Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłoszczowa
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-13
  • Numer ogłoszenia596777-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 596777-N-2019 z dnia 2019-09-13 r.

Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, krajowy numer identyfikacyjny 29994405400000, ul. ul. Jędrzejowska  81 , 29-100  Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 942 519, e-mail lawinska_krystyna@o2.pl, faks 413 942 519.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty nalezy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych
Adres:
29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2019/2020
Numer referencyjny: ZDP.DZ.2611.4.2019.HS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie zostało podzielone na sześć zadań częściowych: Zadanie nr 1- Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką 1. Zapotrzebowanie: pługopiaskarka - 1 jednostka sprzętowa 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a). nośnik - samochód o ładowności minimum 12 ton (min. dwie osie napędowe), na który zostanie zamontowana piaskarka i pług. Do realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy nieodpłatnie piaskarkę P1-J – 1 jednostka sprzętowa, 1 pług lemieszowy jednostronny. 3. Przewidywana ilość usług : a). pługopiaskarka - akcja czynna - 7.000 km - akcja bierna - 100 godz. Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zadanie nr 2 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką i ładowarką 1. Zapotrzebowanie: pługopiaskarka - 2 jednostki sprzętowe, ładowarka – 1 jednostka sprzętowa 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a). piaskarki – pojemność załadunku minimum. 4 m3 – 2 szt. b). nośniki - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe) – 2 szt. c). pługi jednostronny lemieszowy – sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 2 szt. d). ładowarka – 1 szt. (samojezdna o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3) 3. Przewidywana ilość usług: a). pługopiaskarka - akcja czynna - 14.000 km - akcja bierna - 200 godz. b). ładowarka - akcja czynna - 300 załadunków, 200 godz. - akcja bierna - 100 godz. Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zadanie nr 3 – Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką oraz zapewnienie placu składowego na terenie gminy Radków lub Moskorzew do składowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki 1. Zapotrzebowanie: pługopiaskarka - 3 jednostki sprzętowe 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a). piaskarki – pojemność załadunku minimum 4 m3 – 3 szt. b). nośniki - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe) – 3 szt. c). pługi jednostronne lemieszowe sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 3 szt. d). plac składowy do składania mieszanki piaskowo- solnej e). ładowarka 1 – jednostka sprzętowa wraz z obsługą 3. Przewidywana ilość usług: a). pługopiaskarki - akcja czynna - 21.000 km - akcja bierna - 300 godz. b). 5 miesięcy składowania c). Ładowarka akcja czynna: - 300 załadunków - 200 godz. - akcja bierna – 100 godz. Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi (maksymalnymi), zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmniejszeniu. Zadanie nr 4 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego równiarką 1. Zapotrzebowanie – 1 jednostka sprzętowa Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 1 równiarkę Zamawiający wymaga, aby równiarka wyposażona były w czołowy pług dwustronny. 2. Świadczenie usług Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna • akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu z dróg powiatowych Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu sprzętu (równiarki) do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. Świadczenie usług będzie się odbywało na wezwanie, w zależności od warunków panujących na drogach, według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg). 3. Przewidywana ilość usług : 150 godz. Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną, zależy od warunków atmosferycznych i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zadanie nr 5 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego ładowarką typu FADROMA 1. Zapotrzebowanie – 1 jednostka sprzętowa Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 1 ładowarkę typu FADROMA o pojemności łyżki 3 m3. 2. Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna • akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu na drogach powiatowych Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. powrotu sprzętu (ładowarki) do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. Świadczenie usług będzie się odbywało na wezwanie, w zależności od warunków panujących na drogach, według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg) 3. Przewidywana ilość usług: 150 godz. Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną, zależy od warunków atmosferycznych i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zadanie nr 6 – Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych ciągnikiem rolniczym z pługiem lemieszowym 1. Zapotrzebowanie – 1 jednostka sprzętowa Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni ciągnik rolniczy o mocy min. 140 KM wyposażony w pług lemieszowy sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy 2. Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna. • akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu na drogach powiatowych Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj., powrotu sprzętu (ciągnika z pługiem) do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. 3. Przewidywana ilość usług : 100 godz. Świadczenie usług będzie się odbywało na wezwanie, w zależności od warunków panujących na drogach, według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg) Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną, zależy od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunków opisanych powyżej Wykonawcy wykazują wspólnie, łącznie. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.W celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca na wezwanie zamawiającego złoży wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione powyżej składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału w postepowaniu (oceniany będzie ich łączny potencjał sprzętowy).

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2
93900000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 7.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 7.2.1. zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem: Zadanie 1 nośnik - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe), na który zostanie zamontowana piaskarka i pług. Zadanie 2 piaskarki – pojemność załadunku minimum. 4 m3 –2 szt. nośniki - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe) – 2 szt. pługi jednostronny lemieszowy – sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 2 szt. ładowarka – 1 szt. (samojezdna o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3) Zadanie 3 piaskarki – pojemność załadunku minimum 4 m3 – 3 szt. nośniki - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe) – 3 szt. pługi jednostronne lemieszowe sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 3 szt. plac składowy do składania mieszanki piaskowo- solnej koparko – ładowarka 1 – jednostka sprzętowa wraz z obsługą Zadanie 4 równiarka – 1 jednostka sprzętowa. Zamawiający wymaga, aby równiarka wyposażona były w czołowy pług dwustronny. Zadanie 5 ładowarka typu FADROMA o pojemności łyżki 3 m3. - 1 jednostka sprzętowa Zadanie 6 ciągnik rolniczy o mocy min. 140 KM wyposażony w pług lemieszowy sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy – 1 jednostka sprzętowa
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a). odpisu z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. b). jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c). Każdy wykonawca występujący wspólnie oddzielnie składa dokumenty lub oświadczenia wymienione w pkt. a i b. d). Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. a i b.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a). Wykaz narządzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zał. nr 7 (dla zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6). 10.2.1. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt.10.2. składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki określone w pkt. 7.2. (oceniany będzie ich łączny potencjał sprzętowy). 10.2.2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 10.2.3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wymienionych w pkt.10.1 dokumentów, jeżeli wskaże dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnych i bezpłatnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 700) Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 10.2.4. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem• na język polski. W przypadku, o którym mowa w pkt. 10.2.2 Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych przez Zamawiającego dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art.144 ust.1 pkt. 1 ustawy zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany umowy: a). W przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego zamówienie nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez podwykonawców. b). Zamawiający dopuszcza rezygnację z podwykonawcy lub zmianę podwykonawcy. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do wykazania zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy: a). w przypadku urzędowej zmiany podatku od towarów i usług VAT wynagrodzenie pozostałe do zafakturowania zostanie odpowiednio przeszacowane i stanowić będzie podstawę do zawarcia stosownego aneksu – każda ze stron jest zobowiązana do zatwierdzenia zmian umowy w razie zaistnienia takiej sytuacji; b). w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c). w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zajścia okoliczności wskazanych pkt. 19.4 pkt. a), b) i c) do wykazania i udokumentowania okoliczności potwierdzających, że wskazane zmiany miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. W związku z tym Zamawiający ma również prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów źródłowych stanowiących dowody zmian kosztów wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapotrzebowanie: pługopiaskarka - 1 jednostka sprzętowa 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a). nośnik - samochód o ładowności minimum 12 ton (min. dwie osie napędowe), na który zostanie zamontowana piaskarka i pług. Do realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy nieodpłatnie piaskarkę P1-J – 1 jednostka sprzętowa, 1 pług lemieszowy jednostronny. 3. Przewidywana ilość usług : a). pługopiaskarka - akcja czynna - 7.000 km - akcja bierna - 100 godz. Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 4. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji: Pługopiaskarka a). akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. b). akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu ( pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 93900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką i ładowarką
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapotrzebowanie: pługopiaskarka - 2 jednostki sprzętowe, ładowarka – 1 jednostka sprzętowa 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a). piaskarki – pojemność załadunku minimum. 4 m3 – 2 szt. b). nośniki - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe) – 2 szt. c). pługi jednostronny lemieszowy – sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 2 szt. d). ładowarka – 1 szt. (samojezdna o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3) 3. Przewidywana ilość usług: a). pługopiaskarka - akcja czynna - 14.000 km - akcja bierna - 200 godz. b). ładowarka - akcja czynna - 300 załadunków, 200 godz. - akcja bierna - 100 godz. Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 4. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji: Pługopiaskarka a). akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. b). akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu ( pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej. 5. Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 93900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką oraz zapewnienie placu składowego na terenie gminy Radków lub Moskorzew do składowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapotrzebowanie: pługopiaskarka - 3 jednostki sprzętowe 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a). piaskarki – pojemność załadunku minimum 4 m3 – 3 szt. b). nośniki - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe) – 3 szt. c). pługi jednostronne lemieszowe sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 3 szt. d). plac składowy do składania mieszanki piaskowo- solnej e). ładowarka 1 – jednostka sprzętowa wraz z obsługą 3. Przewidywana ilość usług: a). pługopiaskarki - akcja czynna - 21.000 km - akcja bierna - 300 godz. b). 5 miesięcy składowania c). Ładowarka akcja czynna: - 300 załadunków - 200 godz. - akcja bierna – 100 godz. Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi (maksymalnymi), zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmniejszeniu. 4. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji: Pługopiaskarka a). akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. b). akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu ( pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej. 5. Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 93900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego równiarką
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapotrzebowanie – 1 jednostka sprzętowa Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 1 równiarkę Zamawiający wymaga, aby równiarka wyposażona były w czołowy pług dwustronny. 2. Świadczenie usług Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna • akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu z dróg powiatowych Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu sprzętu (równiarki) do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. Świadczenie usług będzie się odbywało na wezwanie, w zależności od warunków panujących na drogach, według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg). 3. Przewidywana ilość usług : 150 godz. Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną, zależy od warunków atmosferycznych i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 93900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego ładowarką typu FADROMA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapotrzebowanie – 1 jednostka sprzętowa Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 1 ładowarkę typu FADROMA o pojemności łyżki 3 m3. 2. Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna • akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu na drogach powiatowych Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. powrotu sprzętu (ładowarki) do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. Świadczenie usług będzie się odbywało na wezwanie, w zależności od warunków panujących na drogach, według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg) 3. Przewidywana ilość usług: 150 godz. Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną, zależy od warunków atmosferycznych i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 93900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych ciągnikiem rolniczym z pługiem lemieszowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapotrzebowanie – 1 jednostka sprzętowa Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni ciągnik rolniczy o mocy min. 140 KM wyposażony w pług lemieszowy sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy 2. Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna. • akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu na drogach powiatowych Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj., powrotu sprzętu (ciągnika z pługiem) do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. 3. Przewidywana ilość usług : 100 godz. Świadczenie usług będzie się odbywało na wezwanie, w zależności od warunków panujących na drogach, według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg) Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną, zależy od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 93900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię pracowników budowlanych, brygady, szpachlarzy, tynkarzy, murarzy - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię pracowników budowlanych, brygady, szpachlarzy, tynkarzy, murarzy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI