Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Racławki i Gierłatowo, gm. Nekla
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NEKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Nekla
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 61/43-73-197
1.5.8.) Numer faksu: 61/43-86-490
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kamel@gminanekla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nekla.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Racławki i Gierłatowo, gm. Nekla
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-196c95b7-a9a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004048/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 budowa dróg na terenie gminy Nekla
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://nekla.nowoczesnagmina.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wszelka komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą/-ami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:a. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w rozdziale VII pkt 1, wykonawca składa za pośrednictwem portalu dedykowanego zamówieniom publicznym, tj. https://miniportal.uzp.gov.pl/. b. Pozostała komunikacja, tj. wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wezwania do uzupełnienia oferty/wyjaśnień, zapytania, odpowiedzi/wyjaśnienia/uzupełnienia, zawiadomienia o wyborze oferty/unieważnieniu postepowania/odrzuceniu oferty odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ma obowiązek posiadania konta na platformie ePUAP, co skutkować będzie dostępem wykonawcy do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały określone w:a) Regulaminie korzystania z systemu miniPortal,b) Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem powyżej wskazanych formularzy wnosi 150MB. Preferowanym przez zamawiającego formatem danych jest format .pdf.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania: na platformę ePUAP lub na skrzynkę e-mailową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nekla z siedzibą w: Urząd Miasta i Gminy Nekla, ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla, tel. (61) 4-386-011, e-mail: nekla@gminanekla.pl;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nekla jest Pan Tomasz Powała, kontakt: adres e-mail: iod@gminanekla.pl1;Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia klasycznego (nr sprawy: ZZ.271.8.2021) pn. Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Racławki i Gierłatowo, gm. Nekla, prowadzonym w trybie podstawowym;3) odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2019 ze zm.), dalej ustawa – Pzp;4) Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 421 ust. 4 ustawy – Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy – Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy – Pzp;6) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan/Państwo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych2; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.2Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą – Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.3Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZ.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nekla w miejscowościach Racławki i Gierłatowo.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:2.1. Budowę drogi gminnej w Racławkach o długości 233 m i szerokości 4 m:a) geodezyjne wytyczenie granic pasa drogowego i punktów sytuacyjno-wysokościowych zaprojektowanej drogi,b) karczowanie krzaków i samosiejek z uporządkowaniem terenu,c) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, humusu grubości 40 cm z odwozem,d) wykonanie nasypów pod projektowane elementy drogowe,e) wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża w wykonanym wykopie pod konstrukcję jezdni,f) oczyszczenie podbudowy zasadniczej, warstwy dolnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63,g) oczyszczenie podbudowy zasadniczej, warstwy górnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5,h) skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2,i) podbudowa zasadnicza, warstwa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 – gr. 15 cm,j) podbudowa zasadnicza, warstwa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 – gr. 8 cm,k) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 5 cm pod jezdnię,l) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na szerokość 0,75 m,2.2. Budowę drogi gminnej w Gierłatowie o długości 360 m i szerokości 4 m:a) geodezyjne wytyczenie granic pasa drogowego i punktów sytuacyjno-wysokościowych zaprojektowanej drogi,b) karczowanie krzaków i samosiejek z uporządkowaniem terenu,c) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, humusu grub. 30 cm z odwozem,d) wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża w wykonanym wykopie pod konstrukcję jezdni,e) oczyszczenie podbudowy zasadniczej, warstwy dolnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63,f) oczyszczenie podbudowy zasadniczej, warstwy górnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5,g) skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2,h) podbudowa zasadnicza, warstwa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 – grub. 15 cm,i) podbudowa zasadnicza, warstwa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 – grub. 8 cm,j) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 grub. 5 cm pod jezdnię,k) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm na szerokości 0,75 m,2.3. Inwentaryzację powykonawczą wykonanego zakresu przedmiotu zamówienia (dwie lokalizacje).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty oceni komisja przetargowa. 2. Oferta w kryterium - ceny może uzyskać maksymalnie 60 punktów. 3. Oferta w kryterium - termin wykonania zamówienia może uzyskaćod 0 do 40 punktów . 4. Punkty za ww. kryteria obliczone zostaną z dokładnością do dwóch miejsc poprzecinku. 5. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8