BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO WZDŁUŻ DW 414 NA ODC. ZŁOTNIKI-PRÓSZKÓW OBEJMUJĄCA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO WZDŁUŻ DW 414 NA ODC. ZŁOTNIKI-PRÓSZKÓW OBEJMUJĄCA RÓWNIEŻ BUDOWĘ PARKINGU BIKE&RIDE W M. PRÓSZKÓW WRAZ Z BUDOWĄ ŁĄCZNIKA DROGI GMINNEJ NR 104849 O
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrószków
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-30
  • ZamawiającyGmina Prószków
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-11
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO WZDŁUŻ DW 414 NA ODC. ZŁOTNIKI-PRÓSZKÓW OBEJMUJĄCA RÓWNIEŻ BUDOWĘ PARKINGU BIKE&RIDE W M. PRÓSZKÓW WRAZ Z BUDOWĄ ŁĄCZNIKA DROGI GMINNEJ NR 104849 O

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 17

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774013700

1.5.8.) Numer faksu: 774013711

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@proszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.proszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO WZDŁUŻ DW 414 NA ODC. ZŁOTNIKI-PRÓSZKÓW OBEJMUJĄCA RÓWNIEŻ BUDOWĘ PARKINGU BIKE&RIDE W M. PRÓSZKÓW WRAZ Z BUDOWĄ ŁĄCZNIKA DROGI GMINNEJ NR 104849 O

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67b8c879-fa9b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001313/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO WZDŁUŻ DW 414 NA ODC. ZŁOTNIKI-PRÓSZKÓW OBEJMUJĄCA RÓWNIEŻ BUDOWĘ PARKINGU BIKE&RIDE W M. PRÓSZKÓW WRAZ Z BUDOWĄ ŁĄCZNIKA DROGI GMINNEJ NR 104849 O

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. Budowa infrastruktury pieszo-rowerowej w powiecie opolskim – etap II oraz budowa centrum przesiadkowego w Gminie Lewin Brzeski, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020,

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.proszkow.pl/3537/879/zamowienia-publiczne-rok-2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, przy użyciu Platformy miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, zwanej dalej „platformą” oraz elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu platformy miniPortal, która dostępna jest
pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz skrzynki podawczej ePUAP dostępnej pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż
wskazanych w pkt 8 SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (ID postępowania).
Korzystanie z platformy oraz skrzynki jest bezpłatne.
1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.
4.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
5.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można
wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
6.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie pdf zaleca się podpis w formacie PAdES,
b) dokumenty w formacie innym niż pdf zaleca się podpisywać formatem XAdES.
7.Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi
przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .xls, .pdf, .jpg (.jpeg), przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w
formacie pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z
powszechnie dostępnych formatów takich jak: zip; 7Z.
8.Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu.
9.Dokumentacja niniejszego postępowania dostępna jest na platformie oraz na stronie internetowej
Zamawiającego: https://bip.proszkow.pl/3537/879/zamowienia-publiczne-rok-2021.html/. Pobranie
dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik.
10.Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w
terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformy EPUAP,
awaria Internetu bądź problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w punkcie 27 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w punkcie 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.9.2021.ORM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich Robót budowlanych polegających na
BUDOWIE CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO WZDŁUŻ DW 414 NA ODCINKU ZŁOTNIKIPRÓSZKÓW OBEJMUJĄCEJ RÓWNIEŻ BUDOWĘ PARKINGU BIKE&RIDE W M.
PRÓSZKÓW WRAZ Z BUDOWĄ ŁĄCZNIKA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ NR 104849 O
UL. STRZELECKIEJ W ZŁOTNIKACH Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 414. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ – Opisie przedmiotu
zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający porówna złożone oferty w kryteriach oceny ofert. Maksymalna ilość punktów w kryteriach wynosi 100 punktów.
1. Ocena punktowa za cenę oferty.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie następującego wzoru pomnożona przez wagę kryterium 60%:

cena = (Cmin / Cb)*100 punktów * 60%

gdzie:
Cmin – cena najniższej, ważnej oferty,
Cb – cena badanej oferty.

2. Ocena punktowa za gwarancję jakości na roboty budowlane.
Punkty w kryterium zostaną przyznane w oparciu o zapisy poniżej:

Okres udzielonej gwarancji jakości w miesiącach-
Liczba przyznanych punktów (G):
36 miesięcy – okres minimalny 0 pkt
42 miesiące 10 pkt
48 miesięcy 20 pkt
54 miesiące 30 pkt
60 miesięcy 40 pkt
Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy.
UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum lub nie wpisanie w Formularzu oferty okresu gwarancji, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy, jako niezgodnej z SWZ.
W sytuacji, gdy Wykonawca poda okres gwarancji przekraczający 60 miesięcy, to Zamawiający celem oceny oferty takiego Wykonawcy uzna, że zaproponowano maksymalny okres 60 miesięcy gwarancji, a Wykonawca otrzyma 40 pkt. Niemniej, w takim przypadku w umowie zostanie wskazany okres gwarancji rzeczywiście zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty i będzie on wiążący na etapie realizacji zamówienia.
3.Wszystkie obliczenia matematyczne prowadzone w trakcie oceny kryteriów będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oferta, która uzyska najwyższą, łączną liczbę punktów z kryteriów oceny ofert według wzoru:

liczba otrzymanych punktów = liczba punktów przyznana w kryterium ,,cena” + liczba punktów przyznana w kryterium ,,gwarancja jakości na roboty budowlane”.

zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną liczbą punktów.
5.
1) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
2) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
3) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w punkcie 2, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6.
W Formularzu oferty Wykonawca wskazuje cenę całkowitą za wykonanie robót budowlanych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.SYTUACJA EKONOMICZNA LUB FINANSOWA.
Zamawiający wymaga by Wykonawca znajdował się w sytuacji finansowej lub ekonomicznej
zapewniającej należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia.
Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący:
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:
- wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości łącznej co
najmniej 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż
PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku
Polskiego (NBP) opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie publikuje tabeli średnich
kursów walut, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli średnich kursów opublikowany
w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

2.ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA.

1. Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący: warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli (wszystkie poniższe warunki muszą zostać spełnione łącznie):

A. Zdolność zawodowa dot. doświadczenia wykonawcy.

Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę obiektu liniowego obejmującego co najmniej budowę chodnika i/lub ścieżki rowerowej lub budowę (przebudowę) ścieżki pieszo-rowerowej o długości co najmniej 1000 metrów lub budowę/przebudowę drogi w ramach której wykonano chodnik i/lub ścieżkę rowerową o długości co najmniej 1000 metrów.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca.

B. Osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący:
 Kierownik budowy (1 osoba):
a) posiadający doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót drogowych podczas realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie lub przebudowie obiektu liniowego obejmującego co najmniej budowę chodnika i/lub ścieżki rowerowej lub budowę (przebudowę) ścieżki pieszo-rowerowej o długości co najmniej 1000 m lub budowę/przebudowę drogi w ramach której wykonano chodnik i/lub ścieżkę rowerową o długości co najmniej 1000 metrów., oraz
b) posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r., poz. 220 ze zm.) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca.
2. Zamawiający wyjaśnia, że:
1) osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane na terenie UE mogą uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych oraz wpis do stosownej izby na zasadach określonych w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ((Dz. U. 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz w Regulaminie postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, kwalifikacje odpowiadające uprawnieniom budowlanym w Polsce. (Załącznik do uchwały Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Uchwała nr 7/R/16 Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 18 maja 2016 r.) W razie uzyskania uznania kwalifikacji w zakresie wymaganym zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu oraz wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa uznaje się, że Wykonawca wykazał spełnienie warunków określonych w tym zakresie,
2) pojęcia: „budowa”, „przebudowa”, o których mowa w podpunkcie 1 powyżej, są rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt. 6, 7a, ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1333 ze zm.).
3. W przypadku, gdy wykaz osób ujęty w SWZ, w opinii Wykonawcy może okazać się niewystarczający do prawidłowej realizacji którejkolwiek części zamówienia, lub w razie zaistnienia innej konieczności, Zamawiający dopuszcza możliwość jego uzupełnienia przez Wykonawcę o dodatkowe osoby, za akceptacją Zamawiającego. Wykaz osób wskazany powyżej powinien być uważany jako wymagania minimalne Zamawiającego dla wykazania przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej oraz rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji umowy w sprawie Zamówienia. Od Wykonawcy wymaga się przed podpisaniem umowy w sprawie Zamówienia podania pełnego wykazu zespołu Wykonawcy proponowanego do realizacji umowy w sprawie zamówienia.
4. Wynagrodzenie ewentualnie wskazanych dodatkowych osób zatrudnionych przez Wykonawcę należy uwzględnić w cenie oferty. Ewentualne dodatkowe wynagrodzenie należne członkom zespołu Wykonawcy nie będzie podlegało odrębnej zapłacie przez Zamawiającego i Wykonawca powinien uwzględnić je w cenie oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający
zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego
oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 – tekst jednolity), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia
mającego na celu zakłócenie konkurencji,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
- na załączniku nr 3 do SWZ;
4) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i/lub 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu, wskazanych w pkt 4.3. oraz pkt 4.4. SWZ, Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1
ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, terminie, aktualnych
na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, o których mowa w pkt 4.3
SWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
b) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - na załączniku nr 6 do SWZ.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych
w ramach konsorcjum, wykaz robót budowlanych, dotyczy robót budowlanych w których wykonaniu
Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – wykaz osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ i powinien zawierać
szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w punkcie 4.4 ppkt 1 lit. B specyfikacji warunków zamówienia tj.: nazwę, specjalność i zakres
posiadanych uprawnień, okres doświadczenia, stanowisko oraz podać informację o podstawie do
dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 35.000,00
PLN.
Wadium musi być utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z
wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
1.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
– pieniądzu,
– gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2021 r.
poz. 685 – tekst jednolity).
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Bank
Spółdzielczy Gogolin O/ Prószków dla:
a) rozliczeń krajowych nr 63 8883 1031 2004 0000 1023 0001,
Oferta jest zabezpieczona wadium, jeżeli wpłacona przelewem kwota w chwili składania ofert
znajduje się na powyższym koncie.
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
3.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia
wystąpienia jednej z okoliczności,
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało
rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego
wniesienia.
4.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku
zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na
czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
5.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 16.5 powyżej powoduje rozwiązanie
stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków
ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę.
7.Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie
gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich
nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w punkcie 4.8 SWZ.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
wymienione w punkcie 5.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.
3.Na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie przedkłada również dokumenty podmiotowe, określone
w punkcie 5.4 i 5.5 SWZ. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w stosunku do
każdego Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia oraz spełniania
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w paragrafie 18
załącznika nr 10 do SWZ: PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ustanawia się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3,5 % ceny całkowitej
podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego
wynikającego z umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do
wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w jednej lub kilku następujących
formach:
– pieniądzu na konto zamawiającego w Bank Spółdzielczy Gogolin O/ Prószków dla:
a) rozliczeń krajowych nr 79 8883 1031 2004 0000 1023 0004,
– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z
tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
– gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
1.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 70% zostanie zwrócone
Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego
za należycie wykonane. Na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji
pozostanie 30 % wysokości zabezpieczenia, które zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu
po upływie okresu gwarancji.
2.Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt
prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
Wykonawcy.
3.W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną
lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust 1 ustawy Pzp. Zmiana formy zabezpieczenia
będzie dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego
wysokości.
4.Jeżeli okres, na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie, przekracza 5 lat, zabezpieczenie w
pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie
krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia
zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.
5. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni
przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie
niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, przez wypłatę
kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.
6.Wypłata, o której mowa w punkcie 17.6 powyżej, następuje nie później niż w ostatnim dniu
ważności dotychczasowego zabezpieczenia.
7.W przypadku wniesienia wadium w pienią
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej - Lubsza
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI