Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Końskie na lata 2021-2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Końskie na lata 2021-2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKońskie
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-03
  • ZamawiającyGmina Końskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-24
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Końskie na lata 2021-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 372 32 49

1.5.8.) Numer faksu: 41 372 29 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Końskie na lata 2021-2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b235fb-04c5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001261/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://umkonskie.bipgmina.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o
udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy
użyciuminiPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu, dostępnego
podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email
przetargi@umkonskie.pl.Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy
Zamawiającym
a Wykonawcami wszczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta i załączniki do
ofert),zawiadomieńoraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego
przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania) -
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
następującychformularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz
do„Formularzado komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). Maksymalny
rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularzzłożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi
150MB. Za datęprzekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się
datę ichprzekazania na ePUAP.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania
jakozałącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liściewszystkich
postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony
głównej z zakładki Postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul.
Partyzantów 1, 26-200 Końskie,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Końskie na lata 2021-2023 nr ZP.271.1.19.2021.EP prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art.
275 pkt 1 ustawy pzp,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danegoadministratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP- 271.1.19.2021.EP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli
w sezonach zimowych 2021-2023,
Przedmiot zamówienia (zad. 1-3): Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie miasta i gminy Końskie .
Ustalenia zawarte w specyfikacjach : D – 10.10.01b, D – 10.10.01c dotyczą wykonania prac związanych
z odśnieżaniem i ze zwalczaniem śliskości dróg gminnych i ulic miejskich.
Zadanie Nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy przy zastosowaniu mieszanki piasku
i soli w sezonach zimowych 2021-2023,

Wykonawca zapewnia własny sprzęt (wg warunków zamówienia), materiały do likwidacji śliskości (piasek, sól, solanka), osobę bądź osoby do pełnienia dyżuru, urządzenia GPS do lokalizowania sprzętu biorącego udział
w akcji zimowej oraz miejsce do magazynowania materiałów i sprzętu, przez cały okres umowy.
1. Rodzaje akcji zimowego utrzymania.
1.1 Akcja czynna.
Akcja czynna polega na bieżącym usuwaniu z pasów ruchu gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie i bieżącym usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi.
Za piaskarką lub solarką ma pozostać widoczny na całej szerokości jezdni ślad rozsypanych środków uszorstniających. Nadmiar śniegu Wykonawca wywozi w miejsce wskazane przez zamawiającego.
1.2 Akcja patrolowa.
Akcja patrolowa polega na patrolowaniu przydzielonych odcinków dróg i w razie konieczności ich interwencyjnym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi – przez pojęcie interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozumieć wykonanie tych robót na odcinku do 30% z zakresu prowadzenia akcji czynnej.
Akcja czynna lub patrolowa będzie rozpatrywana w dwóch przedziałach czasowych:
- I od godz. 300 do godz. 1500
- II od godz. 1500 do godz. 300
a płatność za dany przedział czasowy będzie wynosić w przypadku akcji czynnej 50%
a w przypadku akcji patrolowej 25% stawki za zimowe utrzymanie 1 km drogi dziennie.

2. Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania.
2.1 Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony w umowie
o utrzymanie zimowe dróg.
2.2 Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w ciągu 1 godziny od otrzymania sygnału od Zamawiającego.
2.3 W okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca podejmuje samodzielnie decyzje
w zakresie rodzaju i ilości użytego sprzętu.
2.4 W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania dróg, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania.
2.5 W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych Wykonawca sam podejmuje decyzję o rodzaju wprowadzenia akcji zimowego utrzymania, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego.
2.6 Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac.
2.7 W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia:
- dyżurną służbę telefoniczną przez całą dobę.
- system łączności Wykonawcy ze sprzętem użytym w akcji.
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej,
- urządzenia GPS do lokalizowania pojazdów biorących udział w akcji zimowego utrzymania dróg .
3. Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg.
Odbiorowi podlega odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej. Odbioru dokonuje Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie.
W przypadku nie należytego wykonania zadań związanych z prowadzeniem akcji zimowej Wykonawca musi ponownie wykonać usługę zimowego utrzymania dróg bez wynagrodzenia za dany przedział czasowy.
Obmiar robót będzie dokonywany w dwóch przedziałach czasowych:
I od godz. 300 do godz. 1500
II od godz. 1500 do godz. 300
Jednostką obmiarową będzie 1 km utrzymanego odcinka drogi dziennie (w ciągu doby).
W przypadku uruchomienia akcji w poszczególnym przedziale czasowym Wykonawca otrzyma
w tym przedziale wynagrodzenie będące iloczynem ilości kilometrów oraz 50% w przypadku akcji czynnej ceny utrzymania 1km dziennie, 25% w przypadku akcji patrolowej, natomiast
w przypadku, gdy akcja zimowa w danym przedziale czasowym nie zostanie uruchomiona wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ten przedział czasowy. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ilość jednostek obmiarowych po sprawdzeniu jakości wykonanej usługi.
4. Termin przygotowania do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w okresach
15.10.2021r. do 30.04.2022r.
15.10.2022 r. do 30.04.2023 r.
5. Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg zawierają załączniki nr 8 do zadań nr 1,.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-15 do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli
w sezonach zimowych 2021-2023,
Przedmiot zamówienia (zad. 1-3): Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie miasta i gminy Końskie .
Ustalenia zawarte w specyfikacjach : D – 10.10.01b, D – 10.10.01c dotyczą wykonania prac związanych
z odśnieżaniem i ze zwalczaniem śliskości dróg gminnych i ulic miejskich.
Zadanie Nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy przy zastosowaniu mieszanki piasku
i soli w sezonach zimowych 2021-2023,
Zadanie Nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki
lub soli w sezonach zimowych 2021-2023,
Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli
w sezonach zimowych 2021-2023,
Wykonawca zapewnia własny sprzęt (wg warunków zamówienia), materiały do likwidacji śliskości (piasek, sól, solanka), osobę bądź osoby do pełnienia dyżuru, urządzenia GPS do lokalizowania sprzętu biorącego udział
w akcji zimowej oraz miejsce do magazynowania materiałów i sprzętu, przez cały okres umowy.
1. Rodzaje akcji zimowego utrzymania.
1.1 Akcja czynna.
Akcja czynna polega na bieżącym usuwaniu z pasów ruchu gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie i bieżącym usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi.
Za piaskarką lub solarką ma pozostać widoczny na całej szerokości jezdni ślad rozsypanych środków uszorstniających. Nadmiar śniegu Wykonawca wywozi w miejsce wskazane przez zamawiającego.
1.2 Akcja patrolowa.
Akcja patrolowa polega na patrolowaniu przydzielonych odcinków dróg i w razie konieczności ich interwencyjnym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi – przez pojęcie interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozumieć wykonanie tych robót na odcinku do 30% z zakresu prowadzenia akcji czynnej.
Akcja czynna lub patrolowa będzie rozpatrywana w dwóch przedziałach czasowych:
- I od godz. 300 do godz. 1500
- II od godz. 1500 do godz. 300
a płatność za dany przedział czasowy będzie wynosić w przypadku akcji czynnej 50%
a w przypadku akcji patrolowej 25% stawki za zimowe utrzymanie 1 km drogi dziennie.

2. Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania.
2.1 Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony w umowie
o utrzymanie zimowe dróg.
2.2 Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w ciągu 1 godziny od otrzymania sygnału od Zamawiającego.
2.3 W okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca podejmuje samodzielnie decyzje
w zakresie rodzaju i ilości użytego sprzętu.
2.4 W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania dróg, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania.
2.5 W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych Wykonawca sam podejmuje decyzję o rodzaju wprowadzenia akcji zimowego utrzymania, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego.
2.6 Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac.
2.7 W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia:
- dyżurną służbę telefoniczną przez całą dobę.
- system łączności Wykonawcy ze sprzętem użytym w akcji.
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej,
- urządzenia GPS do lokalizowania pojazdów biorących udział w akcji zimowego utrzymania dróg .
3. Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg.
Odbiorowi podlega odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej. Odbioru dokonuje Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie.
W przypadku nie należytego wykonania zadań związanych z prowadzeniem akcji zimowej Wykonawca musi ponownie wykonać usługę zimowego utrzymania dróg bez wynagrodzenia za dany przedział czasowy.
Obmiar robót będzie dokonywany w dwóch przedziałach czasowych:
I od godz. 300 do godz. 1500
II od godz. 1500 do godz. 300
Jednostką obmiarową będzie 1 km utrzymanego odcinka drogi dziennie (w ciągu doby).
W przypadku uruchomienia akcji w poszczególnym przedziale czasowym Wykonawca otrzyma
w tym przedziale wynagrodzenie będące iloczynem ilości kilometrów oraz 50% w przypadku akcji czynnej ceny utrzymania 1km dziennie, 25% w przypadku akcji patrolowej, natomiast
w przypadku, gdy akcja zimowa w danym przedziale czasowym nie zostanie uruchomiona wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ten przedział czasowy. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ilość jednostek obmiarowych po sprawdzeniu jakości wykonanej usługi.
4. Termin przygotowania do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w okresach
15.10.2021r. do 30.04.2022r.
15.10.2022 r. do 30.04.2023 r.
5. Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg zawierają załączniki nr 8 do zadań nr 1,2,3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-15 do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli
w sezonach zimowych 2021-2023,Przedmiot zamówienia (zad. 1-3): Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie miasta i gminy Końskie .
Ustalenia zawarte w specyfikacjach : D – 10.10.01b, D – 10.10.01c dotyczą wykonania prac związanych
z odśnieżaniem i ze zwalczaniem śliskości dróg gminnych i ulic miejskich.
Zadanie Nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy przy zastosowaniu mieszanki piasku
i soli w sezonach zimowych 2021-2023,
Zadanie Nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki
lub soli w sezonach zimowych 2021-2023,
Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli
w sezonach zimowych 2021-2023,
Wykonawca zapewnia własny sprzęt (wg warunków zamówienia), materiały do likwidacji śliskości (piasek, sól, solanka), osobę bądź osoby do pełnienia dyżuru, urządzenia GPS do lokalizowania sprzętu biorącego udział
w akcji zimowej oraz miejsce do magazynowania materiałów i sprzętu, przez cały okres umowy.
1. Rodzaje akcji zimowego utrzymania.
1.1 Akcja czynna.
Akcja czynna polega na bieżącym usuwaniu z pasów ruchu gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie i bieżącym usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi.
Za piaskarką lub solarką ma pozostać widoczny na całej szerokości jezdni ślad rozsypanych środków uszorstniających. Nadmiar śniegu Wykonawca wywozi w miejsce wskazane przez zamawiającego.
1.2 Akcja patrolowa.
Akcja patrolowa polega na patrolowaniu przydzielonych odcinków dróg i w razie konieczności ich interwencyjnym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi – przez pojęcie interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozumieć wykonanie tych robót na odcinku do 30% z zakresu prowadzenia akcji czynnej.
Akcja czynna lub patrolowa będzie rozpatrywana w dwóch przedziałach czasowych:
- I od godz. 300 do godz. 1500
- II od godz. 1500 do godz. 300
a płatność za dany przedział czasowy będzie wynosić w przypadku akcji czynnej 50%
a w przypadku akcji patrolowej 25% stawki za zimowe utrzymanie 1 km drogi dziennie.

2. Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania.
2.1 Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony w umowie
o utrzymanie zimowe dróg.
2.2 Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w ciągu 1 godziny od otrzymania sygnału od Zamawiającego.
2.3 W okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca podejmuje samodzielnie decyzje
w zakresie rodzaju i ilości użytego sprzętu.
2.4 W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania dróg, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania.
2.5 W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych Wykonawca sam podejmuje decyzję o rodzaju wprowadzenia akcji zimowego utrzymania, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego.
2.6 Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac.
2.7 W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia:
- dyżurną służbę telefoniczną przez całą dobę.
- system łączności Wykonawcy ze sprzętem użytym w akcji.
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej,
- urządzenia GPS do lokalizowania pojazdów biorących udział w akcji zimowego utrzymania dróg .
3. Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg.
Odbiorowi podlega odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej. Odbioru dokonuje Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie.
W przypadku nie należytego wykonania zadań związanych z prowadzeniem akcji zimowej Wykonawca musi ponownie wykonać usługę zimowego utrzymania dróg bez wynagrodzenia za dany przedział czasowy.
Obmiar robót będzie dokonywany w dwóch przedziałach czasowych:
I od godz. 300 do godz. 1500
II od godz. 1500 do godz. 300
Jednostką obmiarową będzie 1 km utrzymanego odcinka drogi dziennie (w ciągu doby).
W przypadku uruchomienia akcji w poszczególnym przedziale czasowym Wykonawca otrzyma
w tym przedziale wynagrodzenie będące iloczynem ilości kilometrów oraz 50% w przypadku akcji czynnej ceny utrzymania 1km dziennie, 25% w przypadku akcji patrolowej, natomiast
w przypadku, gdy akcja zimowa w danym przedziale czasowym nie zostanie uruchomiona wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ten przedział czasowy. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ilość jednostek obmiarowych po sprawdzeniu jakości wykonanej usługi.
4. Termin przygotowania do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w okresach
15.10.2021r. do 30.04.2022r.
15.10.2022 r. do 30.04.2023 r.
5. Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg zawierają załączniki nr 8 do zadań nr 1,2,3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-15 do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 – Zimowe utrzymanie dróg wewnętrznych położonych na terenie miasta i gminy Końskie (odśnieżanie ciągnikiem) w sezonach zimowych 2021-2023,Przedmiot zamówienia : Zimowe utrzymanie dróg wewnętrznych położonych na terenie miasta
i gminy Końskie (odśnieżanie ciągnikiem) w sezonach zimowych 2021-2023,- odśnieżanie dróg wewnętrznych położonych na terenie miasta i gminy Końskie ciągnikiem z pługiem średnim, wykaz dróg zał. 9. Jednostka obmiarowa 1 godzina pracy ciągnika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-15 do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna lub zawodowa:
Opis spełniania warunku:
a) Zamawiający uzna ww.warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca:
wykaże, że:
-w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), zrealizował należycie
Zadanie nr 1 - Co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli o wartości min 70 tys. zł (brutto),
Zadanie nr 2 - Co najmniej jedną usługę polegająca na zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu solanki lub soli o wartości min 60 tys. zł. (brutto),
Zadanie nr 3 - Co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu solanki, soli lub mieszanki piasku i soli o wartości min 60 tys. zł. (brutto),

b) Zamawiający uzna ww.warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje:

Zadanie nr 1 – co najmniej: 2 pługopiaskarkami na samochodach ciężarowych (min 2 pługi średnie z dociskiem), ładowarkami, samochodami do wywozu śniegu,
Zadanie nr 2 - pługosolarką na samochodzie ciężarowym ( pług średni) ładowarka, samochodem do wywozu śniegu,
Zadanie nr 3– co najmniej: 2 pługopiaskarkiami na samochodach ciężarowych (2 pługi średnie),
2 ciągnikami o mocy min 95 KM z pługami średnimi strzałkowym , ładowarkami, samochodami do wywozu śniegu.
Zadanie nr 4 – ciągnikiem o mocy min 95 KM z pługiem średnim strzałkowym

Zamawiający uzna ww. waru W przypadku gdy Wykonawca złoży oferty częściowe na większą ilość zadań, winien wykazać się dostępem do sumy sprzętu wymaganego dla poszczególnych zadań. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, to Zamawiający nie dopuszcza wykazania tej samej jednostki sprzętowej w więcej niż jednej części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Strony dopuszczają zmiany umowy w przypadku określonym w art. 455 ust. 1 pkt 1 pzp, tj :
1) wystąpienia siły wyższej spowodowanej okolicznościami związanym ze stanem epidemii lub stanem zagrożenia epidemicznego (w takim przypadku zastosowanie mają przepisy dotyczące zamówień publicznych określone w ustawie z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdzia-łaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych w związku z koniecznością przeciwdziałania możliwości rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 ( po zmianach),
2) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
3) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy (art. 462). W takim przypadku stosuje się zasady wynikające z art. 462 ust. 5 i 6 pzp.
4) w przypadku rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby. Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w 462 ust. 7 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, który spełnia warunki udziału w postepowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania, lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, lub sytuację finansową, lub ekonomiczną (Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z dyspozycją przepisu art. 436 pkt 4 ustawy pzp. w formie aneksu do Umowy, w następującym zakresie:
1) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian o których mowa w art. 436 pkt 4 lit. b Ustawy Pzp.
2) Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi, jeżeli strona Umowy, która wnioskuje o tę zmianę w przedstawionej kalkulacji kosztów wykonania zamówienia wykaże wpływ zmian o których mowa w art. 436 pkt 4 lit. b Ustawy Pzp na koszty wykonania zamówienia.
3) Zmiana wysokości wynagrodzenia o których mowa w art.436 pkt 4 lit. b Ustawy Pzp nastąpi w formie aneksu do Umowy, który obowiązywał będzie od dnia wejścia
w życie przepisów, na podstawie których dokonane zostaną zmiany o których mowa
w art. 436 pkt 4 lit. b Ustawy Pzp
4) W przypadku zmiany o której mowa w art. 436 pkt 4 lit. b tiret pierwsze Ustawy Pzp wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu podatku od towarów
i usług, przy zachowaniu tej samej kwoty netto wynagrodzenia, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany,
5) W przypadku zmiany o której mowa w art. 436 pkt 4 lit. b tiret dugie Ustawy Pzp wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
6) W przypadku zmiany o której mowa w art. 436 pkt 4 lit. b tiret trzecie Ustawy Pzp wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany,
7) W przypadku zmiany o której mowa w art. 436 pkt 4 lit. b tiret czwarte Ustawy Pzp ( zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, c d w pky informacje dodatkowe

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

zmiany do umowy c.d o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany.
4. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy (art. 439 pzp) w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia (rozumianych jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie) w formie aneksu do Umowy:
1) poziom zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacja zmówienia uprawniający strony do żądania zmiany wynagrodzenia nie może być niższy niż 5%
2) poziom zmiany wynagrodzenia Wykonawcy ulega zmianie adekwatnie do wpływu zmiany wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, w przypadku wynagrodzenia ryczałtowego lub wynagrodzenia określonego kwotowo za wykonanie usługi poziom zmiany cen nastąpi na podstawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
3) zmiana wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy i nie wcześniej niż od daty wpływu zmiany wskaźnika wykazanej przez stronę na wynagrodzenie wykonawcy i w proporcji do liczby pełnych miesięcy za ten okres.
4) maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, w okresie realizacji zamówienia jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia nie może być wyższa niż 10% względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie lub nie może być wyższa niż 10% ( suma średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego),
5) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 4 pkt 1-4 , zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
a) przedmiotem umowy są roboty budowlane lub usługi;
b) okres obowiązywania umowy przekracza 12 miesięcy
6) Wykonawca z tytułu braku zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom z tytułu zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w pkt 5 zobowiązany jest do zapłaty kary umownej na rzecz Zamawiającego w wysokości tego wynagrodzenia.
7) Wykonawca z tytułu nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego podwyko-nawcom z tytułu zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa pkt 5 zobowiązany jest do zapłaty kary umownej na rzecz Zamawiającego w wysokości 0,5 % tego wynagrodzenia za każdy dzień opóźnienia.
4. Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w okresach: 15.10.2021 do 30.04.2022
15.10.2022 do 30.04.2023
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje monterów instalacji fotowoltaicznej
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje monterów instalacji fotowoltaicznej Inwestycje to budynki mieszkalne jednorodzinne. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. świętokrzyskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI