie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpo-wiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacja-mi na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ;
c) przedstawi kserokopię polisy, opłaconą lub w przypadku jej braku inny dokument potwier-dzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowa-dzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (dwa miliony zł).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na formularzu ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz nr 1a do SWZ do których należy dołączyć
kosztorysy ofertowe odrębnie dla każdej ze świetlic. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym
przez zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ,
2) pełnomocnictwo:
a) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w ppkt 6, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien
dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie w szczególności do złożenia oferty
lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
b) zapis ppkt 2 lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp,
c) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być
załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają robotę, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają
poszczególni wykonawcy.
4) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
(załącznik nr 7 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z
podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określający w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez podmiot
udostępniający zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu - załącznik nr 2B do SWZ,
6) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania:
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 6, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.
7) Dokument gwarancji lub poręczenia (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00
PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
32 2030 0045 1110 0000 0087 7670 w Banku BGŻ O/WAŁBRZYCH: „Budowa dwóch świetlic wiejskich w
miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice”
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na
rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego - art. 97
ust 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego
w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach
określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego
wykonania umowy określa ustawa Pzp.
9. W przypadku wadium wniesionym w gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). Oryginał takiego wadium należy dołączyć do oferty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 1,
składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenia te po-twierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
13. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o któ-rych mowa w pkt 4
ppkt 1 lit. a, b, c, d składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie we własnym imieniu.
14. W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składane jest przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym
imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą okre-śloną w centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”),
2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. a-d składane są przez każde-go wspólnika spółki
cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodar-czej - „Firma przedsiębiorcy”),
c) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być
załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienio-nych
z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają robotę, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowa-dzone do treści tej
umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści zawartej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-20 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie elewacji - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI