BUDOWA DRÓG GMINNYCH W DĄBRÓWCE WLKP., BRONIKOWIE I ROGOZIŃCU.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA DRÓG GMINNYCH W DĄBRÓWCE WLKP., BRONIKOWIE I ROGOZIŃCU.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZbąszynek
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-15
  • ZamawiającyGmina Zbąszynek
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-17
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00499205
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA DRÓG GMINNYCH W DĄBRÓWCE WLKP., BRONIKOWIE I ROGOZIŃCU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbąszynek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbąszynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-210

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683910332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DRÓG GMINNYCH W DĄBRÓWCE WLKP., BRONIKOWIE I ROGOZIŃCU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc2d1ce7-847f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021640/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa dróg gminnych w Chlastawie Bronikowie i Rogozińcu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,146126,58e019e0315ca7730411729451552850.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,146126,58e019e0315ca7730411729451552850.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta składana jest pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem
osobistym. Korespondencja odbywa się wyłącznie poprzez platformę

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Rewitalizacja placu dawnego targowiska miejskiego w Zbąszynku na skwer wypoczynkowy”. c) Odbiorcami przekazanych przez
wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art.
8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a
także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu/Państwu: w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. b) Zamawiający ponadto informuje:- w przypadku gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, - skorzystanie przez osobę, której dane
dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia
2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.IV.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) „Budowa drogi gminnej nr 007102F ul. Chlastawska w miejscowości Dąbrówka Wlkp.”,- realizowane w oparciu o dokumentację projektowa stanowiąca załącznik nr 2a. Inwestycja polega na rozbudowie drogi gminnej nr 007102F od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1213F (UL. Główna) relacji Zbąszyń – Międzyrzecz do granicy działki nr 1324/1 stanowiącej teren kolejowy. Długość projektowanego odcinka drogi gminnej wynosi 335,34 m. Termin wykonania do 31-10-2024r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Robót

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) „Budowa drogi gminnej na działkach nr 1372/7, 1363/14 i 927 w obrębie Bronikowa - gm. Zbąszynek.”, - realizowany w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy w formule zaprojektuj i wybuduj stanowiący załącznik nr 2b. Łączna długość odcinka objętego wnioskiem wynosi ok.224mb. (koszty kwalifikowalne).W ramach projektu realizowana będzie również przebudowa odcinka drogi o długości ok. 82mb (koszty niekwalifikowalne).W ramach zadania należy wykonać projekt budowlany i uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na budowę a następnie wykonać kompletny obiekt budowlany zgodny z uzyskanym pozwoleniem. Termin wykonania całości zamówienia do 20 marca 2026r., natomiast dokumentacji projektowej do 30 kwietnia 2025r

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Robót

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Projektanta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) „Rozbudowa drogi gminnej nr 006301F w m. Rogoziniec etap II”- realizowane w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy w formule zaprojektuj i wybuduj stanowiący załącznik nr 2c. Łączna długość odcinka objętego wnioskiem wynosi ok. 462mb. W ramach zadania należy wykonać projekt budowlany i uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na budowę a następnie wykonać kompletny obiekt budowlany zgodny z uzyskanym pozwoleniem. Termin wykonania całości zamówienia do 20 maja 2026r., natomiast dokumentacji projektowej do 30 czerwca 2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Robót

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Projektanta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wpisu jednego z rejestrów zawodowych, jeżeli: wykonawca dołączy do oferty odpis z KRS lub CEIDG, warunek ten nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
dla części 1 Zamawiający stawia warunek w zakresie uprawnień – Wymaga aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej minimum w ograniczonym zakresie;
dla części 2 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: posiadania uprawnień do prowadzenia prac projektowych w specjalności drogowej, jeżeli: wykonawca wykaże że dysponuje i przedstawi uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, swojego projektanta.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: posiadania uprawnień do prowadzenia prac budowlanych, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń i przedstawi jego uprawnienia.
- Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki te zostaną spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.
dla części 3 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: posiadania uprawnień do prowadzenia prac projektowych w specjalności drogowej, jeżeli: wykonawca wykaże że dysponuje i przedstawi uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, swojego projektanta.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: posiadania uprawnień do prowadzenia prac budowlanych, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń i przedstawi jego uprawnienia.
- Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki te zostaną spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli:
- dla części 1, wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5-ciu lat z sukcesem min. 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, remoncie drogi w zakresie której było wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego powierzchni min. 1200m2 i chodnika z kostki betonowej o powierzchni min. 500m2 oraz kierownika budowy z doświadczeniem min 3 letnim w nadzorowaniu robót budowlanych o charakterze drogowym który wykaże prowadzenie nadzoru w tym okresie min. 1 budowy;
- dla części 2, wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5-ciu lat z sukcesem min. 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, remoncie drogi w zakresie której było wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego powierzchni min. 700m2 i chodnika z kostki betonowej o powierzchni min. 500m2 oraz kierownika budowy z doświadczeniem min. 3 letnim w nadzorowaniu robót budowlanych o charakterze drogowym który wykaże prowadzenie nadzoru w tym okresie min. 1 budowy a także projektanta w branży drogowej z doświadczeniem min. 3 letnim który zrealizował w tym okresie z sukcesem min. 2 projekty drogowe w zakresie wykonani dokumentacji projektowej dla budowy , przebudowy drogi;
- dla części 3, wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5-ciu lat z sukcesem min. 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, remoncie drogi w zakresie której było wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego powierzchni min. 1200m2 i chodnika z kostki betonowej o powierzchni min. 500m2 oraz kierownika budowy z doświadczeniem min. 3 letnim w nadzorowaniu robót budowlanych o charakterze drogowym który wykaże prowadzenie nadzoru w tym okresie min. 1 budowy a także projektanta w branży drogowej z doświadczeniem min. 3 letnim który zrealizował w tym okresie z sukcesem min. 2 projekty drogowe w zakresie wykonani dokumentacji projektowej dla budowy , przebudowy drogi;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: informacja z CEiDG lub KRS, informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust 1,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót, wykaz osób

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
- dla części 1 zamówienia 24 000,00. (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych);
- dla części 2 zamówienia 24 000,00. (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych);
- dla części 3 zamówienia 38 000,00. (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych);.
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2024-01-06.
Pozostałe informacje w SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający wymaga pełnomocnictwa do składania oferty oraz wskazania zakresu robót dla poszczególnych podmiotów

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres przewidywanych zmian został wskazany w projektach umów zał 3 a,b,c do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,146126,58e019e0315ca7730411729451552850.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,( Art. 7. [Wykluczenie wykonawcy wspierającego agresję na Ukrainę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI