Budowa drogi łączącej ul. Skarżyńskiego z ul. Kossaka (DW 214)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi łączącej ul. Skarżyńskiego z ul. Kossaka (DW 214)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLębork
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-21
  • ZamawiającyGmina Miasto Lębork
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00064757
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi łączącej ul. Skarżyńskiego z ul. Kossaka (DW 214)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 608584785

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi łączącej ul. Skarżyńskiego z ul. Kossaka (DW 214)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0811c0c-926f-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007574/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont przepustu linii PKP 229

1.1.13 Budowa drogi od ul. Kossaka do ul. Skarżyńskiego w Lęborku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lebork

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.um.lebork.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Urzędu Miasta Lębork https://platformazakupowa.pl/pn/lebork. Istnieje możliwość kierowania zapytania za pomocą środków komunikacji elektronicznej – e-mail: inwestycje@um.lebork.pl – z zastrzeżeniem wymogów odnośnie poszczególnych oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SWZ.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej wynosi 150 MG.
4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email inwestycje@um.lebork.pl.
5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.
9. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu, o którym mowa w ust. 10, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
10. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
11. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
12. W przypadku gdy zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty lub wymaga od wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą treści SWZ i przygotowanie ofert, zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Zamawiający informuje wykonawców o przedłużonym terminie składania ofert przez zamieszczenie informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której została udostępniona SWZ oraz na Platformie zakupowej.
13. Zamawiający może zmienić ogłoszenie, zamieszczając w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
14. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 17, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełniania, zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie lub wprowadzenie zmian w ofertach.
15. Zamawiający oświadcza, że nie będzie organizował zebrania informacyjnego w celu wyjaśnienia treści SWZ dla przyszłych Wykonawców.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. 59 8637 733;
3. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa drogi łączącej ul. Skarżyńskiego z ul. Kossaka (DW 214)” RI.271.2.2022.R, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1;
4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53.), dalej Ustawa Pzp;
5. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.2022.R

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 5591100,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi od skrzyżowania z ul. Nadmorską do ul. Skarżyńskiego wraz z remontem przepustów pod drogą linii kolejowej nr 229;
2. Zakres robót do realizacji zgodnie z dokumentacją projektową obejmuje w szczególności:
2.1. Część I obejmuje budowę drogi klasy D. Podstawowe parametry drogi dla poszczególnych branż:
a) Branża drogowa:
- jezdnia o nawierzchni asfaltowej o szerokości 6 m – długości około 700 m;
- chodnik szerokości 2 m z kostki betonowej fazowej gr. 6 cm – długości około 2316 m2;
- zjazdy na posesję z kostki betonowej gr. 8 cm – długości około 194 m2;
- wyniesione skrzyżowania z kostki betonowej niefazowanej gr. 8 cm – długości około 426 m2;
- ściek z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm – długości około 95 m2;
- przepusty podchodnikowe betonowe – długości około 55 mb;
- kanał technologiczny przepustowy jako 2 rury o Ø 110mm – długości około 760 mb;
- humusowanie wraz z obsianiem trawą;
- pionowe i poziome oznakowanie drogowe wraz z elementami bezpieczeństwa.
b) Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa:
- kanalizacja deszczowa o łącznej długości około 40 m z rur;
• PVC-U litych o średnicy Ø 200x7,7, SDR 26, SN16 – długości około 16 m;
• PP litych o średnicy Ø 200x9,1, S10,5, SN16 – długości około 17 m;
• PVC-U litych o średnicy Ø 250x9,6, SDR 26, SN16 – długości około 7 m;
- studnie z kręgów betonowych Ø1200mm z włazem żeliwnym DN600 klasy D400 bez wypełnienia betonowego – 3 szt.;
- wpusty uliczne bez syfonu z osadnikiem z kręgów betonowych Ø500mm i wysokości 0,5 m zwieńczone wpustem żeliwnym klasy D400 wyposażonym w zamknięcie zawiasowe – 2 szt.;
- wpusty uliczne bez syfonu z osadnikiem z kręgów betonowych Ø500mm i wysokości 1,0 m zwieńczone wpustem żeliwnym klasy D400 wyposażonym w zamknięcie zawiasowe – 1 szt.;
- wyloty prefabrykowane, betonowe – 2 szt. wraz z umocnieniem skarpy przy wylocie z prawej i lewej strony w postaci zabruku kamiennego o pow. około 8 m2;
- przepust podchodnikowy z betonowych korytech ściekowych o wymiarach 0,33x0,6x0,15 [m] ułożonych na sobie – długości około 54 m układanych odcinkowo;
- przebudowa istniejącego rowu na długości około 175 m wraz z przepustem długości około 6 m pod ścieżką rowerową;
- budowa przydrożnego rowu o przekroju trapezowym szerokości 4m (szerokość dna rowu 0,5 m) i głębokości 1,4 m - o długości około 43 m
- przebudowa istniejących przepustów na przepusty z rur strukturalnych z kielichem o średnicy wewnętrznej DN/ID 800mm z polipropylenu o sztywności obwodowej SN10 (TYPU K2-kan) - długości około 8 m i 16 m;
- budowa przepustu z rury strukturalnej z kielichem o średnicy wewnętrznej DN/ID 800mm z polipropyleny o sztywności SN10 (typu K2-KAN) – długości około 18 m;
- budowa przepustu z rury strukturalnej z kielichem o średnicy wewnętrznej DN/ID 600mm z polipropyleny o sztywności SN10 (typu K2-KAN) – długości około 2 m;
- budowa przepustu z rury strukturalnej z kielichem o średnicy wewnętrznej DN/ID 500mm z polipropyleny o sztywności SN10 (typu K2-KAN);
- na przepustach nowych i przebudowywanych wylać nowe ścianki czołowe
c) Branża elektroenergetyczna – oświetlenie uliczne;
- budowa kablowej sieci nn 0,4 kV typu YAKXS 4x35mm2/FeZn 25x4mm2 – długości około 804 m;
- montaż słupa oświetleniowego ocynkowanego malowanego na kolor RAL 9005 o przekroju zbieżnym, wysokości 8 m (zawieszenie oprawy) z wysięgnikiem pojedynczym 1mx1m, o kącie nachylenia wysięgnika 5 stopni – 19 kpl.;
- montaż słupa oświetleniowego ocynkowanego malowanego na kolor RAL 9005 o przekroju zbieżnym, wysokości 8 m (zawieszenie oprawy) z wysięgnikiem podwójnym 1mx1m, o kącie nachylenia wysięgnika 5 stopni – 1 kpl.;
- montaż słupa oświetleniowego ocynkowanego malowanego na kolor RAL 9005 o przekroju zbieżnym, wysokości 5 m (zawieszenie oprawy) z wysięgnikiem pojedynczym 1mx1m, o kącie nachylenia wysięgnika 5 stopni – 5 kpl.;
- montaż opraw oświetleniowych drogowych typu LED – 21 szt.;
- montaż opraw oświetleniowych ośw. Przejścia dla pieszych typu LED – 6 szt.;
- montaż rur ochronnych DVK 110 – 110m;
- montaż rur ochronnych SRS 110 – 32 m;
- montaż uziomów – 9 kpl.
d) Barierki ochronne rurowe U-12a typu „trzepak” – około 158 m.
2.1.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Budowa drogi od skrzyżowania z ulicą nadmorską do ul. Skarżyńskiego w Lęborku” zawierającą;
Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 11 do SWZ
Projekt techniczny - drogowy stanowiący załącznik nr 12 do SWZ
Projekt techniczny - kanalizacja stanowiący załącznik nr 13 do SWZ
Projekt techniczny - elektryczny stanowiący załącznik nr 14 do SWZ
Specyfikację techniczną stanowiącą załącznik nr 15 do SWZ
Projekt organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 16 do SWZ
Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 17 do SWZ
Decyzję Starosty Lęborskiego nr 544/2021 z dnia 26.11.2021 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowiącą załącznik nr 18 do SWZ
2.2. Remont przepustów:
a) Budowa dwóch przepustów ramowych długości około 9 m i 10 m na żelbetowym fundamencie monolitycznym o wymiarach 100x100 cm;
b) Montaż balustrady stalowej długości około 4,7 m i wysokości 1,1 m mocowanej na głowicy żelbetowej;
c) Odtworzenie zgodnie ze stanem istniejącym wszystkich uszkodzonych warstw (podtorze, pokrycia ochronne/wzmacniające, odwodnienie, nawierzchnia);
d) Ułożenie przestrzennej maty przeciwerozyjnej na powierzchni skarpy o powierzchni około 36 m2;
2.2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Remont przepustu pod drogą linii kolejowej nr 229 w km 104, 179” zawierającą:
Projekt budowlany - stanowiący Załącznik nr 19 do SWZ;
Projekt wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 20 do SWZ;
Specyfikacja techniczna – stanowiący Załącznik nr 21 do SWZ;
Przedmiar - stanowiący Załącznik nr 22 do SWZ;
Zaświadczenie Wojewody Pomorskiego z dnia 02.03.2021 r. sygn. WI-IV.7843.2.1.2021.TH o braku sprzeciwu do zgłoszenia - stanowiący Załącznik nr 23 do SWZ; 3. Zakres zamówienia obejmuje również:
3.1. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu 1 egz. uzgodnionego Projektu tymczasowej organizacji ruchu dla przedmiotowego zadania, którego wykonanie leży po stronie Wykonawcy;
3.2. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych 1 dwustronną tablicę informacyjną ustawioną prostopadle do osi drogi, której wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Załączniku nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U z 2021r. poz. 953). Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający. Treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
3.3. Oznakowanie poziome przejść dla pieszych ma być wykonane grubowarstwowo – strukturalnie (o nieregularnej strukturze) z szorstkością nie gorszą niż nawierzchnia jezdni.
3.4. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie;
3.5. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
3.6. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
3.7. Zawiadomienie odpowiednich organów o wprowadzonej zmianie organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotowego zawiadomienia w przypadku gdy dokumentacja projektowa obejmowała zmianę organizacji ruchu.
3.8. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
3.9. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
3.10. Realizacje prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych;
3.11. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
3.12. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
3.13. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu robót oraz uzyska zaświadczenie z PINB o braku sprzeciwu użytkowania.
3.14. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów;
3.15. Wszelkie materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania (materiał ziemny) Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową;

4.2.5.) Wartość części: 3932779,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami dla każdej części odrębnie:
a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%
Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.

cena najniższa
C = --------------------------------- x 60 pkt
cena danego Wykonawcy

b. Kryterium „Okres gwarancji” (G) – długość okresu gwarancji (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 84 miesiące) – 40%.

Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji powyżej 84 miesięcy Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 84 miesięcy;
Oferty są punktowane liniowo wedle następującej formuły arytmetycznej:
(Xi – 36)
G = ilość punktów = ------------ * 40 pkt
(84 - 36)
gdzie:
Xi - ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (nie mniej niż obowiązkowe 36 miesięcy i nie więcej niż maksymalna ilość 84 miesiące).
UWAGA:
Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia
2. Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + G)
gdzie:
C – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”
G – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Okres gwarancji”
Maksymalna liczba punktów: 100
3. Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najkorzystniejszą.
4. Maksymalna ilość punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy dojazdowej z DW 214 do ul. Nadmorskiej.
2. Zakres robót do realizacji zgodnie z dokumentacją projektową obejmuje w szczególności:
2.1. Część II: budowę drogi klasy L o kategorii ruchu KR1. Podstawowe parametry drogi dla poszczególnych branż:
a) Branża drogowa:
- Jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 6 m (na odcinku 0+305,00 do 0,325,00 należy wykonać dodatkową podbudowę) – długości około 310 m;
- Chodnik szerokości 1,5 m z kostki betonowej gr. 6 cm – długości około 660 m;
- Ścieżka rowerowa o nawierzchni z betonu asfaltowego - długości około 325 m;
- wyniesione skrzyżowanie z kostki betonowej gr. 8 cm – powierzchnia około 150 m2;
b) Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa:
- Kanał deszczowy z rur PVC 200x5,9 SN8 SDR 34 lite – długości około 57 m;
- Kanał deszczowy z rur PVC 250x7,3 SN8 SDR 34 lite – długości około 53 m;
- Studnia betonowa DN/ID 1000 – 1 szt.;
- Studnia betonowa DN/ID 1000 z osadnikiem h=0,5 m – 3 szt.;
- Studnia betonowa DN/ID 1000 z osadnikiem h=0,8 m – 1 szt.;
- Wpusty uliczne betonowe dn 500 z osadnikiem h=0,5 m – 10 szt.;
- Separator lamel owy z osadnikiem – 2 szt.;
- Wyloty umocnione na szerokości 2 m kamieniem polnym 12-18 cm na podsypce piaskowo-cementowej i podbudowie z betonu – 2 szt.;
- Przebudowa rowu na długości 220 m z przepustami pod przejazdami;
- Umocnienie skarp rowu na całej długości płytami „Meba” o wym. 60x40x8 cm – około 490 m2;
c) Branża elektryczna – oświetlenie uliczne:
- kablowa linia oświetleniowa YAKXS 4x35mm2 obejmująca 6 słupów oświetleniowych Orion PS 8 m na fundamencie 120/43 z wysięgnikiem OC S 1m/1m/10;
- oprawy ze źródłem oświetlenia LED (dobrane jako równoważne do wskazanego w dokumentacji jako parametr natężenia oświetlenia drogi – 6 szt..
2.2.1. Zakres wyłączony z realizacji (już zrealizowany):
a) Budowa ulicy wraz z przebudową rowu zgodnie z dokumentacją projektową „Przebudowa ulicy dojazdowej z DW 214 do ul. Buczka w Lęborku” branża drogowa stanowiąca załącznik nr 23 do SWZ bez wykonywania (już zrealizowany zakres)
• Jezdni od 0+324,50 do końca opracowania;
• Od chodnika i zjazdów ze ścieżki rowerowej strona północna 0+324,50 do końca opracowania;
• Chodnik i zjazd strona południowa od 0+326,50 do końca opracowania.
b) Budowa kanalizacji deszczowej zgodnie z dokumentacją projektową „Przebudowa ulicy dojazdowej z DW 214 do ul. Buczka w Lęborku” branża sanitarna stanowiąca załącznik nr 24 do SWZ bez wykonywania (już zrealizowany zakres):
• Odcinka kanalizacji od studni D-9 do D-8;
• Wylotu WL2, SEP-OS;
• Wpustów W11 i W12 wraz z przykanalikami.
c) Budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową „Przebudowa ulicy dojazdowej z DW 214 do ul. Buczka w Lęborku” branża elektryczna przebudowa oświetlenia ulicznego załącznik nr 25 do SWZ w zakresie ograniczonym do budowy linii oświetlenia od stacji transformatorowej t-167 do istniejącego słupa Nr 6 z którego wyprowadzony jest 10 m odcinek kabla w kierunku projektowanego słupa D5.
2.2.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Przebudowa ulicy dojazdowej z DW 214 do ul. Buczka w Lęborku” zawierającą:
Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 24 do SWZ
Projekt budowlany – branża sanitarna stanowiący załącznik nr 25 do SWZ
Projekt budowlany – branża elektrycznej – przebudowa oświetlenia drogowego stanowiący załącznik nr 26 do SWZ
Dokumentacja Geotechniczna stanowiąca załącznik nr 27 do SWZ
Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 28 do SWZ
Projekt wykonawczy – branża sanitarna stanowiący załącznik nr 29 do SWZ
Projekt wykonawczy – branża elektrycznej – przebudowa oświetlenia drogowego stanowiący załącznik nr 30 do SWZ
Projekt organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 31 do SWZ
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik nr 32 do SWZ
Decyzję Starosty Lęborskiego nr 5/14 z dnia 25.09.2014 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowiącą załącznik nr 33 do SWZ
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
3.1. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu 1 egz. uzgodnionego Projektu tymczasowej organizacji ruchu dla przedmiotowego zadania, którego wykonanie leży po stronie Wykonawcy;
3.2. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych 1 dwustronną tablicę informacyjną ustawioną prostopadle do osi drogi, której wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Załączniku nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U z 2021r. poz. 953). Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający. Treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
3.3. Oznakowanie poziome przejść dla pieszych ma być wykonane grubowarstwowo – strukturalnie (o nieregularnej strukturze) z szorstkością nie gorszą niż nawierzchnia jezdni.
3.4. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie;
3.5. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
3.6. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
3.7. Zawiadomienie odpowiednich organów o wprowadzonej zmianie organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotowego zawiadomienia w przypadku gdy dokumentacja projektowa obejmowała zmianę organizacji ruchu.
3.8. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
3.9. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
3.10. Realizacje prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych;
3.11. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
3.12. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
3.13. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu robót oraz uzyska zaświadczenie z PINB o braku sprzeciwu użytkowania.
3.14. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów;
3.15. Wszelkie materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania (materiał ziemny) Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową;

4.2.5.) Wartość części: 16658320,26 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami dla każdej części odrębnie:
a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%
Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.

cena najniższa
C = --------------------------------- x 60 pkt
cena danego Wykonawcy

b. Kryterium „Okres gwarancji” (G) – długość okresu gwarancji (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 84 miesiące) – 40%.

Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji powyżej 84 miesięcy Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 84 miesięcy;
Oferty są punktowane liniowo wedle następującej formuły arytmetycznej:
(Xi – 36)
G = ilość punktów = ------------ * 40 pkt
(84 - 36)
gdzie:
Xi - ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (nie mniej niż obowiązkowe 36 miesięcy i nie więcej niż maksymalna ilość 84 miesiące).
UWAGA:
Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia
2. Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + G)
gdzie:
C – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”
G – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Okres gwarancji”
Maksymalna liczba punktów: 100
3. Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najkorzystniejszą.
4. Maksymalna ilość punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie wykazania przez Wykonawcę:
1.1. wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej inwestycji budowlanej polegającej na budowie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o długości co najmniej 300 m wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – dotyczy wykonawców składających ofertę na część 1. zamówienia
1.2. wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej inwestycji budowlanej polegającej na budowie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o długości co najmniej 200 m wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – dotyczy wykonawców składających ofertę na część 2. zamówienia

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 3.1 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w oświadczenie. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej– zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według Załącznika nr 2 do SWZ; 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wykaz robót zgodnie z Załącznikiem nr 3a i 3b do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz robót budowlanych dotyczyć ma robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu również niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń
1.1. Wykaz robót z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 do SWZ)
1.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzający, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w oświadczenie.
2. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, lub kopii poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasadami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku:
1.1. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie opisanej w pkt. 2.4 Działu VII SWZ.
2.2. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców złoży osobno dokumenty i oświadczenie wymienione w pkt. 2.2. i 2.3. Działu VII SWZ.
2.3. w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dokumentu, o którym mowa w pkt. 3.3. Działu VII SWZ.
2.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
2.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wówczas wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za-mówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
2.6. Zamawiający nie narzuca osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych etapów realizacji zadania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
1.1. Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach:
1.1.1. W przypadku przesunięcia się wyboru wykonawcy dla którejś z części zamówienia przesunięciu ulegnie termin przekazania terenu budowy przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje jeden termin przekazania terenów budów ze względu na konieczność synchronizacji wypłaty wynagrodzenia dla każdej części. Termin zostanie przesunięty odpowiednio do zwłoki wyboru wykonawcy.
1.1.2. Jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w szczególności konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;
1.1.3. Gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj. przeprowadzenie prac, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów) utrzymujących się co najmniej 7 dni, termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;
1.1.4. W przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy;
1.1.5. W przypadku konieczności wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
1.1.6. Gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
1.1.7. Jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
1.1.8. Wystąpienia siły wyższej czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych;
1.1.9. W przypadku odkrycia na terenie budowy przedmiotów, co do których zaistnieje podejrzenie o znaczeniu historycznym bądź innych przedmiotów podlegających ochronie;
1.1.10. W przypadku wniesienia odwołania przez Wykonawcę zgodnie z art. 513 pkt 1) i 2);
1.2. Zmiany wysokości wynagrodzenia związane z:
1.4.1. Koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy;
1.4.2. Wystąpieniem warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji;
1.4.3. Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
1.4.4. Wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-21 08:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnimy pracowników budowlanych/brygady budowlane - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnimy pracowników budowlanych/brygady budowlane. Poszukujemy: majster/brygadzista samodzielnie prowadzący prace budowlane oraz nadzór nad poszczególnymi brygadami, murarz, cieśla szalunkowy, zbrojarz, pomocnik/osoby do przyuczenia. Obowiązki: Wykonywanie specjalistycznych prac budowlanych zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami. Obsługa narzędzi ręcznych i elektronarzędzi zgodnie z wymogami bezpieczeństwa. Współpraca z innymi członkami zespołu w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Wymagania: Doświadczenie na stanowisku budowlanym w wybranej specjalności. Znajomość i umiejętność obsługi narzędzi oraz elektronarzędzi stosowanych w danej dziedzinie. Umiejętność czytania projektu budowlanego - mile widziana. Zaangażowanie. Sumienność. Umiejętność w pracy w zespole. Oferujemy: Umowę o pracę po okresie próbnym. Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji/umiejętności/zaangażowania. Stałe całoroczne zatrudnienie, Możliwość zaliczek tygodniowych. Możliwość podnoszenia kwalifikacji - szkolenia dla naszych pracowników. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI