„Budowa centrum sportowo – rekreacyjnego w Zabłudowie” w ramach Rządowego Funduszu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa centrum sportowo – rekreacyjnego w Zabłudowie” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabłudów
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-30
  • ZamawiającyGMINA ZABŁUDÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00443708
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa centrum sportowo – rekreacyjnego w Zabłudowie” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa centrum sportowo – rekreacyjnego w Zabłudowie” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc10d4ec-6839-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059093/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa centrum sportowo - rekreacyjnego w Zabłudowie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc10d4ec-6839-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, https://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej, tj. Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/), zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), zwanego dalej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w rozdziale XI (nie dotyczy to składania ofert). Tylko w przypadku powołania się przez Wykonawcę na szczególnie uzasadniony przypadek, wniosek złożony za pośrednictwem poczty elektronicznej, będzie traktowany jako złożony prawidłowo. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na serwer pocztowy Zamawiającego.
3. Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125ust.1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe składa się w formie elektronicznej, (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Kwestie te szczegółowo zostały uregulowane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Postępowanie prowadzone jest na stronie postępowania wskazanej w rozdziale I SWZ. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy").
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Burmistrz Zabłudowa informuje, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Zabłudowa z siedzibą w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie:
• e-mail: iod@zabludow.pl
• pocztą: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów
• przez platformę ePUAP: https://pz.gov.pl/pz/index
• przez Cyfrowy Urząd: https://cu.wrotapodlasia.pl/CU.Public/KUP/Unit/Info/10014
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Budowa centrum sportowo – rekreacyjnego w Zabłudowie” – znak postępowania ZP.271.23.2023 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176). Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z Pzp.
(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 realizowane będzie na działkach o nr geod. 106/1, 106/2, 107/4, 113/5 w obrębia miasta Zabłudów gm. Zabłudów oraz na działkach o nr geod. 220, 266, 267, 268, 269 w obrębie Zabłudów Kolonia. Przedmiot zamówienia dla Zadania 1 obejmuje:
- Etap I:
1) Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z harmonogramem prac zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju I Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022 poz. 1225), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 poz.2454) oraz polskimi normami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia. Harmonogram winien być podzielony na etapy.
2) Wykonawca obowiązany jest opracować wielobranżową dokumentację projektową składającą się z planów, rysunków, przedmiarów lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania, przedmiaru robót oraz projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
3) Wykonawca obowiązany jest przedstawić do akceptacji w ciągu 14 dni od podpisania umowy z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy określający daty wykonania poszczególnych etapów prac.
4) W razie uwag wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić je w dokumentacji projektowej i harmonogramie prac i ponownie przedstawić Zamawiającemu oczekując na pisemne zatwierdzenie. Termin na uwzględnienie przez Wykonawcę uwag wniesionych przez Zamawiającego zostanie ustalony w porozumieniu z Wykonawcą.
5) Pisemne zatwierdzenie dokumentacji projektowej wraz z harmonogramem prac rozpoczyna etap drugi tj. realizacji robót budowlanych. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
6) Po stronie Wykonawcy leży obowiązek, uzyskania wszystkich wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień, zgłoszeń, zezwoleń oraz innych wymaganych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
7) Dokumentację projektową należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania dla wszystkich użytkowników.
8) Uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień, i opinii niezbędnych dla prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym uzgodnienie dokumentacji projektowej z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
9) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją przez Wykonawcę od momentu uzyskania pozwolenia na budowę, przez cały okres realizacji inwestycji do momentu podpisania protokołu końcowego z zakończenia robót budowlanych.
10) Wymieniony zakres projektowanych robót budowlanych nie jest „katalogiem zamkniętym” i w zależności od przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych może zostać zmieniony. W zależności od dalszych uzgodnień budynek administracyjno – sportowy może podlegać rozbiórce lub wkomponować w budowę nowego obiektu i istniejące zabudowania.
11) Teren zamierzenia budowlanego objęty jest ochroną konserwatorską.
- Etap II:
Wykonanie robót budowlanych i montażowych, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową polegających w szczególności na:
1) roboty rozbiórkowe (istniejące boisko szkolne o nawierzchni asfaltowej i wymiarach ok. 60x30 m wraz z ogrodzeniem z siatki o wysokości do 4 m, ogrodzenie drewniane działki, na której znajduje się budynek Zarządu, miejsca siedzące (trybuny) przy stadionie piłkarskim) oraz po uzgodnieniach możliwa będzie rozbiórka istniejących zabudowań administracyjno – sportowych;
2) przebudowa stadionu piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej, drenażu rozsączającego wody opadowe;
3) budowa zadaszonych trybun przy stadionie piłkarskim;
4) budowa boiska wielofunkcyjnego tj. do siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej o nawierzchni zdrowej i bezpiecznej dla użytkowników;
5) budowa bieżni prostej o nawierzchni zdrowej i bezpiecznej dla użytkowników;
6) budowa skoczni do skoku w dal i trójskoku;
7) budowa piłkochwytów boiska wielofunkcyjnego i stadionu piłkarskiego;
8) budowa ogrodzenia stadionu piłkarskiego i boiska wielofunkcyjnego;
9) budowa dojść i dojazdów;
10) budowa odwodnienia liniowego boiska wielofunkcyjnego;
11) budowa nawodnienia stadionu piłkarskiego wraz z przyłączem wodociągowym;
12) budowa oświetlenia stadionu, boiska wielofunkcyjnego wraz z przyłączem energetycznym;
13) budowa Skateparku wraz z wyposażeniem;
14) budowa z przebudową istniejącego budynku administracyjno - sportowego tj. roboty budowlane, sanitarne z wentylacją mechaniczną i klimatyzacją, elektryczne, wykonanie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła; W budynku miałyby się znaleźć poniższe pomieszczenia:
a) sala szkoleniowa z aneksem kuchennym,
b) sala gimnastyczna np. do ćwiczeń pilatesu, zumby lub baletu,
c) pomieszczenie gospodarcze do przechowywania sprzętu sportowego,
d) zespoły szatniowe,
e) wc ogólnodostępne oraz dla osoby niepełnosprawnej,
f) pomieszczenia biurowe m.in. pokój sędziów, gabinet prezesa klubu,
g) pomieszczenia pomocnicze i techniczne,
15) dostawa i montaż wyposażenia sportowego boiska wielofunkcyjnego oraz stadionu piłkarskiego, w tym ławek, koszy na śmieci;
16) budowa sieci monitoringu wizyjnego terenu jak i w budynku administracyjno - sportowym;
17) nasadzenia niskie przy budynku administracyjno - sportowym;
18) roboty towarzyszące:
a) ogrodzenie i zabezpieczenie placu budowy;
b) utworzenie zaplecza budowy niezbędnego do prawidłowej realizacji robót budowlanych;
c) demontaż i przekazanie Zamawiającemu wyposażenia sportowego zlokalizowanego na terenie inwestycji;
d) geodezyjne wyznaczenie rzędnych wysokościowych oraz wytyczenie obiektów;
e) usunięcie warstwy humusu/ nasypów niebudowlanych;
f) roboty ziemne, wykopy fundamentowe itp.
g) uporządkowanie terenu robót, utylizacja odpadów.
19) przygotowanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich pozwoleń na użytkowanie obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia dla Zadania 2 obejmuje:
1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego budowy centrum sportowo – rekreacyjnego w Zabłudowie w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
2) W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru inwestorskiego robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w zakresie Zadania 1 może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ; – Zamawiający nie określa warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę zaprojektowania (projekt wielobranżowy) obejmującą swoim zakresem budowę lub rozbudowę lub przebudowę lub modernizację obiektu sportowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i obiektami towarzyszącymi o wartości nie niższej niż 300 000 PLN brutto wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
b) Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w każdej z poniższych specjalności, tj:
- projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów,
Zamawiający dopuszcza dysponowanie osobą posiadającą więcej niż jedno uprawnienie.
c) Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji obiektu sportowego wraz z infrastrukturą techniczną oraz obiektami towarzyszącymi o wartości brutto nie niższej niż 1 000 000,00 PLN brutto wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
d) Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej z poniższych specjalności, tj:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów – pełniącego funkcję koordynatora wszystkich specjalności,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów,
Zamawiający dopuszcza dysponowanie osobą posiadającą więcej niż jedno uprawnienie.
2. O udzielenie zamówienia w zakresie Zadania 2 może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub modernizację lub remont obiektu sportowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i obiektami towarzyszącymi o wartości nie niższej niż 4 000 000,00 PLN brutto wykonaną w systemie „projektuj – buduj” nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
b) Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej z poniższych specjalności, oraz osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w poniższej specjalności, tj:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów – pełniący funkcję koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego;
- budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów – pełniącego funkcję weryfikatora przedłożonej Zamawiającemu dokumentacji projektowej.
Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca dysponował osobą posiadającą więcej niż jedno uprawnienie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
W zakresie Zadania 1 wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W zakresie Zadania 2 wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
Oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie oraz podmiot udostępniający potencjał, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca.
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych.
3. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy i art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), na wezwanie Zamawiającego, składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
W zakresie Zadania 1 wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W zakresie Zadania 2 wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy i art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, z późn. zm.), dotyczących podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, składa oświadczenie, o którym mowa wyżej, w niniejszym ustępie, tego podmiotu.
W zakresie Zadania 1 wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W zakresie Zadania 2 wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie Zadania 1
1) wykaz zawierający co najmniej jedną usługę zaprojektowania (projekt wielobranżowy) obejmującą swoim zakresem budowę lub rozbudowę lub przebudowę lub modernizację obiektu sportowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i obiektami towarzyszącymi o wartości nie niższej niż 300 000 PLN brutto wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w każdej z poniższych specjalności, tj:
- projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
3) wykaz robót budowlanych zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji obiektu sportowego wraz z infrastrukturą techniczną oraz obiektami towarzyszącymi o wartości brutto nie niższej niż 1 000 000,00 PLN brutto wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej z poniższych specjalności, tj:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów – pełniącego funkcję koordynatora wszystkich specjalności,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.) Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
W zakresie Zadania 2
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie Zamawiającego składa następujące podmiotowe środki dowodowe, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz zawierający co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub modernizację lub remont obiektu sportowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i obiektami towarzyszącymi o wartości nie niższej niż 4 000 000,00 PLN brutto wykonaną w systemie „projektuj – buduj” nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej przedmiotu, wartości daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej z poniższych specjalności, oraz osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w poniższej specjalności, tj:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
- budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
- do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.
2. Kwota wadium:
Zadanie 1 - 135 000,00 PLN (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy złotych),
Zadanie 2 – 2 900,00 PLN (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie: Podlasko – Mazurski BS Zabłudów Nr 52 8099 0004 0000 0101 2000 0340, z dopiskiem: „Wadium na Budowę centrum sportowo – rekreacyjnego w Zabłudowie – odpowiednio z dopiskiem Zadanie 1 lub Zadanie 2”.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji powinno być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą.
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w rozdziale VIII ust. 1 i ust. 3, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
9. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokończenie płytek w łazience - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokończenie płytek w łazience. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remont drogi powiatowej nr 1608T Kunów - Janik
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa mebli w ramach projektu „DIALOG” etap I
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zabłudów: Remont nawierzchni drogi gminnej odcinek Kuriany – Halickie w km 0+008 – 0+770
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zabłudów: Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi powiatowej nr 1608T Kunów - Janik
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa leśniczówki Olszanka
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI