Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokółka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-10-01
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-22
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10

1.5.8.) Numer faksu: 85 711 22 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d797b775-1b0a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001021/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/21WDdub1/przetarg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal,
dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej –
dzial.techniczny@pzd.sokolka.com 2. Osoby do kontaktu z Wykonawcami Zamawiający wskazuje w
pkt 11 SWZ – Instrukcji dla Wykonawców. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto
na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej
(ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi
150MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się
datę ich
przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich
postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania. 8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu kwalifikowanego: 1) dla dokumentów w
formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES, 2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się
podpisywać formatem XAdES. 9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego: 1) dla
dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), 2) dokumenty w
formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. 10. W celu
korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem
teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru
danych: 1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, 2)
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8, 3) oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas
serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, 4) integracja z systemem
ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku
Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje
Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które
jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta
informacja o dacie doręczenia. UWAGA: cdn. w sekcji IX - pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, informuję,
że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul.
Torowa 12, 16-100 Sokółka, tel. 85 711 89 09, e-mail: biuro@pzd.sokolka.com2)W sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych w PZD w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, tel. 85 711 89 09, e-mail:
iod@pzd.sokolka.com3)Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia,
zawarcia umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania i jego
archiwizacji4)Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy PZP, a także inne podmioty w
zakresie i na zasadach określonych przepisamiprawa5)Administrator przetwarza następujące kategorie
danych: imię i nazwisko, dane teleadresowe, stanowisko służbowe, rodzaj umowy o pracę
itp.6)Administrator pozyskuje dane osobowe osób innych niż Wykonawca, od Wykonawcy, np.: dane
osobowe pełnomocnika, osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji
zamówienia, osób fizycznych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy itp. 7)Dane
osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat (10
lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE) począwszy od 1 stycznia roku
kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą
również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie
zawarto z tymi Wykonawcami umowy)8) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z Pzp 9)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO10)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15
ust. 1-3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (Zamawiający może
żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowania żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o zamówienia publicznego)b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)c)na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)d)prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO11)nie przysługuje Pani/Panu: a)w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych b)prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO c)na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od
osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD/WD-Ub/4113/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 1 – Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.
Zakres obejmuje usługi na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce w zakresie zimowego utrzymania dróg polegające na odśnieżaniu dróg zarządzanych przez Zamawiającego. Drogi powiatowe przeznaczone do odśnieżania w sezonie zimowym 2021/2022 obejmują łącznie 894,055km. Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego określono grupami: sprzęt lekki, sprzęt średni, sprzęt ciężki, sprzęt budowlany.
1. Grupa I – sprzęt lekki (pługi jednostronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności do 6,0 ton)
1) ciągniki rolnicze – szt. 5,
2) samochody ciężarowe – szt. 4,
3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2.
2. Grupa II – sprzęt średni (pługi jednostronne lub dwustronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności od 6,0 ÷ 8,0 ton)
1) ciągniki średnie – szt. 2,
2) samochody ciężarowe średnie – szt. 10,
3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2.
3. Grupa III – sprzęt ciężki (pługi dwustronne montowane na samochodach o ładowności powyżej 8,0 ton)
1) ciągniki ciężkie – szt. 4,
2) samochody ciężarowe ciężkie – szt. 3,
3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2.
4. Grupa IV – sprzęt budowlany
1) równiarki – szt. 9,
2) spycharki o mocy do 80 KM – szt. 5,
3) spycharki o mocy 80 ÷ 125KM – szt. 3,
4) spycharki o mocy 125 ÷ 170 KM – szt. 3,
5) spycharki o mocy powyżej 170 KM – szt. 1,
6) ładowarki o mocy powyżej 200 KM – szt. 2,
7) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 1 Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce
W złożonej ofercie każda pozycja będzie rozpatrywana przez Zamawiającego z osobna pod kątem potrzeb sprzętowych w danej grupie. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena – waga kryterium – 60% (60punktów)
Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
An=(Cmin/Cn)x60
gdzie:
An – liczba punktów za spełnienie kryterium cena,
C min – cena minimalna wśród złożonych ofert,
C n – cena zaproponowana przez konkretnego wykonawcę,
60 – maksymalna ilość punktów,
Wyliczona wartość An zaokrąglana będzie do 2 miejsc po przecinku.
2. Czas rozpoczęcia usługi – waga kryterium – 40% (40punktów)
1) Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania się w ciągu max 2h od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Oferty otrzymają poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanego skrócenia czasu zgłaszania się Wykonawcy licząc od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego [Cr]. Oferowany skrócony czas zgłaszania się Wykonawcy w stosunku do czasu maksymalnego – 2 godzinnego przewidzianego w SWZ musi być wyrażony w okresach „1/4 godziny”, tj.: 0:15 lub 0:30 lub 0:45 lub 1:00, za który Wykonawca otrzyma odpowiednio:
- 0 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu maksymalnie 2 godzin od wezwania telefonicznego – czas wymagany (niepunktowany);
- 10 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:45 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 15 minut (0:15);
- 20 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:30 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 30 minut (0:30);
- 30 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:15 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 45 minut (0:45);
- 40 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:00 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 60 minut (1:00).
2) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego licząc od jego wezwania telefonicznego, wyrażonego w postaci „niepełnej”, np.: „1:17”, dla ustalenia ilości przyznanych punktów zaoferowany czas zgłaszania się Wykonawcy - rozpoczęcia usługi będzie zaokrąglany do pełnej „1/4 godziny” w górę co oznacza, że zapis:
„… zgłaszanie się w ciągu 1:17 godziny od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnego z zapisami niniejszej SWZ”
będzie równoznaczny i punktowany jak zapis:
„… zgłaszanie się w ciągu 1:30 godziny od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnego z zapisami niniejszej SWZ”, za które przyznane zostanie 20 punktów.
3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = An + Cr
gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie,
An – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”,
Cr – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Czas rozpoczęcia usługi”.
Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Czas rozpoczęcia usługi”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 2.1 – Zwalczanie śliskości. Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce.
1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce w tym ulic na terenie miasta Sokółka (48 2866,00m2; 7,616km) zarządzanych przez Zamawiającego.
2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2021/2022 obejmują:
- Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce – 284 800,00m2 (56,260km); + ulice na terenie miasta Sokółka 48 866,00m2 (7,616km).
3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego:
- piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 2,
- ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 4.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 2.1 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce(Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce – gminy: Sokółka, Krynki, Kuźnica, Szudziałowo);
1. Cena – waga kryterium – 60% (60punktów)
Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły
Cena (P) jednostkowa za piaskosól – 50% - max 50 punktów
Cena (M) jednostkowa za materiał uszarstniający – 10% - max 10 punktów
1) Zasady oceny kryterium „Cena (Ap) jednostkowa za piaskosól”
W przypadku kryterium "Cena (P) jednostkowa za piaskosól" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ap=(Cpmin/Cpn)x50
gdzie:
Ap – liczba punktów w kryt. ceny jednostk. za piaskosól,
Cp min – cena minimalna wśród złożonych ofert w kryt. ceny jednostk. za piaskosól,
Cp n – cena zaproponowana przez ocenianego Wykonawcę,
50 – max ilość punktów w kryt. ceny jednostk. za piaskosól.
2) Zasady oceny kryterium „Cena (Am) jednostkowa za materiał uszarstniający”
Am=(Cmmin/Cmn)x10
gdzie:
Am – liczba punktów przyznana w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający,
Cm min – cena minimalna wśród złożonych ofert w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający,
Cm n – cena zaproponowana przez ocenianego Wykonawcę w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający,
10 – max ilość punktów w kryterium ceny jednostkowej za materiał uszarstniający.
3) Ostateczna ocena punktowa oferty w kryterium cena - 60% (60punktów)
Ocena punktowa oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą z zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria:
As = Ap + Am
gdzie :
As – suma punktów przyznana w kryterium cena,
Ap – liczba punktów przyznana w kryt. ceny jednostk. za piaskosól,
Am – liczba punktów przyznana w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający.

2. Czas rozpoczęcia usługi – waga kryterium – 40% (40punktów)
1) Oferty otrzymają poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanego skrócenia czasu zgłaszania się Wykonawcy licząc od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego [Cr]. Oferowany skrócony czas zgłaszania się Wykonawcy w stosunku do czasu maksymalnego – 2 godzinnego przewidzianego w SWZ musi być wyrażony w okresach „1/4 godziny”, tj.: 0:15 lub 0:30 lub 0:45 lub 1:00, za który Wykonawca otrzyma odpowiednio:
- 0 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu maksymalnie 2 godzin od wezwania telefonicznego– czas wymagany (niepunktowany);
- 10 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:45 godziny od wezwania telefonicznego;
- 20 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:30 godziny od wezwania telefonicznego;
- 30 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:15 godziny od wezwania telefonicznego;
- 40 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:00 godziny od wezwania telefonicznego.
2) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego licząc od jego wezwania telefonicznego, wyrażonego w postaci „niepełnej”, np.: „1:17”, dla ustalenia ilości przyznanych punktów zaoferowany czas zgłaszania się Wykonawcy - rozpoczęcia usługi będzie zaokrąglany do pełnej „1/4 godziny” w górę.
3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = As + Cr
gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie dla zadania,
As – ilość punktów przyznanych ofercie w kryt. „Cena”
Cr – ilość punktów przyznanych ofercie w kryt. „Czas rozpoczęcia usługi”.
Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Czas rozpoczęcia usługi”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 2.2 – Zwalczanie śliskości. Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej.
1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej zarządzanych przez Zamawiającego.
2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2021/2022 obejmują:
- Obwód Drogowo Mostowy Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej – 201 500,00m2 (35,652km)
3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego:
- piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 2,
- ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 2.2 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej (Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej– gminy: Dąbrowa Białostocka, Nowy Dwór, Sidra);
1. Cena – waga kryterium – 60% (60punktów)
Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły
Cena (P) jednostkowa za piaskosól – 50% - max 50 punktów
Cena (M) jednostkowa za materiał uszarstniający – 10% - max 10 punktów
1) Zasady oceny kryterium „Cena (Ap) jednostkowa za piaskosól”
W przypadku kryterium "Cena (P) jednostkowa za piaskosól" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ap=(Cpmin/Cpn)x50
gdzie:
Ap – liczba punktów w kryt. ceny jednostk. za piaskosól,
Cp min – cena minimalna wśród złożonych ofert w kryt. ceny jednostk. za piaskosól,
Cp n – cena zaproponowana przez ocenianego Wykonawcę,
50 – max ilość punktów w kryt. ceny jednostk. za piaskosól.
2) Zasady oceny kryterium „Cena (Am) jednostkowa za materiał uszarstniający”
Am=(Cmmin/Cmn)x10
gdzie:
Am – liczba punktów przyznana w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający,
Cm min – cena minimalna wśród złożonych ofert w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający,
Cm n – cena zaproponowana przez ocenianego Wykonawcę w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający,
10 – max ilość punktów w kryterium ceny jednostkowej za materiał uszarstniający.
3) Ostateczna ocena punktowa oferty w kryterium cena - 60% (60punktów)
Ocena punktowa oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą z zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria:
As = Ap + Am
gdzie :
As – suma punktów przyznana w kryterium cena,
Ap – liczba punktów przyznana w kryt. ceny jednostk. za piaskosól,
Am – liczba punktów przyznana w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający.

2. Czas rozpoczęcia usługi – waga kryterium – 40% (40punktów)
1) Oferty otrzymają poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanego skrócenia czasu zgłaszania się Wykonawcy licząc od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego [Cr]. Oferowany skrócony czas zgłaszania się Wykonawcy w stosunku do czasu maksymalnego – 2 godzinnego przewidzianego w SWZ musi być wyrażony w okresach „1/4 godziny”, tj.: 0:15 lub 0:30 lub 0:45 lub 1:00, za który Wykonawca otrzyma odpowiednio:
- 0 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu maksymalnie 2 godzin od wezwania telefonicznego– czas wymagany (niepunktowany);
- 10 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:45 godziny od wezwania telefonicznego;
- 20 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:30 godziny od wezwania telefonicznego;
- 30 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:15 godziny od wezwania telefonicznego;
- 40 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:00 godziny od wezwania telefonicznego.
2) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego licząc od jego wezwania telefonicznego, wyrażonego w postaci „niepełnej”, np.: „1:17”, dla ustalenia ilości przyznanych punktów zaoferowany czas zgłaszania się Wykonawcy - rozpoczęcia usługi będzie zaokrąglany do pełnej „1/4 godziny” w górę.
3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = As + Cr
gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie dla zadania,
As – ilość punktów przyznanych ofercie w kryt. „Cena”
Cr – ilość punktów przyznanych ofercie w kryt. „Czas rozpoczęcia usługi”.
Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Czas rozpoczęcia usługi”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 2.3 – Zwalczanie śliskości. Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli.
1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli zarządzanych przez Zamawiającego.
2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2021/2022 obejmują:
- Obwód Drogowo Mostowy Nr 3 w Suchowoli – 134 000,00m2 (24,560km)
3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego:
- piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 1,
- ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 2.3 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 3 w Suchowoli(Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli – gminy: Janów, Korycin, Suchowola);
1. Cena – waga kryterium – 60% (60punktów)
Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły
Cena (P) jednostkowa za piaskosól – 50% - max 50 punktów
Cena (M) jednostkowa za materiał uszarstniający – 10% - max 10 punktów
1) Zasady oceny kryterium „Cena (Ap) jednostkowa za piaskosól”
W przypadku kryterium "Cena (P) jednostkowa za piaskosól" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ap=(Cpmin/Cpn)x50
gdzie:
Ap – liczba punktów w kryt. ceny jednostk. za piaskosól,
Cp min – cena minimalna wśród złożonych ofert w kryt. ceny jednostk. za piaskosól,
Cp n – cena zaproponowana przez ocenianego Wykonawcę,
50 – max ilość punktów w kryt. ceny jednostk. za piaskosól.
2) Zasady oceny kryterium „Cena (Am) jednostkowa za materiał uszarstniający”
Am=(Cmmin/Cmn)x10
gdzie:
Am – liczba punktów przyznana w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający,
Cm min – cena minimalna wśród złożonych ofert w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający,
Cm n – cena zaproponowana przez ocenianego Wykonawcę w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający,
10 – max ilość punktów w kryterium ceny jednostkowej za materiał uszarstniający.
3) Ostateczna ocena punktowa oferty w kryterium cena - 60% (60punktów)
Ocena punktowa oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą z zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria:
As = Ap + Am
gdzie :
As – suma punktów przyznana w kryterium cena,
Ap – liczba punktów przyznana w kryt. ceny jednostk. za piaskosól,
Am – liczba punktów przyznana w kryt. ceny jednostk. za materiał uszarstniający.

2. Czas rozpoczęcia usługi – waga kryterium – 40% (40punktów)
1) Oferty otrzymają poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanego skrócenia czasu zgłaszania się Wykonawcy licząc od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego [Cr]. Oferowany skrócony czas zgłaszania się Wykonawcy w stosunku do czasu maksymalnego – 2 godzinnego przewidzianego w SWZ musi być wyrażony w okresach „1/4 godziny”, tj.: 0:15 lub 0:30 lub 0:45 lub 1:00, za który Wykonawca otrzyma odpowiednio:
- 0 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu maksymalnie 2 godzin od wezwania telefonicznego– czas wymagany (niepunktowany);
- 10 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:45 godziny od wezwania telefonicznego;
- 20 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:30 godziny od wezwania telefonicznego;
- 30 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:15 godziny od wezwania telefonicznego;
- 40 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:00 godziny od wezwania telefonicznego.
2) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego licząc od jego wezwania telefonicznego, wyrażonego w postaci „niepełnej”, np.: „1:17”, dla ustalenia ilości przyznanych punktów zaoferowany czas zgłaszania się Wykonawcy - rozpoczęcia usługi będzie zaokrąglany do pełnej „1/4 godziny” w górę.
3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = As + Cr
gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie dla zadania,
As – ilość punktów przyznanych ofercie w kryt. „Cena”
Cr – ilość punktów przyznanych ofercie w kryt. „Czas rozpoczęcia usługi”.
Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Czas rozpoczęcia usługi”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas Rozpoczęcia usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) na terenie miasta Dąbrowa Białostocka.
Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników zlokalizowanych przy drogach – ulicach – powiatowych na terenie miasta Dabrowa Białostocka, polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości w sezonie zimowym 2021/2022
1) Miejsca przeznaczone do odśnieżania i zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2021/2022 obejmują chodniki położone w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Dąbrowa Białostocka zarządzanych przez Zamawiającego:

- 1295B ul. Sportowa 572 x 1,5 x 1 = 858 m2
- 2311B ul. Sienkiewicza 678 x 1,5 x 1 = 1017 m2
- 1253B ul. 1000-lecia 1060 x 1,5 x 2 = 3180 m2
- 2308B ul. Kunawina 430 x 1,5 x 2 = 1290 m2
- 2308B ul. Kunawina 709 x 1,5 x 1 = 1063,5 m2
- 2310B ul. Południowa 477 x 1,5 x 2 = 1431 m2
- 2309B ul. Obwodowa 294 x 1,5 x 2 = 882 m2
- 2309B ul. Obwodowa 260 x 1,5 x 1 = 390 m2
- 2312B ul. Skłodowskiej 499 x 1,5 x 1 = 748,5 m2
- 1230B ul. Konopnickiej 253 x 1,5 x 1 = 379,5 m2
- 1230B ul. Konopnickiej 604 x 1,5 x 2 = 1812 m2
- ul. 11-go Listopada (starodr. 673) 600 x 1,5 x 1 = 900 m2
- 11-go Listopada, Plac Kościuszki, 3-go Maja (starodr. 673) 1400 x 1,5 x 2 = 4200 m2
- ul. Jasionówka (starodr. 673) 700 x 1,5 x 1 = 1050 m2
- ul. Jasionówka (starodr. 673) 500 x 1,2 x 1 = 600 m2

2) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego:
- sprzęt - pojazd mechaniczny małogabarytowy (ciągnik/inny pojazd mechaniczny) przystosowany do zimowego utrzymania chodników położonych w ciągu dróg – ulic – szt. 1,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) na terenie miasta Dąbrowa Białostocka.

1. Cena – waga kryterium – 60% (60punktów)
Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
An=(Cmin/Cn)x60
gdzie:
An – liczba punktów za spełnienie kryterium cena,
C min – cena minimalna wśród złożonych ofert,
C n – cena zaproponowana przez konkretnego wykonawcę,
60 – maksymalna ilość punktów,
Wyliczona wartość An zaokrąglana będzie do 2 miejsc po przecinku.

2. Czas rozpoczęcia usługi – waga kryterium – 40% (40punktów)
1) Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania się w ciągu maksymalnie 2 godzin od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Oferty otrzymają poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanego skrócenia czasu zgłaszania się Wykonawcy licząc od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego [Cr]. Oferowany skrócony czas zgłaszania się Wykonawcy w stosunku do czasu maksymalnego – 2 godzinnego przewidzianego w SWZ musi być wyrażony w okresach „1/4 godziny”, tj.: 0:15 lub 0:30 lub 0:45 lub 1:00, za który Wykonawca otrzyma odpowiednio:

- 0 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu maksymalnie 2 godzin od wezwania telefonicznego – czas wymagany (niepunktowany);

- 10 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:45 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 15 minut (0:15);

- 20 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:30 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 30 minut (0:30);

- 30 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:15 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 45 minut (0:45);
- 40 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:00 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 60 minut (1:00).

2) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego licząc od jego wezwania telefonicznego, wyrażonego w postaci „niepełnej”, np.: „1:17”, dla ustalenia ilości przyznanych punktów zaoferowany czas zgłaszania się Wykonawcy - rozpoczęcia usługi będzie zaokrąglany do pełnej „1/4 godziny” w górę co oznacza, że zapis:
„… zgłaszanie się w ciągu 1:17 godziny od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnego z zapisami niniejszej SWZ”
będzie równoznaczny i punktowany jak zapis:
„… zgłaszanie się w ciągu 1:30 godziny od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnego z zapisami niniejszej SWZ”, za które przyznane zostanie 20 punktów.
3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = An + Cr
gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie,
An – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”,
Cr – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Czas rozpoczęcia usługi”.
Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Czas rozpoczęcia usługi”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 4 – Zimowe utrzymanie chodników (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) na terenie miasta Sokółka.
Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników zlokalizowanych przy drogach – ulicach – powiatowych na terenie miasta Sokółka, polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości w sezonie zimowym 2021/2022
1) Miejsca przeznaczone do odśnieżania i zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2021/2022 obejmują chodniki położone w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Sokółka zarządzanych przez Zamawiającego:


- 1295B ul. Konopnickiej 260 x 1,75 x 1 = 455 m2
- 1295B ul. Konopnickiej 379 x 1,4 x 1 = 530,6 m2
- 1295B ul. Konopnickiej 124 x 2,08 x 1 = 258 m2
- 1295B ul. Konopnickiej 266 x 2,0 x 1 = 532 m2
- 1295B ul. Konopnickiej 584 x 2,5 x 1 = 1460 m2
- 1303B ul. Targowa 380 x 3,55 x 1 = 1349 m2
- 1303B ul. Targowa 200 x 2,0 x 1 = 400 m2
- 1303B ul. Targowa 240 x 2,53 x 1 = 607,2 m2
- 1303B ul. Targowa 140 x 5,0 x 1 = 700 m2
- 1303B ul. Targowa 3740 x 2,5 x 1 = 9350 m2
- ul. Kryńska 235 x 1,8 x 1 = 1812 m2
- ul. Kryńska 235 x 2,9 x 1 = 681,5 m2
- 1293B ul. Jana Pawła II 500 x 1,5 x 1 = 750 m2
- 1293B ul. Jana Pawła II 90 x 1,5 x 1 = 135 m2
- 1268B ul. Kresowa 560 x 1,5 x 1 = 840 m2
- 1268B ul. Kresowa 715 x 1,5 x 1 = 1072,5 m2
- 1268B ul. Kresowa 435 x 1,5 x 1 = 652,5 m2
- 1268B ul. Kresowa 560 x 1,5 x 1 = 840 m2
- 1268B ul. Kresowa 245 x 1,5 x 1 = 367,5 m2
- 1268B ul. Kresowa 125 x 1,5 x 1 = 187,5 m2
- 1268B ul. Kresowa 780 x 1,5 x 1 = 1170 m2

2) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego:
- sprzęt - pojazd mechaniczny małogabarytowy (ciągnik/inny pojazd mechaniczny) przystosowany do zimowego utrzymania chodników położonych w ciągu dróg – ulic – szt. 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2021/2022. Zadanie Nr 4 –Zimowe utrzymanie chodników (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) na terenie miasta Sokółka

1. Cena – waga kryterium – 60% (60punktów)
Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
An=(Cmin/Cn)x60
gdzie:
An – liczba punktów za spełnienie kryterium cena,
C min – cena minimalna wśród złożonych ofert,
C n – cena zaproponowana przez konkretnego wykonawcę,
60 – maksymalna ilość punktów,
Wyliczona wartość An zaokrąglana będzie do 2 miejsc po przecinku.

2. Czas rozpoczęcia usługi – waga kryterium – 40% (40punktów)
1) Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania się w ciągu maksymalnie 2 godzin od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Oferty otrzymają poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanego skrócenia czasu zgłaszania się Wykonawcy licząc od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego [Cr]. Oferowany skrócony czas zgłaszania się Wykonawcy w stosunku do czasu maksymalnego – 2 godzinnego przewidzianego w SWZ musi być wyrażony w okresach „1/4 godziny”, tj.: 0:15 lub 0:30 lub 0:45 lub 1:00, za który Wykonawca otrzyma odpowiednio:

 0 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu maksymalnie 2 godzin od wezwania telefonicznego– czas wymagany (niepunktowany);

 10 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:45 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 15 minut (0:15);

 20 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:30 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 30 minut (0:30);

 30 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:15 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 45 minut (0:45);
 40 pkt. – oferowanie zgłaszania się w ciągu 1:00 godziny od wezwania telefonicznego (skrócenie czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego o 60 minut (1:00).

2) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu zgłaszania się Wykonawcy w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego licząc od jego wezwania telefonicznego, wyrażonego w postaci „niepełnej”, np.: „1:17”, dla ustalenia ilości przyznanych punktów zaoferowany czas zgłaszania się Wykonawcy - rozpoczęcia usługi będzie zaokrąglany do pełnej „1/4 godziny” w górę co oznacza, że zapis:
„… zgłaszanie się w ciągu 1:17 godziny od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnego z zapisami niniejszej SWZ”
będzie równoznaczny i punktowany jak zapis:
„… zgłaszanie się w ciągu 1:30 godziny od wezwania telefonicznego w stanie gotowości do pracy, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnego z zapisami niniejszej SWZ”, za które przyznane zostanie 20 punktów.
3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = An + Cr
gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie,
An – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”,
Cr – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Czas rozpoczęcia usługi”.
Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Czas rozpoczęcia usługi”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.

2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.

3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny lub zawodowy):

1) dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami:
- minimum jednym ze sprzętów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych (określonych Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)), żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Instrukcji dla Wykonawców w pkt 6.1. ppkt 1) – 6) [tj. zawartych w treści art. 108 ust. 1 pkt 1) – 6) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)].
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1., składa każdy z wykonawców.
3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, przedstawienia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Instrukcji dla Wykonawców w pkt 6.1. ppkt 1) – 4) i 6) [tj. zawartych w treści art. 108 ust. 1 pkt 1) – 4) i 6) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)]

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy.

2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Nie dotyczy.

3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Nie dotyczy.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych

1) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z ofertą powinny być złożone odpowiednio:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stosownie do 125 ust 1 Ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w w zdaniu pierwszym, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
1.2. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie (jeżeli dotyczy), jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy) chyba ze Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
1.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2;
1.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
1.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2;
1.6. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
1.7. Oświadczenie (jeżeli dotyczy) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. Stosownie do treści atr. 117 ust. 2 Ustawy warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy , jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. Stosownie do treści atr. 117 ust. 3 Ustawy w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Stosownie do treści atr. 117 ust. 4 Ustawy w przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8. Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, odnosić należy również do tych Wykonawców. W konsekwencji Wykonawcy ci, w okolicznościach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy, zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umów oraz warunki ich wprowadzenia dla przedmiotowego postępowania zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, § 12.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy - odpowiednio dla każdej części (zadania) - ograniczenia techniczne ogłoszenia w ilości znaków

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

część dalsza z sekcja III pkt. 3.6)11. System dostępny jest za pośrednictwem następujących
przeglądarek internetowych:1) Microsoft Internet Explorerod wersji 11.0, 2) Mozilla Firefox od
wersji 15, 3) Google Chrome od wersji 20
4) Microsoft Edge. 12. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych
odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .zip, przy czym
Zamawiający określając dopuszczalne formaty danych korzysta z katalogu formatów
wskazanych w załączniku nr 2, z uwzględnieniem charakteru postpowania i żądanych informacji,
do Rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Zamawiający dopuszcza również inne formaty wskazane w Rozporządzeniu. Zamawiający
zaleca wykorzystywanie plików w
formacie .pdf. W przypadku zastosowania innego formatu niż te, o których mowa w zdaniu
pierwszym Zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą, co może
spowodować jej odrzucenie.
13.1. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na
miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla
wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty
Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie
korespondencja związana z postępowaniem. 13.2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
13.3. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj.
postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 13.4. Sposób złożenia
oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na
stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. 13.5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z
2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia
„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi
jawną część należy ten plik zaszyfrować.
13.6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie (oświadczenia – jeżeli dotyczy) o niepodleganiu
wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym we wzorze
dołączonym jako załącznik do SWZ – Instrukcji dla Wykonawców, w formie elektronicznej (tj.
postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie
zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. 13.7. Oferta może być złożona tylko do upływu
terminu składania ofert. 13.8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert
wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania
oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. 13.9. Wykonawca po
upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany
ani wycofać złożonej oferty.
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej szczegółowo opisane są w pkt 9 SWZ – Instrukcji dla Wykonawców
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby, która wykona ściany domu, ławy fundamentowe - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby, która wykona ściany domu, ławy fundamentowe, wieniec, dom 100 m parterowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI