Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej, oświetlenia estradowego i 5 gablot wys

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej, oświetlenia estradowego i 5 gablot wystawienniczych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkarszewy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Skarszewy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-29
  • Numer ogłoszenia610385-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610385-N-2018 z dnia 2018-08-29 r.

Gmina Skarszewy: Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej, oświetlenia estradowego i 5 gablot wystawienniczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zwiększenie atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej miasta i gminy Skarszewy poprzez zakup sceny estradowej oraz gablot ekspozycyjnych w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarszewy, krajowy numer identyfikacyjny 000528959, ul. Pl. Gen. J. Hallera  18 , 83-250  Skarszewy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 5882201, e-mail skarszewy@skarszewy.pl, faks 58 5882651.
Adres strony internetowej (URL): www.skarszewy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.skarszewy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.skarszewy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miejski w Skarszewach, Pl. Hallera 18, 83-250 Skarszewy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej, oświetlenia estradowego i 5 gablot wystawienniczych
Numer referencyjny: SKG.271.16.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cześć 1: Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej: 1) konstrukcja dachu łukowa, kwadratowa rama nośna (obwiednia) o wymiarach 10m na 8m, nie mniejsza niż 80m2 zawieszona na 4 słupach nośnych. Obwiednia wykonana z kratownic aluminiowych w systemie quadro o wymiarach nie mniej niż 290x290mm i grubości ścianki min. 2 mm. Zamawiający dopuszcza wykonanie zadaszenia o wymiarach większych niż 10m na 8m, pod warunkiem, iż zadaszenie będzie kompatybilne i integralne z pozostałymi elementami przedmiotu zamówienia. Zadaszenie ma pozwolić na swobodne umieszczenie pod nim sceny z podestów o wymiarze 10m na 8m. 2) słupy nośne zadaszenia wykonane z kratownic aluminiowych o przekroju kwadratu nie mniej niż 290 x 290 mm i grubości ścianki min. 2 mm oraz o wysokości min. 6 metrów. U podstawy podpory boczne z możliwością ich płynnej regulacji przy zetknięciu z podłożem, gwarantujące stabilne, równe i bezpieczne ustawienie oraz użytkowanie zadaszenia. 3) całość konstrukcji zadaszenia mocowana do wózków słupowych poruszających się wzdłuż słupów nośnych za pomocą wyciągarek min. 1,0 tonowych posiadających dopuszczenie techniczne zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu. 4) możliwość montowania na ramie nośnej osprzętu o wadze min. 600 kg 5) łączenie ram całości konstrukcji powinno odbywać się za pomocą tzw. „szybkozłączy”, pola pomiędzy elementami podpierającymi plandekę w takiej ilości aby zapewnić równe ułożenie plandeki pokrycia dachu oraz swobodny odpływ wody na wypadek opadów deszczu. 6) dach wykonany z plandeki PCV w kolorze białym z atestem trudno palności z własnym nadrukiem (projekt dostarczy wnioskodawca) na froncie odpornym na temperaturę oraz promieniowanie UV, 7) komplet siatek chroniących scenę przed wiatrem oraz deszczem w kolorze czarnym; odporne na temperaturę oraz promieniowanie UV z możliwością wejścia na scenę z boku (tylna, dwie boczne), 8) belka oświetleniowa o długości 10m, wykonana z aluminium o charakterze quadro 220. W przypadku zwiększenia obwiedni belka powinna zostać odpowiednio wydłużona tak, aby możliwe było jej swobodne połączenie ze słupami nośnymi, 9) wciągarki łańcuchowe do dachu z minimalnym udźwigiem 1 tony posiadające dopuszczenie techniczne zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu (4 sztuki), 10) wciągarki do belki oświetleniowej z minimalnym udźwigiem 1 tony posiadające dopuszczenie techniczne zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie belki oświetleniowej (2 sztuki), 11) atestowane podesty sceniczne o wymiarach 2m x 1m i wodoodpornym podłożu antypoślizgowym w systemie łączenia zapewniającym trwałość, szybkość montażu i stabilność konstrukcji (40 sztuk), nogi o płynnej regulacji w zakresie od 1m do 1,5m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, ale również na terenie płaskim, w terenie na nierównym podłożu, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. Wytrzymałość: min. 750 kg/m2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń, podesty winny umożliwiać różnorodne modelowanie kształtu sceny, a jej rozmiar nie może mieć negatywnego wpływu na stabilność i bezpieczeństwo, 12) podesty nagłośnieniowe o wymiarach 2m x 1m i wodoodpornym podłożu antypoślizgowym, nogi o płynnej regulacji w zakresie od 1m do 1,5m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, ale również na terenie płaskim, w terenie na nierównym podłożu, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. Wytrzymałość: min. 750 kg/m2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń (4 sztuki), 13) barierki zabezpieczające z trzech stron sceny z uwzględnieniem wejścia na scenę, 14) schody o regulacji w tym samym zakresie wysokości jak scena, z podestem wodoodpornym o powierzchni antypoślizgowej, barierka ochronna z dwóch stron (1 sztuka) 15) zabezpieczenie frontu sceny z plandeki PCV w kolorze czarnym z atestem trudno palności z własnym nadrukiem (projekt dostarczy wnioskodawca) odpornym na temperaturę i promieniowanie UV. Scena z zadaszeniem stanowi komplet i posiada wszystkie niezbędne elementy (liny, odciągi, pasy, zawiesia, obciążniki, elementy montażowe, skrzynie narzędziową wraz z niezbędnymi narzędziami itp.), które są potrzebne do jej bezpiecznej eksploatacji. Całość konstrukcji powinna posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty odpowiadające polskim normom. W cenie oferty należy uwzględnić: 1) dostawę przedmiotu zamówienia do punktu wskazanego przez Zamawiającego na terenie Skarszew, 2) demonstracja na miejscu, tj. montaż i demontaż w/w sprzętu, 3) instruktaż i szkolenie personelu dotyczące eksploatacji i konserwacji urządzeń, 4) dostarczenie wszelkich materiałów szkoleniowych (np. instrukcje obsługi w języku polskim), 5) minimum 24-miesięczny okres gwarancji (jako kryterium oceny ofert) na dostarczoną scenę z zadaszeniem, obejmującą wszelkie elementy konstrukcyjne oraz realizację napraw gwarancyjnych dostarczonej sceny z zadaszeniem w siedzibie Zamawiającego, w terminie rozpoczęcia nie dłuższym niż 72 h od momentu zgłoszenia, 6) wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości nabycia części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały czas eksploatacji sceny, nie krócej jednakże niż 10 lat od upływu okresu gwarancji. Cześć 2: Zakup oświetlenia estradowego: 1) głowice ruchome (6 szt) Spot 60 składająca się z 9 kolorów + biały z półkolorami oraz Gobo: 7 gobo obracających się w obydwu kierunkach wraz z skrzyniami transportowymi (case). 2) kratownica (trawers) quadro pod głowicę ruchomą wykonana z rury o przekroju 50x3mm oraz lamelek 20x3mm wraz z podstawami o wymiarach 40 cm x 40 cm quadro (2 sztuki) 3) głowica ruchoma typu wash (6 szt.): Flash LED wyposażona w diody o mocy 36 x 3W LED w kolorach RGB wraz z skrzyniami transportowymi, 4) PAR LED 18 x 1W w kolorze RGB (8 sztuk) wraz z skrzyniami transportowymi, 5) blinder sceniczny 2600W składający się z 4 lamp o mocy 650W każda (3 sztuki) wraz z skrzyniami transportowymi, 6) kontroler DMX512 do efektów świetlnych, takich jak ruchome głowy, skanery i światła LED SPOT z mieszaniem kolorów RGBW 512 kanałów DMX Obsługa do 32 urządzeń Port USB/SD do zapisu danych Szybkie programowanie: 9 zintegrowanych wzorców ruchowych oraz 7 efektów kolorystycznych (pozycja Pan / Tilt , czas przejścia i czas pracy regulowany) 32 programowalnych chasees z 100 scenami każdy 32 programowalne sceny 2 strony obsługi, każda z obsługą maksymalnie 18 kanałów 16 suwaków 2 koła jog dla pan / tilt Funkcja Blackout Kontrola dźwiękiem poprzez wbudowany mikrofon Wyświetlacz LCD 7) okablowanie DMX XLR, DMX 3-pinowy (23 szt x 3 m, 3 szt x 2 m, 3 szt x 10m), 8) przedłużacz jednofazowy 230V z uziemieniem 3 żyłowy o przekroju żyły m.in. 1,5mm2 gumowana czarna izolacja zewnętrzna, zakończony poczwórnym gniazdem minimalna norma: ip44 (10 szt. x 10m, 10 szt. x 1,5m, 2 szt. x 20m) 9) uchwyty do lamp niezbędne do mocowania na scenie estradowej wykonanej z kratownic aluminiowych w systemie quadro o wymiarach nie mniej niż 290x290mm i grubości ścianki min. 2 mm. Całe oświetlenie wraz z kontrolerem ma tworzyć komplet i jest gotowe do montażu na scenie estradowej wykonanej z kratownic aluminiowych w systemie quadro o wymiarach nie mniej niż 290x290mm i grubości ścianki min. 2 mm. W cenie oferty należy uwzględnić: 1) dostawę przedmiotu zamówienia do punktu wskazanego przez Zamawiającego na terenie Skarszew, 2) demonstracja na miejscu, tj. montaż i demontaż w/w sprzętu, 3) instruktaż i szkolenie personelu dotyczące podłączenia, sterowania za pomocą kontrolera, eksploatacji i konserwacji urządzeń, 4) dostarczenie wszelkich materiałów szkoleniowych (np. instrukcje obsługi w języku polskim). Cześć 3: Zakup 5 gablot wystawienniczych: Gabloty szklane z szufladami (2 sztuki): 1) wolnostojące, na nóżkach aluminiowych, 2) o wymiarach: szerokość: 90 cm, głębokość: 46 cm, wysokość: 190 cm, 3) ze szkła hartowanego o grubości min. 4 mm, 4) z oświetleniem LED w profilach sterowanym bezprzewodowo, 5) na profilach aluminiowych z uszczelkami zabezpieczającymi przed kurzem i brzęczeniu szyb, 6) gablota w części szklanej zamykana na klucz. Gabloty poziome (3 sztuki): 1) wolnostojące, na nóżkach aluminiowych, 2) o wymiarach: szerokość: 60 cm, głębokość: 2 5cm, wysokość: 70 cm, 3) wykonane z profili aluminiowych, 4) oszklone drzwi przesuwane lub opcjonalnie uchylne, 5) szkło hartowane, grubości min. 4 mm, 6) oświetlenie LED w profilach sterowane bezprzewodowo, 7) płyta wewnętrzna wykonana jest z płyty meblowej w okleinie drewnopodobnej. W cenie oferty należy uwzględnić dostawę i montaż gablot do punku wskazanego przez Zamawiającego na terenie Skarszew. 3. Szczegółowy zakres dostawy objętej przedmiotem zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 44210000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44212300-2
31500000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie nie wymaga posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Cześć 1: Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna powinna wynosić minimum 100.000,00 zł. Cześć 2: Zakup oświetlenia estradowego: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Cześć 3: Zakup 5 gablot wystawienniczych: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Cześć 1: Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w realizacji przynajmniej jednej zakończonej dostawy polegającej dostawie fabrycznie nowej sceny estradowej o wartości dostaw minimum 100.000,00 zł brutto. Cześć 2: Zakup oświetlenia estradowego: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Cześć 3: Zakup 5 gablot wystawienniczych: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 100.000,00 zł (Cześć 1: Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej); 2) Wykaz dostaw wykonanych okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz usług winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt. 2.3.1 SIWZ (Cześć 1: Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca bez osobnego wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 złotych) Cześć 1: Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużony okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane dostawy i użyte materiały 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określił następujące warunki takich zmian: a) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej dostawę w oznaczonym w umowie terminie - dopuszcza się możliwość zmiany terminu dostawy; na potrzeby umowy Strony przyjmują, iż siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami; b) zmiana wynagrodzenia określonego w umowie może nastąpić w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). c) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego. 3. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy dopuszczalna jest jedynie w okolicznościach wymienionych w ust. 2. 4. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonywane wyłącznie w drodze pisemnej (aneksem).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Cześć 1: Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć 1: Zakup fabrycznie nowej sceny estradowej: 1) konstrukcja dachu łukowa, kwadratowa rama nośna (obwiednia) o wymiarach 10m na 8m, nie mniejsza niż 80m2 zawieszona na 4 słupach nośnych. Obwiednia wykonana z kratownic aluminiowych w systemie quadro o wymiarach nie mniej niż 290x290mm i grubości ścianki min. 2 mm. Zamawiający dopuszcza wykonanie zadaszenia o wymiarach większych niż 10m na 8m, pod warunkiem, iż zadaszenie będzie kompatybilne i integralne z pozostałymi elementami przedmiotu zamówienia. Zadaszenie ma pozwolić na swobodne umieszczenie pod nim sceny z podestów o wymiarze 10m na 8m. 2) słupy nośne zadaszenia wykonane z kratownic aluminiowych o przekroju kwadratu nie mniej niż 290 x 290 mm i grubości ścianki min. 2 mm oraz o wysokości min. 6 metrów. U podstawy podpory boczne z możliwością ich płynnej regulacji przy zetknięciu z podłożem, gwarantujące stabilne, równe i bezpieczne ustawienie oraz użytkowanie zadaszenia. 3) całość konstrukcji zadaszenia mocowana do wózków słupowych poruszających się wzdłuż słupów nośnych za pomocą wyciągarek min. 1,0 tonowych posiadających dopuszczenie techniczne zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu. 4) możliwość montowania na ramie nośnej osprzętu o wadze min. 600 kg 5) łączenie ram całości konstrukcji powinno odbywać się za pomocą tzw. „szybkozłączy”, pola pomiędzy elementami podpierającymi plandekę w takiej ilości aby zapewnić równe ułożenie plandeki pokrycia dachu oraz swobodny odpływ wody na wypadek opadów deszczu. 6) dach wykonany z plandeki PCV w kolorze białym z atestem trudno palności z własnym nadrukiem (projekt dostarczy wnioskodawca) na froncie odpornym na temperaturę oraz promieniowanie UV, 7) komplet siatek chroniących scenę przed wiatrem oraz deszczem w kolorze czarnym; odporne na temperaturę oraz promieniowanie UV z możliwością wejścia na scenę z boku (tylna, dwie boczne), 8) belka oświetleniowa o długości 10m, wykonana z aluminium o charakterze quadro 220. W przypadku zwiększenia obwiedni belka powinna zostać odpowiednio wydłużona tak, aby możliwe było jej swobodne połączenie ze słupami nośnymi, 9) wciągarki łańcuchowe do dachu z minimalnym udźwigiem 1 tony posiadające dopuszczenie techniczne zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu (4 sztuki), 10) wciągarki do belki oświetleniowej z minimalnym udźwigiem 1 tony posiadające dopuszczenie techniczne zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie belki oświetleniowej (2 sztuki), 11) atestowane podesty sceniczne o wymiarach 2m x 1m i wodoodpornym podłożu antypoślizgowym w systemie łączenia zapewniającym trwałość, szybkość montażu i stabilność konstrukcji (40 sztuk), nogi o płynnej regulacji w zakresie od 1m do 1,5m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, ale również na terenie płaskim, w terenie na nierównym podłożu, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. Wytrzymałość: min. 750 kg/m2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń, podesty winny umożliwiać różnorodne modelowanie kształtu sceny, a jej rozmiar nie może mieć negatywnego wpływu na stabilność i bezpieczeństwo, 12) podesty nagłośnieniowe o wymiarach 2m x 1m i wodoodpornym podłożu antypoślizgowym, nogi o płynnej regulacji w zakresie od 1m do 1,5m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, ale również na terenie płaskim, w terenie na nierównym podłożu, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. Wytrzymałość: min. 750 kg/m2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń (4 sztuki), 13) barierki zabezpieczające z trzech stron sceny z uwzględnieniem wejścia na scenę, 14) schody o regulacji w tym samym zakresie wysokości jak scena, z podestem wodoodpornym o powierzchni antypoślizgowej, barierka ochronna z dwóch stron (1 sztuka) 15) zabezpieczenie frontu sceny z plandeki PCV w kolorze czarnym z atestem trudno palności z własnym nadrukiem (projekt dostarczy wnioskodawca) odpornym na temperaturę i promieniowanie UV. Scena z zadaszeniem stanowi komplet i posiada wszystkie niezbędne elementy (liny, odciągi, pasy, zawiesia, obciążniki, elementy montażowe, skrzynie narzędziową wraz z niezbędnymi narzędziami itp.), które są potrzebne do jej bezpiecznej eksploatacji. Całość konstrukcji powinna posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty odpowiadające polskim normom. W cenie oferty należy uwzględnić: 1) dostawę przedmiotu zamówienia do punktu wskazanego przez Zamawiającego na terenie Skarszew, 2) demonstracja na miejscu, tj. montaż i demontaż w/w sprzętu, 3) instruktaż i szkolenie personelu dotyczące eksploatacji i konserwacji urządzeń, 4) dostarczenie wszelkich materiałów szkoleniowych (np. instrukcje obsługi w języku polskim), 5) minimum 24-miesięczny okres gwarancji (jako kryterium oceny ofert) na dostarczoną scenę z zadaszeniem, obejmującą wszelkie elementy konstrukcyjne oraz realizację napraw gwarancyjnych dostarczonej sceny z zadaszeniem w siedzibie Zamawiającego, w terminie rozpoczęcia nie dłuższym niż 72 h od momentu zgłoszenia, 6) wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości nabycia części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały czas eksploatacji sceny, nie krócej jednakże niż 10 lat od upływu okresu gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44210000-5, 44212300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużony okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane dostawy i użyte materiały 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Cześć 2: Zakup oświetlenia estradowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć 2: Zakup oświetlenia estradowego: 1) głowice ruchome (6 szt) Spot 60 składająca się z 9 kolorów + biały z półkolorami oraz Gobo: 7 gobo obracających się w obydwu kierunkach wraz z skrzyniami transportowymi (case). 2) kratownica (trawers) quadro pod głowicę ruchomą wykonana z rury o przekroju 50x3mm oraz lamelek 20x3mm wraz z podstawami o wymiarach 40 cm x 40 cm quadro (2 sztuki) 3) głowica ruchoma typu wash (6 szt.): Flash LED wyposażona w diody o mocy 36 x 3W LED w kolorach RGB wraz z skrzyniami transportowymi, 4) PAR LED 18 x 1W w kolorze RGB (8 sztuk) wraz z skrzyniami transportowymi, 5) blinder sceniczny 2600W składający się z 4 lamp o mocy 650W każda (3 sztuki) wraz z skrzyniami transportowymi, 6) kontroler DMX512 do efektów świetlnych, takich jak ruchome głowy, skanery i światła LED SPOT z mieszaniem kolorów RGBW 512 kanałów DMX Obsługa do 32 urządzeń Port USB/SD do zapisu danych Szybkie programowanie: 9 zintegrowanych wzorców ruchowych oraz 7 efektów kolorystycznych (pozycja Pan / Tilt , czas przejścia i czas pracy regulowany) 32 programowalnych chasees z 100 scenami każdy 32 programowalne sceny 2 strony obsługi, każda z obsługą maksymalnie 18 kanałów 16 suwaków 2 koła jog dla pan / tilt Funkcja Blackout Kontrola dźwiękiem poprzez wbudowany mikrofon Wyświetlacz LCD 7) okablowanie DMX XLR, DMX 3-pinowy (23 szt x 3 m, 3 szt x 2 m, 3 szt x 10m), 8) przedłużacz jednofazowy 230V z uziemieniem 3 żyłowy o przekroju żyły m.in. 1,5mm2 gumowana czarna izolacja zewnętrzna, zakończony poczwórnym gniazdem minimalna norma: ip44 (10 szt. x 10m, 10 szt. x 1,5m, 2 szt. x 20m) 9) uchwyty do lamp niezbędne do mocowania na scenie estradowej wykonanej z kratownic aluminiowych w systemie quadro o wymiarach nie mniej niż 290x290mm i grubości ścianki min. 2 mm. Całe oświetlenie wraz z kontrolerem ma tworzyć komplet i jest gotowe do montażu na scenie estradowej wykonanej z kratownic aluminiowych w systemie quadro o wymiarach nie mniej niż 290x290mm i grubości ścianki min. 2 mm. W cenie oferty należy uwzględnić: 1) dostawę przedmiotu zamówienia do punktu wskazanego przez Zamawiającego na terenie Skarszew, 2) demonstracja na miejscu, tj. montaż i demontaż w/w sprzętu, 3) instruktaż i szkolenie personelu dotyczące podłączenia, sterowania za pomocą kontrolera, eksploatacji i konserwacji urządzeń, 4) dostarczenie wszelkich materiałów szkoleniowych (np. instrukcje obsługi w języku polskim).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31500000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużony okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane dostawy i użyte materiały 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Cześć 3: Zakup 5 gablot wystawienniczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć 3: Zakup 5 gablot wystawienniczych: Gabloty szklane z szufladami (2 sztuki): 1) wolnostojące, na nóżkach aluminiowych, 2) o wymiarach: szerokość: 90 cm, głębokość: 46 cm, wysokość: 190 cm, 3) ze szkła hartowanego o grubości min. 4 mm, 4) z oświetleniem LED w profilach sterowanym bezprzewodowo, 5) na profilach aluminiowych z uszczelkami zabezpieczającymi przed kurzem i brzęczeniu szyb, 6) gablota w części szklanej zamykana na klucz. Gabloty poziome (3 sztuki): 1) wolnostojące, na nóżkach aluminiowych, 2) o wymiarach: szerokość: 60 cm, głębokość: 2 5cm, wysokość: 70 cm, 3) wykonane z profili aluminiowych, 4) oszklone drzwi przesuwane lub opcjonalnie uchylne, 5) szkło hartowane, grubości min. 4 mm, 6) oświetlenie LED w profilach sterowane bezprzewodowo, 7) płyta wewnętrzna wykonana jest z płyty meblowej w okleinie drewnopodobnej. W cenie oferty należy uwzględnić dostawę i montaż gablot do punku wskazanego przez Zamawiającego na terenie Skarszew.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212300-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużony okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane dostawy i użyte materiały 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wanny na kabinę - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie wymiana wanny na kabinę prysznicową - bez gruntownego remontu oraz wymiana dolnopłuka. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI