Budowa dojazdu pożarowego nr 18 w leśnictwie Stanomino oraz przebudowa czterech zjazdów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa dojazdu pożarowego nr 18 w leśnictwie Stanomino oraz przebudowa czterech zjazdów z dróg publicznych wraz z budową odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałogard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-12-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Białogard
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-03
  • Numer ogłoszenia655811-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 655811-N-2018 z dnia 2018-12-03 r.

Nadleśnictwo Białogard: Budowa dojazdu pożarowego nr 18 w leśnictwie Stanomino oraz przebudowa czterech zjazdów z dróg publicznych wraz z budową odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Białogard, krajowy numer identyfikacyjny 33004402200000, ul. ul. Koszalińska  3 , 78200   Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 121 112, e-mail bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zarządzający Własnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bialogard/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
ul. Koszalińska 3 78-200 Białogard

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dojazdu pożarowego nr 18 w leśnictwie Stanomino oraz przebudowa czterech zjazdów z dróg publicznych wraz z budową odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard
Numer referencyjny: SA.270.1.20.2018.RR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie dojazdu pożarowego nr 18 o długości 0,98 km na terenie leśnictwa Stanomino oraz przebudowie czterech zjazdów z dróg publicznych wraz z budową odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności: 1. Budowa dojazdu pożarowego nr 18 na terenie leśnictwa Stanomino. ‒ wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na dł. 0,944 km, ‒ oczyszczenie terenu po wykarczowaniu pow. 1.888,20 m2, ‒ mechaniczne karczowanie „zagajników” wraz z uprzątnięciem terenu na pow. 0,132 ha, ‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 27, od 16-25 cm szt. 39, od 26-35 cm szt. 38, od 36-45 cm szt. 32, od 46-55 cm szt. 10, od 56-65 cm szt. 4, od 66-75cm szt. 5), ‒ formownie i zagęszczanie korpusu drogi – nasypy w ilości 514,78 m3 i wykopy w ilości 413,57 m3 w gruncie rodzimym na odcinku drogi tj. 0,98 km, ‒ profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne na pow. 6.783,80 m2, ‒ wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 12 cm w geokracie na pow. 1.008,92 m2, ‒ wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 10 cm na pow. 2.012,80 m2, ‒ budowa nawierzchni z płyt wielootworowych ażurowych typu Yomb o wymiarach 0,75x1,0x0,125m – 2.229,45 m2, ‒ wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 20 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 3.185,24 m2, ‒ wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 13 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 1.897,00 m2, ‒ wykonanie nawierzchni mijanek, zjazdów, pętli do zawracania – ronda, pobocza oraz pasa wewnętrznego między płytami z kruszywa łamanego gr. 12,5 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 3.345,20 m2, ‒ wykonanie rowów i wyplantowanie terenu wokół drogi (1m za poboczem) w ilości 1.888,20 m2, ‒ wymiana przepustu (rura PVC) o średnicy 40 cm na długości 12m wraz z budową dwóch ścianek czołowych, ‒ oczyszczenie rowu z wyprofilowaniem na długości 326,10 m, ‒ wykonanie poboczy z materiału dowiezionego w ilości 1258,00 m2 i oraz plantowanie pobocza gruntowego na zjeździe na pow. 36,00 m2. 2. Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1059Z Sławoborze – Rąbinko-Tychówko dz. nr 411 obręb Biała Góra wraz z budową odcinka drogi leśnej nr 220 o długości 55,0 m zlokalizowanej na dz. nr 364/2 i 363/2 obr. Biała Góra. ‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 16-25 cm szt. 2, od 26-35 cm szt. 2, od 36-45 cm szt. 3), ‒ roboty ziemne (korytowanie z usunięciem warstwy humusu - 51,00 m2, wykopy i formowanie nasypu – 18,80 m3, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 188,00 m2), ‒ transport z wytwórni i położenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (na pow. 70,0 m2) oraz warstwy wiążącej gr. 5 cm (na pow. 50,6 m2) z mieszanki mineralno-bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 15 cm na pow. 51,0 m2, ‒ utwardzenie poboczy 10 cm warstwą kruszywa łamanego 0-31,5mm na pow. 29,0 m2, ‒ wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 15 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 188,00 m2, ‒ wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 9 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 178,00 m2, ‒ wykonanie przepustu pod zjazdem (do ułożenia rura PVC o średnicy 40 cm długości 15 m) oraz ścianek czołowych – 2 szt. z umocnieniem wylotu płytami prefabrykowanymi – 4,50 m2, ‒ roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów w tym renowacja rowów przydrożnych – 306,0 m2, plantowanie poboczy – 75,0 m2). 3. Przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 169 dz. nr 529/1 w km 7+380 strona prawa oraz budowa odcinka drogi leśnej nr 178 o długości 51,0 m zlokalizowanej na dz. nr 348/1 obr. Podborsko. ‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 25, od 16-25 cm szt. 25, od 26-35 cm szt. 30, od 36-45 cm szt. 30, od 46-55 cm szt. 10, od 56-65 cm szt. 10), ‒ oczyszczenie terenu po wykarczowaniu pow. 290,00 m2, ‒ roboty ziemne (korytowanie – 65,30 m2, usunięciem warstwy humusu - 290,00 m2, wykopy i formowanie nasypu – 50,20 m3, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 502,00 m2), ‒ transport z wytwórni i położenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (na pow. 127,5 m2) oraz warstwy wiążącej gr. 5 cm (na pow. 96,68 m2) z mieszanki mineralno-bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 20 cm na pow. 65,30 m2, ‒ utwardzenie poboczy 10 cm warstwą kruszywa łamanego 0-31,5mm na pow. 32,50 m2, ‒ wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 20 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 400,30 m2, ‒ wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 9 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 390,00 m2, roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów w tym renowacja rowów przydrożnych – 160,0 m2, plantowanie poboczy – 73,5 m2). 4. Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1172Z Białogard-Zaspy Małe dz. nr 622 obręb Buczek w km 9+325 strona prawa wraz z budową odcinka dojazdu pożarowego nr 7 o długości 20,0 m zlokalizowanej na dz. nr 32 i 33/1 obr. Buczek. ‒ roboty ziemne (korytowanie z usunięciem humusu – 56,10 m2, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 61,00 m2), ‒ transport z wytwórni i położenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (na pow. 86,0 m2) oraz warstwy wiążącej gr. 5 cm (na pow. 55,68 m2) z mieszanki mineralno-bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 15 cm na pow. 56,10 m2, ‒ utwardzenie poboczy 10 cm warstwą kruszywa łamanego 0-31,5mm na pow. 21,75 m2, ‒ wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 9 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 61,00 m2, ‒ roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów w tym renowacja rowów przydrożnych – 118,0 m2, plantowanie poboczy – 24,0 m2), ‒ przestawienie istniejących znaków i słupków – 5 szt. 5. Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1173Z Dr. nr 167-Zaspy Wielkie dz. nr 75/1 obręb Zaspy Wielkie w km 1+120 strona lewa wraz z budową odcinka drogi leśnej nr 119 o długości 40,0 m zlokalizowanej na dz. nr 36 obr. Zaspy Wielkie. ‒ mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości na pow. 0,01 ha, ‒ mechaniczne karczowanie pni (o średnicach: od 10-15 cm szt. 25, od 16-25 cm szt. 25, od 26-35 cm szt. 30, od 36-45 cm szt. 30, od 46-55 cm szt. 10, od 56-65 cm szt. 10), ‒ roboty ziemne (korytowanie z usunięciem warstwy humusu – 208,8 m2, wykopy i formowanie nasypu – 14,71 m3), ‒ transport z wytwórni i położenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (na pow. 82,0 m2) oraz warstwy wiążącej gr. 5 cm (na pow. 61,36 m2) z mieszanki mineralno-bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 15 cm na pow. 61,70 m2, ‒ utwardzenie poboczy 10 cm warstwą kruszywa łamanego 0-31,5mm na pow. 12,75 m2, ‒ wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa budowlanego o gr. 15 cm, frakcji 0-63 mm na pow. 147,10 m2, ‒ wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 9 cm, frakcji 0-31,5 mm na pow. 140,00 m2, ‒ roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów w tym renowacja rowów przydrożnych – 150,0 m2, plantowanie poboczy – 53,25 m2). Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i kosztorysem ofertowym konieczne do uwzględnienia przez Wykonawcę to: ‒ organizacja i zabezpieczenie placu budowy, ‒ uporządkowanie terenu objętego placem budowy, ‒ zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), ‒ wykonanie dokumentacji powykonawczej, ‒ uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 169 Przegonia - Tychowo (działka nr 529/1 obr. Podborsko), w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1059Z Sławoborze – Rąbino – Tychówko (działka nr 411 obr. Biała Góra), w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1173Z – Zaspy Wielkie (działka nr 75/1 obr. Zaspy Wielkie), w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1172Z Białogard – Zaspy Małe (działka nr 622 obr. Buczek) w trybie i na warunkach określonych rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2016 poz. 1264), roboty pomiarowe przy liniowych robotach pomiarowych – dotyczy przebudowy zjazdów z dróg publicznych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w projektach budowlano-wykonawczych, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ oraz formularzach kosztorysów ofertowych wraz z przedmiarami robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 618326,35
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6.1 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 6.2 Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1 będą polegały na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1 objęte będą wszystkie roboty obejmujące czynności wskazane rodzajowo w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ oraz roboty podobne do nich. 6.3 Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. 6.4 Zamówienie dotyczące robót wskazanych w punkcie 6.1. zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem. 6.5 Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na roboty wskazane w pkt 6.1., jest to jedynie uprawnienie do zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6.6 Zamówienia o których mowa w pkt 6.1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-28
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-06-28

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi obejmującej całość przedmiotu zamówienia. 9.1 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. 9.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia na roboty budowlane. 9.3 Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 9.4 Zawarcie umowy z podwykonawcą będzie wymagało wypełnienie obowiązków określonych w art. 143b PZP oraz w art. 6471 i nast. Kodeksu Cywilnego. 9.5 Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń albo sprzeciwu określone zostały we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 9.6 Zamawiający zawiadamia jednocześnie o treści przepisu art. 36b ust. 1a ustawy PZP, zgodnie z którym będzie on żądał od Wykonawcy, po zawarciu umowy, ale przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, aby Wykonawca podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi (o ile będą już znane), które będą zaangażowane w roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia. Jednocześnie Wykonawca będzie zawiadamiał Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w poprzednim zdaniu, w trakcie realizacji zamówienia, a także będzie przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców na roboty budowlane. 9.7 Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo, o których mowa w pkt 9.5 zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 10.1.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 10.1.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000,00 zł, b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 760 000,00 zł, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 10.1.3 zdolności technicznej lub zawodowej. a) Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane obejmujące budowę lub przebudowę: – drogi o nawierzchni z płyt betonowych o wartości łącznej minimum 760 000,00 zł brutto, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. b) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: co najmniej jedną koparką kołową lub gąsienicową, równiarką samojezdną, samochodem samowyładowczym, spycharką kołową lub gąsienicową, walcem statycznym, rozściełaczem do kruszywa. c) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje przy realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający wymaga ponadto od wyżej wymienionej osoby minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami danej specjalności, przy czym zasadą jest, że nakładające się na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm. ) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne techniczne funkcje w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 10.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 10.1. SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 10.2.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik 6 do SIWZ. Do zobowiązania podmiotu trzeciego należy dołączyć dokumenty potwierdzające umocowanie osób, które go podpisały. a) Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. b) Z treści zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: ‒ zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, ‒ sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, ‒ zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, ‒ czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów ma charakter oświadczenia woli złożonego w formie pisemnej. Zgodnie z art. 78 § 1 K.C. dokument zawierający oświadczenie woli powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem. Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy załączyć do oferty w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – nie jest dopuszczalna kopia zobowiązania poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inny podmiot. d) Zobowiązanie o lakonicznej treści, powtarzające jedynie treść art. 22a ust. 2 ustawy PZP nie jest wystarczające dla uznania przez Zamawiającego, że Wykonawca faktycznie będzie dysponował użyczonym potencjałem. Zobowiązanie powinno być złożone zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 10.2.2 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 10.2.3 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę:  czy podmiot wspólnie z Wykonawcą spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 10.1.2. i w pkt 10.1.3,  czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy. Jeżeli wyżej wymienione warunki nie zostaną zachowane, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami,  zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 10.1.2. i w pkt 10.1.3. 10.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 10.3.1 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 10.1.2. i 10.1.3.b musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie, zaś warunki określone w pkt 10.1.3.a musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie. 10.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 12.1.1 i 12.1.2 oraz pkt 12.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10.3.3 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wglądu do umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 10.4 Zamawiający dokona oceny ofert a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza spełnienia warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 10, według formuły: spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 12.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
12.1.1 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP – aktualne na dzień składania – sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, 12.1.2 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP – aktualne na dzień składania ofert – sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 11.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców jeżeli w stosunku do nich znajdzie zastosowanie przesłanka z art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy PZP. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 24aa PZP. 12.3.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 12.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 12.3.3. składa: 12.4.1 informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.4.2 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.4.3 jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.4.1. i 12.4.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 12.5 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12.6 Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
14. Wymogi dotyczące wadium 14.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 18.000,00 zł (Słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100). 14.2 Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 14.3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ BNP Paribas 45 2030 0045 1110 0000 0049 4480, z dopiskiem w tytule przelewu „wadium –SA.270.1.20.2018.RR”. 14.4 Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. 14.5 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości , należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP i art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 14.6 Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. 14.7 Oferta Wykonawcy, który nie wniesienie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
doświadczenie personelu kluczowego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
23.4 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. Szczegółowe warunki zmian określone zostały we wzorze umowy w § 25 ust. 1 stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 23.5 Zapisy wzoru umowy nie podlegają negocjacjom i nie mogą być samowolnie zmieniane przez Wykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
16.16 Wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 11.04.1993 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania powinny być załączone do oferty oddzielnie, w formie osobnego pakietu i opatrzone napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SIWZ przygotowanie w/w pakietu przez Wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym oraz powinien wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na wniosek każdej zainteresowanej osoby. 26. Ochrona danych osobowych 26.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: ‒ administratorem danych osobowych wykonawców jest Nadleśnictwo Białogard. ‒ dane osobowe Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, ‒ odbiorcami danych osobowych Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP, ‒ dane osobowe Wykonawców będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ‒ obowiązek podania przez Wykonawców danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawców jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ‒ w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 26.2 Wykonawca posiada: ‒ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych danego Wykonawcy dotyczących; ‒ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy; ‒ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ‒ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; 26.3 Wykonawcy nie przysługuje: ‒ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ‒ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ‒ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI