Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowościach Bardzlino...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowościach Bardzlino i Niekłonice – dokumentacja projektowa.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwieszyno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-25
  • ZamawiającyGMINA ŚWIESZYNO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00154321
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowościach Bardzlino i Niekłonice – dokumentacja projektowa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIESZYNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 71

1.5.2.) Miejscowość: Świeszyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-024

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3160120

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3161491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swieszyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swieszyno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowościach Bardzlino i Niekłonice – dokumentacja projektowa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c50ac8b1-d136-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011765/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Bardzlino i Niekłonice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie następuje za pośrednictwem platformy
zakupowej dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy OPEN
NEXUS dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji
dla Wykonawcy na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej gmina@swieszyno.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy
użyciu platformy. Szczegółowy opis zawarto w pkt. 4 rozdz. II SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w pkt. 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano– wykonawczego (płyta CD), przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, uzyskanie pozwolenia wodno – prawnego (jeśli będzie wymagane), uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i decyzji, a także uzyskanie decyzji ZRID/ decyzji pozwolenia na budowę /bądź informacji o braku wniesienia sprzeciwu do złożonego wniosku dot. zgłoszenia prac niewymagających pozwolenia na budowę.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie
Część nr 1: „Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Bardzlino – Dokumentacja projektowa”.
Część nr 2: „Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Niekłonice – Dokumentacja projektowa”.

Lokalizacja inwestycji
Część nr 1
Zadanie zlokalizowane jest na działkach nr 1/15, 1/45 w Bardzlinie, obręb geodezyjny Niedalino. Szacunkowa długość: Odcinek A-D-480 mb, Odcinek B-E - 263 mb, Odcinek C-F- 256 mb.
W załączeniu mapa poglądowa dla: Części 1 - Załącznik nr 1

Stan istniejący.
Część nr 1
Nawierzchnia kamienna na odcinku A-D, pozostałe odcinki B-E, C-F nawierzchnia gruntowa, zjazdy oraz pobocza gruntowe nieutwardzone.

Założenia do projektowania:
Części nr 1
• Planowana nawierzchnia – odcinek A-D nawierzchnia asfaltowa dwukierunkowa , odcinek B-E, C-F - płyty YOMBY.
• Droga gminna klasy D.
• Zjazdy na posesje (do uzgodnienia).
• Pobocze, tereny zielone w granicach pasa drogowego dróg gminnych.
• Odwodnienie projektowanych dróg - kanalizacja deszczowa lub powierzchniowo (do uzgodnienia).
• Oświetlenie drogowe LED – do uzgodnienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale I Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: 1) Cena -
waga 60% (max 60 pkt.)., B. Okres obowiązywania gwarancji – waga 20% (max 20 pkt.), Doświadczenie głównego projektanta - waga 20% (max 20 pkt.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obowiązywania gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano– wykonawczego (płyta CD), przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, uzyskanie pozwolenia wodno – prawnego (jeśli będzie wymagane), uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i decyzji, a także uzyskanie decyzji ZRID/ decyzji pozwolenia na budowę /bądź informacji o braku wniesienia sprzeciwu do złożonego wniosku dot. zgłoszenia prac niewymagających pozwolenia na budowę.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie
Część nr 1: „Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Bardzlino – Dokumentacja projektowa”.
Część nr 2: „Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Niekłonice – Dokumentacja projektowa”.

Lokalizacja inwestycji
Część nr 2
Zadanie zlokalizowane jest na działkach nr 162/11, 162/7, 162/33, 162/23, 148
w Niekłonich, obręb geodezyjny Niekłonice. Szacunkowa długość: Odcinek AC-306 mb, Odcinek B-E - 260 mb, Odcinek D-F- 80 mb.
W załączeniu mapa poglądowa dla: Części 2 – Załącznik nr 1A.

Stan istniejący.
Część nr 2
Nawierzchnia gruntowa, zjazdy oraz pobocza gruntowe nieutwardzone.

Założenia do projektowania:
Części nr 2
• Planowana nawierzchnia – odcinek A-C płyty typu YOMBY, pozostałe odcinki B-E, D-F polbruk dwukierunkowa.
• Droga gminna klasy D
• Zjazdy na posesje (do uzgodnienia).
• Odwodnienie projektowanych dróg - kanalizacja deszczowa lub powierzchniowo (do uzgodnienia).
• Oświetlenie drogowe LED – do uzgodnienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale I Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: 1) Cena -
waga 60% (max 60 pkt.)., B. Okres obowiązywania gwarancji – waga 20% (max 20 pkt.), Doświadczenie głównego projektanta - waga 20% (max 20 pkt.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obowiązywania gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie

1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie

1.3 sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie

1.4 zdolności technicznej lub zawodowej
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:
a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej przebudowy/budowy/rozbudowy dróg o długości min 400 mb. (dotyczy części 1 i 2)

b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego (dotyczy części 1 i 2):

Funkcja/Uprawnienia Doświadczenie
Projektant branży drogowej - główny projektant
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień projektowych


Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności
Ilekroć się mówi o osobach posiadających uprawnienia budowlane, wymagana jest przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.

W przypadku składania oferty na dwie części Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby na stanowisko projektanta branży drogowej – głównego projektanta dla wszystkich części.

Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale II PKT.1 i 2 SWZ wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty:
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone na/wg załącznika nr 3 i 4 do SWZ.
2)Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert.
Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych, poprzestając na ocenie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń, o których mowa w pkt 1.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale II PKT.1 i 2 SWZ wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty:
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone na/wg załącznika nr 3 i 4 do SWZ.
2)Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert.
Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych, poprzestając na ocenie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń, o których mowa w pkt 1.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

6.6 W terminie składania ofert, wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertę zawierającą:
1) Formularz oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2),
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - pkt. 3.A1 SWZ (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4),
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - pkt. 7.10) SWZ– jeżeli dotyczy,
4) Zobowiązane podmiotu udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby, o którym mowa w pkt. 3B rozdz. II SWZ, sporządzone na/wg Załącznika nr 5 do SWZ- jeżeli dotyczy,
5) Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SWZ,
6) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia, o których mowa w pkt. 3.A1 SWZ , składa każdy z wykonawców. Oferta winna być podpisana przez każdego
partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącego
lub wspólnika). Szczegółowe wymagania zawarto w pkt. 7 rozdz. II SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych w paragrafie 10 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-25 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy firmy do kompleksowej opieki nad naszymi dwoma obiektami - Niechorze
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy firmy do kompleksowej opieki nad naszymi dwoma obiektami w Niechorzu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI