„Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPleszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Pleszew
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-09
  • Numer ogłoszenia645972-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 645972-N-2018 z dnia 2018-11-09 r.

Miasto i Gmina Pleszew: „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Pleszew, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek  1 , 63300   Pleszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (062) 74 28 300, e-mail umgpleszew@pleszew.pl, faks (062) 74 28 301.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pleszew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pleszew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pleszew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 3, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019”
Numer referencyjny: ZP.271.30.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019” obejmuje swoim zakresem tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, placów, skwerów i parkingów w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2018 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Zamówienie pn. „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2017/2018” zostało podzielone na 6 następujących części: a) Zadanie nr 1 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta; a) Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta; b) Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy; c) Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; d) Zadanie nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; e) Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew;

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 do 30 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług, w przypadku konieczności zwiększenia pierwotnie szacowanych przez Zamawiającego ilości dni świadczenia usługi (w odniesieniu do każdej części zamówienia).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ­- Doświadczenie Wykonawcy: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) świadczyli przez okres co najmniej jednej zimy usługi zimowego utrzymania dróg lub ulic obejmujące co najmniej 15 km dróg lub ulic; Uwaga! Powyższy warunek udziału w postępowaniu jest tożsamy dla wykonawców składających ofertę na dowolną liczbę zadań. ­- Potencjał techniczny Wykonawcy: w przypadku składania oferty na część I, IV albo V zamówienia : 2 pługi odśnieżne, w tym 1 pług typu średniego, 2 piaskarki, w tym 1 piaskarka samochodowa, 3 nośniki sprzętu (samochód ciężarowy, ciągniki rolnicze), wyposażenie w indywidualne środki łączności zapewniające łączność kierowcy z kierownikiem zimowego utrzymania w czasie wykonywanej pracy, - w przypadku składania oferty na część II zamówienia : 2 samochody ciężarowe (do wywozu śniegu), wyposażenie w indywidualne środki łączności zapewniające łączność kierowcy z kierownikiem zimowego utrzymania w czasie wykonywanej pracy, w przypadku składania oferty na część III zamówienia : 1 pojazd o DMC max 3,5 t przystosowany do zimowego utrzymania chodników, wyposażenie w indywidualne środki łączności zapewniające łączność kierowcy z kierownikiem zimowego utrzymania w czasie wykonywanej pracy, w przypadku składania oferty na część VI zamówienia : 1 pług odśnieżny typu średniego, 1 piaskarka, 2 nośniki sprzętu (samochód ciężarowy, ciągniki rolnicze), wyposażenie w indywidualne środki łączności zapewniające łączność kierowcy z kierownikiem zimowego utrzymania w czasie wykonywanej pracy. UWAGA ! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi dysponować odrębnym sprzętem na każdą z części (tzn. dana jednostka sprzętu zaliczona przez Zamawiającego do realizacji jednej części zamówienia nie będzie zaliczona jednocześnie do realizacji pozostałych części).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). b) wykaz narzędzi, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; e) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); f) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 800,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy sto złotych 00/100), w tym na poszczególne zadania: Zadanie nr 1 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Zadanie nr 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Zadanie nr 3 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) Zadanie nr 4 – 1 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Zadanie nr 5 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Zadanie nr 6 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
zastosowanie uszlachetnionej mieszaniny do likwidacji gołoledzi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w niniejszej umowie mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia po 28.02.2019 r. całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 8 umowy do kwoty stanowiącej 50 % tego wynagrodzenia, w sytuacji gdy wykorzystanie kwoty określonej w § 5 ust. 8 umowy będzie na dzień 28.02.2018 r. mniejsze niż 50 % tej kwoty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019” obejmuje swoim zakresem tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, placów, skwerów i parkingów w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2018 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Zamówienie pn. „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2017/2018” zostało podzielone na 6 następujących części: a) Zadanie nr 1 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta; a) Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta; b) Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy; c) Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; d) Zadanie nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; e) Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
zastosowanie uszlachetnionej mieszaniny do likwidacji gołoledzi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019” obejmuje swoim zakresem tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, placów, skwerów i parkingów w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2018 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Zamówienie pn. „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2017/2018” zostało podzielone na 6 następujących części: a) Zadanie nr 1 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta; a) Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta; b) Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy; c) Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; d) Zadanie nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; e) Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
zastosowanie uszlachetnionej mieszaniny do likwidacji gołoledzi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019” obejmuje swoim zakresem tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, placów, skwerów i parkingów w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2018 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Zamówienie pn. „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2017/2018” zostało podzielone na 6 następujących części: a) Zadanie nr 1 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta; a) Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta; b) Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy; c) Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; d) Zadanie nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; e) Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
zastosowanie uszlachetnionej mieszaniny do likwidacji gołoledzi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019” obejmuje swoim zakresem tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, placów, skwerów i parkingów w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2018 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Zamówienie pn. „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2017/2018” zostało podzielone na 6 następujących części: a) Zadanie nr 1 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta; a) Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta; b) Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy; c) Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; d) Zadanie nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; e) Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
zastosowanie uszlachetnionej mieszaniny do likwidacji gołoledzi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019” obejmuje swoim zakresem tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, placów, skwerów i parkingów w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2018 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Zamówienie pn. „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2017/2018” zostało podzielone na 6 następujących części: a) Zadanie nr 1 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta; a) Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta; b) Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy; c) Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; d) Zadanie nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; e) Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
zastosowanie uszlachetnionej mieszaniny do likwidacji gołoledzi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019” obejmuje swoim zakresem tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, placów, skwerów i parkingów w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2018 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Zamówienie pn. „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2017/2018” zostało podzielone na 6 następujących części: a) Zadanie nr 1 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta; a) Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta; b) Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy; c) Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; d) Zadanie nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; e) Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
zastosowanie uszlachetnionej mieszaniny do likwidacji gołoledzi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019” obejmuje swoim zakresem tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, placów, skwerów i parkingów w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2018 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Zamówienie pn. „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2017/2018” zostało podzielone na 6 następujących części: a) Zadanie nr 1 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta; a) Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta; b) Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy; c) Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; d) Zadanie nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; e) Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
zastosowanie uszlachetnionej mieszaniny do likwidacji gołoledzi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2018/2019” obejmuje swoim zakresem tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, placów, skwerów i parkingów w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2018 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Zamówienie pn. „Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2017/2018” zostało podzielone na 6 następujących części: a) Zadanie nr 1 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta; a) Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta; b) Zadanie nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta i gminy; c) Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; d) Zadanie nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew; e) Zadanie nr 6 – Zimowe utrzymanie dróg poza miejskich na terenie gminy Pleszew;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
zastosowanie uszlachetnionej mieszaniny do likwidacji gołoledzi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę okien pcv na dwukomorowe -Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę okien pcv na dwukomorowe (szyba=0,5) z obróbką i utylizacją. Zakres: a) 1465 (545+920)x1400; b) 1480(925+555)x1400+860x2180(1323+858)+885X1400. u+r=545X140+555X1400 Pozostałe=r Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI