,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2018,,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2018,,
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGóra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-06
  • Numer ogłoszenia514571-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 514571-N-2018 z dnia 2018-02-06 r.

Gmina Góra: ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2018,,
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, krajowy numer identyfikacyjny 41105066900000, ul. ul. Mickiewicza  1 , 56200   Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 655 443 644, e-mail poplawski@gora.com.pl, faks 065/543-26-58.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gora.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.gora.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gora.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna. Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, gońca, kuriera
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101 - sekretariat, I piętro budynku

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2018,,
Numer referencyjny: BZP 271.9.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 –ul. A. Mickiewicza w Górze W ramach tej części przewidziano do wykonania następujący zakres robót: - frezowanie nawierzchni bitumicznej 2600 m2, -skropienie nawierzchni asfaltem 2600 m2, - nawierzchnia z mieszanek, warstwa ścieralna 2600 m2, - regulacja studzienek 18 szt. , - odtworzenie znaków poziomych drogowych 110 m2. Część 2 – ul. Dworcowa w Górze W ramach tej części przewidziano do wykonania następujący zakres robót: - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 1000 m2, - ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej 400 m2, - ręczne wykonanie koryta 1400 m2, - podbudowa z kruszyw łamanych 1400 m2, - nawierzchnie z kostki betonowej 1400 m2. Część 3 – ul. Leśna w Górze W ramach tej części przewidziano do wykonania następujący zakres robót: - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 230 m2, - rozebranie krawężników kamiennych 100 m, - rozebranie krawężników kamiennych – obrzeża 50 m, - krawężniki z odzysku 100 m, - ręczne wykonanie koryta 260 m2, - podbudowa z kruszyw łamanych 260 m2, - regulacja studzienek 7 szt., - nawierzchnie z kostki betonowej 260 m2. Część 4 – ul. Armii Polskiej i Adama Mickiewicza w Górze W ramach tej części przewidziano do wykonania następujący zakres robót: - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 500 m2, - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 100 m2, - rozebranie krawężników kamiennych 170 m, - rozebranie krawężników kamiennych- obrzeża 170 m, - ława betonowa z oporem 13 m3, - ułożenie krawężników betonowych 170 m, - obrzeża betonowe 170 m, - ręczne wykonanie koryta 600 m2, - podbudowa z kruszyw łamanych 600 m2, - regulacja studzienek 3 szt., - nawierzchnie z kostki brukowej 600 m2. Część 5 – Roboty różne W ramach tej części przewidziano do wykonania następujący zakres robót: Cięcie nawierzchni z mas mineralno asfaltowej na głębokość 5 cm m 100,000 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km m² 300,000 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej ( bitum) m² 300,000 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem. m² 500,000 Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych - warstwa ścieralna z asfaltowa – za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu m² 400,000 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno asfaltową m² 600,000 Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów wyboje o głębokości 3 cm m² 600,000 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej mechaniczne zagęszczenie tłucznia głębokość wyboi do 5 cm m² 200,000 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej- mechaniczne zagęszczenie tłucznia za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi m² 200,000 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej ręczne zagęszczenie tłucznia głębokość wyboi do 5 cm m² 900,000 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - ręczne zagęszczenie tłucznia za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi M2 900,00 Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej z kamienia łamanego o wysokości 13-17 cm m² 100,000 Remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 100,000 Remont cząstkowy chodników z klinkieru drogowego na płask na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 100,000 Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie m² 3200,000 3200,000 Przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 na podsypce cementowo piaskowej m 40,000 Ułożenie krawężników betonowych na podsypce piaskowo cementowej grubości 5 cm m 50,000 Ława pod krawężniki betonowe z oporem m³ 25,000 Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu m 50,000 Oczyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m z namułu m 20,000 Rozebranie przepustów rurowych rury betonowe o śr 50 cm m 8,000 Rozebranie przepustów rurowych ścianki czołowe i ławy betonowe m³ 1,600 Przepusty rurowe pod zjazdami ława fundamentowa żwirowa m³ 2,400 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr 40 cm ścianka 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr 40 cm m 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr 50 cm ścianka 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr 50 cm m 6,000 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr 60 cm ścianka 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr 60 cm m 4,000 Ręczne ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia ha 0,100 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm m² 100,000 Mechaniczne ścinanie poboczy- za każde dalsze 5 cm grubości m² 100,000 Usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku – drągowina, karcze, gałęzie i resztki mp 120,000 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysami kamiennymi frakcja 5-8 w ilości 8.0 dm³/m² m² 100,000 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki do 1 km m² 150,000 Rozbiórka podbudowy drogi z tłucznia m³ 20,000 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km m³ 20,000 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości 15 cm m² 1240,000 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8kg/m² m² 50,000 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m³ m³ 0,200 Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. III- IV głębokości 20 cm m² 1240,000 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia – grubość po zagęszczeniu 7 cm m² 1240,000 Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający opisuje obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w ramach wszystkich zakresów robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233141-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym. Kosztorys winien być wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik do SIWZ (ze wskazaniem czynników cenotwórczych)/ odpowiednio do części, której dotyczy oferta/. - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie również do spółek cywilnych ) , - zobowiązanie podmiotu trzeciego ( jeżeli dotyczy). UWAGA: Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie w zakresie dotyczacym jedynie niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w związku z faktem, że Zamawiający nie postawił warunków w postępwoaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w następujących wysokościach dla poszczególnych części: Część 1 – 4 000,00 złotych, Część 2- 7 000,00 złotych, Część 3 – 1 500,00 złotych, Cześć 4 – 3 500,00 złotych, Część 5 – 10 000,00 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 21.02.2018 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANY W UMOWIE częsci od 1-4 1.Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2. Wykonawcy przysługuje uprawnienie do ubiegania się o wyznaczenie przez Zamawiającego nowych terminów wykonania prac budowlanych w wypadku: a)przerwania robót budowlanych nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b)wystąpienia zdarzenia zewnętrznego nie dającego się przewidzieć, na które strony umowy nie mają wpływu i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań umownych, w szczególności: klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem siły przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą stron umowy oraz osób, za które strony ponoszą odpowiedzialność (w tym podwykonawcy), takie jak wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, c)opóźnień w rozpoczęciu i wykonaniu robót budowlanych, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, np. konieczność wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających terminową realizację zadania, d)innych okoliczności, które nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony jedynie o czas trwania przeszkody. 3.Wykonawcy przysługuje uprawnienie do ubiegania się o wyznaczenie przez Zamawiającego nowych terminów wykonania prac budowlanych w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach stanowiących podstawę tego uprawnienia. 4. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do prawidłowej realizacji robót wprowadzić zmiany do dokumentacji projektowej/ przedmiarów robót/ , jakie okażą się konieczne, a także przerwać realizację robót na czas określony. Wprowadzone przez Zamawiającego zmiany nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, natomiast skutki tych zmian lub przerwa mogą stanowić podstawę do zmiany terminu zakończenia robót oraz zmiany wynagrodzenia w okolicznościach przewidzianych w umowie. Jeżeli pożądana przez Zamawiającego zmiana dokumentacji projektowej generowała będzie dodatkowe koszty po stronie Wykonawcy, których konieczność poniesienia nie wynikała z przedmiotowej SIWZ ich wysokość zostanie ustalona w następujący sposób: a)ceny jednostkowe robót będą przyjmowane z kosztorysu, załączonego do oferty niniejszej umowy, a ilości wykonanych w tym okresie robót – z obmiaru; b) w przypadku, gdy wystąpią roboty, na które nie określono w kosztorysie cen jednostkowych, tzn. takie, których nie można rozliczyć zgodnie z podpunktem „a” niniejszego ustępu, roboty te rozliczone będą na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez inżyniera kontraktu i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia: 1) ceny czynników produkcji (R, M, S, Ko, Z) zostaną przyjęte z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej; 2) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy w podpunkcie „1”, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania; 3) podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku – odpowiednie pozycje Katalogów Nakładów Rzeczowych (KNR). W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR–ach, zastosowane zostaną Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego. 5.Wykonawca może z własnej inicjatywy wnioskować o zmiany w sposobie realizacji robót objętych umową inaczej niż to przewiduje Dokumentacja projektowa zatwierdzona przez Zamawiającego, albo zastosować inne materiały niż określone w dokumentacji projektowej, jeżeli zmiany te są konieczne, np. wyrób został wycofany z obrotu i stosowania w budownictwie, producent lub dystrybutor wyrobu stosuje praktyki monopolistyczne, zaprojektowane rozwiązanie materiałowe posiada istotne wady i nie wpłyną na zmniejszenie trwałości, wartość użytkową, estetyczną i techniczną obiektu oraz na przedłużenie terminu wykonania umowy, jak też na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy i kosztów eksploatacji wykonanego obiektu. Zmiany te nie mogą naruszać przepisów techniczno – budowlanych, a w szczególności przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Zmiany te będą pożądane zwłaszcza w przypadku zastosowania surowców i materiałów ekologicznych korzystnych dla środowiska. 6. Dopuszcza się wprowadzenie zmian do umowy w przypadkach zaistnienia okoliczności, działań lub zaniechań osób trzecich, które uniemożliwiają realizację postanowień umownych. Wówczas niemożliwy do zrealizowania zapis zastępuje się zapisem najbardziej zbliżonym do pierwotnej woli stron. 7. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia płatności częściowej za wykonany zakres robót, jeżeli z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego zostanie wydłużony termin realizacji umowy. 8. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie lub zmianę podmiotu trzeciego biorącego udział w realizacji określonej część zamówienia, na którego potencjał w ofercie powoływał się Wykonawca, pod warunkiem, że mający brać udział w realizacji tej części zamówienia nowy podmiot trzeci legitymuje się doświadczeniem potwierdzającym spełnianie warunku udziału w postępowaniu, po wcześniejszym zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego; Część V 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do prawidłowej realizacji robót wprowadzić zmiany do dokumentacji projektowej ( pozycji przedmiarowych ) , jakie okażą się konieczne, zmienić określoną harmonogramem rzeczowo – finansowym kolejność robót, a także przerwać realizację robót na czas określony. Wprowadzone przez Zamawiającego zmiany nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, natomiast skutki tych zmian mogą stanowić podstawę do zmiany terminu zakończenia robót oraz zmiany wynagrodzenia w okolicznościach przewidzianych w umowie. 2. Wykonawca może z własnej inicjatywy wnioskować o zmiany w sposobie realizacji robót objętych umową inaczej niż to przewidują przedmiary robót, zatwierdzona przez Zamawiającego, albo zastosować inne materiały, urządzenia lub konstrukcję, niż określone w przedmiarach robót , jeżeli zmiany te są konieczne, np. wyrób został wycofany z obrotu i stosowania w budownictwie, producent lub dystrybutor wyrobu stosuje praktyki monopolistyczne, zaprojektowane rozwiązanie materiałowe posiada istotne wady ( w tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia rozwiązania zamiennego bez skutków finansowych) i nie wpłyną na zmniejszenie trwałości, wartość użytkową, estetyczna i techniczną obiektu oraz na przedłużenie terminu wykonania umowy, jak też na zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy i kosztów eksploatacji remontowanego obiektu budowlanego. Zmiany te nie mogą naruszać przepisów techniczno – budowlanych, a w szczególności przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Zmiany te będą pożądane zwłaszcza w przypadku zastosowania surowców i materiałów ekologicznych korzystnych dla środowiska. 3. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość wprowadzenia zmian w umowie, gdy: zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna), zaszły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć. 4.W przypadku, w którym zajdzie konieczność wykonania robót nie objętych przedmiarami robót, Zamawiający zleci ich wykonanie , a podstawą do rozliczenia będą katalogi nakładów rzeczowych i czynniki cenotwórcze przyjęte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Wykonanie tych robót winno się odbyć kosztem innych pozycji wyceny. Nie może zatem powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy , wynikającego z umowy. 5. W uzasadnionych przypadkach zastrzega się prawo do przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami robót. Podstawą do rozliczenia będą katalogi nakładów rzeczowych i czynniki cenotwórcze przyjęte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Niniejsze nie może powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy , wynikającego z umowy. 6. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania pełnego zakresu robót, opisanych w przedmiarach, np. rezygnacja z zakupu nowych materiałów na rzecz wbudowania materiałów przekazanych przez Zamawiającego. 7. Zamawiający ma prawo, korzystając z legitymacji zawartej w art. 144 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 6 ustawy Pzp, jeżeli po jego stronie wystąpi takie zapotrzebowanie w roku 2017 zwiększyć ilości poszczególnych robót w stosunku do ilości przedmiarowych wskazanych w SIWZ, pod warunkiem że to rozszerzenie zakresu nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy powyżej 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie ( wartość tej zmiany jest wprowadzana przy zastosowaniu czynników cenotwórczych zaoferowanych w ofercie przetargowej). 8.Wszelkie spory, mogące wyniknąć z tytułu niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. Dokładny opis i warunki zmian zawarto w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 –ul. A. Mickiewicza w Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach tej części przewidziano do wykonania następujący zakres robót: - frezowanie nawierzchni bitumicznej 2600 m2, -skropienie nawierzchni asfaltem 2600 m2, - nawierzchnia z mieszanek, warstwa ścieralna 2600 m2, - regulacja studzienek 18 szt. , - odtworzenie znaków poziomych drogowych 110 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CEna 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 – ul. Dworcowa w Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach tej części przewidziano do wykonania następujący zakres robót: - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 1000 m2, - ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej 400 m2, - ręczne wykonanie koryta 1400 m2, - podbudowa z kruszyw łamanych 1400 m2, - nawierzchnie z kostki betonowej 1400 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 – ul. Leśna w Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach tej części przewidziano do wykonania następujący zakres robót: - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 230 m2, - rozebranie krawężników kamiennych 100 m, - rozebranie krawężników kamiennych – obrzeża 50 m, - krawężniki z odzysku 100 m, - ręczne wykonanie koryta 260 m2, - podbudowa z kruszyw łamanych 260 m2, - regulacja studzienek 7 szt., - nawierzchnie z kostki betonowej 260 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
OKres gwarancji 40,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4 – ul. Armii Polskiej i Adama Mickiewicza w Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach tej części przewidziano do wykonania następujący zakres robót: - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 500 m2, - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 100 m2, - rozebranie krawężników kamiennych 170 m, - rozebranie krawężników kamiennych- obrzeża 170 m, - ława betonowa z oporem 13 m3, - ułożenie krawężników betonowych 170 m, - obrzeża betonowe 170 m, - ręczne wykonanie koryta 600 m2, - podbudowa z kruszyw łamanych 600 m2, - regulacja studzienek 3 szt., - nawierzchnie z kostki brukowej 600 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5 – Roboty różne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach tej części przewidziano do wykonania następujący zakres robót: Cięcie nawierzchni z mas mineralno asfaltowej na głębokość 5 cm m 100,000 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km m² 300,000 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej ( bitum) m² 300,000 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem. m² 500,000 Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych - warstwa ścieralna z asfaltowa – za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu m² 400,000 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno asfaltową m² 600,000 Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów wyboje o głębokości 3 cm m² 600,000 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej mechaniczne zagęszczenie tłucznia głębokość wyboi do 5 cm m² 200,000 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej- mechaniczne zagęszczenie tłucznia za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi m² 200,000 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej ręczne zagęszczenie tłucznia głębokość wyboi do 5 cm m² 900,000 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - ręczne zagęszczenie tłucznia za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi M2 900,00 Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej z kamienia łamanego o wysokości 13-17 cm m² 100,000 Remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 100,000 Remont cząstkowy chodników z klinkieru drogowego na płask na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 100,000 Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie m² 3200,000 3200,000 Przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 na podsypce cementowo piaskowej m 40,000 Ułożenie krawężników betonowych na podsypce piaskowo cementowej grubości 5 cm m 50,000 Ława pod krawężniki betonowe z oporem m³ 25,000 Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu m 50,000 Oczyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m z namułu m 20,000 Rozebranie przepustów rurowych rury betonowe o śr 50 cm m 8,000 Rozebranie przepustów rurowych ścianki czołowe i ławy betonowe m³ 1,600 Przepusty rurowe pod zjazdami ława fundamentowa żwirowa m³ 2,400 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr 40 cm ścianka 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr 40 cm m 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr 50 cm ścianka 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr 50 cm m 6,000 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki czołowe dla rur o śr 60 cm ścianka 2,000 Przepusty rurowe pod zjazdami rury betonowe o śr 60 cm m 4,000 Ręczne ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia ha 0,100 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm m² 100,000 Mechaniczne ścinanie poboczy- za każde dalsze 5 cm grubości m² 100,000 Usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku – drągowina, karcze, gałęzie i resztki mp 120,000 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysami kamiennymi frakcja 5-8 w ilości 8.0 dm³/m² m² 100,000 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki do 1 km m² 150,000 Rozbiórka podbudowy drogi z tłucznia m³ 20,000 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km m³ 20,000 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości 15 cm m² 1240,000 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8kg/m² m² 50,000 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m³ m³ 0,200 Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. III- IV głębokości 20 cm m² 1240,000 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia – grubość po zagęszczeniu 7 cm m² 1240,000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233141-9, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Okres gwarancji 40,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przycinanie drzew z podnośnika z koszem - Chojnów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przycinanie drzew z podnośnika z koszem około 30 MB. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rewaloryzacja zabytkowego parku w Parzniewicach Małych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI