Budowa drogi leśnej nr 176 w leśnictwie Przegonia oraz drogi leśnej nr 202

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi leśnej nr 176 w leśnictwie Przegonia oraz drogi leśnej nr 202 w leśnictwie Gąsków na terenie Nadleśnictwa Białogard”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałogard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-04-11
  • ZamawiającyPGL LP Nadleśnictwo Białogard
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00094737
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi leśnej nr 176 w leśnictwie Przegonia oraz drogi leśnej nr 202 w leśnictwie Gąsków na terenie Nadleśnictwa Białogard”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Białogard

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044022

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszalińska 3A

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 312 07 10

1.5.8.) Numer faksu: 94 312 11 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi leśnej nr 176 w leśnictwie Przegonia oraz drogi leśnej nr 202 w leśnictwie Gąsków na terenie Nadleśnictwa Białogard”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f598a9-a919-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwobialogard

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”), a także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane przy użyciu Platformy SmatPZP, przekazywane są w formie elektronicznej w zakładce „Korespondencja”. Adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwobialogard

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452). Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:
a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,
b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:
 przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
 lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
 system operacyjny Windows 7 i późniejsze,
 zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
 w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
 oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Białogard ul. Koszalińska 3A, 78-200 Białogard. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl, lub telefonicznie pod numerem +48 94 312 07 10.
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 958945,48 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi leśnej nr 176 o długości 0,92 km plus pętla do zawracania - rondo w leśnictwie Przegonia na terenie Nadleśnictwa Białogard.
Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności:
 wyznaczenie trasy i punktów w terenie;
 usuwanie krzewów i karczowanie pni;
 formowanie korpusu, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne drogi, zjazdów, mijanek, pętli do zawracania – ronda;
 układanie warstw konstrukcyjnych drogi;
 budowa przepustu (dotyczy tylko zadania częściowego nr 2);
 kształtowanie poboczy drogi i rowów oraz plantowanie terenu.

Zadanie częściowe nr 1 – Budowa drogi leśnej nr 176 w leśnictwie Przegonia.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
‒ wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na dł. 1,03 km,
‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 17, od 16-25 cm szt. 18, od 26-35 cm szt. 16, od 36-45 cm szt. 14, od 46-55 cm szt. 22, od 56-65 cm szt. 5, od 66-75 cm szt. 2) z oczyszczeniem terenu po wykarczowaniu,
‒ formownie i zagęszczanie korpusu drogi – nasypy w ilości 413,65 m3 i wykopy w ilości 333 m3 w gruncie rodzimym na odcinku drogi tj. 1,03 km,
‒ profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne na pow. 5.264,4 m2,
‒ wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 10 cm na pow. 2.942,4 m2,
‒ budowa nawierzchni z płyt prefabrykowanych żelbetowych wielootworowych o wymiarach 0,75x1,0x0,125m – 2.089,5 m2,
‒ wykonanie warstwy podbudowy pod mijanki, zjazdy, pętli do zawracania - rondo z kruszywa budowlanego o gr. 13 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 3.170,0 m2,
‒ wykonanie nawierzchni pasa wewnętrznego między płytami ażurowymi z kruszywa łamanego gr. 12,5 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 2.998,0 m2,
‒ wykonanie rowów i plantowanie terenu wokół drogi w ilości 4.050,0 m2.

4.2.5.) Wartość części: 500305,39 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena - 60 %
2) Doświadczenie personelu kluczowego - 20 %
3) Okres gwarancji - 20 %
Sposób obliczania punktów:
1) Kryterium – cena (C)
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) Kryterium –„Doświadczenie personelu kluczowego” (D)
Kryterium „Doświadczenie personelu kluczowego” będzie rozpatrywane na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty, dotyczących doświadczenia osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej, uprawniające do kierowania robotami drogowymi w co najmniej ograniczonym zakresie, wyznaczonej do realizacji przedmiotowego zamówienia jako pełniącego funkcję kierownika budowy.
Punkty przyznawane będą, jeżeli wskazana osoba była kierownikiem budowy/robót drogowych (po uzyskaniu stosownych uprawnień) przy robotach budowlanych obejmujących budowę, przebudowę lub remont (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) drogi o nawierzchni z płyt betonowych o długości minimum 1 km.
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów, za wskazane w formularzu ofertowym ilości robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) drogi o nawierzchni z płyt betonowych o długości minimum 1 km, przy których realizacji osoba wskazana przez Wykonawcę pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych:
 1 robota – 5 pkt
 2 roboty – 10 pkt
 3 roboty – 15 pkt
 4 roboty i więcej – 20 pkt
3) Kryterium „Okres gwarancji” (G)

W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
OG
G = ------------ x 100 pkt x 0,20
OG max
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji”,
OG - okres gwarancji w ofercie badanej (w miesiącach)
OG max - okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji.

3) Okres gwarancji - 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi leśnej nr 202 o długości 0,45 km plus pętla do zawracania – rondo w leśnictwie Gąsków na terenie Nadleśnictwa Białogard.
Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności:
 wyznaczenie trasy i punktów w terenie;
 usuwanie krzewów i karczowanie pni;
 formowanie korpusu, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne drogi, zjazdów, mijanek, pętli do zawracania – ronda;
 układanie warstw konstrukcyjnych drogi;
 budowa przepustu (dotyczy tylko zadania częściowego nr 2);
 kształtowanie poboczy drogi i rowów oraz plantowanie terenu.

Zadanie częściowe nr 2 – Budowa drogi leśnej nr 202 w leśnictwie Gąsków.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
‒ wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na dł. 0,47 km,
‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 12, od 16-25 cm szt. 16, od 26-35 cm szt. 28, od 36-45 cm szt. 22, od 46-55 cm szt. 21, od 56-65 cm szt. 16, od 66-75 cm szt. 2) z oczyszczeniem terenu po wykarczowaniu,
‒ formownie i zagęszczanie korpusu drogi – nasypy w ilości 303,05 m3 i wykopy w ilości 2.944,86 m3 w gruncie rodzimym na odcinku drogi tj. 0,47 km,
‒ profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne na pow. 3.299,6 m2,
‒ wzmocnienie podłoża korpusu drogi 15 cm warstwą piasku (630 m2) ułożonego w geokracie komórkowej wysokości 15cm na geowłókninie (87 5m2),
‒ wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 13 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 3.313,4 m2
‒ wykonanie warstwy odsączającej z piasku pod płyty o gr. 10 cm na pow. 1.443,2 m2,
‒ budowa nawierzchni z płyt prefabrykowanych żelbetowych wielootworowych o wymiarach 0,75x1,0x0,125 m – 1.145 m2,
‒ wykonanie nawierzchni pasa wewnętrznego między płytami, mijanek, zjazdów, pętli do zawracania – ronda z kruszywa łamanego gr. 12,5 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 1.888,0 m2,
‒ plantowanie (wykonanie poboczy) w ilości 1.154,0 m2,
‒ wykonanie rowów i wyplantowanie terenu za poboczem w ilości 1.028,0 m2,
‒ budowa przepustu z rury PVC o długości 9 mb. i średnicy 1 m, wzmocnienie przepustu na wlocie i wylocie żelbetową ścianką oporową, umocnienie skarp oraz dna wlotu i wylotu przepustu drogowymi płytami żelbetowymi. Szczegółowy zakres robót związany z wykonaniem przepustu zawarty jest w przedmiarze robót tj. od nr 23 do nr 36 stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 458640,09 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena - 60 %
2) Doświadczenie personelu kluczowego - 20 %
3) Okres gwarancji - 20 %
Sposób obliczania punktów:
1) Kryterium – cena (C)
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) Kryterium –„Doświadczenie personelu kluczowego” (D)
Kryterium „Doświadczenie personelu kluczowego” będzie rozpatrywane na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty, dotyczących doświadczenia osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej, uprawniające do kierowania robotami drogowymi w co najmniej ograniczonym zakresie, wyznaczonej do realizacji przedmiotowego zamówienia jako pełniącego funkcję kierownika budowy.
Punkty przyznawane będą, jeżeli wskazana osoba była kierownikiem budowy /robót drogowych (po uzyskaniu stosownych uprawnień) przy robotach budowlanych obejmujących budowę, przebudowę lub remont (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) drogi o nawierzchni z płyt betonowych o długości minimum 1 km.
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów, za wskazane w formularzu ofertowym ilości robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) drogi o nawierzchni z płyt betonowych o długości minimum 1 km, przy których realizacji osoba wskazana przez Wykonawcę pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych:
 1 robota – 5 pkt
 2 roboty – 10 pkt
 3 roboty – 15 pkt
 4 roboty i więcej – 20 pkt
3) Kryterium „Okres gwarancji” (G)

W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
OG
G = ------------ x 100 pkt x 0,20
OG max
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji”,
OG - okres gwarancji w ofercie badanej (w miesiącach)
OG max - okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji.

3) Okres gwarancji - 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
Zadanie częściowe 1: 185 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt pięć tysięcy
złotych 00/100),
Zadanie częściowe 2: 170 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi spełniać warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej właściwy dla sumy określonej dla obu części tj. musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 355 000,00 zł. ) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia
w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane (przez 1 robotę rozumie się wykonanie robót na podstawie 1 umowy) obejmujące budowę lub przebudowę (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane):
– zadanie częściowe nr 1: drogi o nawierzchni z płyt betonowych o wartości łącznej minimum 369 000,00 zł brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100),
– zadanie częściowe nr 2: drogi o nawierzchni z płyt betonowych o wartości łącznej minimum 338 000,00 zł brutto (słownie: trzysta trzydzieści osiem tysięcy złotych 00/100).
W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca w ramach ww. warunku udziału w postępowaniu może wykazać się tym samym doświadczeniem dla obu części zamówienia, jeżeli doświadczenie to obejmuje wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących budowę lub przebudowę (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane) drogi o nawierzchni z płyt betonowych o wartości łącznej minimum 369 000,00 zł brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100).
Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany
za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną:
- koparką kołową lub gąsienicową,
- równiarką samojezdną,
- samochodem samowyładowczym,
- spycharką kołową lub gąsienicową,
- walcem wibracyjnym,
- rozściełaczem do kruszywa.
W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia, wówczas dla wszystkich części może wskazać te same urządzenia.
Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia* budowlane
w specjalności inżynieryjnej drogowej, uprawniające do kierowania robotami drogowymi w co najmniej w ograniczonym zakresie.
Zamawiający wymaga ponadto od wyżej wymienionej osoby minimum
2-letniego doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień)
w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, przy czym zasadą jest, że nakładające się na siebie okresy kierowania robotami/budową nie sumują się.
*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351
z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 7.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z post.,
o których mowa w pkt 5.1. i 5.3 Wyk. składa wraz z ofertą ośw., o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.oświad. o braku podstaw do wykluczenia, zał. nr 4 do SWZ Wyk., w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostęp. zasoby, przeds., wraz z oświad., o którym mowa w zdaniu poprzednim, także oświad. podmiotu udostęp. zasoby, potwierdz. brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zał. nr 4a do SWZ).
W celu potwierdz. braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 5.1. i 5.3 SWZ, Zam. przed udzieleniem zam., działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia nast. podm. środków dowodowych:
oświad. Wyk., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konk. i konsum. (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświad. o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dok. lub inform. potwierdz. przygot. oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wyk. należącego do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 7 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z K R S lub z CEi ID G, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządz. nie wcześniej niż 3 m. przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) zaświadczenia właściwego naczelnika US potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 m. przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Z U S lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej K R U S potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 m. przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zam. publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi Wyk. poroz. mającego na celu zakłócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia obow. dot. płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1170 z późn. zm.),
6) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP, dot. ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karę ogran. wolności lub karę grzywny,
7) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c) PZP,
8) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, dot. ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
9) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 PZP,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, 5-letni okres liczony jest wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) Dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane
na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania,
wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o marce, modelu i podstawie do dysponowania,
informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. e, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 6.1. ppkt 4 SWZ) lub zdolności finansowej lub ekonomicznej (warunki wskazane w pkt 6.1 ppkt 3 SWZ) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
Zadanie częściowe nr 1 - 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset
złotych 00/100).
Zadanie częściowe nr 2 - 6 800,00 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych
00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0049 4480 z dopiskiem: „Wadium SA.270.1.3.2022- część zamówienia nr …….”.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 9.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 7.3. obowiązany będzie złożyć każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. lit. a, c i d Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. lit. b i e składa ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie
z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
Rodzaje i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia reguluje § 11 umowy stanowiącej zał. nr 11 do SWZ.
Zmiana postanowień zawartej umowy następuje na piśmie pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Portal e-Usługi SMARTPZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w stosunku do danej części zamówienia.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie: 5% ceny całkowitej podanej w ofercie brutto.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wyk. w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zamawiający zwróci zabezp. w terminie 30 dni od dnia wykonania zam. i uznania przez zam. za należycie wykonane w protokole odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Kwota pozostawiona na zabezp. roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji w wysokości 30 % wysokości zabezp. zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.
Zabezp. wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przed zawarciem Umowy na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 45 2030 0045 1110 0000 0049 4480 tytułem: „Zabezpieczenie SA.270.1.3.2022 – część zamówienia nr …….. ”
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wyk. może wyrazić zgodę
na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezp. Dzień wpłynięcia wniosku Wyk. o przesunięcie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia do siedziby Zamawiającego będzie traktowany, jako dzień wniesienia zabezpieczenia.
Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:
wnieść wymagane zabezpieczanie należytego wykonania umowy;
przyjąć do wiadomości i stosowania „Informację o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia występujących w miejscu wykonywania prac realizowanych na terenie zakładu pracy przez pracowników innego pracodawcy”, zał. nr 3 do umowy;
3) przedłożyć Zamawiającemu:
 polisę od odpowiedzialności cywilnej określoną we wzorze umowy
w sprawie zamówienia publicznego w wysokości co najmniej:

a) zadanie częściowe nr 1: 110 000,00 zł
b) zadanie częściowe nr 2: 90 000,00 zł
wraz z dowodem opłacenia składki na to ubezpieczenie.
Jeżeli Wykonawca uzyska zamówienie na wszystkie jego części, musi przedłożyć Zamawiającemu polisę od odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
 dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto;
poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że osoby wskazane w złożonym przez Wykonawcę wykazie osób posiadają wymagane przez Zamawiającego aktualne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających przynależność osób, o których mowa w tiret trzeci do właściwej izby samorządu zawodowego,
dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy, w tym umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika
z dokumentów dołączonych do oferty,
umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie o podjęciu obowiązku kierownika budowy.
oświadczenie Wykonawcy dotyczące zapoznania się z „Instrukcją BHP przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej”.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik - Gajęcki Ług
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI