Budowa drogi pieszo- rowerowej z centrum miejscowości Tychowo od skrzyżowania z ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi pieszo- rowerowej z centrum miejscowości Tychowo od skrzyżowania z ul. Białogardzką wzdłuż ul. Dworcowej do ul. Kolejowej prowadzącej do dworca kolejowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTychowo
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Tychowo
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-23
  • Numer ogłoszenia508607-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 508607-N-2018 z dnia 2018-01-23 r.

Gmina Tychowo: Budowa drogi pieszo- rowerowej z centrum miejscowości Tychowo od skrzyżowania z ul. Białogardzką wzdłuż ul. Dworcowej do ul. Kolejowej prowadzącej do dworca kolejowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020, Oś priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 2.3 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach strategii ZIT dla Koszalińsko- Kołobrzesko- Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tychowo, krajowy numer identyfikacyjny 330920506, ul. Bobolicka   17 , 78-220  Tychowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48943115130, e-mail zastepca.burmistrza@tychowo.pl, faks +48943115566.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.tychowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.tychowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.tychowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie- zgodnie z zapisem w SIWZ
Adres:
Gmina Tychowo Adres siedziby: ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi pieszo- rowerowej z centrum miejscowości Tychowo od skrzyżowania z ul. Białogardzką wzdłuż ul. Dworcowej do ul. Kolejowej prowadzącej do dworca kolejowego
Numer referencyjny: NBŚ.271.11.2017.JK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania: polegającego na budowie ciągu pieszo-rowerowego (roboty drogowe i elektryczne) wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 167 (działka nr 136/2) ulicy Dworcowej w Tychowie. W ramach tego zadania zostaną wykonane m.in.: a/ budowa ciągu pieszo-rowerowego o długości ok. 726 mb., - budowa zjazdów o powierzchni ok. 40m2, - budowa spoczników – ok. 120m2, ustawienie barier rurowych segmentowych – ok. 14mb., remont istniejącej nawierzchni miejsc postojowych – ok. 40m2, - oznakowanie pionowe i poziome. Ponadto, w robotach elektrycznych zostaną wykonane: - ręczne kopanie wraz z zasypaniem rowów kablowych ok. 720m, - ułożenie kabla oświetleniowego z drutem uziemiającym, uziomami i taśmą ok. 639mb, montaż kompletnych słupów oświetleniowych wraz z lampami na zamontowanym wysięgniku i oprawami typu LED 18kpl., montaż szafki oświetleniowej- kpl 1. b/ budowa placu postojowego dla rowerów na działce nr 567/4 – obręb Tychowo – miasto, obejmująca zakresem: budowę placu postojowego dla rowerów wraz z ogrodzeniem w części terenu Szkoły Podstawowej w Tychowie, w tym; uzupełnienie chodnika w drodze wojewódzkiej od granicy dz. nr 136/2 obręb Tychowo – miasto z kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm z podsypką z piasku gr. 3 cm, zwieńczonego obrzeżem chodnikowym łączącego drogę pieszo-rowerową z placem postojowym dla rowerów. Ponadto należy przebudować istniejące ogrodzenie poprzez wykonanie w istniejącym ogrodzeniu furtki dwuskrzydłowej o szerokości w świetle 200cm i wysokości 150cm, o konstrukcji ze stali kształtowej z wypełnieniem prętowym lub siatkowym, otwieranej do stanowiska postojowego stacji rowerowej oraz wykonać ogrodzenie placu postojowego ogrodzeniem segmentowym panelowym z siatki na słupkach stalowych o wysokości 150 cm (zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu). c/ budowa placu postojowego dla rowerów na działce nr 387/10 obręb Tychowo – miasto, obejmująca zakresem: wykonanie ogrodzenia placu postojowego ogrodzeniem segmentowym panelowym z siatki na słupkach stalowych o wysokości 150 cm, ponadto należy utwardzić plac postojowy kostką betonową o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm, z podsypką gr. 3 cm, zwieńczonego obrzeżem chodnikowym (zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu). d/ tablice o wymiarach 80x120 cm – 2kpl. Na początkowym i końcowym odcinku przebudowywanej drogi. Tablice zamontowane na konstrukcji stalowej, zamontowane do podłoża przy pomocy dwóch słupków stalowych zabetonowanych na głębokości min 80 cm, zasypanych ziemią. Treść i miejsce zamontowania tablic Wykonawca uzgodni z Zamawiającym w trakcie realizacji inwestycji. Tablice będą opatrzone logiem Unii Europejskiej oraz RPOWZ 2014-2020. Część 2 1. Wykonać oraz uzgodnić z Zamawiającym modele, projekty wizualne: rowerów, stacji rowerowych wraz z terminalami i stojakami, strony internetowej, aplikacji na urządzenia mobilne (tablety, smartfony) oraz aplikacji dla terminala systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie. 2. Uzyskać potrzebne do realizacji przedmiotowej dostawy warunki techniczne, uzgodnienia i zgłoszenia- jeżeli obowiązują 3. Dostarczyć i zamontować fabrycznie nowe stacje rowerowe. 4. Dostarczyć fabrycznie nowe rowery, wyregulowane i gotowe do jazdy. 5. Dopełnić formalności związanych z przekazaniem obiektów do użytkowania. 6. Opracować oraz uzgodnić z Zamawiającym projekty dokumentów określających prawa i obowiązki klientów systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie, w szczególności regulamin korzystania z systemu wypożyczania rowerów miejskich zawierający wysokość opłat i zasady korzystania z systemu. 7. Przeprowadzić testowy rozruch oprogramowania/ systemu, nie później niż 3 dni przez przewidywanym uruchomieniem systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie. 8. Przeszkolić 2 pracowników do obsługi systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie oraz 2 pracowników do napraw, relokacji rowerów miejskich, wyznaczonych pracowników przez Zamawiającego w zakresie: użytkowania urządzeń systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie oraz kontroli i pozyskiwania danych z systemu informatycznego wypożyczania rowerów, w terminach ustalonych z Zamawiającym, dokonywania napraw i wymiany uszkodzonych elementów rowerów, dokonywania relokacji rowerów, zawierania umów z klientami i dokonywania rozliczeń z klientami, prowadzenia Biura Obsługi Klienta oraz strony internetowej, rozpatrywania skarg klientów. 9. Udostępnić niezbędne oprogramowanie oraz hasła dostępu do kontroli działania systemu wypożyczania rowerów. 10. Udostępnić niezbędne oprogramowanie oraz hasła dostępu do kontroli ile rowerów zostało wypożyczonych ze stacji należących do Zamawiającego i jakie generuje to przychody, 11. Uruchomić system wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie, 12. Dostarczyć system informatyczny do obsługi systemu wypożyczania rowerów TRM oraz dostarczyć nieodpłatną dla użytkowników aplikację mobilną działającą w systemach Android, iOS i WindowsPhone. 13. Wdrożyć taryfę poboru opłat ustaloną wspólnie z Zamawiającym. 14. Dokonać przed uruchomieniem usługi przeglądu technicznego wszystkich elementów systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie. 15. W każdym sezonie rowerowym, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca może być zobowiązany do zmiany lokalizacji maksymalnie 1 stacji rowerowej poprzez przeniesienie 1 terminala i 15 stojaków rowerowych. 16. Umożliwić logowanie do systemu potencjalnym klientom za pomocą aplikacji 17. Zmienić czas naliczania i taryfę opłat za wypożyczenie roweru. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany raz w miesiącu. 18. Dostarczyć zestaw narzędzi naprawczych oraz komplet części zamiennych niezbędnych do serwisu i naprawy rowerów dla każdej ze stacji rowerowej. 19. Udzielić gwarancji zamawiającemu na przedmiot zamówienia, na okres minimum 36 miesięcy. 20. Opisać każdy rower nazwą Tychowski Rower Miejski. 21. Zamontować 1 kamerę na stacji rowerowej przy Dworcu kolejowym w Tychowie. Kamera wraz oprogramowaniem musi być kompatybilna z systemem obsługi stacji rowerowych. 22. Wyposażyć Biuro Obsługi Klientów w 1 komputer. Komputer wraz oprogramowaniem musi być kompatybilny z systemem obsługi stacji rowerowych.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233161-5
45233162-2
45233253-7
45231400-9
45233290-8
34000000-7
34400000-1
34430000-0
32000000-3
32400000-7
32440000-9
32442000-3
32333000-6
32333200-8
48000000-8
30000000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-03
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-08-03

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum wartości zawartej umowy. Zamawiający żąda od Wykonawcy kopii umowy ubezpieczenia i polisy, potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej | w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną w projekcie umowy, w par. 7 ust. 1 dla 1 części zamówienia i par. 7 ust. 1- dla 2 części zamówienia kwota oferty, którą Wykonawca określił jako zapłata za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1 1. Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej jeżeli wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: a) 2 zadania polegające na budowie ścieżki pieszo-rowerowej lub pieszej lub rowerowej lub chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni minimum 1.000 m2. b) 2 zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane obejmujące budowę oświetlenia drogowego bądź parkowego na odcinku o długości co najmniej 100 m.b. każda. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której prace opisane w ppkt a i b zostały wykonane w ramach jednej umowy. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykonawca spełni warunek zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia: a) co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy – branża drogowa, osoba ta winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) – w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika robót drogowych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; b) co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych – branża elektryczna, osoba ta winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) – w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika robót elektrycznych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w ppkt. 2.3.2 a) i b) musi spełniać jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie. Część 2 Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej jeżeli wykaże, że wykonał/ dostarczył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: a) 1 zadanie, polegające na dostawie, montażu, instalacji oraz uruchomieniu stacji wypożyczania rowerów o wartości przynajmniej 150.000 zł. Wykonawca załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełnić co najmniej jeden Wykonawca.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Część 1 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznych, o których mowa w rozdz. VI ppkt 2.3.1. a) i b), Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, składa wykaz robót – załącznik nr 8. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej, o których mowa w rozdz. VI ppkt 2.3.2. a) i b), Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, składa wykaz osób – załącznik nr 10. Część 2 3. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznych, o których mowa w rozdz. VI, w ppkt 2.3.3., Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, składa załącznik nr 9 – dostawy, wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 praca polegająca na dostawie, montażu, instalacji oraz uruchomieniu stacji wypożyczania rowerów o wartości przynajmniej 150.000 zł. 4. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp (rozdz. VI niniejszej SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Część 1 i część 2 zamówienia 4.1. Zamawiający żąda od Wykonawcy kopii umowy ubezpieczenia i polisy, potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną w projekcie umowy, w par. 7 ust. 1 dla 1 części zamówienia i par. 7 ust. 1- dla 2 części zamówienia kwota oferty, którą Wykonawca określił jako zapłata za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o treści zgodnej z załączonym wzorem (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b) harmonogram rzeczowo- finansowy, zgodnie z elementami przedmiaru robót, c) umowę konsorcjum – Wykonawcy składający ofertę wspólną, d) Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2018.108 t.j. z dnia 2018.01.12) – dotyczy wyłącznie części 1 zamówienia, e) Wycenę elementów przedmiotu zamówienia, f) Wykaz firm podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć realizację części lub całości zamówienia wraz z informacją o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Przed podpisaniem umowy na przedmiot zamówienia na część 2, Zamawiający wymaga podpisania umowy przez Wykonawcę na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 16).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: a) dla części 1 zamówienia- 10.000,00 zł. b) dla części 2 zamówienia- 5.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Banku BS Białogard Oddział Tychowo Nr 10 8562 0007 0050 0050 2000 0170; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 t.j. z dnia 2018.01.12). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w ppkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia powinna ona być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających poręczenia lub gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) nazwę postępowania; 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lun poręczeniem; 4) kwotę gwarancji lub poręczenia; 5) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 Ustawy Pzp; 6) termin ważności gwarancji/poręczenia zgodny z terminem związania ofertą. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego Wykonawcę wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym, 2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów możliwa jest w następujących przypadkach: a) złożenia przez Wykonawcę wniosku o skrócenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jeżeli skrócenie tego terminu nie wpłynie negatywnie na należyte wykonanie Przedmiotu Umowy, b) wystąpienia działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany przepisów i urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy, przekroczenie terminów na wydanie odpowiednich decyzji, zezwoleń, uzgodnień, c) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, d) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia, e) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, f) wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać, g) wystąpienia powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów, h) konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych zamówień dodatkowych i uzupełniających na realizację Przedmiotu Umowy; i) wykrycie błędów w dokumentacji projektowej, j) wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa drogi pieszo-rowerowej z centrum miejscowości Tychowo od skrzyżowania z ul. Białogardzką wzdłuż ul. Dworcowej do ul. Kolejowej prowadzącej do dworca kolejowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania: polegającego na budowie ciągu pieszo-rowerowego (roboty drogowe i elektryczne) wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 167 (działka nr 136/2) ulicy Dworcowej w Tychowie. W ramach tego zadania zostaną wykonane m.in.: a/ budowa ciągu pieszo-rowerowego o długości ok. 726 mb., - budowa zjazdów o powierzchni ok. 40m2, - budowa spoczników – ok. 120m2, ustawienie barier rurowych segmentowych – ok. 14mb., remont istniejącej nawierzchni miejsc postojowych – ok. 40m2, - oznakowanie pionowe i poziome. Ponadto, w robotach elektrycznych zostaną wykonane: - ręczne kopanie wraz z zasypaniem rowów kablowych ok. 720m, - ułożenie kabla oświetleniowego z drutem uziemiającym, uziomami i taśmą ok. 639mb, montaż kompletnych słupów oświetleniowych wraz z lampami na zamontowanym wysięgniku i oprawami typu LED 18kpl., montaż szafki oświetleniowej- kpl 1. b/ budowa placu postojowego dla rowerów na działce nr 567/4 – obręb Tychowo – miasto, obejmująca zakresem: budowę placu postojowego dla rowerów wraz z ogrodzeniem w części terenu Szkoły Podstawowej w Tychowie, w tym; uzupełnienie chodnika w drodze wojewódzkiej od granicy dz. nr 136/2 obręb Tychowo – miasto z kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm z podsypką z piasku gr. 3 cm, zwieńczonego obrzeżem chodnikowym łączącego drogę pieszo-rowerową z placem postojowym dla rowerów. Ponadto należy przebudować istniejące ogrodzenie poprzez wykonanie w istniejącym ogrodzeniu furtki dwuskrzydłowej o szerokości w świetle 200cm i wysokości 150cm, o konstrukcji ze stali kształtowej z wypełnieniem prętowym lub siatkowym, otwieranej do stanowiska postojowego stacji rowerowej oraz wykonać ogrodzenie placu postojowego ogrodzeniem segmentowym panelowym z siatki na słupkach stalowych o wysokości 150 cm (zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu). c/ budowa placu postojowego dla rowerów na działce nr 387/10 obręb Tychowo – miasto, obejmująca zakresem: wykonanie ogrodzenia placu postojowego ogrodzeniem segmentowym panelowym z siatki na słupkach stalowych o wysokości 150 cm, ponadto należy utwardzić plac postojowy kostką betonową o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm, z podsypką gr. 3 cm, zwieńczonego obrzeżem chodnikowym (zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu). d/ tablice o wymiarach 80x120 cm – 2kpl. Na początkowym i końcowym odcinku przebudowywanej drogi. Tablice zamontowane na konstrukcji stalowej, zamontowane do podłoża przy pomocy dwóch słupków stalowych zabetonowanych na głębokości min 80 cm, zasypanych ziemią. Treść i miejsce zamontowania tablic Wykonawca uzgodni z Zamawiającym w trakcie realizacji inwestycji. Tablice będą opatrzone logiem Unii Europejskiej oraz RPOWZ 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233161-5, 45233162-2, 45233253-7, 45231400-9, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-03
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa drogi pieszo- rowerowej z centrum miejscowości Tychowo od skrzyżowania z ul. Białogardzką wzdłuż ul. Dworcowej do ul. Kolejowej prowadzącej do dworca kolejowego - dostawa, montaż, instalacja oraz uruchomienie 2 stacji wypożyczania rowerów o nazwie Tychowski Rower Miejski (TRM)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonać oraz uzgodnić z Zamawiającym modele, projekty wizualne: rowerów, stacji rowerowych wraz z terminalami i stojakami, strony internetowej, aplikacji na urządzenia mobilne (tablety, smartfony) oraz aplikacji dla terminala systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie. 2. Uzyskać potrzebne do realizacji przedmiotowej dostawy warunki techniczne, uzgodnienia i zgłoszenia- jeżeli obowiązują 3. Dostarczyć i zamontować fabrycznie nowe stacje rowerowe. 4. Dostarczyć fabrycznie nowe rowery, wyregulowane i gotowe do jazdy. 5. Dopełnić formalności związanych z przekazaniem obiektów do użytkowania. 6. Opracować oraz uzgodnić z Zamawiającym projekty dokumentów określających prawa i obowiązki klientów systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie, w szczególności regulamin korzystania z systemu wypożyczania rowerów miejskich zawierający wysokość opłat i zasady korzystania z systemu. 7. Przeprowadzić testowy rozruch oprogramowania/ systemu, nie później niż 3 dni przez przewidywanym uruchomieniem systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie. 8. Przeszkolić 2 pracowników do obsługi systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie oraz 2 pracowników do napraw, relokacji rowerów miejskich, wyznaczonych pracowników przez Zamawiającego w zakresie: użytkowania urządzeń systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie oraz kontroli i pozyskiwania danych z systemu informatycznego wypożyczania rowerów, w terminach ustalonych z Zamawiającym, dokonywania napraw i wymiany uszkodzonych elementów rowerów, dokonywania relokacji rowerów, zawierania umów z klientami i dokonywania rozliczeń z klientami, prowadzenia Biura Obsługi Klienta oraz strony internetowej, rozpatrywania skarg klientów. 9. Udostępnić niezbędne oprogramowanie oraz hasła dostępu do kontroli działania systemu wypożyczania rowerów. 10. Udostępnić niezbędne oprogramowanie oraz hasła dostępu do kontroli ile rowerów zostało wypożyczonych ze stacji należących do Zamawiającego i jakie generuje to przychody, 11. Uruchomić system wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie, 12. Dostarczyć system informatyczny do obsługi systemu wypożyczania rowerów TRM oraz dostarczyć nieodpłatną dla użytkowników aplikację mobilną działającą w systemach Android, iOS i WindowsPhone. 13. Wdrożyć taryfę poboru opłat ustaloną wspólnie z Zamawiającym. 14. Dokonać przed uruchomieniem usługi przeglądu technicznego wszystkich elementów systemu wypożyczania rowerów miejskich w Tychowie. 15. W każdym sezonie rowerowym, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca może być zobowiązany do zmiany lokalizacji maksymalnie 1 stacji rowerowej poprzez przeniesienie 1 terminala i 15 stojaków rowerowych. 16. Umożliwić logowanie do systemu potencjalnym klientom za pomocą aplikacji 17. Zmienić czas naliczania i taryfę opłat za wypożyczenie roweru. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany raz w miesiącu. 18. Dostarczyć zestaw narzędzi naprawczych oraz komplet części zamiennych niezbędnych do serwisu i naprawy rowerów dla każdej ze stacji rowerowej. 19. Udzielić gwarancji zamawiającemu na przedmiot zamówienia, na okres minimum 36 miesięcy. 20. Opisać każdy rower nazwą Tychowski Rower Miejski. 21. Zamontować 1 kamerę na stacji rowerowej przy Dworcu kolejowym w Tychowie. Kamera wraz oprogramowaniem musi być kompatybilna z systemem obsługi stacji rowerowych. 22. Wyposażyć Biuro Obsługi Klientów w 1 komputer. Komputer wraz oprogramowaniem musi być kompatybilny z systemem obsługi stacji rowerowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 34000000-7, 34400000-1, 34430000-0, 32000000-3, 32400000-7, 32440000-9, 32442000-3, 32333000-6, 32333200-8, 48000000-8, 30000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-06-05
data zakończenia: 2018-08-03
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca na przedmiot umowy udzieli gwarancji jakości na minimum 36 miesięcy, za wyjątkiem oprogramowania i licencji systemu obsługującego stacje wypożyczeń rowerów TRM, dla którego okres gwarancji wynosi do 31.12.2019 r (dotyczy części 2 zamówienia) licząc od dnia następnego po dniu dokonania odbioru końcowego Umowy. Wykonawca w formularzu oferty powinien podać okres gwarancji jakości, określony w liczbie miesięcy. Okres gwarancji oferty stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy firmy do kompleksowej opieki nad naszymi dwoma obiektami - Niechorze
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy firmy do kompleksowej opieki nad naszymi dwoma obiektami w Niechorzu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI