„Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kątach Wrocławskich dla potrzeb Placówek Opiekuńczo–...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kątach Wrocławskich dla potrzeb Placówek Opiekuńczo– Wychowawczych w Kątach Wrocławskich przy ul. 1-go Maja 43, 55-080 Kąty Wrocławskie w systemie zaprojektuj i wybuduj”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-13
  • Numer ogłoszenia513629-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 513629-N-2019 z dnia 2019-02-13 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kątach Wrocławskich dla potrzeb Placówek Opiekuńczo– Wychowawczych w Kątach Wrocławskich przy ul. 1-go Maja 43, 55-080 Kąty Wrocławskie w systemie zaprojektuj i wybuduj”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępu do usług społecznych poprzez przebudowę, remont i wyposażenie Domu Dziecka w Kątach Wrocławskich wraz z zagospodarowaniem terenu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 (RPO WD); Oś Priorytetowa 6 Infrastruktura spójności społecznej, Działanie 6.1. Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Poddziałanie 6.1.2 - Inwestycje w infrastrukturę społeczną - ZIT WrOF.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki  131 , 50-440  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (URL): http://powiatwroclawski.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://powiatwroclawski.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://powiatwroclawski.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2018 r, poz. 2188), osobiście, za pośrednictwem posłańca, kuriera
Adres:
ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, Wydział Obsługi znajdujący się na parterze budynku.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kątach Wrocławskich dla potrzeb Placówek Opiekuńczo– Wychowawczych w Kątach Wrocławskich przy ul. 1-go Maja 43, 55-080 Kąty Wrocławskie w systemie zaprojektuj i wybuduj”
Numer referencyjny: SP.ZP.272.4.2019.II.GN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zadania inwestycyjnego, które ma na celu zwiększenie dostępu do usług społecznych poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego w Kątach Wrocławskich na terenie Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Kątach Wrocławskich przy ul. 1-go Maja 43, 55-080 Kąty Wrocławskie działka 96/1, 96/13, 96/14, 96/15 AM 6, obręb Kąty Wrocławskie. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z wyposażeniem, o nawierzchni ze sztucznej trawy o wymiarach 42 x 25 m, obejmującego: a. boisko małe do piłki nożnej, b. boisko do piłki ręcznej, c. boisko do siatkówki, d. boisko do koszykówki, 2. Wykonanie ogrodzenia tzw. piłkołapu wokół boiska o wysokości 6,0 m wraz z bramką wejściową, która umożliwi wejście na boisko. Konstrukcja – słup stalowy Ø80 rozstawie co 250 cm. 3. Wykonanie odwodnienia terenu pod płytą boiska w postaci drenażu, 4. Wykonanie instalacji oświetlenia terenu boiska, za pomocą lamp oświetleniowych LED 5. Wykonanie instalacji monitoringu wraz z kamerami i rejestratorem. Obraz z kamer na być przekazywany do sieci internetowej w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Społecznej w Kątach Wrocławskich. 6. Wykonanie regulacji studzienki kanalizacyjnej wraz z ewentualną wymiana włazów. 7. Uzyskanie zgody na wycięcie drzewa kolidującego z budową boiska oraz jego usunięcie. 8. Uporządkowanie terenu zieleni – wyrównanie terenu, posianie trawy, UWAGA: Przy wykonywaniu projektu należy kierować się zakresem rzeczowym wykazanym zarówno w Opisie Przedmiotu Zamówienia jak i w Programie Funkcjonalnym Użytkowym. 2. W zakresie dokumentacji projektowej: 1) Opracowanie projektu budowlanego boiska wielofunkcyjnego, zatwierdzonego przez Zamawiającego, zweryfikowanie danych wyjściowych do projektowania przygotowane i opisane przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz po dokonaniu szczegółowej wizji lokalnej; 2) Pozyskanie mapy do celów projektowych / opiniodawczych; 3) Wykonanie Projektu budowlanego w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Transportu, budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462, ze zmianami) wraz z pozwoleniem na budowę, 4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień, decyzji administracyjnych badań oraz odstępstw w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu i uzyskanie opinii konserwatorskiej, oraz PFU i OPZ. 5) Opracowanie branżowych projektów wykonawczych w zakresie ustalonym w § 5 Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129), 6) Opracowanie STWiOR w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, 7) Uzyskanie i zatwierdzenie dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu, 8) Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, 9) Sporządzenie plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji przez projektanta zgodnie z obowiązującymi przepisami, 11) Sporządzenie dokumentacji budowlanej w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna CD + kosztorysy inwestorskie w plikach pdf. i ath. 3. W zakresie wykonania robót budowlanych: 1) Opracowanie harmonogramu rzeczowo -finansowego i uzgodnienie go z Zamawiającym i Inwestorem Zastępczym. 2) Zarejestrowanie (w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego) Dziennik Budowy. 3) Przygotowanie terenu pod roboty budowlane. 4) Wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych wraz z ewentualną wymiana włazów. 5) Uzyskanie zgody na wycięcie drzewa kolidującego z budową boiska oraz jego usunięcie. 6) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego w oparciu o wykonaną dokumentację. 7) Budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z wyposażeniem, o nawierzchni ze sztucznej trawy o wymiarach 42 x 25 m, obejmującego: a) boisko małe do piłki nożnej , b) boisko do piłki ręcznej, c) boisko do siatkówki, d) boisko do koszykówki, 8) Wykonanie ogrodzenia tzw. piłkołapu wokół boiska o wysokości 6,0 m wraz z bramką wejściową, która umożliwi wejście na boisko. Konstrukcja – słup stalowy Ø80 rozstawie co 250 cm. 9) Wykonanie odwodnienia terenu pod płytą boiska w postaci drenażu. 10) Wykonanie instalacji oświetlenia terenu boiska, za pomocą lamp oświetleniowych LED w sposób zapewniający równomierne natężenie oświetlenia na całym boisku. 11) Wykonanie instalacji monitoringu z kamerami i rejestratorem. Obraz z kamer na być przekazywany do sieci internetowej budynku Powiatowego Centrum Pomocy Społecznej w Kątach Wrocławskich. 12) Wykonanie tablicy z regulaminem i instrukcją użytkowania boiska. 13) Uporządkowanie terenu zieleni wokół placu budowy, posianie trawy. Uwaga: System drenażowy musi zostać zaprojektowany i wykonany tak, aby nawierzchnia boiska była pozbawiona stojącej wody z uwzględnieniem obfitych opadów deszczu. 4. Wymagania w stosunku do nawierzchni boiska: 1) Nawierzchnia boiska ma być wykonana ze sztucznej trawy zasypanej piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym /1-7 cm/ na podbudowie z betonu C16 / 20 ze zbrojeniem rozproszonym /min. 15 cm/ oraz piasku lub pospółce zagęszczonej /min 15 cm/, grunt rodzimy zagęszczony. 2) Należy przyjąć trawę syntetyczną o wysokości włókna min. 60 mm na podkładzie z maty elastycznej wodoprzepuszczalnej. Wypełnienie trawy piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM z produkcji pierwotnej lub z recyklingu. 3) Nawierzchnia z trawy syntetycznej powinna być wykonana w systemie o parametrach nie gorszych niż: a) typ włókna: monofil, b) wysokość trawy: 60mm, c) przepuszczalność dla wody: przepuszczalna, d) skład chemiczny włókna: polietylen, e) ciężar włókna: min. 12.000 Dtex, f) gęstość trawy: min. 110.000 włókien/m2, g) włókna trawy na całej długości wzmocnione rdzeniem, h) kolor nawierzchni: zielony; 4) Wypełnienie trawy: - piasek kwarcowy i granulat EPDM z recyklingu – wg instrukcji producenta trawy syntetycznej, - kolor granulatu EPDM: szary, - całkowita wysokość wypełnienia – wg instrukcji producenta trawy; 5) Wymogi dotyczące maty elastycznej (absorbującej): - typ – prefabrykowana PE (polietylenowa) z produkcji pierwotnej lub recyklingu); - grubość – min. 12mm,Montaż wykonać zgodnie z instrukcją producenta. 6) Wymagane dokumenty: a) Raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, b) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISASport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny; c) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta oraz jej próbkę o wymiarach 50cm x 50cm; d) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia; e) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; f) Karta Techniczna wypełnienia (granulatu); g) Minimum 36-cio miesięczna gwarancja producenta granulatu, który będzie zastosowany w oferowanym systemie. Gwarancja taka powinna być potwierdzona przez Producenta trawy, że zastosowany granulat spełnia jego wymagania jakościowe. 7) Oznaczenia pola gry Poszczególne boiska należy wyznaczyć (na boisku wielofunkcyjnym) na stałe poprzez linie wykonane ze sztucznej trawy o następujących kolorach i grubościach linii 5 cm: Proponowane kolory linii; a) boisko do piłki nożnej – kolor linii biały, b) boisko do piłki ręcznej – kolor linii biały, c) boisko do koszykówki – kolor linii żółty, d) boisko do piłki siatkowej – kolor linii niebieski. 5. Wymagania w stosunku do wyposażenie boiska w sprzęt: Boisko należy wyposażyć w: 1) 2 szt. bramek do gry w piłkę ręczną, o wymiarach 3x2 m. Konstrukcja bramek - profil aluminiowy, wzmocniony wewnętrznie, malowane proszkowo, z siatką mocowaną za pomocą haczyków, pałąki podtrzymujące siatkę z utwardzanego aluminium, słupki bramki montowane w tulejach 2) 2 szt. słupów z koszami do koszykówki (do zabetonowania). Konstrukcja typu „gęsia szyja”, z profili stalowych ocynkowanych ogniowo, o wysięgu min. 1,6 m, ze stałą wysokością ustawienia, prostokątnej o wym. 1,80x1,05 m i grubości 2 cm z obręczą do koszykówki wzmocnioną, zamontowaną na wysokości 3,05 m od poziomu nawierzchni oraz siatką systemową metalową łańcuszkową z pełnymi ogniwami. Na słupach do koszykówki zamontować demontowalne osłony zabezpieczające przed urazami np. z materiału typu proflex z wypełnieniem pianką PU, grubość 5 cm, wymiary 200x40-50 cm. 3) 2 szt. słupków do siatkówki wraz z siatkami turniejowymi, przystosowanych do zastosowań zewnętrznych, z regulacją wysokości zawieszenia i napięcia siatki (słupki montowane w tulejach z możliwością demontażu i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią boiska). Na słupach do siatkówki zamontować demontowane osłony zabezpieczające przed urazami np. z materiału typu proflex z wypełnieniem pianką PU, grubość 5 cm, wymiary 200x40-50 cm. Siatka bezwęzłowa, wykonana z polipropylenu, biała, z antenami przeznaczona do użytku na boiskach zewnętrznych. Wzmocniona taśma z czterech stron. Wymiary: 9,5x1m. Linki naciągowe – góra: linka stalowa, dół: linka propylenowa.

II.5) Główny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45212200-8
45212221-1
45112710-5
45111200-0
31527000-8
43124100-9
34928200-0
32323500-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 160
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że: a) posiadają wiedzę, doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. : wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: min. 3 roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, boisk szkolnych ze sztuczną nawierzchnią o wartości dla wszystkich prac łącznie na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - min. 1 projektantem branży architektonicznej lub budowlanej posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń lub inne równoważne, z co najmniej 3 letnią praktyką zawodową w projektowaniu. - min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej / drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 1669 ze zm.), z co najmniej 3 letnią praktyką zawodową na budowie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
przedłużenie okresu gwarancji na wykonanie całego zakresu robót 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, przedmiotowe zmiany zostały zawarte w paragrafie 15 projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5.1. do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-28, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie deski kompozytowej tarasowej - Świeradów Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę ułożenie deski kompozytowej tarasowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Wymiana uszkodzonych nawierzchni chodników na terenie miasta Wrocławia z podziałem na zadania: Zadanie 1: Chodniki przy Al. Pracy oraz u zbiegu ulic Gajowieckiej/Grochowej/Kruczej we Wrocławiu; Zadanie 2: Chodnik przy ul. Rytowniczej we Wrocławiu; Zadanie 3: Chodniki wokół Szkoły Podstawowej nr 28 przy ul. Greckiej oraz Stanów Zjednoczonych we Wrocławiu oraz chodnik przy ul. Grochowej we Wrocławiu; Zadanie 4: Chodniki przy ul. Zachodniej i Młodych Techników we Wrocławiu; Zadanie 5: Chodniki przy ul. Kluczborskiej i Sępa – Szarzyńskiego we Wrocławiu; Zadanie 6: Chodnik przy ul. Rydygiera we Wrocławiu; Zadanie 7: Chodniki przy ul. Zielińskiego i Studziennej we Wrocławiu; Zadanie 8: Chodniki przy ul. Henrykowskiej i Sernickiej we Wrocławiu; Zadanie 9: Chodnik przy ul. Sołtysowickiej we Wrocławiu; Zadanie 10: Chodnik przy ul. Kraszewskiego we Wrocławiu.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Usługa przeglądu technicznego szaf na butle gazowe
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg powiatowych w powiecie malborskim w 2019r.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w miejscowości Ostrów Lubelski
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI