Bezpieczna droga do szkoły w centrum miasta oraz do atrakcji turystycznych Kowary...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bezpieczna droga do szkoły w centrum miasta oraz do atrakcji turystycznych Kowary - Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Stanisława Staszica a Wichrową Równią w Kowarach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKowary
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-19
  • ZamawiającyGMINA MIEJSKA KOWARY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102324
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bezpieczna droga do szkoły w centrum miasta oraz do atrakcji turystycznych Kowary - Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Stanisława Staszica a Wichrową Równią w Kowarach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Kowary

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.winiarz@kowary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpieczna droga do szkoły w centrum miasta oraz do atrakcji turystycznych Kowary - Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Stanisława Staszica a Wichrową Równią w Kowarach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20cbc0d8-db07-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000385/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Bezpieczna droga do szkoły w centrum miasta oraz do atrakcji turystycznych Kowary – Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Stanisława Staszica a Wichrową Równią w Kowarach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.kowary.pl/public/?id=46969

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, a także warunki techniczne dotyczące korzystania z Platformy zostały określone w Regulaminie Platformy e- Zamówienia,dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:Administrator, dane kontaktowe Urząd Miasta Kowary,ul. 1 Maja 1a, 58-530 Kowary: • na adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl, • telefonicznie: +48 7564 39 222, • pisemnie lub osobiście: na adres wskazany powyżej Inspektor Ochrony Danych W Urzędzie Miasta Kowary został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się
skontaktować: • za pomocą poczty elektronicznej: iod@kowary.pl Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych Dane będą przetwarzane przez Urząd Miasta i Kowary wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie: • art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy z dnia 11września 2019r. prawo zamówień publicznych Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Odbiorcy danych Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych. Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługujące prawa: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Prawa nie mające zastosowania: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** **Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRM.271.31.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na budowie ciągu pieszego o długości 130
mb, który obramowany będzie krawężnikiem betonowym 15x22. Przewiduje się wykonanie jezdni
o szerokości 4,00 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej grubości 8 cm oraz częściowo z kostki
betonowej przepuszczalnej typu HYDROFUGA grubości 8 cm.
Nawierzchnia ciągu o szerokości 4,00 m podzielona została na:
szerokość 3,00 m – kostka betonowa przepuszczalna typu HYDROFUGA,
szerokość 1,00 m – kostka betonowa brukowa.
Dodatkowo należy wykonać niezależny chodnik o szerokości 1,00 m, który obramowany będzie
obrzeżem betonowym 8x30. Przez część ciągu celem właściwego odwodnienia zaprojektowano
ściek betonowy prefabrykowany 0,60 m, a przez jezdnię i zjazdy z kostki kamiennej 9/11
szerokości 0,60 m. Wjazd do szkoły przy bramie głównej zaprojektowano z mieszanki mineralnoasfaltowej,
natomiast powierzchnie przy furtce z kostki kamiennej 9/11 dowiązując się do
istniejącej nawierzchni. Poza jezdnią ciągu należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego 0-
31,5mm o szerokości 1,00 m i grubości 0,15 m. Zjazdy na posesję wykonane będą z kostki
czerwonej w skosie 1:1.
Kanalizacja deszczowa:
W ramach zadania projektuje się remont przykanalika deszczowego z rur dwuściennych
PP-B o średnicy zewnętrznej DN200mm. Na sieci zaprojektowano studzienkę niewłazową
Dn500mm z wibroprasowanego betonu o klasie nie niższej niż C35/45 –pod wpust uliczny.
Oświetlenie uliczne:
Dla oświetlenia projektowanej drogi wraz z ciągami dla pieszych zaprojektowano słupy
oświetleniowe drogowe stalowe ocynkowane okrągłe o wysokości 7m posadowione na
fundamentach betonowych prefabrykowanych B-120. Na słupach zaprojektowano oprawy LED o
mocy 68 W, strumień oprawy 10050 lm, temperatura barwowa 4000K. Zasilanie opraw (wewnątrz
słupa) wykonać należy przewodem YDYżo 3x2,5mm2.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu,
-Długość odcinka – 130,0 mb
-Powierzchnia jezdni z MMA – 136,0 m2
-Powierzchnia chodnika z kostki kamiennej 9/11przy wejściu do szkoły – 42,0 m2
-Powierzchnia ciągu z kostki typu HYDROFUGA – 355,0 m2
-Powierzchnia ciągu z kostki betonowej brukowej szarej – 206,0 m2
-Powierzchnia pobocza grubości 15 cm – 120,0 m2
-Ściek z elementów betonowych – 90,0 mb
-Ściek z z kostki kamiennej 9/11 – 25,0 mb
-Długość krawężnika 15x22 – 206,0 mb
-Długość krawężnika 15x30 – 36,0 mb
-Długość obrzeża – 105,0 mb
-Słupek blokujący U-12c – 3,0 szt.
-Przykanalik Kd fi200– 7,6 mb,
-Studnia betonowa pod wpust deszczowy fi500 – 2,0 szt.
-Długość kabla oświetleniowego –68,00 mb,
-Słup oświetleniowy – 3,00 szt.,
Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku
dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku
dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
sumę gwarancyjną min. 200.000,00 zł;
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
 w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest
krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim
rodzajem i wartością robocie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający
rozumie wykonywanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub
przebudowie dróg, placów, parkingów, chodników o nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie
mniejszej niż 200.000,00 zł, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których robota została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających
czy te roboty zostały wykonane należycie,
 dysponuje min. 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń.
Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień
zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane
obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j.
Dz. U. z 2020 r., poz.1333 .z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.. j. Dz. U. z
2020 r. Poz. 220).
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w
odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – uzna za spełniony w
przypadku łącznego wykazania spełnienia warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ)
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ;
c) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, stosownie do wysokości żądanej przez Zamawiającego. Jeżeli z załączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 58 ust. 1 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p składają wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 4), z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:
1.1. na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p.:
1) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją wystąpienia co najmniej jednej
z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
a) wystąpienia ponadnormatywnych warunków pogodowych dla miejsca wykonywania
zamówienia i klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub
uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń,
dokonywanie odbiorów;
b) istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu
objętego przedmiotowym zamówieniem,
c) siły wyższej mającej bezpośredni, udokumentowany wpływ na realizację przedmiotowego
zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać i uzasadnić w formie pisemnej, w sposób
jednoznaczny i nie budzący wątpliwości, że siła wyższa miała wpływ na wykonywanie przez
niego przedmiotu umowy,
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do
obowiązującego stanu prawnego.
e) zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, związanych z COVID 19, które mają lub mogą
mieć wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy. W takim przypadku zastosowania
znajdują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, w szczególności art. 15r ustawy
z 2 marca 2020 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji
kryzysowych (tj. Dz. U. 2020 poz. 1842 z późn. zm.).
2) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia
wystąpienia okoliczności uzasadniających zastosowanie zapisów pkt. 1. ppkt. 1), złożyć do
Zamawiającego umotywowany, pisemny wniosek o dokonanie stosownych zmian warunków
wykonywania umowy.
3) Jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1
ppkt 1) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy
umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność ze stanem
faktycznym oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
4) W przypadku kiedy wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1.
ppkt 1) skutkować będzie zmianą powodującą modyfikację ogólnego charakteru umowy,
wówczas nie przewiduje się wprowadzenia takiej zmiany.
1.2 zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2) do 4), oraz ust.2,
u.p.z.p.
2. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą przez umocowanych przedstawicieli
Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów powyższych podlega unieważnieniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa stentów i innych akcesoriów naczyniowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: PODNIESIENIE STANDARDÓW MIESZKANIOWYCH W INTERNACIE: PRZEBUDOWA POKOI I MODERNIZACJA STOŁÓWKI
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Baboszewo.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI