Aranżacja wielobranżowa lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Aranżacja wielobranżowa lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sportowej 29
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrodzisk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-06
  • ZamawiającyGMINA GRODZISK MAZOWIECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00289116
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Aranżacja wielobranżowa lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sportowej 29

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34 wew. 250

1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aranżacja wielobranżowa lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sportowej 29

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eef23354-fc99-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/916374

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/916374

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały przez Zamawiającego w rozdziale XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego;
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.36.2024;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą:
„Aranżacja wielobranżowa lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej
w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sportowej 29”.
OPIS TECHNICZNY BRANŻY ARCHITEKTONICZNEJ
1. Przeznaczanie i program użytkowy
1.1. Przeznaczanie obiektu budowlanego
Przedmiotem inwestycji jest realizacja Aranżacji wielobranżowej lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w istniejącym
budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej
w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sportowej 29.
Realizacji inwestycji ma na celu wzbogacenie i uzupełnienie funkcji podstawowej budynku o funkcje gastronomiczną.
Pierwotny projekt budynku Przewidywał lokalizacje funkcji Gastronomicznej w miejscu jej obecnej lokalizacji. Jednakże że
względu na zmiany na etapie wykonawczym konieczne było wykonanie nowego opracowania projektowego.
1.2. Program użytkowy
Projekt przewiduje wykorzystanie części budynku na funkcje gastronomiczną. Projektowana aranżacja budynku dotyczy
obszaru budynku zlokalizowanego w bliskim sąsiedztwie głównego wejścia do obiektu. Projekt przewiduje wykonanie
pełnego zaplecza kuchennego oraz Sali konsumpcyjnej z toaleta ogólnodostępną. W zakresie zaplecza kuchennego
zaprojektowano wewnętrzne śluzy kuchenną oraz dostaw, za pośrednictwem których odbywa się komunikacja wewnętrzna
w zapleczu kuchennym. z pomieszczeń śluz zapewniony jest dostęp do pomieszczenia kuchni, przygotowalni jaj i warzyw,
zaplecza socjalnego dla pracowników , węzła sanitarnego , zmywalni oraz pomieszczeń magazynowych. Zapewniono także
możliwość dostępu do Sali konsumpcyjnej i strefy bufetowej. Obszar bufetu zlokalizowano w bezpośrednim sąsiedztwie
zaplecza kuchennego z zapewnieniem bezpośredniego dostępu do kuchni.
Dla zapewnienia odpowiednich warunków korzystania z gastronomi zakłada się możliwość korzystania z istniejących w
obiekcie toalet ogólnodostępnych.
Zakłada się możliwość odrębnego funkcjonowania lokalu gastronomicznego w godzinach kiedy pozostała część budynku
będzie zamknięta. Celem umożliwienia odrębnego funkcjonowania Lokalu projektuje się mobilna ściankę działową.
Wykorzystywaną do wydzielenia o lokalu w czasie imprez zamkniętych lub w czasie zamknięcia pozostałej części budynku.
2. Zestawienie powierzchni pomieszczeń
2.1. Zestawienie powierzchni pomieszczeń lokalu gastronomicznego
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI POMIESZCZEŃ LOKALU GASTRONOMICZNEGO
NR NAZWA_POMIESZCZENIA POW. [m2]
01 Kuchnia 18,69
02 Bufet 25,93
03 Zmywalnia 5,97
04 Sala Konsumpcji 149,44
05 Toaleta 3,01
06 Magazyn 1,35
07 Magazyn chłodni 3,99
08 Śluza kuchenna 12,44
09 Mag. napojów 2,53
10 Pom. socjalne 6,58
11 Łazienka 5,24
12 Przyg. warzyw i jaj 5,05
13 Mag. Warzyw 2,17
14 Śluza dostaw 4,16
SUMA 250,15
2.2. Funkcja projektowanego Lokalu
Część istniejącego budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej objęta niniejszym opracowaniem przeznaczona
będzie na funkcje usług gastronomicznych – restauracja w zakresie lokalu gastronomicznego Lokalizowane będą takie
pomieszczenia jak: Kuchnia, Zmywalnia, Przygotowalnia warzyw i jaj, Magazyny, Zaplecze socjalne, Łazienka personelu,
Śluza kuchenna, Śluza dostaw, Bufet, Sala konsumpcji.
OPIS TECHNICZNY BRANŻY SANITARNEJ
1.1. Podstawa opracowania
 Plan sytuacyjno – wysokościowy terenu
Rzuty architektoniczno-budowlane;
 Zlecenie inwestora;
 Uzgodnienia branżowe;
 Obowiązujące normy i przepisy.
1.2. Zakreso pracowania
Zakres opracowania obejmuje projekt techniczny wewnętrznych instalacji sanitarnych dla aranżacji wielobranżowej lokalu
użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej w Grodzisku Mazowieckim przy
ul. Sportowej 29, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
Budynek wyposażony w:
 instalację wody zimnej i ciepłej;
 instalację kanalizacji sanitarnej;
 instalację kanalizacji technologicznej;
 instalację wentylacji mechanicznej.
OPIS TECHNICZNY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ – POZA ZAKRESEM UMOWNYM
Podstawa opracowania

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż altanki- Lipsko
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż altanki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI