Budowa drogi leśnej nr 152 (nr 158) wraz z budową miejsca postoju pojazdów na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi leśnej nr 152 (nr 158) wraz z budową miejsca postoju pojazdów na terenie leśnictwa Dobrowo oraz przebudowa czterech zjazdów z dróg publicznych wraz z budową odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałogard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-03-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Białogard
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-01
  • Numer ogłoszenia525648-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 525648-N-2018 z dnia 2018-03-01 r.

Nadleśnictwo Białogard: Budowa drogi leśnej nr 152 (nr 158) wraz z budową miejsca postoju pojazdów na terenie leśnictwa Dobrowo oraz przebudowa czterech zjazdów z dróg publicznych wraz z budową odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Białogard, krajowy numer identyfikacyjny 33004402200000, ul. ul. Koszalińska  3 , 78200   Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 121 112, e-mail bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bialogard/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Nadleśnictwo Białogard ul. Koszalińska 3 78-200 Białogard

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej nr 152 (nr 158) wraz z budową miejsca postoju pojazdów na terenie leśnictwa Dobrowo oraz przebudowa czterech zjazdów z dróg publicznych wraz z budową odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard
Numer referencyjny: SA.270.1.14.2018.MPW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi leśnej nr 152 (stare oznaczenie drogi - nr 158) na odcinku 0,75 km wraz z budową miejsca postoju pojazdów na terenie leśnictwa Dobrowo oraz przebudowa czterech zjazdów z dróg publicznych wraz z budową odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności: ‒ odtworzenie trasy i punktów w terenie, ‒ usuwanie krzewów i karczowanie pni, ‒ formowanie korpusu drogi, miejsc postojowych, terenu wypoczynkowego, zjazdów i mijanek, ‒ profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne drogi, miejsc postojowych, terenu wypoczynkowego, zjazdów i mijanek, ‒ układanie warstw konstrukcji drogi, miejsc postojowych, terenu wypoczynkowego, zjazdów i mijanek, ‒ kształtowanie poboczy drogi oraz rowów, plantowanie terenu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w projektach budowlano-wykonawczych, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ oraz formularzach kosztorysów ofertowych wraz z przedmiarami robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 3.3 Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować, jako informację uściślającą. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć minimalne parametry urządzeń, materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.4 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6.1 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 6.2 Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1 będą polegały na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1 objęte będą wszystkie roboty obejmujące czynności wskazane rodzajowo w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ oraz roboty podobne do nich. 6.3 Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. 6.4 Zamówienie dotyczące robót wskazanych w punkcie 6.1. zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem. 6.5 Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na roboty wskazane w pkt 6.1., jest to jedynie uprawnienie do zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6.6 Zamówienia o których mowa w pkt 6.1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-03
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-03

II.9) Informacje dodatkowe: Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i kosztorysem ofertowym konieczne do uwzględnienia przez Wykonawcę to: a) zadanie częściowe nr 1 i nr 2 ‒ organizacja i zabezpieczenie placu budowy, ‒ uporządkowanie terenu objętego placem budowy, ‒ zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), ‒ wykonanie dokumentacji powykonawczej, b) zadanie częściowe nr 2 ‒ uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 169 Przegonia - Tychowo (działka nr 529/1 obr. Podborsko), w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1059Z Sławoborze – Rąbino – Tychówko (działka nr 411 obr. Biała Góra), w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1173Z – Zaspy Wielkie (działka nr 75/1 obr. Zaspy Wielkie), w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1172Z Białogard – Zaspy Małe (działka nr 622 obr. Buczek) w trybie i na warunkach określonych rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2016 poz. 1264), ‒ roboty pomiarowe przy liniowych robotach pomiarowych i wykonanie dokumentacji powykonawczej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł – zadanie częściowe nr 1, 50 000,00 zł – zadanie częściowe nr 2 b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300 000,00 zł – zadanie częściowe nr 1, 100 000,00 zł – zadanie częściowe nr 2,
Informacje dodatkowe (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane na każdą część zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane obejmujące budowę lub przebudowę: – drogi o nawierzchni z płyt betonowych o wartości łącznej minimum 360 000,00 zł brutto – zadanie częściowe nr 1, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. – zjazdu z drogi publicznej o nawierzchni z masy asfaltowej o wartości łącznej minimum 110 000,00 zł brutto – zadanie częściowe nr 2, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. b) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: co najmniej jedną koparką kołową lub gąsienicową, równiarką samojezdną, samochodem samowyładowczym, spycharką kołową lub gąsienicową, walcem statycznym, rozściełaczem do kruszywa. c) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje przy realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający wymaga ponadto od wyżej wymienionej osoby minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami danej specjalności, przy czym zasadą jest, że nakładające się na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm. ) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne techniczne funkcje w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: UWAGA! Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi spełnić warunek finansowy lub ekonomiczny właściwy dla sumy części (np. w przypadku ubiegania się o dwie części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 250 000,00 zł oraz wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 400 000,00 zł). W przypadku warunku zdolności technicznej i zawodowej – warunek musi być spełniony dla każdej części zamówienia osobno (tj. po dwie roboty na każdą część zamówienia na warunkach określonych powyżej). W zakresie dysponowania osobami warunek nie podlega sumowaniu – należy dysponować jedną osobą z danymi uprawnieniami (niezależnie czy Wykonawca składa ofertę na jedną lub więcej niż jedną część zamówienia).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
12.3.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
12.3.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 10.1.2. SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert oraz aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca powołujący się na potencjał podmiotu trzeciego w zakresie spełnienia warunku finansowego zobowiązany jest przedłożyć informację, o której mowa powyżej dotyczącą tego podmiotu. 12.3.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 10.1.3. SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. 10.1.3a SIWZ i wzorem formularza (załącznik nr 5). Dowodami, o których mowa powyżej, są: ‒ poświadczenie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane), ‒ inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodu. b) Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi urządzeniami (załącznik nr 5b). c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5a).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
12.1.3 Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art.22 ust.1 PZP – zgodnie z pkt 10.2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego – sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 12.1.4 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 12.1.5 Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 12.1.6 Dowód wniesienia wadium,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
14.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Zadanie częściowe nr 1 – 8.900,00 zł (Słownie: osiem tysięcy dziewięćset złotych 00/100). Zadanie częściowe nr 2 – 2.700,00 zł (Słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100). 14.2 Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 14.3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ BNP Paribas 45 2030 0045 1110 0000 0049 4480, z dopiskiem w tytule przelewu „wadium –SA.270.1.14.2018.MPW część zamówienia nr …..” (należy wpisać wybrana część zamówienia lub części zamówienia). 14.4 Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. 14.5 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości , należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP i art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 14.6 Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. 14.7 Oferta Wykonawcy, który nie wniesienie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
okres gwarancji 15,00
doświadczenie personelu kluczowego 15,00
skrócenie terminu wykonania zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym, 2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów możliwa jest w następujących przypadkach: a) wystąpienia działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany przepisów i urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy, przekroczenie terminów na wydanie odpowiednich decyzji, zezwoleń, uzgodnień, b) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez Wykonawców lub inne podmioty, c) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia, d) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, e) wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać, f) wystąpienia powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów, g) konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych zamówień dodatkowych i uzupełniających na realizację Przedmiotu Umowy, h) wykrycie błędów w dokumentacji projektowej, i) wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz następstw tego zdarzenia, 3) zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) wystąpienia konieczności realizowania Przedmiotu Umowy w inny sposób niż zastosowany ze względu na zmianę obowiązującego prawa, b) ograniczenia zakresu przedmiotowego Umowy z uwagi na ograniczenie zakresu robót spowodowanego uwarunkowaniami techniczno-eksploatacyjnymi, c) zastosowania nowych technologii, jeżeli zmiana jest korzystna z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy, d) wykrycia błędów w dokumentacji projektowej. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a-i termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności lub czas niezbędny do usunięcia zaistniałych przeszkód. 3. Strony dopuszczają również możliwość: 1) zmian osobowych personelu kluczowego Wykonawcy wskazanego w Ofercie jeżeli zmiana stanie się konieczna, o ile nowa osoba wskazana do pełnienia określonej funkcji (zarówno na stałe jak i na określony czas) będzie spełniać wszystkie warunki określone dla tej funkcji w ogłoszeniu o zamówieniu dla przetargu poprzedzającego zawarcie Umowy, na dzień złożenia wniosku o zmianę personelu kluczowego, z tym zastrzeżeniem, że kwalifikacje i zdolności proponowanego personelu, będą takie same lub wyższe niż kwalifikacje personelu wymienione w SIWZ. 4. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie niedotyczącym istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, a w szczególności: a) zmian redakcyjnych Umowy, b) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, c) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 6. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
16.16 Wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 11.04.1993 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania powinny być załączone do oferty oddzielnie, w formie osobnego pakietu i opatrzone napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SIWZ przygotowanie w/w pakietu przez Wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym oraz powinien wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na wniosek każdej zainteresowanej osoby.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa drogi leśnej nr 152 (nr 158) wraz z budową miejsca postoju pojazdów na terenie leśnictwa Dobrowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Budowa drogi leśnej nr 152 (nr 158) ‒ wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na dł. 0,757 km, ‒ oczyszczenie terenu po wykarczowaniu pow. 1.507,50 m2, ‒ mechaniczne karczowanie „zagajników” wraz z uprzątnięciem terenu na pow. 0,151ha, ‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 24, od 16-25 cm szt. 34, od 26-35 cm szt. 52, od 36-45 cm szt. 54, od 46-55 cm szt. 10, od 56-65 cm szt. 2), ‒ formownie i zagęszczanie korpusu drogi – nasypy w ilości 491,92 m3 i wykopy w ilości 63,06 m3 w gruncie rodzimym na odcinku drogi tj. 0,754 km, ‒ profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne na pow. 4.487,25 m2, ‒ wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 15 cm na pow. 2.562,75 m2, ‒ budowa nawierzchni z płyt wielootworowych ażurowych typu Yomb o wymiarach 0,75x1,0x0,125m – 1.507,50 m2, ‒ rozbiórka starej nawierzchni z płyt wielootworowych ażurowych typu Yomb – 142,50 m2, ‒ wykonanie warstwy podbudowy pod mijanki i zjazdy z kruszywa budowlanego o gr. 15 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 718,50 m2, ‒ wykonanie nawierzchni mijanek, zjazdów oraz pasa wewnętrznego między płytami ażurowymi z kruszywa łamanego gr. 12,5 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 1.299,25 m2, ‒ plantowanie (wykonanie poboczy i rowów) w ilości 1.507,50 m2. 2. Budowa miejsca postoju pojazdów. ‒ ręczne karczowanie krzaków na pow. 0,02ha, ‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 26-35 cm szt. 2, od 36-45 cm szt. 3), ‒ rozbiórka istniejących fundamentów – 215,00 m2, ‒ korytowanie ze zdjęciem humusu na pow. 991,00 m2, ‒ wykonanie nawierzchni w strefie parkingowej i dojazdu do niej z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 10 cm (911,00 m2) na podbudowie z gruzu 0-63mm, grub. 20 cm (991,00 m2), ‒ utwardzenie strefy wypoczynkowej kostką betonową grub. 6 cm na podsypce cem.-piask. grub. 5 cm (80,00 m2) obramowany obrzeżem betonowym 8x30 cm o łącznej długości 46m ustawionym na podsypce cem. - piask., ‒ wypełnienie nawierzchni środka drogi płytami wielootworowymi ażurowymi typu Yomb o wymiarach 0,75x1,0x0,125m na podsypce piaskowej gr 5 cm, ‒ plantowanie poboczy na pow. 150,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-03
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
okres gwarancji 15,00
doświadczenie personelu kluczowego 15,00
skrócenie terminu wykonania zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa czterech zjazdów z dróg publicznych wraz z budową odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1059Z Sławoborze – Rąbinko-Tychówko dz. nr 411 obręb Biała Góra wraz z budową odcinka drogi leśnej nr 220 o długości 55,0 m zlokalizowanej na dz. nr 364/2 i 363/2 obr. Biała Góra. ‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 16-25 cm szt. 2, od 26-35 cm szt. 2, od 36-45 cm szt. 3), ‒ roboty ziemne (korytowanie z usunięciem warstwy humusu - 51,00 m2, wykopy i formowanie nasypu – 18,80 m3, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 188,00 m2), ‒ transport z wytwórni i położenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (na pow. 70,0 m2) oraz warstwy wiążącej gr. 5 cm (na pow. 50,6 m2) z mieszanki mineralno-bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 15 cm na pow. 51,0 m2, ‒ utwardzenie poboczy 10 cm warstwą kruszywa łamanego 0-31,5mm na pow. 29,0 m2, ‒ wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 15 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 188,00 m2, ‒ wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 9 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 178,00 m2, ‒ wykonanie przepustu pod zjazdem (do ułożenia rura PVC o średnicy 40 cm długości 15 m) oraz ścianek czołowych – 2 szt. z umocnieniem wylotu płytami prefabrykowanymi – 4,50 m2, ‒ roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów w tym renowacja rowów przydrożnych – 306,0 m2, plantowanie poboczy – 75,0 m2). 2. Przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 169 dz. nr 529/1 w km 7+380 strona prawa oraz budowa odcinka drogi leśnej nr 178 o długości 51,0 m zlokalizowanej na dz. nr 348/1 obr. Podborsko. ‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 25, od 16-25 cm szt. 25, od 26-35 cm szt. 30, od 36-45 cm szt. 30, od 46-55 cm szt. 10, od 56-65 cm szt. 10), ‒ oczyszczenie terenu po wykarczowaniu pow. 290,00 m2, ‒ roboty ziemne (korytowanie – 65,30 m2, usunięciem warstwy humusu - 290,00 m2, wykopy i formowanie nasypu – 50,20 m3, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 502,00 m2), ‒ transport z wytwórni i położenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (na pow. 127,5 m2) oraz warstwy wiążącej gr. 5 cm (na pow. 96,68 m2) z mieszanki mineralno-bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 20 cm na pow. 65,30 m2, ‒ utwardzenie poboczy 10 cm warstwą kruszywa łamanego 0-31,5mm na pow. 32,50 m2, ‒ wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 20 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 400,30 m2, ‒ wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 9 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 390,00 m2, ‒ roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów w tym renowacja rowów przydrożnych – 160,0 m2, plantowanie poboczy – 73,5 m2). 3. Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1172Z Białogard-Zaspy Małe dz. nr 622 obręb Buczek w km 9+325 strona prawa wraz z budową odcinka dojazdu pożarowego nr 7 o długości 20,0 m zlokalizowanej na dz. nr 32 i 33/1 obr. Buczek. ‒ roboty ziemne (korytowanie z usunięciem humusu – 56,10 m2, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 61,00 m2), ‒ transport z wytwórni i położenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (na pow. 86,0 m2) oraz warstwy wiążącej gr. 5 cm (na pow. 55,68 m2) z mieszanki mineralno-bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 15 cm na pow. 56,10 m2, ‒ utwardzenie poboczy 10 cm warstwą kruszywa łamanego 0-31,5mm na pow. 21,75 m2, ‒ wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 9 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 61,00 m2, ‒ roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów w tym renowacja rowów przydrożnych – 118,0 m2, plantowanie poboczy – 24,0 m2), ‒ przestawienie istniejących znaków i słupków – 5 szt. 4. Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1173Z Dr. nr 167-Zaspy Wielkie dz. nr 75/1 obręb Zaspy Wielkie w km 1+120 strona lewa wraz z budową odcinka drogi leśnej nr 119 o długości 40,0 m zlokalizowanej na dz. nr 36 obr. Zaspy Wielkie. ‒ mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości na pow. 0,01 ha, ‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 25, od 16-25 cm szt. 25, od 26-35 cm szt. 30, od 36-45 cm szt. 30, od 46-55 cm szt. 10, od 56-65 cm szt. 10), ‒ roboty ziemne (korytowanie z usunięciem warstwy humusu – 208,8 m2, wykopy i formowanie nasypu – 14,71 m3), ‒ transport z wytwórni i położenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (na pow. 82,0 m2) oraz warstwy wiążącej gr. 5 cm (na pow. 61,36 m2) z mieszanki mineralno-bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 15 cm na pow. 61,70 m2, ‒ utwardzenie poboczy 10 cm warstwą kruszywa łamanego 0-31,5mm na pow. 12,75 m2, ‒ wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 15 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 147,10 m2, ‒ wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 9 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 140,00 m2, ‒ roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów w tym renowacja rowów przydrożnych – 150,0 m2, plantowanie poboczy – 53,25 m2).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-03
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
okres gwarancji 15,00
doświadczenie personelu kluczowego 15,00
skrócenie terminu wykonania zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę przekazu monitoringu na telefon-Myślibórz
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę przekazu monitoringu na telefon. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI