Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTurek
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-10-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Turku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-13
  • Numer ogłoszenia596299-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 596299-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, krajowy numer identyfikacyjny 31108036630113, ul. ul. Kolska Szosa  64 , 62-700  Turek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 63 222 31 10, e-mail zdp@powiat.turek.pl, faks 63 222 31 18.
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.bip.powiat.turek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdp.bip.powiat.turek.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy zamawiającemu doręczyć osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora publicznego - Poczty Polskiej lub firmy świadczącej usługi kurierskie w formie pisemnej, na adres zamawiającego
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny: ZDP.271.11/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021 Zakres zamówienia został podzielony na części i obejmuje usługę :Część 1Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie I Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie I w mieście Turek prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021, • wykazem ulic objętych zimowym utrzymaniem w mieście Turek.Część 2Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie II Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie II na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gminy Brudzew, gminy Turek i Władysławów prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021, • wykazem dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gminy Brudzew, gminy Turek i Władysławów.Część 3Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie III Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie III na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Przykona, Dobra, Turek i Brudzew prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021 • wykazem dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Przykona, Dobra, Turek i BrudzewCzęść 4Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie IV Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie IV na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Malanów, Kawęczyn i Dobra prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021 • wykazem dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Malanów, Kawęczyn i DobraCzęść 5Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie V Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie V na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Tuliszków, Malanów i Turek prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021 • wykazem dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Tuliszków, Malanów i TurekCzęść 6Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie VI Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie VI na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Władysławów, Tuliszków, Turek i m. Turek prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021 • wykazem dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Władysławów, Tuliszków, Turek i m. TurekSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, opisie standardów zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie 2020/2021 i projekcie umowy będącymi załącznikami do SIWZ .Do wykazów dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem dla poszczególnych rejonów będących załącznikami do SIWZ dołączono mapy dróg objętych zimowym utrzymaniem jako materiał poglądowy.Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasierealizacji przedmiotowego zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20.000,00 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) wykazanie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj.:dla wszystkich części zamówienia:przynajmniej dwie piaskarki na samochodzie ciężarowym lub ciągniku służące do likwidacji śliskościprzynajmniej dwa pługi typu średniego zamontowane na samochodzie ciężarowym, ciągniku lub koparko - ładowarcelubprzynajmniej dwie pługo-piaskarki na samochodzie ciężarowym lub ciągniku służące do likwidacji śliskości 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Należy wskazać osoby uprawnione do kierowania sprzętem wykazanym przez oferenta wraz uprawnieniami wymaganymi ustawą – Prawo o ruchu drogowym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: SPRZĘT WSKAZANY W JEDNYM ZADANIU NIE MOŻE POWTARZAĆ SIĘ W KOLEJNYCH ZADANIACH.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania sprzętu może być spełniony łącznie.OSOBY WSKAZANE W JEDNYM ZADANIU NIE MOGĄ POWTARZAĆ SIĘ W KOLEJNYCH ZADANIACH.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) opłaconą polisę a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wraz z ofertą każdy wykonawca składa (inne dokumenty): 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stosownie do danej części, 2) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – jeżeli dotyczy należy złożyć wraz z ofertą, 3) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza, 4) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, bez odrębnego wezwania przekazują Zamawiającemu swoje oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, które zostanie złożone wraz z ofertą, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Należy jednak w tym przypadku mieć na uwadze, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia polegająca na jego włączeniu do grupy kapitałowej po otwarciu ofert, będzie powodowała niezwłoczny obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
czas wyjazdu na drogę w celu rozpoczęcia zimowego utrzymania, liczony od momentu otrzymanego zgłoszenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Turku reprezentowany przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych w Turku 2. sposoby kontaktu Inspektorem Danych Osobowych: Inspektor Danych Osobowych, Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek, tel. 063 222-31-10 lub mail: zdp@powiat.turek.pl, 3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych , 5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem 7. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. osoba, której dane dotyczą posiada: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 10. osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie I w mieście Turek prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021, • wykazem ulic objętych zimowym utrzymaniem w mieście Turek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofert brutto 60,00
czas wyjazdu na drogę w celu rozpoczęcia zimowego utrzymania, liczony od momentu otrzymanego zgłoszenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie II na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gminy Brudzew, gminy Turek i Władysławów prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021, • wykazem dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gminy Brudzew, gminy Turek i Władysławów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas wyjazdu na drogę w celu rozpoczęcia zimowego utrzymania, liczony od momentu otrzymanego zgłoszenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie III na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Przykona, Dobra, Turek i Brudzew prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021 • wykazem dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Przykona, Dobra, Turek i Brudzew
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas wyjazdu na drogę w celu rozpoczęcia zimowego utrzymania, liczony od momentu otrzymanego zgłoszenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie IV na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Malanów, Kawęczyn i Dobra prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021 • wykazem dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Malanów, Kawęczyn i Dobra
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90660000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofert brutto 60,00
czas wyjazdu na drogę w celu rozpoczęcia zimowego utrzymania, liczony od momentu otrzymanego zgłoszenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie V
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie V na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Tuliszków, Malanów i Turek prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021 • wykazem dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Tuliszków, Malanów i Turek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas wyjazdu na drogę w celu rozpoczęcia zimowego utrzymania, liczony od momentu otrzymanego zgłoszenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie VI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie VI na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Władysławów, Tuliszków, Turek i m. Turek prowadzone będzie zgodnie z załączonym do SIWZ: • opisem przedmiotu zamówienia, • standardami zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2020/2021 • wykazem dróg do odśnieżania i miejsc do posypywania na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Władysławów, Tuliszków, Turek i m. Turek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas wyjazdu na drogę w celu rozpoczęcia zimowego utrzymania, liczony od momentu otrzymanego zgłoszenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy firmy do wykonania prac glazurniczych - Leszno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania31-10-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy do wykonania prac glazurniczych. Powierzchnia ok. 400m2. Prace możliwe od rozpoczęcia praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI