Zimowe utrzymanie dróg na tereni gminy Goleszów w sezonie zimowym 2019/2020 i 20

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na tereni gminy Goleszów w sezonie zimowym 2019/2020 i 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoleszów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Goleszów
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-16
  • Numer ogłoszenia596693-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 596693-N-2019 z dnia 2019-09-16 r.

Gmina Goleszów: Zimowe utrzymanie dróg na tereni gminy Goleszów w sezonie zimowym 2019/2020 i 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleszów, krajowy numer identyfikacyjny 72182433000000, ul. ul. 1 Maja  5 , 43-440  Goleszów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (33) 479 05 10, e-mail urzad@goleszow.pl, faks (33) 479 05 16.
Adres strony internetowej (URL): www.goleszow.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.goleszow.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.goleszow.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za posrednictwem poslańca
Adres:
Urząd Gminy Goleszów, ul. 1 Maja 5, 43-440 Goleszów, biuro podawcze pokój nr 1 (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na tereni gminy Goleszów w sezonie zimowym 2019/2020 i 2020/2021
Numer referencyjny: IR.271.7.2019.ZK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg na terenie gminy Goleszów obejmująca: odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej, usuwania zasp oraz oczyszczenia jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym. Zamówienie podzielone jest na 10 części. Cześć nr 1 - Bażanowice, cześć nr 2 - Cisownica, część nr 3 - Dzięgielów, cześć nr 4 - Godziszów, część nr 5 - Goleszów Dolny, część nr 6 - Goleszów Równia, część nr 7 - Kisielów, część nr 8 - Kozakowice, część nr 9 - Leszna Górna, część nr 10 - Puńców.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Za minimalny poziom zdolności technicznej uznane zostanie jeżeli Wykonawca: a) wykaże. że przy świadczeniu usługi dysponuje lub będzie dysponował, na każdą z części, na którą składa ofertę, poniższym sprzętem: Część Nr 1 Bażanowice: Odśnieżanie - Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Usuwanie śliskości- Piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem - szt. 1. Usuwanie zasp - Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny - 1 szt. Część Nr 2 Cisownica: Odśnieżanie - Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 2. Usuwanie śliskości- Piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem - szt. 1. Usuwanie zasp - Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny - 1 szt. Część Nr 3 Dzięgielów: Odśnieżanie - Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Usuwanie śliskości- Piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem - szt. 1. Usuwanie zasp - Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny - 1 szt. Część Nr 4 Godziszów: Odśnieżanie - Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Usuwanie śliskości- Piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem - szt. 1. Usuwanie zasp - Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny - 1 szt. Część Nr5 Goleszów Dolny: Odśnieżanie - Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Usuwanie śliskości- Piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem - szt. 1. Usuwanie zasp - Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny - 1 szt. Część Nr 6 Goleszów Równia: Odśnieżanie - Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Usuwanie śliskości- Piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem - szt. 1. Usuwanie zasp - Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny - 1 szt. Część Nr 7 Kisielów: Odśnieżanie - Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Usuwanie śliskości- Piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem - szt. 1. Usuwanie zasp - Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny - 1 szt. Część Nr 8 Kozakowice: Odśnieżanie - Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Usuwanie śliskości- Piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem - szt. 1. Usuwanie zasp - Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny - 1 szt. Część Nr 9 Leszna Górna: Odśnieżanie - Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Usuwanie śliskości- Piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem - szt. 1. Usuwanie zasp - Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny - 1 szt. Część Nr 10 Puńców: Odśnieżanie - Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Usuwanie śliskości- Piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem - szt. 1. Usuwanie zasp - Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny - 1 szt. UWAGA! Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien wykazać, że dysponuje sprzętem w ilości odpowiadającej każdej z tych części dla świadczenia usługi w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości. Przy świadczeniu usług związanych z usuwaniem zasp 1 szt. sprzętu może być wskazana dla maksymalnie dwóch części zamówienia. Zakłada się, że na terenie gminy usługi odśnieżania i usuwania śliskości dróg, gdy zajdzie taka potrzeba, realizowane będą w tym samym czasie w związku z czym niedopuszczalne jest wykazywanie jednego sprzętu do odśnieżania i zwalczania śliskości do więcej niż jednej części zamówienia. Dopuszczalne jest wykorzystywanie w ramach danej części zamówienia jednego ciągnika do odśnieżania i usuwania śliskości. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zajdzie konieczność zmiany sprzętu oferowanego do świadczenia usługi, wskazanego przez Wykonawcę w załączniku Nr 6 do SIWZ, na inny to jego parametry techniczne muszą być co najmniej równe parametrom wynikającym z powyższego zestawienia. b) Wykonawca wykaże, że przy świadczeniu usługi dysponuje lub będzie dysponował placem magazynowym, na który Zamawiający będzie dostarczał materiał do usuwania śliskości zimowej. Wykonawca może dysponować jednym placem do składowania materiałów do zwalczania śliskości zimowej na wszystkie części zamówienia, na które składa ofertę. 2. Za minimalny poziom zdolności zawodowej uznane zostanie jeżeli Wykonawca wykaże, że przy świadczeniu usługi dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania, że na każdą z części zamówienia z wyjątkiem części Nr 2, Wykonawca posiada minimum jedną osobę posiadającą stosowne, aktualne uprawnienia do kierowania i obsługi sprzętu. Dla części Nr 2 minimum dwie takie osoby. Do wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia winno zostać dołączone oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz sprzętu przeznaczonego do świadczenia usługi, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załączniki Nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:  część Nr 1 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 2 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 3-– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 4 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 5 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 6 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 7 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 8 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 9 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 10 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 25 8113 1020 2002 0000 0648 0039 z zaznaczeniem „Zimowe utrzymanie dróg - część Nr ……” (wskazać część zamówienia, której dotyczy wadium) a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Wadium wniesione w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, jeżeli środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się możliwość dokonania poniższych istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany wynagrodzenia, w następstwie ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.); 3) zmiany podwykonawcy, będącego jednocześnie podmiotem trzecim, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4) zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w następstwie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność kontynuacji świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2020/2021 po 30 kwietnia 2021 r. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej Umowy zobowiązana jest do uzasadnienia i udokumentowania zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Bażanowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:  odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS,  usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy,  czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia:  odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 560 km;  zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 280 km;  usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 1 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 1 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 95 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Cisownica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:  odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS,  usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy,  czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia:  odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 800 km;  zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 400 km;  usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 20 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 2 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 2 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 135 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dzięgielów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:  odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS,  usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy,  czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia:  odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 480 km;  zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 240 km;  usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 3 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 3 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 85 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Godziszów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:  odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS,  usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy,  czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia:  odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 400 km;  zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 200 km;  usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 4 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 4 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 75 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Goleszów Dolny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:  odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS,  usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy,  czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia:  odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 640 km;  zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 320 km;  usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 5 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 5 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 120 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Goleszów Równia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:  odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS,  usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy,  czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia:  odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 400 km;  zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 200 km;  usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 6 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 6 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 70 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Kisielów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:  odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS,  usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy,  czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia:  odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 240 km;  zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 120 km;  usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 7 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 7 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 45 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Kozakowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:  odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS,  usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy,  czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia:  odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 320 km;  zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 160 km;  usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 8 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 8 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 55 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Leszna Górna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:  odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS,  usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy,  czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia:  odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 560 km;  zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 280 km;  usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 20 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 9 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 9 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 90 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Puńców
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:  odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS,  usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy,  czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia:  odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 640 km;  zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 320 km;  usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 10 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 10 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 95 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dotyczących budowy magazynu paliw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Termomodernizacja budynku internatu - docieplenie stropu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Goleszów: Przebudowa drogi gminnej ul. Stromej w Kisielowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Goleszów: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Goleszów w sezonie zimowym 2019/2020.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/19/61/KK
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI