Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pól refulacyjnych - Cz. A pole refulacyjne

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pól refulacyjnych - Cz. A pole refulacyjne Dębina, Cz.B - pole refulacyjne D
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-04-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-04
  • Numer ogłoszenia540091-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540091-N-2018 z dnia 2018-04-04 r.

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie: Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pól refulacyjnych - Cz. A pole refulacyjne Dębina, Cz.B - pole refulacyjne D
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 14501700000, ul. Plac Batorego  4 , 70207   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4403423, 4403523, e-mail zamowienia@ums.gov.pl, faks 914 403 441.
Adres strony internetowej (URL): ww.ums.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
ww.ums.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ums.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Morski w Szczecinie - Zespół ds. Zamówień Publicznych Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin pok. 110

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pól refulacyjnych - Cz. A pole refulacyjne Dębina, Cz.B - pole refulacyjne D
Numer referencyjny: PO.II.370.ZZP-3.7.18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Część A- Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego Dębina 1) Lokalizacja : Pole Dębina zlokalizowane jest na 60 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin, na wschodnim brzegu rzeki Odra na wysokości nabrzeża HUK, przeznaczone do odkładania urobku z pogłębiania toru na od km 67,70 do 32,00. Powierzchnia całkowita pola wynosi 31,38 ha, w tym powierzchnia kwater 20,24 ha. Całkowita długość obwałowań 2.679 m, pole jest podzielone na dwie kwatery: północną i południową. 2) Dojazd do obiektu: Tylko drogą wodną torem wodnym Świnoujście - Szczecin do miejsca cumowania na wysokości nabrzeża HUK Zamawiający nie zapewnia transportu jakiegokolwiek sprzętu budowlanego, materiałów, potencjału ludzkiego itp. potrzebnego do wykonania zakresu zadania. Zamawiający nie zapewnia również dostępu do mediów, miejsca schronienia dla sprzętu i mienia oraz ochrony, Wykonawcy w czasie wykonywania zleconych prac. 3) Zakres zamówienia obejmuje: Roboty budowlane, które należy wykonać podczas modernizacji wału południowego okalających kwaterę południową, polegać będą na wykonaniu robót ziemnych na istniejącym wale. Istniejący wał pola refulacyjnego Dębina ma szerokości korony około 1,5m – 2.5 m i wysokości od 2,0 m od 2,7 m. Nie ma możliwości minięcia się ciężkiego sprzętu budowlanego. Długość wałów okalających kwaterę południową pokazuje inwentaryzacja geodezyjna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty ziemne po wcześniejszym wytyczeniu, należy prowadzić w sposób liniowy zaczynając od końca wału (uzupełnienie ziemią do zakładanej wysokości korony wału podniesionej w stosunku do rzeczywistej o 1,0 m oraz profilowanie korony i skarpy wału), przesuwając się w kierunku początku zakresu zadania. W pierwszej kolejności należy ułożyć geotkaninę pasami równolegle do osi korony wału, Zakład na geotkaninie powinien być nie mniejszy niż 0,5 m. Odległość miedzy szpilkami nie większa niż 0,5 m. Przy podstawie skarpy od strony kwatery, należy na rozłożoną i zaszpilkowaną geotkaninę ułożyć dwie warstwy worków jutowych wypełnionych piaskiem, które będą stanowić dodatkowe zabezpieczenie podstawy stopy skarpy. Geotkanina musi być wywinięta na koronę wału i zachodzić co najmniej na pół szerokości korony wału. Geotkanina powinna spełniać warunek : wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz min 150 kN/m2. Na tak przygotowane wzmocnione wały należy rozpocząć roboty ziemne, polegające na podwyższeniu korony wałów. Szerokość korony wału nie może być mniejsza niż 2,0 m (tak aby umożliwić przejazd sprzętu ciężkiego po koronie wału). Materiał ziemny należy pozyskać w części - z gruntu dowiezionego z ukopu(około 300-400 mb, bezpośrednio z kwatery północnej) oddalonego od miejsca wbudowania, przewidziana ilość około 700 m3 oraz w części z gruntu bezpośrednio z ukopu z kwatery wzdłuż podnoszonego wału. Na bieżąco należy wzdłuż podnoszonego wału prowadzić prace związane z odmulaniem rowu opaskowego. Przewidywana długość rowu do odmulenia - około 1200 mb. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ stanowi jedynie wartość pomocniczą do wyceny ryczałtowej wykonania zadania podniesienia rzędnej wysokościowej wałów. Każdy potencjalny wykonawca sam jest zobowiązany przed przystąpieniem do przetargu zapoznać się z terenem jak też wykonać pomiar terenowy w celu dokładnego określenia zakresu rzeczowego wykonania prac do założonych przez Zamawiającego parametrów technicznych. Należy przewidzieć sprzęt koparkowy o odpowiednim wysięgu oraz ewentualnie przewidzieć sprzęt typu spycharka do przemieszczania urobku z pola refulacyjnego pod wał okalający kwaterę. W zakres prac wchodzi również oczyszczenie przepustów stalowych oraz remont kładek podejściowych do mnichów. Po zakończeniu prac modernizacyjnych wałów należy sporządzić inwentaryzację wysokościową , pokazującego szerokość i wysokość korony wałów. Prace będą wykonywane na terenie o torfowym podłożu, oddalonym od siedzib ludzkich. Prace należy prowadzić stosując przepisy zasad bhp. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej. 4) Wymagania dotyczące wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony przyrody, w tym ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r. poz.1651 wraz z późn. zmianami), Prace należy prowadzić stosując przepisy zasady bhp szczególne w zakresie wykonania i odbioru robót ziemnych, robót umocnieniowych, melioracyjnych oraz leśnych. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej. Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które zostały przeszkolone w zakresie bhp przy tego rodzaju pracach zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Środowiska z 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. nr 161, poz. 1141). Część B - Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego D 1) Lokalizacja : Pole D zlokalizowane jest na działce 417/1 przy południowym cyplu wyspy Uznam, rozciąga się wzdłuż toru wodnego Świnoujście – Szczecin, od km14,00 do km 15,800, po zachodniej stronie Kanału Piastowskiego. Przeznaczone jest dla odkładania urobku z pogłębiania toru wodnego od km 0,00 do km 32,00. 2) Dojazd do obiektu: drogą wodną - torem wodnym Świnoujście - Szczecin do miejsca cumowania przy przystani dla refulera, lub drogą leśną od m. Karsibórz i dalej wzdłuż Kanału Piastowskiego w kierunku południowym, do falochronów wyjściowych na Zalew Szczeciński. Przejazd przez drogę leśną należy uzgodnić z Nadleśnictwem Międzyzdroje. Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów, miejsca schronienia mienia Wykonawcy, ochrony, w czasie wykonywania zleconych prac. 3) Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania: Roboty budowlane, które należy wykonać podczas modernizacji - przeformowania wału, polegać będą na wykonaniu robót ziemnych na istniejącym wale. Istniejący wał pola refulacyjnego D ma szerokości korony około 2,0 m – 2.5 m i wysokości od 2,0 m od 4,0 m. Nie ma możliwości minięcia się ciężkiego sprzętu budowlanego. Roboty ziemne po wcześniejszym wytyczeniu i wstępnym wyprofilowaniu skarpy należy prowadzić w sposób liniowy zaczynając od jednego z końców wału (uzupełnienie ziemią do istniejącej wysokości korony wału oraz profilowanie korony i skarpy wału), przesuwając się w kierunku drugiego z końców. W pierwszej kolejności należy ułożyć geotkaninę pasami prostopadle do osi korony wału. Zakład na geotkaninie powinien być nie mniejszy niż 0,5 m. Odległość miedzy szpilkami nie większa niż 0,5 m. Przy podstawie skarpy od strony naprawianej skarpy, należy na rozłożoną i zaszpilkowaną geotkaninę ułożyć dwie warstwy worków jutowych wypełnionych piaskiem, które będą stanowić dodatkowe zabezpieczenie podstawy stopy skarpy. Geotkanina musi być wywinięta na koronę wału i zachodzić co najmniej na 3/4 szerokości korony wału. Geotkanina powinna spełniać warunek : wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz min 150 kN/m2. Na tak przygotowane wzmocnione wały należy rozpocząć roboty ziemne, polegające na przeformowaniu i uzupełnieniu skarpy i korony wałów poprzez nasypanie na geotkaninę warstwy o grubości min 1,0 m. Szerokość korony wału należy odtworzyć do stanu istniejącego. Wał należy przeformować o 3-4 m w kierunku kwatery. Przewiduje się, iż w miejscu naprawy wału rzędna korony może być podniesiona o miąszność warstwy ułożonej na geotkaninie. Materiał ziemny należy pozyskać z ukopu z kwatery wzdłuż podnoszonego wału oraz należy przewidzieć przemieszczenie w razie braku materiału ziemnego poprzez przepchnięcie lub ukopanie urobku z odległości do 70 mb wzdłuż osi naprawianego wału. Do zakresu prac należy również miejscowe uzupełnienie urobkiem ziemnym wyrw na wałach, które powstały w skutek ingerencji zwierzyny występującej licznie na tym terenie. Do zakresu prac należy również wybudowanie nowego wału o wysokości 2,0 m i szerokości w koronie 2,5m na odcinku 150 mb. Materiał gruntowy należy pozyskać bezpośrednio z ukopu a w razie braku z przepchnięcia mas ziemnych z kwatery przy której zostanie wybudowany wał. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ stanowi jedynie wartość pomocniczą do wyceny ryczałtowej wykonania zadania podniesienia rzędnej wysokościowej wałów. Każdy potencjalny wykonawca sam jest zobowiązany przed przystąpieniem do przetargu zapoznać się z terenem jak też wykonać pomiar terenowy w celu dokładnego określenia zakresu rzeczowego wykonania prac do założonych przez Zamawiającego parametrów technicznych. Należy przewidzieć sprzęt koparkowy o odpowiednim wysięgu oraz ewentualnie przewidzieć sprzęt typu spycharka do przemieszczania urobku z pola refulacyjnego pod wał okalający kwaterę. Prace będą wykonywane na terenie o torfowym i bagnistym podłożu, oddalonym od siedzib ludzkich. Prace należy prowadzić stosując przepisy zasad bhp. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej. 4) Wymagania dotyczące wykonania zamówienia W związku z tym, że pole refulacyjne D leży w bezpośrednim sąsiedztwie rezerwatu przyrody, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony przyrody , m. in. : a) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz.1220; wraz z późn. zmianami), b) Rozporządzenia nr 117/2006 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 29 października 2007 r. w sprawie rezerwatu przyrody Karsiborskie Paprocie (Dz. Urz. Województwa Zachodniopomorskiego nr 108, poz. 1862). Prace będą wykonywane w terenie oddalonym od siedzib ludzkich na terenie gdzie występuje niestabilne podłoże gruntowe. Prace należy prowadzić stosując przepisy i zasady bhp szczególnie w zakresie wykonania i odbioru robót ziemnych, robót umocnieniowych, melioracyjnych oraz leśnych. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej. Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które zostały przeszkolone w zakresie bhp przy tego rodzaju pracach.

II.5) Główny kod CPV: 45247200-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 221507,35
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku żąda dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,
Informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt. 2 dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 100 000,00 zł (słownie sto tysięcy złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku żąda wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku żąda wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt. 3 dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu robót budowlanych – Załącznik nr 5 do SIWZ, wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł ( za prace podobne Zamawiający uzna prace w zakresie budowy lub remontu umocnień: brzegów morskich, tam przeciwpowodziowych, wałów, zbiorników retencyjnych , nabrzeży , falochronów, ostróg); b) wykazu osób – Załącznik nr 6 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli będzie dysponował osoba pełniącą funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności hydrotechnicznej bądź w przypadku uzyskania uprawnień w okresach obowiązywania wcześniejszych wersji prawa budowlanego- konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych i melioracyjnych albo w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który kierował wykonaniem jednej roboty budowlanej wartości minimum 50 000 złotych brutto.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy, b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt. 2 dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 100 000,00 zł (słownie sto tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt. 3 dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu robót budowlanych – Załącznik nr 5 do SIWZ, wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł ( za prace podobne Zamawiający uzna prace w zakresie budowy lub remontu umocnień: brzegów morskich, tam przeciwpowodziowych, wałów, zbiorników retencyjnych , nabrzeży , falochronów, ostróg); b) wykazu osób – Załącznik nr 6 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli będzie dysponował osoba pełniącą funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności hydrotechnicznej bądź w przypadku uzyskania uprawnień w okresach obowiązywania wcześniejszych wersji prawa budowlanego- konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych i melioracyjnych albo w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który kierował wykonaniem jednej roboty budowlanej wartości minimum 50 000 złotych brutto.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne dokumenty , które należy dołączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1A i/lub 1B do SIWZ; 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli są wymagane; 3) dokumenty dotyczące zdolności lub sytuacji innych podmiotów wymienionych w ust. 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Wszelkie zmiany Umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są wprowadzane w formie aneksu. 2) Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w następującym zakresie: a) Zmiana terminu zakończenia robót nastąpić może wyłącznie za zgodą Zamawiającego jedynie w przypadku wystąpienia przeszkód nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy (np wystąpienie warunków pogodowych uniemożliwiających kontynuację prac: przy występowaniu trudnych warunków hydrometeorologicznych, tj. stanie morza powyżej 3, znacznym ograniczeniu widoczności, wysokim stanie wody powyżej 30 cm średniego stanu wody; wstrzymanie prac na podstawie stosownej decyzji organu administracji publicznej – z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy). Termin może zostać przesunięty wyłącznie o czas trwania przeszkód. b) W przypadku konieczności wykonania prac dodatkowych, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, których wykonanie z przyczyn obiektywnych będzie uniemożliwiało wykonanie prac objętych umową w terminie – strony dopuszczają zmianę terminu umowy o czas niezbędny dla wykonania prac dodatkowych. c) Jeżeli w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych lub istotnych zmian w stosunku do przyjętych rozwiązań w Opisie Przedmiotu Zamówienia, wykonanie ich oraz zmiana wynagrodzenia może nastąpić tylko wówczas, gdy Wykonawca na podstawie dokumentów określonych w § 1 i przy dołożeniu należytej staranności, nie mógł przewidzieć, iż nastąpi konieczność wykonania tych robót. d) Zmiany terminu płatności wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących. e) Zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT obciążającego przedmiot umowy w trakcie jej realizacji. Podatek VAT będzie naliczany w wartościach wynikających z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-19, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego Dębina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część A- Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego Dębina 1) Lokalizacja : Pole Dębina zlokalizowane jest na 60 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin, na wschodnim brzegu rzeki Odra na wysokości nabrzeża HUK, przeznaczone do odkładania urobku z pogłębiania toru na od km 67,70 do 32,00. Powierzchnia całkowita pola wynosi 31,38 ha, w tym powierzchnia kwater 20,24 ha. Całkowita długość obwałowań 2.679 m, pole jest podzielone na dwie kwatery: północną i południową. 2) Dojazd do obiektu: Tylko drogą wodną torem wodnym Świnoujście - Szczecin do miejsca cumowania na wysokości nabrzeża HUK Zamawiający nie zapewnia transportu jakiegokolwiek sprzętu budowlanego, materiałów, potencjału ludzkiego itp. potrzebnego do wykonania zakresu zadania. Zamawiający nie zapewnia również dostępu do mediów, miejsca schronienia dla sprzętu i mienia oraz ochrony, Wykonawcy w czasie wykonywania zleconych prac. 3) Zakres zamówienia obejmuje: Roboty budowlane, które należy wykonać podczas modernizacji wału południowego okalających kwaterę południową, polegać będą na wykonaniu robót ziemnych na istniejącym wale. Istniejący wał pola refulacyjnego Dębina ma szerokości korony około 1,5m – 2.5 m i wysokości od 2,0 m od 2,7 m. Nie ma możliwości minięcia się ciężkiego sprzętu budowlanego. Długość wałów okalających kwaterę południową pokazuje inwentaryzacja geodezyjna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty ziemne po wcześniejszym wytyczeniu, należy prowadzić w sposób liniowy zaczynając od końca wału (uzupełnienie ziemią do zakładanej wysokości korony wału podniesionej w stosunku do rzeczywistej o 1,0 m oraz profilowanie korony i skarpy wału), przesuwając się w kierunku początku zakresu zadania. W pierwszej kolejności należy ułożyć geotkaninę pasami równolegle do osi korony wału, Zakład na geotkaninie powinien być nie mniejszy niż 0,5 m. Odległość miedzy szpilkami nie większa niż 0,5 m. Przy podstawie skarpy od strony kwatery, należy na rozłożoną i zaszpilkowaną geotkaninę ułożyć dwie warstwy worków jutowych wypełnionych piaskiem, które będą stanowić dodatkowe zabezpieczenie podstawy stopy skarpy. Geotkanina musi być wywinięta na koronę wału i zachodzić co najmniej na pół szerokości korony wału. Geotkanina powinna spełniać warunek : wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz min 150 kN/m2. Na tak przygotowane wzmocnione wały należy rozpocząć roboty ziemne, polegające na podwyższeniu korony wałów. Szerokość korony wału nie może być mniejsza niż 2,0 m (tak aby umożliwić przejazd sprzętu ciężkiego po koronie wału). Materiał ziemny należy pozyskać w części - z gruntu dowiezionego z ukopu(około 300-400 mb, bezpośrednio z kwatery północnej) oddalonego od miejsca wbudowania, przewidziana ilość około 700 m3 oraz w części z gruntu bezpośrednio z ukopu z kwatery wzdłuż podnoszonego wału. Na bieżąco należy wzdłuż podnoszonego wału prowadzić prace związane z odmulaniem rowu opaskowego. Przewidywana długość rowu do odmulenia - około 1200 mb. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ stanowi jedynie wartość pomocniczą do wyceny ryczałtowej wykonania zadania podniesienia rzędnej wysokościowej wałów. Każdy potencjalny wykonawca sam jest zobowiązany przed przystąpieniem do przetargu zapoznać się z terenem jak też wykonać pomiar terenowy w celu dokładnego określenia zakresu rzeczowego wykonania prac do założonych przez Zamawiającego parametrów technicznych. Należy przewidzieć sprzęt koparkowy o odpowiednim wysięgu oraz ewentualnie przewidzieć sprzęt typu spycharka do przemieszczania urobku z pola refulacyjnego pod wał okalający kwaterę. W zakres prac wchodzi również oczyszczenie przepustów stalowych oraz remont kładek podejściowych do mnichów. Po zakończeniu prac modernizacyjnych wałów należy sporządzić inwentaryzację wysokościową , pokazującego szerokość i wysokość korony wałów. Prace będą wykonywane na terenie o torfowym podłożu, oddalonym od siedzib ludzkich. Prace należy prowadzić stosując przepisy zasad bhp. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej. 4) Wymagania dotyczące wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony przyrody, w tym ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r. poz.1651 wraz z późn. zmianami), Prace należy prowadzić stosując przepisy zasady bhp szczególne w zakresie wykonania i odbioru robót ziemnych, robót umocnieniowych, melioracyjnych oraz leśnych. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej. Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które zostały przeszkolone w zakresie bhp przy tego rodzaju pracach zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Środowiska z 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. nr 161, poz. 1141).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45247200-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 124473,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część B - Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego D 1) Lokalizacja : Pole D zlokalizowane jest na działce 417/1 przy południowym cyplu wyspy Uznam, rozciąga się wzdłuż toru wodnego Świnoujście – Szczecin, od km14,00 do km 15,800, po zachodniej stronie Kanału Piastowskiego. Przeznaczone jest dla odkładania urobku z pogłębiania toru wodnego od km 0,00 do km 32,00. 2) Dojazd do obiektu: drogą wodną - torem wodnym Świnoujście - Szczecin do miejsca cumowania przy przystani dla refulera, lub drogą leśną od m. Karsibórz i dalej wzdłuż Kanału Piastowskiego w kierunku południowym, do falochronów wyjściowych na Zalew Szczeciński. Przejazd przez drogę leśną należy uzgodnić z Nadleśnictwem Międzyzdroje. Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów, miejsca schronienia mienia Wykonawcy, ochrony, w czasie wykonywania zleconych prac. 3) Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania: Roboty budowlane, które należy wykonać podczas modernizacji - przeformowania wału, polegać będą na wykonaniu robót ziemnych na istniejącym wale. Istniejący wał pola refulacyjnego D ma szerokości korony około 2,0 m – 2.5 m i wysokości od 2,0 m od 4,0 m. Nie ma możliwości minięcia się ciężkiego sprzętu budowlanego. Roboty ziemne po wcześniejszym wytyczeniu i wstępnym wyprofilowaniu skarpy należy prowadzić w sposób liniowy zaczynając od jednego z końców wału (uzupełnienie ziemią do istniejącej wysokości korony wału oraz profilowanie korony i skarpy wału), przesuwając się w kierunku drugiego z końców. W pierwszej kolejności należy ułożyć geotkaninę pasami prostopadle do osi korony wału. Zakład na geotkaninie powinien być nie mniejszy niż 0,5 m. Odległość miedzy szpilkami nie większa niż 0,5 m. Przy podstawie skarpy od strony naprawianej skarpy, należy na rozłożoną i zaszpilkowaną geotkaninę ułożyć dwie warstwy worków jutowych wypełnionych piaskiem, które będą stanowić dodatkowe zabezpieczenie podstawy stopy skarpy. Geotkanina musi być wywinięta na koronę wału i zachodzić co najmniej na 3/4 szerokości korony wału. Geotkanina powinna spełniać warunek : wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz min 150 kN/m2. Na tak przygotowane wzmocnione wały należy rozpocząć roboty ziemne, polegające na przeformowaniu i uzupełnieniu skarpy i korony wałów poprzez nasypanie na geotkaninę warstwy o grubości min 1,0 m. Szerokość korony wału należy odtworzyć do stanu istniejącego. Wał należy przeformować o 3-4 m w kierunku kwatery. Przewiduje się, iż w miejscu naprawy wału rzędna korony może być podniesiona o miąszność warstwy ułożonej na geotkaninie. Materiał ziemny należy pozyskać z ukopu z kwatery wzdłuż podnoszonego wału oraz należy przewidzieć przemieszczenie w razie braku materiału ziemnego poprzez przepchnięcie lub ukopanie urobku z odległości do 70 mb wzdłuż osi naprawianego wału. Do zakresu prac należy również miejscowe uzupełnienie urobkiem ziemnym wyrw na wałach, które powstały w skutek ingerencji zwierzyny występującej licznie na tym terenie. Do zakresu prac należy również wybudowanie nowego wału o wysokości 2,0 m i szerokości w koronie 2,5m na odcinku 150 mb. Materiał gruntowy należy pozyskać bezpośrednio z ukopu a w razie braku z przepchnięcia mas ziemnych z kwatery przy której zostanie wybudowany wał. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ stanowi jedynie wartość pomocniczą do wyceny ryczałtowej wykonania zadania podniesienia rzędnej wysokościowej wałów. Każdy potencjalny wykonawca sam jest zobowiązany przed przystąpieniem do przetargu zapoznać się z terenem jak też wykonać pomiar terenowy w celu dokładnego określenia zakresu rzeczowego wykonania prac do założonych przez Zamawiającego parametrów technicznych. Należy przewidzieć sprzęt koparkowy o odpowiednim wysięgu oraz ewentualnie przewidzieć sprzęt typu spycharka do przemieszczania urobku z pola refulacyjnego pod wał okalający kwaterę. Prace będą wykonywane na terenie o torfowym i bagnistym podłożu, oddalonym od siedzib ludzkich. Prace należy prowadzić stosując przepisy zasad bhp. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej. 4) Wymagania dotyczące wykonania zamówienia W związku z tym, że pole refulacyjne D leży w bezpośrednim sąsiedztwie rezerwatu przyrody, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony przyrody , m. in. : a) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz.1220; wraz z późn. zmianami), b) Rozporządzenia nr 117/2006 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 29 października 2007 r. w sprawie rezerwatu przyrody Karsiborskie Paprocie (Dz. Urz. Województwa Zachodniopomorskiego nr 108, poz. 1862). Prace będą wykonywane w terenie oddalonym od siedzib ludzkich na terenie gdzie występuje niestabilne podłoże gruntowe. Prace należy prowadzić stosując przepisy i zasady bhp szczególnie w zakresie wykonania i odbioru robót ziemnych, robót umocnieniowych, melioracyjnych oraz leśnych. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej. Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które zostały przeszkolone w zakresie bhp przy tego rodzaju pracach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45247200-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 97034,25
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pełnienie funkcji kierownika budowy budynku jednorodzinnego - Gudowo
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pełnienie funkcji kierownika budowy budynku jednorodzinnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI