Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie 2021/2022...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie 2021/2022 z podziałem na części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLwówek Śląski
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-31
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LWÓWKU ŚLĄSKIM
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-18
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie 2021/2022 z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LWÓWKU ŚLĄSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230826489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 6442872

1.5.8.) Numer faksu: 756442872

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.powiatlwowecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie 2021/2022 z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513e7b90-ff39-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005814/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2021/2022 z podziałem na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym w zależności od procedury.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wiązanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu podstawowym,
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SI.222-11/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – pn. „MIRSK I”
Obejmuje obszar gminy Mirsk – ogółem 52 km dróg.
Planowane ilości godzin pracy:
Pługopiaskarka - ośnieżanie i posypywanie lub posypywanie (gołoledź) – 350 godz.
Pług - odśnieżanie – 50 godz.
Ładowarka – usuwanie zasp – 30 godz.
Ładowarka - wykonanie mieszanki, załadunek piaskarek – 80 godz.
Wymagany sprzęt:
- pługopiaskarka – min. 2 szt.
- pojazd z pługiem – min. 1 szt.
- ładowarka – min. 1 szt.
Zamówienie polega na odśnieżaniu oraz posypywaniu materiałami uszorstniającymi (mieszanką piaskowo-solną) wskazanych odcinków dróg, zgodnie z wykazem dróg. W przypadku gołoledzi – posypywanie na całej długości.
Powstałe w wyniku intensywnych opadów śniegu zaspy śnieżne, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, usuwane i rozpychane będą przy użyciu ładowarki (koparko-ładowarki). Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania z powierzonych materiałów mieszanki piaskowo-solnej wykorzystywanej do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z załadunkiem piaskarek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie 2021/2022 z podziałem na części

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – pn. „MIRSK II”
Obejmuje obszar gminy Mirsk oraz częściowo obszar gminy Gryfów Śląski - ogółem 23 km dróg.
Planowane ilości godzin pracy
Pługopiaskarka - ośnieżanie i posypywanie lub posypywanie (gołoledź) – 150 godz.
Pług - odśnieżanie – 30 godz.
Ładowarka – usuwanie zasp – 10 godz.
Ładowarka - wykonanie mieszanki, załadunek piaskarek – 50 godz.
Wymagany sprzęt:
- pługopiaskarka – min. 1 szt.
- pojazd z pługiem – min 1 szt.
- ładowarka – min. 1 szt.
Zamówienie polega na odśnieżaniu oraz posypywaniu materiałami uszorstniającymi (mieszanką piaskowo-solną) wskazanych odcinków dróg, zgodnie z wykazem dróg. W przypadku gołoledzi – posypywanie na całej długości.
Powstałe w wyniku intensywnych opadów śniegu zaspy śnieżne, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, usuwane i rozpychane będą przy użyciu ładowarki (koparko-ładowarki). Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania z powierzonych materiałów mieszanki piaskowo-solnej wykorzystywanej do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z załadunkiem piaskarek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie 2020/2021

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – pn. „GRYFÓW ŚLĄSKI”
Obejmuje obszar gminy Gryfów Śląski – ogółem 33 km dróg.
Planowane ilości godzin pracy:
Pługopiaskarka - ośnieżanie i posypywanie lub posypywanie (gołoledź) – 200 godz.
Pług - odśnieżanie – 50 godz.
Ładowarka – usuwanie zasp – 10 godz.
Ładowarka - wykonanie mieszanki, załadunek piaskarek – 50 godz.
Wymagany sprzęt:
- pługopiaskarka – min. 1 szt.
- pojazd z pługiem – min. 1 szt.
- ładowarka – min. 1 szt.
Zamówienie polega na odśnieżaniu oraz posypywaniu materiałami uszorstniającymi (mieszanką piaskowo-solną) wskazanych odcinków dróg, zgodnie z wykazem dróg. W przypadku gołoledzi – posypywanie na całej długości.
Powstałe w wyniku intensywnych opadów śniegu zaspy śnieżne, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, usuwane i rozpychane będą przy użyciu ładowarki (koparko-ładowarki). Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania z powierzonych materiałów mieszanki piaskowo-solnej wykorzystywanej do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z załadunkiem piaskarek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie 2021/2022

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – pn. „LWÓWEK ŚLĄSKI”
Obejmuje obszar gminy Lwówek Śląski oraz częściowo obszar gminy Wleń – ogółem 114 km dróg.
Planowane ilości godzin pracy:
Pługopiaskarka - ośnieżanie i posypywanie lub posypywanie (gołoledź) – 400 godz.
Pług - odśnieżanie – 60 godz.
Ładowarka – usuwanie zasp – 30 godz.
Ładowarka - wykonanie mieszanki, załadunek piaskarek – 100 godz.
Wymagany sprzęt:
- pługopiaskarka – min. 3 szt.
- pojazd z pługiem – min 1 szt.
- ładowarka – min. 1 szt.
Zamówienie polega na odśnieżaniu oraz posypywaniu materiałami uszorstniającymi (mieszanką piaskowo-solną) wskazanych odcinków dróg, zgodnie z wykazem dróg. W przypadku gołoledzi – posypywanie na całej długości.
Powstałe w wyniku intensywnych opadów śniegu zaspy śnieżne, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, usuwane i rozpychane będą przy użyciu ładowarki (koparko-ładowarki). Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania z powierzonych materiałów mieszanki piaskowo-solnej wykorzystywanej do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z załadunkiem piaskarek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie 2021/2022

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art 108 ust 1 pkt 1-6 i art 109 ust. 1 pkt.4 i pkt.6 ustawy Pzp. Którzy spełniają warunki, o których mowa w art 112 ust 2 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego określone w SWZ.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,
o którym mowa w SWZ;

Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,
o którym mowa w SWZ;

Zdolności technicznej lub zawodowej;

Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia:

Część 1 „MIRSK I”:
- pojazd z piaskarką i pługiem (średnim lub ciężkim) – min. 2 szt.
- pojazd z pługiem (ciężkim) – min 1 szt.
- ładowarka lub koparko-ładowarka – min. 1 szt.

Część 2 „MIRSK II”:
- pojazd z piaskarką i pługiem (średnim lub ciężkim) – min. 1 szt.
- pojazd z pługiem (średnim lub ciężkim) – min 1 szt.
- ładowarka lub koparko-ładowarka – min. 1 szt.

Część 3 „GRYFÓW ŚLĄSKI”:
- pojazd z piaskarką i pługiem (średnim lub ciężkim) – min. 1 szt.
- pojazd z pługiem (średnim lub ciężkim) – min 1 szt.
- ładowarka lub koparko-ładowarka – min. 1 szt.

Część 4 „LWÓWEK ŚLĄSKI”:
- pojazd z piaskarką i pługiem (średnim lub ciężkim) – min. 3 szt.
- pojazd z pługiem (średnim lub ciężkim) – min 1 szt.
- ładowarka lub koparko-ładowarka – min. 1 szt.


Minimalna ładowność piaskarek wynosi 3 m3 materiałów sypkich, dla Części 1 – pn. „MIRSK I” Zamawiający dopuszcza 1 piaskarkę o ładowności materiałów sypkich nie mniejszą niż 1,2 m3. Pługi odpowiednio średni lub ciężki z tym zastrzeżeniem, że dla zadania 1 wymaga się pojazd z pługiem ciężkim. Pojazdy – nośniki o mocy min. 100 Km. Ładowarka (lub koparko-ładowarka) samojezdna o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1 m3. Pojazdy (nośniki) muszą być sprawne i przystosowane do zimowego utrzymania dróg tj. odpowiednio oznakowane (oświetlone), obowiązkowo w migające światło ostrzegawcze tzw. „kogut”.

Wykonawca musi dysponować bazą materiałową na terenie obsługiwanej gminy, z możliwością nagromadzenia materiałów sypkich w ilości min. 1000 Mg:
Część 1 „MIRSK I” – na terenie gminy Mirsk
Część 2 „MIRSK II” – na terenie gminy Mirsk
Część 3 „GRYFÓW ŚLĄSKI” – na terenie gminy Gryfów Śląski
Część 4 „LWÓWEK ŚLĄSKI” – na terenie gminy Lwówek Śląski

Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia (odpowiednie do obsługiwanego pojazdu kategorie prawa jazdy) wymagane przepisami prawa, w szczególności:

Część 1 „MIRSK I”
- kierowca pługopiaskarki – min. 2 osoby,
- kierowca pojazdu z pługiem – min. 1 osoba.

Część 2 „MIRSK II”
- kierowca pługopiaskarki – min. 1 osoba,
- kierowca pojazdu z pługiem – min. 1 osoba.

Część 3 „GRYFÓW ŚLĄSKI”
- kierowca pługopiaskarki – min. 1 osoba,
- kierowca pojazdu z pługiem – min. 1 osoba.

Część 3 „LWÓWEK ŚLĄSKI”
- kierowca pługopiaskarki – min. 3 osoby,
- kierowca pojazdu z pługiem – min. 1 osoba.

Kierowcy muszą być wyposażeni w sprawne telefony komórkowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania,

oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsu-mentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm) – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

odpis z właściwego rejestru lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub centralnej ewidencji

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, jakim jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin ważności takiego oświadczenia musi być tożsamy z zastępowanym dokumentem, wymaganym przez Zamawiającego.
6. Jeżeli ww. dokumenty wykonawca złoży wraz z ofertą, Zamawiający wezwie go jedynie do potwierdzenia , że złożone dokumenty i oświadczenia są aktualne.
7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów odpowiednio w zakresie: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów wprzedmiotowym zakresie.
zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu sprzętu, przeznaczonego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie z treścią załącznika nr 3 SWZ; Wykonawca przygotuje wykaz sprzętu dotyczący danej części zamówienia, na którą składa ofertę.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią załącznika nr 4 SWZ; Wykonawca przygotuje wykaz osób dotyczący danej części zamówienia, na którą składa ofertę.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w wysokości:
Część 1 – 2.400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych);
Część 2 – 1.100 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych);
Część 3 – 1.200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych);
Część 4 – 2.700 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne naówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składana ofert. W przypadku złożenie wadium w pieniądzu, dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 43 1020 5226 0000 6802 0546 2728. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium – zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2021/2022”
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
5.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5.6. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
5.7. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, załącznik nr 7 do SWZ którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie zapisu art 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, bez przeprowadzania nowego postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI