„Budowa budynku socjalno-sanitarnego z przyłączami i monitoringiem wizyjnym na pętli...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa budynku socjalno-sanitarnego z przyłączami i monitoringiem wizyjnym na pętli autobusowej przy ul. Abramowickiej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2019-03-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-21
  • Numer ogłoszenia516963-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 516963-N-2019 z dnia 2019-02-21 r.

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie: „Budowa budynku socjalno-sanitarnego z przyłączami i monitoringiem wizyjnym na pętli autobusowej przy ul. Abramowickiej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Budowa, modernizacja przystanków i węzłów przesiadkowych zintegrowanych z innymi rodzajami transportu dla potrzeb LOF w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 5 EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA i GOSPODARKA NISKOEMISYJNA, Działania 5.6 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna dla Zintegrowanych inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 60433560000000, ul. Nałęczowska  14 , 20-701  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 466 29 00, , e-mail ksiwy@ztm.lublin.eu, , faks 81 466 29 01.
Adres strony internetowej (URL): www.ztm.lublin.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://biuletyn.lublin.eu/ztm

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://biuletyn.lublin.eu/ztm

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
pisemnie Adres: ul. Nałęczowska 14, 20-701 Lublin, Sekretariat- pok. 101

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa budynku socjalno-sanitarnego z przyłączami i monitoringiem wizyjnym na pętli autobusowej przy ul. Abramowickiej”
Numer referencyjny: DZ.380.UE.ZSM-2/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa budynku socjalno- sanitarnego z przyłączami i monitoringiem wizyjnym na pętli autobusowej przy ul. Abramowickiej” stanowiące część projektu pn. „Budowa, modernizacja przystanków i węzłów przesiadkowych zintegrowanych z innymi rodzajami transportu dla potrzeb LOF”, współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020. 2. Adres realizacji zadania inwestycyjnego:22-442 Lublin, ul. Abramowicka dz. nr ewid. 1276/7, 1276/9, 1275/7, 1275/5, 1274/6, 1710/4, 1273/9, 1277/1, obr. 0069 Wólka Abramowicka, ark. 17, dz. 1466/10, obr. 0069 ark. 13 Jednostka ewidencyjna: 066301_1 Lublin Kategoria obiektu VIII- Inne budowle Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Zakresem opracowania objęty jest budynek wraz z przyłączami: energetycznym, kanalizacji sanitarnej, wodociągowym, teletechnicznym, monitoring wizyjny i przyłącze energetyczne do zasilania punktu dynamicznej informacji pasażerskiej na pętli autobusowej. 2.2. Lokalizacja inwestycji: 2.2.1. Budynek socjalno- sanitarny zostanie zlokalizowany na terenie pętli autobusowej przy ul. Abramowickiej na działce nr 1275/5 obr. 0069 Wólka Abramowicka, ark. 17, j. ewidencyjna 066301_1 Lublin. 2.2.2. Przyłącza do budynku zostaną zlokalizowane na działkach: Wodociągowe- 1275/5 obr. 0069 Wólka Abramowicka Kanalizacji sanitarnej- 1275/5, 1710/4 obr. 0069 Wólka Abramowicka Teletechniczne- 1275/5, 1275/7, 1276/9, 1710/4 obr. 0069 Wólka Abramowicka, 1466/10, obr. 0069 ark. 13 j. ewidencyjna 066301_1 Lublin Wraz z budynkiem zostanie wykonane przyłącze energetyczne do zasilania punktu dynamicznej informacji pasażerskiej na pętli autobusowej zlokalizowane na działkach, 1275/7, 1275/5, 1274/6, 1710/4, 1273/9, 1277/1, obr. 0069 Wólka Abramowicka, ark. 17, j. ewidencyjna 066301_1 Lublin. 2.2.3. Przyłącze energetyczne do zasilania punktu dynamicznej informacji pasażerskiej na pętli autobusowej zlokalizowane na działkach, 1275/7, 1275/5, 1274/6, 1710/4, 1273/9, 1277/1, obr. 0069 Wólka Abramowicka, ark. 17, j. ewidencyjna 066301_1 Lublin. 3. Istniejący stan zagospodarowania działki. Projektowany budynek zlokalizowany jest na terenie realizowanej, w ramach przebudowy ulicy Abramowickiej, pętli autobusowej. Realizacja inwestycji na podstawie decyzji nr 13/17 ZRID z dnia 08.09.2017, znak IF-I.7820.12.2017.DS. Teren jest w pełni uzbrojony w sieci: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazową, energetyczne i teletechniczne. Zaprojektowana została jezdnia o szerokości 4,5- 5,0m z zatokami autobusowymi po obu jej stronach, o głębokości 3,5m. Pętla zostanie wyposażona w miejsca postojowe dla samochodów osobowych Drzewa koliduj ące z zagospodarowaniem przyszłej pętli, zostały wycięte, sieci uzbrojenia kolidujące z realizowanym zagospodarowaniem terenu zostały przebudowane. Na terenie przyszłej pętli, na działce 1276/11 zlokalizowany jest budynek kontenerowej stacji transformatorowej. 4. Opis budynku. Budynek zostanie zrealizowany w tradycyjnej technologii murowanej. Zaprojektowano jednokondygnacyjny budynek w kształcie prostopadłościanu, przykryty dachem kopertowym, łączyć będzie funkcję toalety publicznej i pomieszczenia socjalnego dla kierowców komunikacji miejskiej. Dane techniczne projektowanego budynku: Powierzchnia zabudowy: 45,18 m2 Długość: 7,53 m Szerokość: 6,00 m Ilość kondygnacji: 1 Kubatura: 191,50 m3 5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, która stanowi Załącznik nr 1 do s.i.w.z. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę. 7. Zamawiający informuje że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na placu budowy prowadzone będą inne roboty budowlane równolegle z realizacją niniejszej umowy, tj. realizowane będą roboty budowlane w ramach realizacji zamówienie publiczne pn. „Rozbudowa ul. Abramowickiej w Lublinie na odcinku od ulicy Sadowej do granicy miasta wraz budową sieci związanych z infrastrukturą drogową, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej”, dofinansowane z funduszy unijnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, nazwa projektu: „Budowa i przebudowa DW 835 w Lublinie na odcinkach: od granicy miasta do skrzyżowania ul. Abramowickiej z ul. Sadową, od skrzyżowania ul. Kunickiego z ul. Dywizjonu 303 do ul. Wrotkowskiej wraz z budową skrzyżowania z DW 830, przez innego Wykonawcę, w terminach zgodnych i określonych w umowie zawartej z Wykonawcą przedmiotowej inwestycji. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie przyłącza tj. wodno - kanalizacyjne, energetyczne i teletechniczne metodą przewiertu bez naruszania wykonanych konstrukcji chodników oraz jezdni. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót obj ętych zamówieniem, wskazane i opisane w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców- Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy wg Załącznika nr 6 do s.i.w.z. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel wykonawcy nie podlegaj ą rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy; „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca- do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. 9. Zamawiaj ący żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu ofertowym wg Załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów ( materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji istnych warunków zamówienia, składając Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych, określony w pkt 10.8.8. s.i.w.z. wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 10.8.10 s.i.w.z.W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary ( materiały i urządzenia), spełniaj ą określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustwy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisywanych w niniejszej s.i.w.z. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w s.i.w.z. składając Opis rozwiązań równoważnych, określony w pkt. 10.8.9. s.i.w.z. wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 10.8.10. s.i.w.z. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniaj ą określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 12. Wykonawca, zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO w Formularzu ofertowym wg Załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231300-8
45331000-6
45332000-3
45231000-5
45232000-2
45310000-3
45312100-8
45317000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający żąda w zakresie warunku określonego w 5.2.3. s.i.w.z.: 1. dysponowania osobą, która będzie skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. W/w osoba musi wykazać się co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Kierownika budowy- min. 1 osoba. Uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. u. z 2014 r. poz. 1278) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązuj ących przepisów. Zamawiaj ący określaj ąc wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadaj ące im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca zobligowany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (należy sporządzić wg Załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj ącego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji która zawiera w szczególności firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie określonym w s.iw.z. Uwaga: Oświadczenie załączone do oferty będzie uznane przez zamawiaj ącego jako nieskuteczne. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacj ą o podstawie dysponowania tymi osobami wg Załącznika nr 3 do s.i.w.z.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składaj ących ofertę wspólną, oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom a także oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO w Formularzu ofertowym wg Załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 2. Informacj ę dot. powstania u zamawiaj ącego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług ( w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierającą: 2.1. określenie czy wybór oferty wykonawcy będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); 2.2. jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (pkt 2) należy wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartość bez kwoty podatku (VAT). Uwaga: Brak załączenia przez wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). 3.1.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składaj ących się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych. 3.2. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 3 i 3.1. powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j.Dz. U. z 2017r. poz. 2291 ze zm.) tj. w kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 4. Wykaz towarów (materiałów urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi ()jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów) i urządzeń) opisanych w s.i.w.z. i towarów (materiałów i urządzeń), oferowanych przez wykonawcę- w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. 5. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w s.i.w.z.- w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadaj ą wymaganiom określonym przez zamawiaj ącego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych- w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych. Uwaga: Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić zamawiaj ącemu, że realizuj ąc zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiaj ąc zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III. 4).2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj ące odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokument, o którym mowa w pkt 8, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 9 stosuje się odpowiednio. 11. 6.2.1.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany będzie przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4).2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności rachunku/faktury VAT 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiaj ący dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu, śniegu, temperatury, które uniemożliwiaj ą wykonanie robót wg technologii), powodujących wstrzymanie lub przerwanie całości wykonywanych robót budowlanych na zewnątrz stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 5 następuj ących po sobie dni kalendarzowych - potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia wstrzymania prac związanych z prowadzeniem inwestycji o której mowa w §1 ust 7 o czas ich wstrzymania zgodnie z wpisami w dzienniku budowy dokonanymi przez inspektora nadzoru, 3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiaj ącego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadaj ącą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji, 5) przedłużenia terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zakres, charakter i warunki zmian zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 6 do s.i.w.z.- Wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Osobą uprawnioną przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: 1. W kwestiach formalnych- Pani Karolina Siwy- Pachulska, tel. 81-466-29-33, e-mail: ztm@ztm.lublin.eu; 2. W kwestiach merytorycznych- Pani Magdalena Ferenc- Lipian, tel. 81-466-29-37 w. 118 e-mail: ztm@ztm.lublin.eu; Szczegółowe wymagania dot. warunków udziału w postępowaniu, podstaw wykluczenia, dokumentów i oświadczeń zawarte zostały w s.i.w.z.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Pracownicy i ekipy do montażu balustrad, zadaszeń, itp. - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pracownicy i ekipy do montażu balustrad, zadaszeń, itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa wyposażenia
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: DOSTAWA STAPLERÓW, ŁADUNKÓW I ZESTAWÓW DO ZABIEGÓW TORAKOSKOPOWYCH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa bramy treningowej dla słoni
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remonty cząstkowe i bieżące dróg, ciągów pieszych i placów o nawierzchni bitumicznej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI