Adaptacja budynków Zespołu powięziennego przy ul. Zamkowej 1 w Kielcach pod potrzeby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Adaptacja budynków Zespołu powięziennego przy ul. Zamkowej 1 w Kielcach pod potrzeby Teatru Lalki i Aktora "Kubuś” – nadzór inwestorski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-06
  • ZamawiającyGmina Kielce
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00093035
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Adaptacja budynków Zespołu powięziennego przy ul. Zamkowej 1 w Kielcach pod potrzeby Teatru Lalki i Aktora "Kubuś” – nadzór inwestorski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynków Zespołu powięziennego przy ul. Zamkowej 1 w Kielcach pod potrzeby Teatru Lalki i Aktora "Kubuś” – nadzór inwestorski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d39a4811-d3ef-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004615/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Adaptacja budynków Zespołu Powięziennego przy ul. Zamkowej 1 w Kielcach pod potrzeby Teatru Lalki i Aktora „Kubuś” – nadzór inwestorski

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Pojekt nr RPSW.04.04.00-26-0026/15 pn.: „Adaptacja budynków zespołu powięziennego przy ul. Zamkowej w Kielcach pod potrzeby Teatru Lalki i Aktora „Kubuś” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego” Osi 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe”, RPO Woj. Świętokrzyskiego 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie ofert i dokumentów
dołączonych do ofert odbywa się wyłącznie za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl
2. Składanie dokumentów innych niż wymienione w pkt 1, w szczególności podmiotowych środków
dowodowych, innych oświadczeń,wniosków, zawiadomień, zapytań oraz wszelka pozostała
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie wyłącznie za
pośrednictwem poczty elektronicznej:
zamowienia.bzp@um.kielce.pl z powołaniem się w tytule maila na znak sprawy: A-II.271.10.2021.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Oferty,
oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ, podmiotowe środki dowodowe, w tym
oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby, o którym mowa w rozdz. XI pkt. 1.3. SWZ, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo -
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320). Zamawiający zaleca, by
dokumenty składane w ramach postępowania sporządzone były w formacie PDF. 2.Ofertę,
oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. 3.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) - składa się w formie elektronicznej, w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w
zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452). 4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” wynosi 150 MB. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” dostępnym na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych na stronie:
https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania
5.Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanej do Zamawiającego za pomocą poczty
elektronicznej wynosi 20 MB. Załączniki, których łączny rozmiar będzie większy niż 20 MB należy
przesłać w kilku odrębnych wiadomościach e-mail.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:- administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Prezydent Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce;- administrator wyznaczył inspektora
ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytań o swoje dane osobowe można skontaktować
się pisząc na adres e-mail iod@um.kielce.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. Zamawiający
udostępni dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO jedynie w celu umożliwienia korzystania ze
środków ochrony prawnej, do upływu terminu do ich wniesienia;- przekazane dane będą przetwarzane
przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego dane te zostały przekazane, a po tym czasie -
przez okres a także w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; - w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego (w przypadku postępowań zakończonych wskazania dodatkowych informacji
mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Pani/Pana danych osobowych*;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** – jednak żądanie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; − prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: jeżeli przetwarzanie zostało ograniczone,
takie dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby,
której dane dotyczą lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa
członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A-II.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja budynków Zespołu powięziennego przy ul. Zamkowej 1
w Kielcach pod potrzeby Teatru Lalki i Aktora „Kubuś”, zwanego dalej Zadaniem.
Zakres nadzorowanego Zadania obejmuje w szczególności:
1.1. opracowanie projektu wykonawczego dla wzmocnienia gruntu pod istniejącymi ścianami murowanymi oraz wykonania pali, w oparciu o dokumentację projektową Zadania oraz załączony do niej program funkcjonalno-użytkowy;
1.2. wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy istniejących budynków Zespołu powięziennego mieszczących się przy ul. Zamkowej 1 pod potrzeby Teatru Lalki i Aktora „Kubuś”.
1.3. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji, nad przebiegiem których Wykonawca będzie sprawować nadzór określa - dokumentacja projektowa pn.: „ Adaptacja budynków Zespołu powięziennego przy ul. Zamkowej 1 w Kielcach pod potrzeby Teatru Lalki i Aktora „Kubuś” z załącznikami, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Program funkcjonalno – użytkowy oraz inne dokumenty i informacje, które Zamawiający zamieścił na stronie internetowej:
http://www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne/prowadzone-postepowania/roboty-budowlane/art,24358,przetag-nieograniczony-adaptacja-budynkow-zespolu-powieziennego-przy-ul-zamkowej-1-w-kielcach.html

1.4. Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych
w kryteriach oceny ofert. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największa ilość punktów w oparciu o przyjęte kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Wykonawcy
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał:
1.4.1.1. co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Menadżera Projektu/ Inżyniera Kontraktu/Inwestora zastępczego/Inspektora nadzoru, której przedmiotem było pełnienie nadzoru przy realizacji rozbudowy lub nadbudowy lub przebudowy lub remontu budynku/budynków stanowiących zabytek nieruchomy wpisany do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. 2021 r. poz.710 ze zm.) albo budynku/budynków zlokalizowanych na terenie objętym ochroną konserwatorską, o wartości nadzorowanych robót budowlanych co najmniej 3 000 000,00 zł brutto, od rozpoczęcia inwestycji do jej zakończenia;
oraz
1.4.1.2. co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Menadżera Projektu/ Inżyniera Kontraktu/Inwestora zastępczego/Inspektora nadzoru, której przedmiotem było pełnienie nadzoru przy realizacji inwestycji związanej z budową lub przebudową lub remontem obiektu/obiektów budowlanych o wartości robót budowlanych brutto minimum 10 000 000,00 PLN, od rozpoczęcia inwestycji do jej zakończenia.
1.4.2. osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem, który zostanie skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w skład którego wchodzą osoby:
1.4.2.1. Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
1.4.2.2. Inspektor nadzoru robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru albo kierownika budowy/robót na co najmniej 2 zakończonych budowach, przebudowach, remontach obiektów użyteczności publicznej;
1.4.2.3. Inspektor nadzoru robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru albo kierownika budowy/robót na co najmniej 2 zakończonych budowach, przebudowach, remontach obiektów użyteczności publicznej;
1.4.2.4. Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru albo kierownika budowy/robót na co najmniej 2 zakończonych budowach przebudowach, remontach obiektów użyteczności publicznej;
1.4.2.5. Specjalista w zakresie technologii i inżynierii teatralnej - osoba posiadająca doświadczenie zawodowe, która w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała albo kierowała budową/robotami w zakresie technologii i inżynierii teatralnej (w tym mechaniki sceny, oświetlenia technologicznego itp.), na co najmniej
3 zakończonych budowach, przebudowach, remontach obiektów użyteczności publicznej o funkcji teatralnej, operowej, kinowej lub koncertowej;
1.4.2.6. Specjalista w zakresie akustyki wnętrz i elektroakustyki - osoba posiadająca doświadczenie zawodowe, która w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała albo kierowała budową/robotami w zakresie akustyki wnętrz i elektroakustyki na co najmniej 3 zakończonych budowach, przebudowach, remontach obiektów użyteczności publicznej o funkcji teatralnej, operowej, kinowej lub koncertowej.
Uwaga:
1. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
2. Ilekroć mowa w SWZ o budynku użyteczności publicznej należy rozumieć to pojęcie zgodnie z definicją zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U.2019.1065 ze zm.)
3. Przez użyte w SWZ pojęcia:
• „budowa” - należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego;
• „przebudowa” - należy rozumieć definicję określoną w art. 3 pkt. 7a „Prawo Budowlane”,
• „rozbudowa” - należy rozumieć rodzaj budowy, w wyniku której powstaje nowa część istniejącego już obiektu budowlanego. W wyniku przeprowadzenia rozbudowy obiektu budowlanego, zwiększa się jego powierzchnia zabudowy (i powierzchnia użytkowa),
• „nadbudowa” - należy rozumieć rodzaj budowy, w wyniku której powstaje nowa część istniejącego już obiektu budowlanego. W wyniku przeprowadzenia nadbudowy pewnego obiektu budowlanego, zwiększa się jego wysokość (i powierzchnia użytkowa),
• „odbudowa” - należy rozumieć rodzaj budowy, w wyniku której powstaje nowy obiekt budowlany w miejscu istniejącego wcześniej obiektu, który uległ całkowitemu lub częściowemu zniszczeniu,
• „remont” – należy rozumieć definicję określoną w art. 3 pkt 8 „Prawo budowlane”.
4. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. –Prawo budowlane (t.j.Dz. U z 2020r. poz. 1333ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.Dz.U. z 2020r. poz. 220 ze zm.) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j.Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).
2. Wykonawcy występujący wspólnie:
2.1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.2.1. warunek określony w pkt 1.4.1. zostanie uznany za spełniony, jeżeli wymaganym doświadczeniem wykaże się w całości co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie;
2.2.2. warunek udziału określony w pkt 1.4.2 Wykonawcy mogą wykazać łącznie.
3. Poleganie na podmiotach udostępniających zasoby:
3.1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na podmiotach udostępniających zasoby:
3.3.1. warunek określony w pkt 1.4.1. zostanie uznany za spełniony, jeżeli wymaganym doświadczeniem wykaże się w całości podmiot udostępniający zasoby;
3.3.2. warunek udziału określony w pkt 1.4.2. Wykonawca może wykazać łącznie
z tym podmiotem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień jego złożenia -
Oświadczenia Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w
rozdz. XI pkt 1.2. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego w rozdz. IX SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1.1. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1.1. Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
1.2. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia,
w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1.2. dotyczy usług,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
1.3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5. Sposób sporządzania i składania podmiotowych środków dowodowych, o których mowa
w pkt 1 określono w rozdz. XX SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – którego wzór stanowi Załącznik
nr 2 a – 2 b do SWZ; 1.2.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie (wzór - Załącznik nr 2 a do SWZ).Oświadczenie to potwierdza
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 1.2.2.W
przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem własnym, o którym
mowa w pkt 1.2. także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór - Załącznik nr 2 b do SWZ);
1.3.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3
do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wymagane
postanowieniami rozdz. XIII SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach
podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu (o ile dotyczy). 1.4.Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego
wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia (o ile dotyczy); wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
1.5.Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny
skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli
Wykonawca zastrzega takie informacje);
1.6. Dowód wniesienia wadium.
2.Wraz z ofertą należy również złożyć dokumenty, z
których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: 2.1.odpis
lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru albo wskazać dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych; 2.2.pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do
jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określonych w pkt 2.1. ; 2.3.przepis pkt 2.2.
stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego; 2.4.przepisy pkt 2.1. – 2.2. stosuje się odpowiednio do
osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art.
118 Pzp; 2.5.w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania tych Wykonawców lub inny
dokument (np. umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe
pełnomocnictwo). Pełnomocnik Wykonawców występujących wspólnie może być ustanowiony
do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. 3.Sposób sporządzania i składania ofert oraz innych oświadczeń i
dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 określono w rozdz. XX – XXII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 Pzp, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zgodnie z art. 445 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w rozdz. IX SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z wymogami zawartymi w rozdz. X SWZ;
Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4.2. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których
te zdolności są wymagane.
W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są do przedłożenia kopii umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załączniki nr 5 do SWZ.
2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określa § 10 i §14 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr do 5 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia – przewidziano od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru całości Zadania, z zastrzeżeniem § 4 ust. 2 pkt 4 lit. n wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
Planowany termin realizacji Zadania ustalono na dzień 15.06.2023 r., z uwagi na współfinansowanie Zadania ze środków europejskich.
2. W przypadku, gdy w terminie 1 roku od zawarcia umowy, nie zostanie rozstrzygnięte postępowanie na wykonanie Zadania albo Zamawiający zrezygnuje z jego realizacji, bądź nie zostanie zawarta umowa z wykonawcą Zadania, umowa zawarta na wykonanie niniejszego zamówienia wygasa. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do wynagrodzenia oraz do dochodzenia odszkodowania.
3.Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie prowadzi
postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.5. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a
Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej w złotych (PLN). 6. Zamawiający nie
przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.7. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in.
obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13
RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te
Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13
RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane
dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca
będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba
że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków - Mniów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków. Zakres prac: Kompleksowe docieplenia budynków, w tym izolacja termiczna ścian zewnętrznych oraz wszelkie prace wykończeniowe związane z dociepleniami. Doświadczenie: Poszukujemy podwykonawców posiadających doświadczenie w przeprowadzaniu podobnych prac, ze szczególnym uwzględnieniem dociepleń budynków. Mile widziane referencje od poprzednich klientów. Zakres współpracy: Planujemy nawiązać długoterminową współpracę z wybranymi podwykonawcami, obecnie mamy do wykonania dwa docieplenia budynków z możliwością rozpoczęcia prac w jak najbliższym terminie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa laptopów i monitorów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kielce: Budowa chodnika i przebudowa drogi powiatowej nr 0299T w msc. Chrusty
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie naprawy nawierzchni sztucznych na lotnisku w 8. BLTr
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Mokówku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI