Bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSyrynia
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-20
  • ZamawiającyPowiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00381625
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 3

1.5.2.) Miejscowość: Syrynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15839c97-4bb3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524948/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/zapytania_email,139295,c4d866c83face9f0b5668429a829bcda.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniem ust. 2 poniżej.
2. Wykonawca składa ofertę wyłącznie przy użyciu platformy przetargowej działającej pod adresem: https://pzd-wodzislaw.
logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem https://pzd-wodzislaw.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem:
https://pzdwodzislaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,
zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się
w formie elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3. Ofertę zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę lub osoby upoważnione.
4. Sposób i format sporządzenia i przekazywania oświadczeń i dokumentów musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
5. Wymagania techniczne i organizacyjnie wskazano szczegółowo w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. administratorem następujących danych osobowych zebranych od osób fizycznych: imion i nazwisk, adresu zamieszkania, nr telefonu, adresu poczty elektronicznej, danych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych lub powiązanych środków bezpieczeństwa jest Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni, ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, telefon: 32/451-76-07, adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg jest Pan Sławomir Maciejczyk, e-mail: iod@pzd-wodzislaw.pl
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. art. 18 ust. 6 i 19 Ustawy w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego”, nr postępowania: ZP.2521.12.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP,
5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata - ponadto przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że zajdzie uzasadniona konieczność przechowywania ich dla celów dowodowych w zakresie postępowania prowadzonego przez właściwe organy. Po tym czasie dane będą usuwane;
6. osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie. Jednakże:
6.1. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP
oraz nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników;
6.2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania;
6.3. mimo ograniczenia przetwarzania danych na podstawie przepisu art. 18 ust. 1 RODO, takie dane osobowe można przechowywać lub przetwarzać w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
7. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. art. 17 ust. 3 lit. lit. b), d) i e) oraz 20 RODO).
8. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. 20 w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
9. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualnym zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów PZP;
11. Dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu procesowi przetwarzania ani profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie. Jednakże:
1.1. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników;
1.2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania;
1.3. mimo ograniczenia przetwarzania danych na podstawie przepisu art. 18 ust. 1 RODO, takie dane osobowe można przechowywać lub przetwarzać w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
2. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. art. 17 ust. 3 lit. lit. b), d) i e) oraz 20 RODO).
3. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. 20 w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2521.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty związane z odwodnieniem pasa drogowego w zakresie odbudowy, regulacji,
umocnienia i konserwacji rowów odwodniających pas drogowy, a także przepustów drogowych oraz wpustów kanalizacji
drogowej w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego.
Zakres rzeczowy zadania, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ:
Roboty odwadniające i pobocza
Wykoszenie ręcznie porostów gęstych twardych ze skarp – 200 m2,
Ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia wraz z wywozem – 5,00 m2,
Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 10 cm - wraz z obrobieniem na czysto i wywozem
urobku – 150 m2,
Wykopy ręczne rowów o głębokości 1,0 m. Nachylenie skarpy 1:1; 1:1,5; 1:2,szerokość dna do 1,0 m. Grunt kategorii III -
25,00 m3,
Ręczne roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp wraz z zagęszczeniem nasypu. Grunt
kategorii III – 10,00 m3,
Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi wraz z zagęszczeniem nasypu i
kosztem gruntu. Grunt kategorii III – 10,00 m3,
Pogłębienie rowów odwadniających wraz z rozplantowaniem ziemi wydobytej z wykopów leżącej wzdłuż rowu. Grunt
kategorii III – 30,00 m3,
Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie. Grunt kategorii I-III – 200,00
m2,
Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III – 100,00 m2,
Humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm – 100,00 m2,
Umocnienie skarp i dna rowów płytami ażurowymi 60x40x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 wg KPED 01.37
wraz z wykonaniem wykopu i wywozem urobku – 150,00 m2,
Przełożenie płyt typu "krata" wraz z ułożeniem podsypki piaskowej gr.5cm – 100,00 m2,
Przepusty
Oczyszczanie przepustów z namułu. Średnice przepustów 0,4 m Grubość namułu do 1/2 średnicy – 15,00 m,
Oczyszczanie przepustów z namułu. Średnice przepustów 0,6 m Grubość namułu do 1/2 średnicy – 15,00 m,
Oczyszczanie przepustów z namułu. Średnice przepustów 0,8 m Grubość namułu do 1/2 średnicy – 10,00 m,
Oczyszczanie przepustów z namułu. Średnice przepustów 1,0-1,2m Grubość namułu do 1/2 średnicy – 20,00 m,
Wywóz zanieczyszczeń z oczyszczenia przepustów – 7,54 m3,
Rozebranie ścianek czołowych betonowych przepustów pod zjazdami – 5,00 m3,
Rozebranie przepustów rurowych. Rury betonowe o średnicy 40 cm – 40,00 m,
Ławy fundamentowe żwirowe gr.25cm pod część przelotową przepustu – 1,25 m3,
Kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 315x9,2mm,łączone na wcisk – 20,00 m,
Kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 400x11,7mm,łączone na wcisk – 20,00 m,
Ścianki czołowe dla rur z betonu C16/20 przy obj. 0,36m3/1szt – 8,00 szt.,
Zasypywanie wykopów piaskiem wraz z zagęszczeniem i kosztem materiału – 5,00 m3,
Zasypywanie wykopów gruntem kat. III z wykopów wraz z zagęszczeniem – 10,00 m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1.Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia z wolnej ręki
polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
Zakres robót budowlanych:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję poj. pracowników lub ekipy elektryków, elektromonterów - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje pracowników lub ekip do prac elektrycznych. Poszukuję doświadczonych ekip z Częstochowy i okolic. Szczegóły do omówienia po kontakcie tel. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI