Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zblewo w sezonach zimowych 2019/2020 i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zblewo w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZblewo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zblewo
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-24
  • Numer ogłoszenia614432-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614432-N-2019 z dnia 2019-10-24 r.

Gmina Zblewo: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zblewo w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zblewo, krajowy numer identyfikacyjny 54980300000000, ul. ul. Główna  40 , 83-210  Zblewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 884 381, e-mail gmina@zblewo.pl, faks 585 884 569.
Adres strony internetowej (URL): www.zblewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.zblewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.zblewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Zblewo, ul. Główna 40, 83-210 Zblewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zblewo w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021 r.
Numer referencyjny: RO.271.42.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021 na terenie gminy Zblewo w następujących sołectwach: Zblewo, Bytonia, Pinczyn, Cis, Miradowo, Borzechowo, Radziejewo, Karolewo, Jezierce, Kleszczewo, Pałubinek, Mały Bukowiec, Lipa Góra, Białachowo, Tomaszewo, Semlin, Zawada z podziałem na następujące części zamówienia: Część nr 1 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 1 (Lipia Góra, Wałdówko, Bukowiec Królewski); Część nr 2 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 2 (Zawada, Tomaszewo, Jezierce, Kleszczewo Kościerskie); Część nr 3 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 3 (Semlin. Semlinek); Część nr 4 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 4 (Pinczyn, Pałubinek); Część nr 5 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 5 (Miradowo, Karolewo, Piesienica, Biały Bukowiec); Część nr 6 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 6 (Zblewo, Bytonia, Cis); Część nr 7 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 7 (Białachowo, Radziejewo); Część nr 8 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 8 (Borzechowo, Mały Bukowiec, Pazda); Część nr 9 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie całej Gminy pługiem wirnikowym; Część nr 10 – Odśnieżanie chodników, odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych solą i mieszanką piaskowo – solną oraz dostawa mieszanki piaskowo-solnej na terenie całej Gminy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo-solną ulic i dróg (część 10) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, c) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (część 10) – wyłącznie na polecenie Zamawiającego, d) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do każdej z części (od cz. 1 do cz. 10). 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90620000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa minimalne warunki udziału w postępowaniu (dla wszystkich części zamówienia od nr 1 do nr 10): 1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, polegającą na zimowym utrzymaniu dróg. 2) W odniesieniu do warunku dysponowania potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga dysponowania następującym sprzętem (własnym lub wynajętym): Nr części Wyszczególnienie Liczba jednostek 1. 2. 3. 1 - 8 sprzęt ciężki - pług stalowy dwustronny 1 szt. pług jednostronny średni z gumową końcówką lemiesza 1 szt. ciągnik z napędem na dwie osie o mocy min. 150KM lub pojazd ciężarowy 1 szt. 9 samobieżny pług odśnieżny wirnikowy 1 szt. 10 sprzęt ciężki - pług stalowy dwustronny 1 szt. pług jednostronny średni z gumową końcówką lemiesza 2 szt. ciągnik z napędem na dwie osie o mocy min. 150KM lub pojazd ciężarowy 2 szt. pojazd ciężarowy o ładowności min. 10 t 1 szt. piaskarko – solarka 1 szt. Ciągnik o mocy do 50 kM z pługiem do odśnieżania chodników 1 szt 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 2 mogą być spełnione łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług objętych zamówieniem, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Czas podjęcia pracy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, przypadków, w których umowa stanowi inaczej. 2. Zmiana niniejszej umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp , w tym art. 144 ust. 1 oraz określonych w niniejszej umowie. 3. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 3) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, albo w przypadku na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 5) Zmiana wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawca z którym została zawarta umowa wykaże i wyjaśni, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z umową. Umowa może być wtedy zawarta z innym wykonawcą na tych samych warunkach. Nowy wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowych wykonawca. Nowy wykonawca musi także wykazać brak podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ. Nowy wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym wykonawcą za zakres umowy dotychczas zrealizowany, 6) Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do przyjętych wartości szacunkowych planowanych usług, o którym mowa w § 4 ust. 1 i 2 umowy. W takim przypadku przewiduje się zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy lub w innych sposób, proporcjonalnie do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z § 4 ust. 1 i 2 umowy; 7) Zmiana terminów (czasów) wykonania zamówienia wynikających z przyjętych standardów zimowego utrzymania dróg w przypadku: możliwe jest wydłużenie czasów zalegania śniegu lub usunięcia śliskości, jeżeli z powodu występujących warunków atmosferycznych polegających na intensywnych opadach śniegu, marznącego deszczu oraz w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych panujących w trakcie realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć z należytą starannością, wykonawca nie jest w stanie ich realizować w normalnym trybie czynności wynikających ze standardów zimowego utrzymania dróg; 8) Zmiany w zakresie płatności i wynagrodzenia - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do umowy; a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 9) z powodu wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; takich jak: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze stron i którym żadna ze stron nie mogła zapobiec, przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie: a) wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas wystąpienia zdarzenia i ewentualnie usuwania jego skutków, b) zakresu prac w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, jeżeli wskutek siły wyższej konieczne będzie np. ograniczenie zakresu prac lub wykonanie dodatkowych czynności związanych z usuwaniem skutków zdarzenia, c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 10) w razie zlecenia przez zamawiającego wykonania usług dodatkowych lub zamiennych, albo zamówień uzupełniających, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia; zmiana może nastąpić w zakresie terminu realizacji zamówienia podstawowego, o czas wykonywania usług dodatkowych lub zamiennych, albo uzupełniających, 11) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością wykonania umowy, zgodnie z przyjętym standardem; 12) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy - zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Żadna z ww. przesłanek do zmiany umowy nie daje Wykonawcy prawa do żądania wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, jedynie do wystąpienia do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem, który w uzasadnionych przypadkach może zostać zaakceptowany. 5. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, c) zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych, d) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 1 (Lipia Góra, Wałdówko, Bukowiec Królewski);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podjęcia pracy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 2 (Zawada, Tomaszewo, Jezierce, Kleszczewo Kościerskie);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podjęcia pracy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 3 (Semlin. Semlinek)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową.9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podjęcia pracy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 4 (Pinczyn, Pałubinek)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podjęcia pracy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 5 (Miradowo, Karolewo, Piesienica, Biały Bukowiec)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podjęcia pracy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 6 (Zblewo, Bytonia, Cis)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podjęcia pracy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 7 (Białachowo, Radziejewo)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podjęcia pracy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 8 (Borzechowo, Mały Bukowiec, Pazda)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podjęcia pracy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie całej Gminy pługiem wirnikowym;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podjęcia pracy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Odśnieżanie chodników, odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych solą i mieszanką piaskowo – solną oraz dostawa mieszanki piaskowo-solnej na terenie całej Gminy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:b) odśnieżanie i posypywanie mieszanką solno-piaskową ulic i dróg (część 10) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, c) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (część 10) – wyłącznie na polecenie Zamawiającego, d) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podjęcia pracy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI