BUDOWA CENTRUM SPORTOWEGO UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA CENTRUM SPORTOWEGO UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-02-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-08
  • Numer ogłoszenia515994-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 515994-N-2018 z dnia 2018-02-08 r.

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: BUDOWA CENTRUM SPORTOWEGO UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 195600000, ul. Dewajtis  5 , 01-815   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. -, e-mail dzp@uksw.edu.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.uksw.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.dzp.uksw.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.dzp.uksw.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekretariat Kanclerza (pokój nr 436) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CENTRUM SPORTOWEGO UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
Numer referencyjny: DZP.371.01.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót w ramach inwestycji pn. „Budowa Centrum Sportowego UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie” wraz z rozbiórką istniejącego budynku. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego całości robót budowlanych, dostawy materiałów, urządzeń na podstawie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji pozwoleń na użytkowanie. Wykonawca jest odpowiedzialny za koordynację i zorganizowanie całego procesu budowlanego, w tym również koordynację innych uczestników procesu budowlanego (podwykonawców). Realizacja robót rozumiana jest jako wykonanie wszelkich koniecznych robót budowlano-instalacyjnych na podstawie przekazanej dokumentacji wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji warsztatowej, w tym m.in. projektów warsztatowych konstrukcji stalowej itp. Wykonawca, w porozumieniu z „innogy Stoen”, dostosuje lokalizację złącza kablowego kabla zasilającego do usytuowania budowanego obiektu. Wykonawca, odpowiednio podwykonawca, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umów o pracę osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych, które w ocenie Zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108), tj.: 1. ochrona mienia na placu budowy, 2. obsługa maszyn i sprzętu budowlanego, 3. prace ogólnobudowlane: rozbiórkowe, zabezpieczające, ziemne, i żelbetoniarskie, murarskie, tynkarskie, malarskie, izolacyjne, porządkowe, 4. prace ogólnobudowlane specjalistyczne: ciesielskie i zbrojarskie, spawalnicze, montaż konstrukcji stalowych, montaż okien i drzwi, ślusarki, prace okładzinowe i posadzkarskie, dekarskie i izolacyjne, montaż sufitów podwieszanych, prace stolarskie, montaż okładzin kamiennych, montaż sprzętu i wyposażenia meblowego; 5. prace demontażowe i montażowe instalacji sanitarnych: wod-kan, centralnego ogrzewania i chłodzenia, montaż kanałów wentylacyjnych wraz z kształtkami i osprzętem, montaż central wentylacyjnych, wentylatorów kanałowych i klap p.poż., 6. montaż nagrzewnic i chłodnic kanałowych, wykonanie izolacji na przewodach, „biały” montaż, 7. montaż kurtyn powietrznych, 8. prace elektroenergetyczne i teletechniczne: instalacja rozdzielnic i urządzeń elektrycznych, instalacja tras kablowych, ułożenie przewodów i kabli, ułożenie instalacji uziemiającej i odgromowej, wykonanie połączeń wyrównawczych, wykonanie połączenia systemu z istniejącą instalacją, montaż sieci strukturalnych, informatycznych i teletechnicznych, 9. prace ogrodnicze. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. Osobą właściwą do kontaktu dla celów wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest p. Jan Dąbkowski, tel. 22 561 89 01, e-mail: j.dabkowski@uksw.edu.pl.

II.5) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  20   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności, tj. że spełnia warunki, jeżeli: 1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty polegające na remoncie, przebudowie lub budowie budynków wraz z robotami wykończeniowymi - o wartości nie mniejszej niż 10 mln (dziesięć milionów) brutto każda, w tym jedną obejmującą budowę kubaturowego obiektu sportowego posiadającego halę do gier sportowych z pełnowymiarowym boiskiem do piłki ręcznej. 2. skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj.: 1) 1 osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą: a) prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone wyżej, mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m. in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725). b) doświadczenie zawodowe – należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem złożenia ofert wskazana osoba: • pełniła co najmniej 2-krotnie funkcję kierownika budowy każdorazowo przez okres co najmniej 5 miesięcy nad realizacją robót budowlanych obejmujących budowę, remont lub przebudowę budynków, w tym jedna o wartości co najmniej 5.000.000,00 zł brutto (słownie złotych: pięć milionów), oraz • brała udział w robotach budowlanych prowadzonych w kubaturowych obiektach sportowych o łącznej wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto. 2) 2 osoby, które będą pełniły funkcję kierowników robót odpowiednio w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadające: a) prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone wyżej, mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m. in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725). b) doświadczenie zawodowe – należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem złożenia ofert każda ze wskazanych osób pełniła co najmniej 2 razy, każdorazowo przez okres minimum 5 miesięcy funkcję kierownika robót nad realizacją robót potwierdzanej specjalności w budynku, w tym jedna o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćset tysięcy). 3) 1 osobę, która będzie kierowała robotami w zakresie systemów pożarowych, posiadającą: a) przeszkolenie w zakresie programowania i konserwacji systemów pożarowych Polon 4000; b) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia; c) certyfikat kwalifikacji CNBOP-PIB lub zaświadczenie CNBOP-PIB o uczestnictwie w szkoleniu dla projektantów, instalatorów i konserwatorów systemu sygnalizacji pożaru. 4) 1 osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych posiadającą: a) prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone wyżej, mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m. in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725). b) doświadczenie zawodowe – należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem złożenia ofert wskazana osoba pełniła co najmniej 2 razy, każdorazowo przez okres minimum 5 miesięcy funkcję kierownika robót nad realizacją robót telekomunikacyjnych w budynku, w tym jedna o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto (słownie złotych: czterysta tysięcy).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów: 1. potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion); 2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie o grupie kapitałowej: 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z informacją z otwarcia ofert na adres e-mail podany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. 1.2. W przypadku konsorcjum, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1. składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1. jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictw w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego, należy dołączyć do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 300.000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Złożone wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego powinny wpłynąć pieniądze przelane tytułem wadium. Jeśli Zamawiający stwierdzi, że w wymaganym terminie na koncie nie znalazły się środki wpłacone przez Wykonawcę tytułem wadium, to nawet w przypadku posiadania kopii dokonania przelewu uzna, że wadium nie zostało wniesione. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK 87 1090 2851 0000 0001 2031 4629 z dopiskiem: „wadium na przetarg nieograniczony nr DZP.371.01.2018”. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokonania przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie należy dołączyć w oddzielnej kopercie oryginały stosownych dokumentów. 5. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium określono w art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany istotnych postanowień umownych w stosunku do treści oferty w przypadkach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, w zakresie niezbędnym do dostosowania się obowiązującego prawa, 2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów - w zakresie umożliwiającym dostosowanie umowy do tych okoliczności, 3) określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 4) uzasadnionych zmian dotyczących przewidzianych w Dokumentacji projektowej lub STWIORB rozwiązań technicznych lub sposobu wykonania Robót wnioskowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, jeżeli te zmiany spowodują obniżenie kosztów eksploatacji lub skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy; W przypadku, gdy proponowane zmiany przez Wykonawcę będą wymagały zwiększenia Wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający po dokonaniu analizy korzyści może odmówić dokonania proponowanej zmiany; 5) błędów w Dokumentacji projektowej lub STWIORB polegających na ich niezgodności z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, które mają wpływ na należyte wykonanie lub niewykonanie Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania tej dokumentacji do zasad wiedzy technicznej. Uprawnienie do zmiany Wynagrodzenia dotyczy tylko tych błędów, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł wykryć na etapie sporządzania Oferty; 6) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, w szczególności zmianie może ulec zakres lub termin wykonania Przedmiotu Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania warunków Umowy do nowych przepisów; 7) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; 8) zmiany okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie lub we wzorze umowy. 9) Strony zobowiązują się, iż każdorazowo dokonają (w formie pisemnego aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy umowy, w przypadku wystąpienia zmian: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu łub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 10) Aneks, o którym mowa w pkt. 9, wchodzić będzie każdorazowo w życie z dniem wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa w pkt. 4 lit. a - c). 11) W wypadku zmiany, o której mowa w pkt. 9 lit. a) powyżej, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 12) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 9 lit. b) i c) powyżej, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie podwyższone o wartość, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania umowy ponoszone przez Wykonawcę, wynikające ze zmian regulacji dotyczących odpowiednio minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ubezpieczenia społecznego lub ubezpieczenia zdrowotnego osób fizycznych bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego zgodnie z postanowieniami umowy, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych związanych z wynagrodzeniami osób zatrudnionych na terenie Polski przy wykonaniu mowy. 13) W przypadkach, o których mowa w pkt. 9 lit. b) i c) przed zawarciem aneksu, o którym mowa w pkt. 10, Wykonawca winien złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian. Do oświadczenia Wykonawca winien dołączyć księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany Umowy. Badanie ww. dokumentów źródłowych nie będzie trwać dłużej niż 14 dni. 14) Aneks, o którym mowa w pkt. 10, zostanie zawarty przez Strony w terminie 30 dni od daty złożenia Zamawiającemu powyższego oświadczenia i dokumentów źródłowych przez Wykonawcę, przed wejściem w życie zmian, o których mowa w pkt. 9 lit. b) i c). 2. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy możliwa jest w następujących przypadkach i na poniższych warunkach: 1) w przypadku możliwości wcześniejszego zakończenia realizacji robót objętych Przedmiotem umowy przez Wykonawcę, strony przewidują możliwość skrócenia terminu realizacji, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy. 2) w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji Przedmiotu umowy Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, o okres potrzebny do zrealizowania ww. zmian. Przesłanka taka zachodzi tylko w przypadku, gdy potrzeba zmiany w dokumentacji projektowej powoduje konieczność uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę. W pozostałych przypadkach termin realizacji Przedmiotu umowy nie ulega zmianie. 3) Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję działania Siły Wyższej w rozumieniu § 6 umowy, co znajduje potwierdzenie we właściwych wpisach w dzienniku budowy i pisemnych zgłoszeniach do Zamawiającego. Zamawiający może przedłużyć termin realizacji Przedmiotu umowy po potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego warunków, o których mowa w zdaniu pierwszym. 4) w przypadku opóźnień w wydaniu przez właściwe organy decyzji, pozwoleń, zezwoleń, warunków i innych dokumentów i oświadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy, powstałych na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji Przedmiotu umowy o okres odpowiadający okresowi opóźnienia. 5) w przypadku opóźnienia w przyłączeniu Obiektu do sieci miejskich przez gestorów mediów, powstałego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji Przedmiotu umowy o okres odpowiadający okresowi opóźnienia. 6) w przypadku zwłoki Zamawiającego w wykonaniu jego obowiązków wynikających z przepisów prawa i postanowień umowy, skutkującej niemożnością wykonywania przez Wykonawcę robót budowlanych, Wykonawca jest uprawniony do żądania przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu umowy o okres pozostawania w zwłoce przez Zamawiającego. 7) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi bez konieczności dokonywania zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, Wykonawca przygotuje stosowne zmiany do tego Harmonogramu - wprowadzenie proponowanych zmian wymaga uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym. 8) W przypadku zmiany postanowień umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego udzielane jest przedmiotowe zamówienie, w zakresie dotyczącym zmiany (przedłużenia) okresu obowiązywania tejże umowy. 3. Zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku dokonania zmian, określonych w ust. 1 pkt. 3-5 zostanie obliczona na podstawie rozbicia cen zawartych w Harmonogramie rzeczowo- finansowym wykonania robót proporcjonalnie do zakresu dokonanej zmiany. 4. W przypadku wystąpienia przez Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na zaistnienie przesłanek wskazanych ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do negocjacji z Zamawiającym w tym zakresie. 5. Zmiany terminu wykonania umowy skutkować będą koniecznością dokonania przez Wykonawcę aktualizacji Harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót. 6. Zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy, o których mowa w ust. 2, nie będą skutkowały zmianą Wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z umowy z tytułu przedłużenia lub skrócenia tego terminu. 7. W przypadku zmiany przepisów obowiązującego prawa krajowego, jak i przepisów prawa Unii Europejskiej mających znaczenie dla Przedmiotu umowy, możliwe jest wprowadzenie zmian treści umowy wynikających z konieczności dostosowania dokumentacji projektowej do zmienionych przepisów. Zmiany mogą dotyczyć zakresu oraz terminu realizacji Przedmiotu umowy. 8. Dokumentacja projektowa węzła cieplnego przewiduje obecnie podłączenie sieci cieplnej z lokalnej kotłowni (własność ZGN). Zastrzega się, że to źródło ciepła może ulec zmianie w trakcie realizacji robót budowlanych Centrum Sportowego. Spowoduje to konieczność zmiany projektu węzła cieplnego i przyłącza sieci cieplnej oraz zakresu rzeczowego prac budowlanych w powyższym obszarze. W takim przypadku po stronie Wykonawcy leżeć będzie sporządzenie właściwej kompletnej dokumentacji projektowej, uzgodnienie jej z właściwymi urzędami i gestorem medium oraz zgodnie z nową dokumentacją wykonanie robót budowlanych. Realizacja powyższych prac nastąpi po podpisaniu aneksu do umowy 9. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę pionu gazowego i instalacji elektrycznej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę pionu gazowego i instalacji elektrycznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI