Zaprojektowanie i wykonanie prac polegających na wymianie na nowe dźwigów osobowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie prac polegających na wymianie na nowe dźwigów osobowych o aktualnych nr ewidencyjnych N3127013138 oraz N3127013137 zlokalizowanych Sąchockiej 7 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-08-30
  • ZamawiającyTowarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie prac polegających na wymianie na nowe dźwigów osobowych o aktualnych nr ewidencyjnych N3127013138 oraz N3127013137 zlokalizowanych Sąchockiej 7 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014905150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-828

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 698 60 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbswp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbswp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie prac polegających na wymianie na nowe dźwigów osobowych o aktualnych nr ewidencyjnych N3127013138 oraz N3127013137 zlokalizowanych Sąchockiej 7 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32a66f83-fc0b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tbswp.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tbswp.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: pkt 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): pkt 20 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): pkt 20 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TBS/ZP/TP/5/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 408048,52 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana dźwigów osobowych na nowe w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul.
Sąchockiej 7 w Warszawie. Spełnienie zbioru wymagań dotyczących demontażu istniejących
dźwigów oraz zaprojektowania, wykonania, dostawy i zainstalowania nowych dźwigów
osobowych wraz ze wszystkimi wymaganymi instalacjami i systemami oraz remontem wewnątrz
i zewnątrz szybu dźwigowego. W budynku nie przewidziano pomieszczenia maszynowni.
Wszystkie pomieszczenia, instalacje i systemy związane z wymianą dźwigów muszą być
dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym
uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego (dalej
UDT).
2. Konserwacja i serwis dostarczonych i zamontowanych dźwigów.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4) Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy w ramach wynagrodzenia, niezależnie od
obowiązków wynikających z przepisów szczególnych, zobowiązuje się do wykonania przedmiotu
umowy z należytą starannością wynikającą z charakteru swojej działalności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45313100-5 - Instalowanie wind

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia wa-runki udziału w postępowaniu.
2. Kryteria, jakimi zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty:

Kryterium Waga
Cena oferty (C) 60%
Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia (G) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

pkt 5 SWZ
4. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym
upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, zrealizował co najmniej
- jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie dźwigu osobowego oraz
- jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie dźwigu wraz z usługą polegającą na
zaprojektowaniu tej wymiany.
Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie:
- WYKAZU ROBÓT, określonego w pkt 6.3.1 SWZ (sporządzonego wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 8 do SWZ),
- DOWODÓW, o których mowa w pkt 6.3.2 SWZ,
złożonych na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) WYKAZ ROBÓT (ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SWZ)
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt 5.4.1SWZ
Dokument należy złożyć:
- w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2) DOWODY
określające czy roboty budowlane wymienione w Wykazie robót (o którym mowa w punkcie powyżej)
zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje;
- inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane;
- inne dokumenty – jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww.
dokumentów.
Dokument/-y należy złożyć:
- w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem osoby
upoważnionej do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego robo-ty budowlane były wykonane – w
przypadku gdy dokument został sporządzony w postaci elektronicznej,
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby
upoważnionej do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane,
- cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje
odpowiednio:
- wykonawca,
- wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
- podmiot udostępniający zasoby, w zależności od tego, które każdego z nich dotyczą.
- notariusz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: pkt 5 i 6 SWZ
3) OŚWIADCZENIE o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.
1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
(ZAŁĄCZNIK NR 9 DO SWZ)
Oświadczenie składa:
- Wykonawca,
- każdy z Wykonawców występujących wspólnie (jeśli dotyczy),
- podmiot udostępniający zasoby (jeśli dotyczy).
Dokument/-y należy złożyć:
- w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) OŚWIADCZENIE o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy. (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SWZ)
Oświadczenie składa:
- Wykonawca,
- każdy z Wykonawców występujących wspólnie (jeśli dotyczy),
Dokument należy złożyć:
- w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie
rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pkt 5 i 6 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

pkt 7 SWZ
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w
ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać
będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Treść pełnomocnictwa załączanego do oferty, w jednej z form określonych w pkt. 6.2.3 SWZ,
musi zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do
składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę za
pośrednictwem Platformy.
5. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może
zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych
Wykonawców kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia.
7. Wykonawca wykazując się doświadczeniem uzyskanym w ramach konsorcjum może się nim
wykazać jedynie w takim zakresie w jakim był bezpośrednim wykonawcą części wskazanego
zadania.
8. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (działających w ramach
konsorcjum, spółki cywilnej), oddzielnie musi złożyć:
a) OŚWIADCZENIE o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy;
b) OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
c) OŚWIADCZENIE o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego.
Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich
wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy opisuje Załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://tbswp.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kompleksowe łazienki - Konstancin-Jeziorna
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie kompleksowe łazienki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI