Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrusy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-10
  • ZamawiającyGmina Brusy
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-02
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00474039
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1

1.5.2.) Miejscowość: Brusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3969300

1.5.8.) Numer faksu: 52 3969303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74ce2063-797e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040371/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74ce2063-797e-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej pod adresem: um@brusy.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
9. Zamawiający przekazuje link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia w Załączniku Nr 5 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: um@brusy.pl.
12. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Cd. w zakładce: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 27. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brusy, którą reprezentuje Burmistrz Brus, z siedzibą przy ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;
 inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Magdalena Zarębska, z którą można kontaktować się e-mailem: iod@brusy.pl; pod numerem telefonu 52-39-69-300 lub pisemnie na adres: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024” prowadzonym w trybie podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.24.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu dróg w celu utrzymania przejezdności i zachowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024 obejmuje następujące zadania (części):
1) Zadanie Nr 1: Sołectwa - Lubnia, Orlik
Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi - 180;
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia oferowanych środków transportowych (sprzętowych) wraz z obsługą, nie później niż 90 minut od chwili otrzymania wezwania od sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Burmistrza Brus. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym w pług czołowy o hydraulicznej regulacji z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów przystosowanych do odśnieżania dróg, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.
5. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 operatorem pojazdu dostosowanego do odśnieżania dróg na każde zadanie. Wykonawca musi dysponować taką liczbą operatorów, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Czas reakcji – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji” wynosi 40
i podawany jest w minutach przy czym:
Do 30 minut – 40 pkt
Powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
Powyżej 60 minut do 90 minut – 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji powyżej 90 minut zostanie odrzucona.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu dróg w celu utrzymania przejezdności i zachowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024 obejmuje następujące zadania (części):
2) Zadanie Nr 2: Sołectwa - Leśno, Główczewice
Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi -140;
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia oferowanych środków transportowych (sprzętowych) wraz z obsługą, nie później niż 90 minut od chwili otrzymania wezwania od sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Burmistrza Brus. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym w pług czołowy o hydraulicznej regulacji z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów przystosowanych do odśnieżania dróg, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.
5. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 operatorem pojazdu dostosowanego do odśnieżania dróg na każde zadanie. Wykonawca musi dysponować taką liczbą operatorów, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Czas reakcji – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji” wynosi 40
i podawany jest w minutach przy czym:
Do 30 minut – 40 pkt
Powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
Powyżej 60 minut do 90 minut – 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji powyżej 90 minut zostanie odrzucona.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu dróg w celu utrzymania przejezdności i zachowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024 obejmuje następujące zadania (części):
3) Zadanie Nr 3: Sołectwa – Gacnik, Małe Gliśno, Zalesie
Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi -120;
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia oferowanych środków transportowych (sprzętowych) wraz z obsługą, nie później niż 90 minut od chwili otrzymania wezwania od sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Burmistrza Brus. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym w pług czołowy o hydraulicznej regulacji z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów przystosowanych do odśnieżania dróg, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.
5. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 operatorem pojazdu dostosowanego do odśnieżania dróg na każde zadanie. Wykonawca musi dysponować taką liczbą operatorów, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Czas reakcji – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji” wynosi 40
i podawany jest w minutach przy czym:
Do 30 minut – 40 pkt
Powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
Powyżej 60 minut do 90 minut – 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji powyżej 90 minut zostanie odrzucona.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu dróg w celu utrzymania przejezdności i zachowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024 obejmuje następujące zadania (części):
4) Zadanie Nr 4: Sołectwa – Skoszewo, Przymuszewo
Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi -100
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia oferowanych środków transportowych (sprzętowych) wraz z obsługą, nie później niż 90 minut od chwili otrzymania wezwania od sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Burmistrza Brus. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym w pług czołowy o hydraulicznej regulacji z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów przystosowanych do odśnieżania dróg, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.
5. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 operatorem pojazdu dostosowanego do odśnieżania dróg na każde zadanie. Wykonawca musi dysponować taką liczbą operatorów, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Czas reakcji – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji” wynosi 40
i podawany jest w minutach przy czym:
Do 30 minut – 40 pkt
Powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
Powyżej 60 minut do 90 minut – 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji powyżej 90 minut zostanie odrzucona.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu dróg w celu utrzymania przejezdności i zachowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024 obejmuje następujące zadania (części):
5) Zadanie Nr 5: Sołectwa - Kosobudy, Huta
Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi -140;
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia oferowanych środków transportowych (sprzętowych) wraz z obsługą, nie później niż 90 minut od chwili otrzymania wezwania od sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Burmistrza Brus. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym w pług czołowy o hydraulicznej regulacji z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów przystosowanych do odśnieżania dróg, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.
5. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 operatorem pojazdu dostosowanego do odśnieżania dróg na każde zadanie. Wykonawca musi dysponować taką liczbą operatorów, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Czas reakcji – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji” wynosi 40
i podawany jest w minutach przy czym:
Do 30 minut – 40 pkt
Powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
Powyżej 60 minut do 90 minut – 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji powyżej 90 minut zostanie odrzucona.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu dróg w celu utrzymania przejezdności i zachowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024 obejmuje następujące zadania (części):
6) Zadanie Nr 6: Sołectwo - Męcikał
Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi -70;
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia oferowanych środków transportowych (sprzętowych) wraz z obsługą, nie później niż 90 minut od chwili otrzymania wezwania od sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Burmistrza Brus. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym w pług czołowy o hydraulicznej regulacji z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów przystosowanych do odśnieżania dróg, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.
5. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 operatorem pojazdu dostosowanego do odśnieżania dróg na każde zadanie. Wykonawca musi dysponować taką liczbą operatorów, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Czas reakcji – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji” wynosi 40
i podawany jest w minutach przy czym:
Do 30 minut – 40 pkt
Powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
Powyżej 60 minut do 90 minut – 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji powyżej 90 minut zostanie odrzucona.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu dróg w celu utrzymania przejezdności i zachowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024 obejmuje następujące zadania (części):
7) Zadanie Nr 7: Sołectwa - Brusy - Jaglie, Żabno, Czyczkowy
Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi - 220;
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia oferowanych środków transportowych (sprzętowych) wraz z obsługą, nie później niż 90 minut od chwili otrzymania wezwania od sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Burmistrza Brus. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym w pług czołowy o hydraulicznej regulacji z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów przystosowanych do odśnieżania dróg, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.
5. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 operatorem pojazdu dostosowanego do odśnieżania dróg na każde zadanie. Wykonawca musi dysponować taką liczbą operatorów, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Czas reakcji – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji” wynosi 40
i podawany jest w minutach przy czym:
Do 30 minut – 40 pkt
Powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
Powyżej 60 minut do 90 minut – 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji powyżej 90 minut zostanie odrzucona.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu dróg w celu utrzymania przejezdności i zachowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024 obejmuje następujące zadania (części):
8) Zadanie Nr 8: Sołectwa – Brusy - Wybudowanie, Kinice, Czarniż
Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi -120;
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia oferowanych środków transportowych (sprzętowych) wraz z obsługą, nie później niż 90 minut od chwili otrzymania wezwania od sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Burmistrza Brus. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym w pług czołowy o hydraulicznej regulacji z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów przystosowanych do odśnieżania dróg, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.
5. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 operatorem pojazdu dostosowanego do odśnieżania dróg na każde zadanie. Wykonawca musi dysponować taką liczbą operatorów, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Czas reakcji – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji” wynosi 40
i podawany jest w minutach przy czym:
Do 30 minut – 40 pkt
Powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
Powyżej 60 minut do 90 minut – 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji powyżej 90 minut zostanie odrzucona.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu dróg w celu utrzymania przejezdności i zachowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024 obejmuje następujące zadania (części):
9) Zadanie Nr 9: Sołectwa - Małe Chełmy, Wielkie Chełmy, Rolbik
Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi -200;
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia oferowanych środków transportowych (sprzętowych) wraz z obsługą, nie później niż 90 minut od chwili otrzymania wezwania od sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Burmistrza Brus. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym w pług czołowy o hydraulicznej regulacji z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów przystosowanych do odśnieżania dróg, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.
5. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 operatorem pojazdu dostosowanego do odśnieżania dróg na każde zadanie. Wykonawca musi dysponować taką liczbą operatorów, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Czas reakcji – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji” wynosi 40
i podawany jest w minutach przy czym:
Do 30 minut – 40 pkt
Powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
Powyżej 60 minut do 90 minut – 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji powyżej 90 minut zostanie odrzucona.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu dróg w celu utrzymania przejezdności i zachowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024 obejmuje następujące zadania (części):
10) Zadanie Nr 10: Sołectwa - Czapiewice, Czarnowo
Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi -140.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia oferowanych środków transportowych (sprzętowych) wraz z obsługą, nie później niż 90 minut od chwili otrzymania wezwania od sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Burmistrza Brus. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym w pług czołowy o hydraulicznej regulacji z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów przystosowanych do odśnieżania dróg, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.
5. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 operatorem pojazdu dostosowanego do odśnieżania dróg na każde zadanie. Wykonawca musi dysponować taką liczbą operatorów, która odpowiada liczbie wykonywanych zadań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Czas reakcji – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji” wynosi 40
i podawany jest w minutach przy czym:
Do 30 minut – 40 pkt
Powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt
Powyżej 60 minut do 90 minut – 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji powyżej 90 minut zostanie odrzucona.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cd. komunikacji:
14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
17. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: um@brusy.pl (nie dotyczy składania ofert).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, którego propozycję stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z wykonawców oddzielnie.
2) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 4 do SWZ).
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 pkt 2), składa każdy z wykonawców oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art. 455 ustawy PZP oraz:
1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
2) wystąpienia siły wyższej, tj. wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności:
a) na którą Strony nie miały wpływu,
b) przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy,
c) której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć,
d) której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron.
3) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych (powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy),
2. Istotne zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy
1) zmiany podwykonawców, w przypadku:
a) wprowadzenia podwykonawcy,
b) zmiany podwykonawcy,
c) rezygnacji podwykonawcy,
d) zmiany wartości lub zakresu dostaw lub robót wykonywanych przez podwykonawców.
2) wydłużenia okresu realizowania usług,
a) w przypadku, gdy długoterminowe prognozy pogody będą przewidywały opady śniegu po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia umowy,
b) w przypadku wprowadzenia zmian w umowie na podstawie art. 455 PZP.
3) zmiany umowy w zakresie sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) konieczności zrealizowania przy pomocy pojazdu (sprzętu) innego niż wskazany w §2 ust. 3, w takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SWZ. Przed dokonaniem ww. zmiany Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptacje Zamawiającego.
b) w przypadku wprowadzenia zmian w umowie na podstawie art. 455 PZP,
4) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) rezygnacji Zamawiającego z wykonania części zamówienia (zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy),
b) zwiększenia zakresu umowy, np. zwiększenie obszaru, na którym wykonywane będą usługi,
c) zwiększenia ilości maksymalnej ilości godzin wykonywania usług w przypadku, gdy termin robót zostanie wydłużony na podstawie ust. 2 pkt 2 lub zakres umowy zostanie zwiększony na podstawie ust. 2 pkt 4 lit. b), a maksymalna ilość godzin przewidziana
w umowie została wykorzystana w pierwotnym terminie umownym wykonywanie usług lub w przypadku gdy maksymalna liczba godzin przewidziana w umowie została wykorzystana a warunki pogodowe wymagają kontynuowania świadczenia usług.
5) zmiany wynagrodzenia, w przypadku
a) odstąpienia przez Zamawiającego od umowy lub jej części,
b) wprowadzenia zmian określonych w pkt. 4), jeżeli mają wpływ na wysokość wynagrodzenia. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana wynagrodzenia nie przekroczy 30% pierwotnego maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w §5 ust. 1,
c) w przypadku wprowadzenia zmian w umowie na podstawie art. 455 PZP, jeżeli mają wpływ na wysokość wynagrodzenia,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl na formularzu ofertowym, zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

5. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
6. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 5 następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 5.
7. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI