Zimowe utrzymanie wyznaczonych dróg lokalno miejskich na terenie Miasta Będzina w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie wyznaczonych dróg lokalno miejskich na terenie Miasta Będzina w okresie od 15 października 2018r. do 15 kwietnia 2019r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBędzin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-09-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-06
  • Numer ogłoszenia613888-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613888-N-2018 z dnia 2018-09-06 r.

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.: Zimowe utrzymanie wyznaczonych dróg lokalno miejskich na terenie Miasta Będzina w okresie od 15 października 2018r. do 15 kwietnia 2019r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 345300900000, ul. ul. Paryska  11 , 42500   Będzin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, e-mail marketing@interpromex.pl, faks 322 673 617.
Adres strony internetowej (URL): www.interpromex.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.interpromex.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.interpromex.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie wyznaczonych dróg lokalno miejskich na terenie Miasta Będzina w okresie od 15 października 2018r. do 15 kwietnia 2019r.
Numer referencyjny: ZP-11/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 15 października 2018r. do 15 kwietnia 2019r. Zimowe utrzymanie obejmuje: a) mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina b) likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku c) Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do zapewnienia ciągłej gotowości pozwalającej w sposób natychmiastowy, ze względu na zmieniające się warunki atmosferyczne, prowadzić prace związane z zadaniami wynikającymi z zimowego utrzymania, przede wszystkim utrzymywał w sprawności technicznej wymaganego przez Zamawiającego sprzętu, oraz zapewnić pełen stan osobowy pracowników koniecznych do realizacji tych zadań. Zamawiający wymaga, aby baza sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg Zamawiającego ulokowana była w miejscu odległym o maksymalnie 15 km od siedziby Zamawiającego. Równocześnie Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą brać udział w zabezpieczeniu dróg Zamawiającego w poszczególnych dniach, były obecne na terenie bazy sprzętowej i były w pełnej dyspozycji do podjęcia działań na rzecz Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do przystąpienia do usuwania śniegu i likwidacji gołoledzi po wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych bez zbędnej zwłoki (w ciągu 30 minut), przy czym wykonanie w/w czynności powinno zostać zakończone w następującym czasie: a) dla dróg I kolejności zimowego utrzymania - do 4 godz. po ustaniu opadów, b) dla dróg II kolejności zimowego utrzymania - do 6 godz. po ustaniu opadów 2. Ustala się następujące standardy zimowego utrzymania dróg: a) dla dróg I kolejności II standard zimowego utrzymania, b) dla dróg II kolejności III standard zimowego utrzymania. 3. Technologia zimowego utrzymania dróg: a) Płużenie: – pługiem pracującym pojedynczo – na drogach jednokierunkowych i dwukierunkowych o szerokości jezdni 6 metrów i poniżej, – pługami pracującymi w zespole po 2 lub 3 – drogi szerokości jezdni powyżej 6 metrów. b) Posypywanie: – solą drogową o gęstości posypywania 30 gm2 dla II – go standardu zimowego utrzymania, przy czym dopuszcza się alternatywnie użycie soli drogowej zwilżanej solanką o gęstości posypywania 20 gm2, przy temperaturze poniżej -10 0C (dopuszcza się użycie materiałów uszorstniających), - solą drogową z piaskiem w stosunku 1:2, (30 gm2 ) dla III standardu zimowego utrzymania. 4. Wykonawca zobowiązany jest stosować do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości na drogach materiały z atestem wg obowiązujących przepisów (m.in. środków chemicznych spełniających Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub przenoszące normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego - stosowania odpowiednich dawek materiałów do usuwania śliskości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów materiałów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005r. Nr 230 poz.1960) i przedłożenia na żądanie Zamawiającego atestu dopuszczającego środki do ich stosowania.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2
90612000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp. Zakres usługi polegać będzie na powtórzeniu podobnych zamówień co zamówienie podstawowe i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Warunki na jakich udzielone zostanie zamówienie o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: - wyczerpanie kwoty o której mowa w § 3 umowy, - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone negocjacjami z Wykonawcą, - zmiany zostaną wprowadzone do umowy w formie Aneksu, - stawki za poszczególne czynności składające się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe niż podane w umowie podstawowej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-10-15   lub zakończenia: 2019-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca winien potwierdzić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż 200 000,00 zł.
Informacje dodatkowe Wykonawca wraz z ofertą złoży aktualną na dzień składania ofert polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodami zapłaty za polisę.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1 Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje 1 usługę polegającą na zimowym utrzymaniu odcinków dróg o długości niemniejszej niż dla poszczególnych części: - dla Części I – 18 km - dla Części II – 40 km - dla Części III – 50 km 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę: na jedną część na dwie części na trzy części Samochód patrolowy do przeprowadzania objazdów i kontroli realizacji zamówienia 1 szt. 1 szt. 1 szt. Samojezdna zamiatarka do czyszczenia ulic 1 szt. 1 szt. 1 szt. Koparko – ładowarka 2 szt. 2 szt. 2 szt. Pługo - piaskarka 2 szt. 3 szt. 5 szt. Ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem 2 szt. 2 szt. 2 szt. Pług wirnikowy 1 szt. 1 szt. 1 szt. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje bazą na której zlokalizowany będzie sprzęt wykorzystywany do realizacji przedmiotu zamówienia w odległości nie większej niż 15 km (15 km liczonych po trasie przejazdu/ nie w linii prostej) od siedziby Zamawiającego, wskazując jego lokalizację w oświadczeniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. minimum 2 osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi doświadczenie (wymagane jest pełnienie funkcji dyspozytora w okresie co najmniej 1 sezonu zimowego) oraz kierowcami i operatorami urządzeń w ilości zapewniającej obsługę wymaganego w niniejszej specyfikacji sprzętu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych usług wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem sposobu dysponowania wykazanym sprzętem. Wykaz osób biorących udział przy realizacji zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące lokalizacji bazy transportowej. - Opłaconą, aktualną polisę OC.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- Zaświadczenie US, - Zaświadczenie ZUS, - KRSCEDIG, - Oświadczenie Wykonawcy z art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1-8 Ustawy. - Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1b Ustawy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Potwierdzenie wniesienia wadium na konto Zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości odpowiednio dla: Części I zamówienia: 3 145,00 zł. Części II zamówienia: 6 830,00 zł. Części III zamówienia: 8 560,00 zł. 1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). Oferent sam wybiera sobie formę wadium. 2. W przypadku wyboru wniesienia wadium w postaci gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 2 pkt b – e, z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty na jego rzecz kwoty określonej w gwarancji w sytuacji gdy: 2.1 Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wnoszenia wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć dokument wadialny w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie dokumentu wadialnego od reszty dokumentów). 3. W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Będzin nr konta: 61 1050 1227 1000 0008 0156 1002 z dopiskiem: „Wadium do postępowania nr: ZP – 11/2018 pn.: Zimowe utrzymanie wyznaczonych dróg lokalno miejskich na terenie Miasta Będzina w okresie od 15 października 2018r. do 15 kwietnia 2019r”. Wniesienia wadium należy dokonać najpóźniej do dnia 14.09.2018r. do godz. 08:00, a dowód wniesienia dołączyć do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium, które w wyznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt. 1 – 6 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na warunkach jak niżej: a) Zmiana terminu realizacji poszczególnych czynności wchodzących w zakres przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z: -opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - klęski żywiołowej, - w przypadku nietypowych warunków pogodowych, które wymagają zmiany wyznaczonego okresu zimowego utrzymania, b) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić: - w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, - w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów– w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień obowiązującej umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług. c) Zmiana osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku: -utraty uprawnień, -długotrwałej choroby, -ustanie stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z ww. osobami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 153, poz. 1503), nie ujawnia się, jeżeli Wykonawca nie najpóźniej niż w dniu składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty oraz zostać opisane jako: „Tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez Zamawiającego”.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-14, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 – Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: Centrum, Syberka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 15 października 2018r. do 15 kwietnia 2019r. Zimowe utrzymanie obejmuje: a) mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina b) likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku c) Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do zapewnienia ciągłej gotowości pozwalającej w sposób natychmiastowy, ze względu na zmieniające się warunki atmosferyczne, prowadzić prace związane z zadaniami wynikającymi z zimowego utrzymania, przede wszystkim utrzymywał w sprawności technicznej wymaganego przez Zamawiającego sprzętu, oraz zapewnić pełen stan osobowy pracowników koniecznych do realizacji tych zadań. Zamawiający wymaga, aby baza sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg Zamawiającego ulokowana była w miejscu odległym o maksymalnie 15 km od siedziby Zamawiającego. Równocześnie Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą brać udział w zabezpieczeniu dróg Zamawiającego w poszczególnych dniach, były obecne na terenie bazy sprzętowej i były w pełnej dyspozycji do podjęcia działań na rzecz Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do przystąpienia do usuwania śniegu i likwidacji gołoledzi po wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych bez zbędnej zwłoki (w ciągu 30 minut), przy czym wykonanie w/w czynności powinno zostać zakończone w następującym czasie: a) dla dróg I kolejności zimowego utrzymania - do 4 godz. po ustaniu opadów, b) dla dróg II kolejności zimowego utrzymania - do 6 godz. po ustaniu opadów 2. Ustala się następujące standardy zimowego utrzymania dróg: a) dla dróg I kolejności II standard zimowego utrzymania, b) dla dróg II kolejności III standard zimowego utrzymania. 3. Technologia zimowego utrzymania dróg: a) Płużenie: – pługiem pracującym pojedynczo – na drogach jednokierunkowych i dwukierunkowych o szerokości jezdni 6 metrów i poniżej, – pługami pracującymi w zespole po 2 lub 3 – drogi szerokości jezdni powyżej 6 metrów. b) Posypywanie: – solą drogową o gęstości posypywania 30 gm2 dla II – go standardu zimowego utrzymania, przy czym dopuszcza się alternatywnie użycie soli drogowej zwilżanej solanką o gęstości posypywania 20 gm2, przy temperaturze poniżej -10 0C (dopuszcza się użycie materiałów uszorstniających), - solą drogową z piaskiem w stosunku 1:2, (30 gm2 ) dla III standardu zimowego utrzymania. 4. Wykonawca zobowiązany jest stosować do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości na drogach materiały z atestem wg obowiązujących przepisów (m.in. środków chemicznych spełniających Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub przenoszące normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego - stosowania odpowiednich dawek materiałów do usuwania śliskości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów materiałów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005r. Nr 230 poz.1960) i przedłożenia na żądanie Zamawiającego atestu dopuszczającego środki do ich stosowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-15
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,94

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 – Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: Góra Zamkowa - Brzozowica,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 15 października 2018r. do 15 kwietnia 2019r. Zimowe utrzymanie obejmuje: a) mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina b) likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku c) Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do zapewnienia ciągłej gotowości pozwalającej w sposób natychmiastowy, ze względu na zmieniające się warunki atmosferyczne, prowadzić prace związane z zadaniami wynikającymi z zimowego utrzymania, przede wszystkim utrzymywał w sprawności technicznej wymaganego przez Zamawiającego sprzętu, oraz zapewnić pełen stan osobowy pracowników koniecznych do realizacji tych zadań. Zamawiający wymaga, aby baza sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg Zamawiającego ulokowana była w miejscu odległym o maksymalnie 15 km od siedziby Zamawiającego. Równocześnie Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą brać udział w zabezpieczeniu dróg Zamawiającego w poszczególnych dniach, były obecne na terenie bazy sprzętowej i były w pełnej dyspozycji do podjęcia działań na rzecz Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do przystąpienia do usuwania śniegu i likwidacji gołoledzi po wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych bez zbędnej zwłoki (w ciągu 30 minut), przy czym wykonanie w/w czynności powinno zostać zakończone w następującym czasie: a) dla dróg I kolejności zimowego utrzymania - do 4 godz. po ustaniu opadów, b) dla dróg II kolejności zimowego utrzymania - do 6 godz. po ustaniu opadów 2. Ustala się następujące standardy zimowego utrzymania dróg: a) dla dróg I kolejności II standard zimowego utrzymania, b) dla dróg II kolejności III standard zimowego utrzymania. 3. Technologia zimowego utrzymania dróg: a) Płużenie: – pługiem pracującym pojedynczo – na drogach jednokierunkowych i dwukierunkowych o szerokości jezdni 6 metrów i poniżej, – pługami pracującymi w zespole po 2 lub 3 – drogi szerokości jezdni powyżej 6 metrów. b) Posypywanie: – solą drogową o gęstości posypywania 30 gm2 dla II – go standardu zimowego utrzymania, przy czym dopuszcza się alternatywnie użycie soli drogowej zwilżanej solanką o gęstości posypywania 20 gm2, przy temperaturze poniżej -10 0C (dopuszcza się użycie materiałów uszorstniających), - solą drogową z piaskiem w stosunku 1:2, (30 gm2 ) dla III standardu zimowego utrzymania. 4. Wykonawca zobowiązany jest stosować do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości na drogach materiały z atestem wg obowiązujących przepisów (m.in. środków chemicznych spełniających Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub przenoszące normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego - stosowania odpowiednich dawek materiałów do usuwania śliskości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów materiałów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005r. Nr 230 poz.1960) i przedłożenia na żądanie Zamawiającego atestu dopuszczającego środki do ich stosowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90612000-0, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-15
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 – Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: Grodziec, Łagisza, Zamkowe – Gzichów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 15 października 2018r. do 15 kwietnia 2019r. Zimowe utrzymanie obejmuje: a) mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina b) likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku c) Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do zapewnienia ciągłej gotowości pozwalającej w sposób natychmiastowy, ze względu na zmieniające się warunki atmosferyczne, prowadzić prace związane z zadaniami wynikającymi z zimowego utrzymania, przede wszystkim utrzymywał w sprawności technicznej wymaganego przez Zamawiającego sprzętu, oraz zapewnić pełen stan osobowy pracowników koniecznych do realizacji tych zadań. Zamawiający wymaga, aby baza sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg Zamawiającego ulokowana była w miejscu odległym o maksymalnie 15 km od siedziby Zamawiającego. Równocześnie Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą brać udział w zabezpieczeniu dróg Zamawiającego w poszczególnych dniach, były obecne na terenie bazy sprzętowej i były w pełnej dyspozycji do podjęcia działań na rzecz Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do przystąpienia do usuwania śniegu i likwidacji gołoledzi po wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych bez zbędnej zwłoki (w ciągu 30 minut), przy czym wykonanie w/w czynności powinno zostać zakończone w następującym czasie: a) dla dróg I kolejności zimowego utrzymania - do 4 godz. po ustaniu opadów, b) dla dróg II kolejności zimowego utrzymania - do 6 godz. po ustaniu opadów 2. Ustala się następujące standardy zimowego utrzymania dróg: a) dla dróg I kolejności II standard zimowego utrzymania, b) dla dróg II kolejności III standard zimowego utrzymania. 3. Technologia zimowego utrzymania dróg: a) Płużenie: – pługiem pracującym pojedynczo – na drogach jednokierunkowych i dwukierunkowych o szerokości jezdni 6 metrów i poniżej, – pługami pracującymi w zespole po 2 lub 3 – drogi szerokości jezdni powyżej 6 metrów. b) Posypywanie: – solą drogową o gęstości posypywania 30 gm2 dla II – go standardu zimowego utrzymania, przy czym dopuszcza się alternatywnie użycie soli drogowej zwilżanej solanką o gęstości posypywania 20 gm2, przy temperaturze poniżej -10 0C (dopuszcza się użycie materiałów uszorstniających), - solą drogową z piaskiem w stosunku 1:2, (30 gm2 ) dla III standardu zimowego utrzymania. 4. Wykonawca zobowiązany jest stosować do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości na drogach materiały z atestem wg obowiązujących przepisów (m.in. środków chemicznych spełniających Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub przenoszące normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego - stosowania odpowiednich dawek materiałów do usuwania śliskości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów materiałów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005r. Nr 230 poz.1960) i przedłożenia na żądanie Zamawiającego atestu dopuszczającego środki do ich stosowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-15
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami)- Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami). Balkon jest wpuszczony w elewację, znajduje się na czwartym piętrze w bloku w Dąbrowie Górniczej. Długość (szerokość) balkonu: 258 cm. Balkon trzeba zabezpieczyć od barierki do góry wysokość od barierki do góry: 175 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI