Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego w 2020...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego w 2020 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSztum
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Sztumie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-20
  • Numer ogłoszenia587171-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587171-N-2019 z dnia 2019-08-20 r.

Starostwo Powiatowe w Sztumie: Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego w 2020 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie, krajowy numer identyfikacyjny 19262862000000, ul. ul. Mickiewicza  31 , 82-400  Sztum, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 677 428, e-mail powiatsztumski@wp.pl, faks 552 677 442.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatsztumski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatsztumski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Oferty należy składać w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) osobno na każdy nr zadania. 2. Opakowanie (np. koperta) powinno być zaadresowane na adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe, ul. Mickiewicz 31, 82-400 Sztum oraz powinno być oznaczone napisem: „Oferta na zadanie nr …….: Odśnieżanie/usuwanie śliskości dróg powiatowych - zadanie nr …….” . Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego-Sekretariat pok. Nr 22 I piętro
Adres:
Starostwo Powiatowe w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego w 2020 roku
Numer referencyjny: ON.272.4.2019.III
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca w niniejszym postępowaniu może złożyć jedną ofertę max na 6 (sześć) zadań obejmujących odśnieżanie dróg powiatowych zamiejskich (zadania 1 – 16) oraz max na 6 (sześć) zadań obejmujących likwidację śliskości na drogach powiatowych zamiejskich (zadania 19 – 34)


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje: Dla zadania nr 1 – 16: - Odśnieżanie dróg powiatowych /wg wykazu/ oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m). Dla zadania nr 17: - Odśnieżanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Sztum /wg wykazu/, oraz ciągów pieszych na szerokości min. 1,5 m oraz parkingów i zatok autobusowych w pasie dróg powiatowych. - Likwidacja śliskości na drogach powiatowych miejskich na terenie miasta Sztum /wg wykazu/ na szerokości min. 4,5 m oraz ciągach pieszych, zatokach autobusowych w ciągu dróg powiatowych poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki. Dla zadania nr 18: 1. Odśnieżanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Dzierzgoń /wg wykazu/, oraz ciągów pieszych na szerokości min. 1,0 m oraz parkingów i zatok autobusowych w pasie dróg powiatowych. 2. Likwidacja śliskości na drogach powiatowych miejskich na terenie miasta Dzierzgoń /wg wykazu/ na szerokości min. 4,5 m oraz ciągach pieszych, zatokach autobusowych w ciągu dróg powiatowych poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki. Dla zadania nr 19 - 34: - Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich /wg wykazu/ na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania, zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę - art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający do wykonania niniejszego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 1025).

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp, które polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Dla zadania nr 1 – 16: - Odśnieżanie dróg powiatowych /wg wykazu/ oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m). Dla zadania nr 17: - Odśnieżanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Sztum /wg wykazu/, oraz ciągów pieszych na szerokości min. 1,5 m oraz parkingów i zatok autobusowych w pasie dróg powiatowych. - Likwidacja śliskości na drogach powiatowych miejskich na terenie miasta Sztum /wg wykazu/ na szerokości min. 4,5 m oraz ciągach pieszych, zatokach autobusowych w ciągu dróg powiatowych poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki. Dla zadania nr 18: - Odśnieżanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Dzierzgoń /wg wykazu/, oraz ciągów pieszych na szerokości min. 1,0 m oraz parkingów i zatok autobusowych w pasie dróg powiatowych. - Likwidacja śliskości na drogach powiatowych miejskich na terenie miasta Dzierzgoń /wg wykazu/ na szerokości min. 4,5 m oraz ciągach pieszych, zatokach autobusowych w ciągu dróg powiatowych poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki. Dla zadania nr 19 – 34: - Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.1.1. Zdolność techniczna: Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: (Wykazać wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ): a) Sprzęt do odśnieżania: Dla zadania nr 1-16: Minimum po dwa pojazdy na każde zadanie - ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 100 KM, lub koparko - ładowarka, ładowarka, spycharka lub samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 18t wyposażone m.in. w pług odśnieżny średni. Dla zadania nr 17 i 18: Minimum jeden opłużony pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 8t lub ciągnik rolniczy o mocy co najmniej 80 KM. Na ciągach pieszych lekki sprzęt specjalistyczny opłużony nie powodujący uszkodzeń nawierzchni chodników i krawężników, oraz do odśnieżania dojść do przejść dla pieszych i przystanków autobusowych należy dysponować brygadą min. 5 osób z sprzętem ręcznym). b) Sprzęt do likwidacji śliskości na drogach: Dla zadania nr 19 i 20: Minimum jeden pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 8t wyposażony w rozsypywarki środków uszorstniających lub inny alternatywny sprzęt np. ciągnik rolniczy o mocy min. 50 KM wyposażony w rozsiewacz rolniczy - Na ciągach pieszych lekki sprzęt specjalistyczny nie powodujący uszkodzeń nawierzchni i krawężników wyposażony w rozsiewacz, dopuszcza się ręczne rozsypywanie środków za pomocą sprzętu ręcznego należy dysponować brygadą min. 5 osób. Dla zadania nr 19 - 34: Minimum jeden pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 8t wyposażony w rozsypywarki środków uszorstniających lub inny alternatywny sprzęt np. ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM wyposażony w rozsiewacz rolniczy. c) Sprzęt do załadunku mieszanki na rozsypywarki: koparko – ładowarki lub inny sprzęt mechaniczny umożliwiający załadunek mieszanki. 3.1.2. Zdolność zawodowa: a) Dla wszystkich zadań: Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zotanie skierowana do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. min. jedną osobą posiadającą prawo jazdy kat. B, T, w przypadku wykonywania zadania za pomocą ciągnika rolniczego oraz C lub D w przypadku wykomywania zadania za pomocą samochodu ciężarowego, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. Nr 1137 ze zm. b) Dla zadania nr 17 i 18: Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował brygadą min. 5 osób do realizacji niniejszego zamówienia (Wykazać wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- W celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.1.1: 4.3.1. wykazu sprzętu do odśnieżania, likwidacji śliskości na drogach oraz do załadunku mieszanki na rozsypywarki, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zmówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowani tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. - W celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.1.2: 4.3.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Części IV pkt 2.1. – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 4.2. – zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawarte są w wzorze umowy – Załącznik B do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, tj.: a) Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. b) Opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej, przez którą będą rozumiane wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego a których nie można było przewidzieć. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności takie zdarzenia, jak: pożary, powodzie, huragany, zalanie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. c) Zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej. d) Zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym. 3. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 2 4. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3108G Sztumskie Pole – Uśnice, nr 3107G Gościszewo – Węgry, nr 2900G Koniecwałd – Gronajny, nr 3106G DK nr 55 – stacja kolejowa Gościszewo, 2901G (DK nr 22 – Miłoradz) - Piekło
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 1 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 242,160 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3105G Sztum – Dąbrówka Malborska – Łoza, nr 3109G Sztum – Kalwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 2 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 288,135 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3103 DK nr 55 – stacja kolejowa Sztumska Wieś, nr 3141G Sztum – Watkowice, nr 3144G Postolin – (Pułkowice)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 3 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 107,304 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3113G Polaszki – Mikołajki Pomorskie, nr 3115G Postolin – Sadłuki – Dąbrówka Pruska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 4 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 157,680 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3140G Pierzchowice – (Trzciano), nr 3142G Mikołajki Pomorskie – Pierzchowice – (Watkowice), nr 3143G Wilczewo – (Kamienna), nr 3113G ul. Dworcowa w Mikołajkach Pomorskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 5 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 153,360 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3137G Mikołajki Pomorskie – Nowy Targ, nr 3102G Klecewo – Cierpięta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 6 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 130,470 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3104G Stary Targ – Nowy Targ – Balewo, nr 3101G Stary Targ – Kalwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 7 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 154,536 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3131G Łoza - Lasy, nr 2913G DW nr 515 – Malewo, nr 2912G Szropy – (Złotowo)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 8 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 92,730 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3130G Szropy – Jurkowice, nr 3128G Tropy Sztumskie – Żuławka Sztumska, nr 3129G Grzymała – Szropy – Tropy Sztumskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 9 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 256,320 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - 2936G Dzierzgoń – Żuławka Sztumska – (Stare Pole), nr 3123G Żuławka Sztumska – (Stalewo)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 10 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 225,405 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3124G Budzisz – Jasna – (Złotnica), nr 3126G Bągart – (Święty Gaj), nr 3125G Nowiec – Bągart – Jasna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 11 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 213,276 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3110G Stary Targ – Waplewo Wielkie, nr 3100G Ramoty – Waplewo Wielkie – Dzierzgoń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 12 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 219,168 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: nr 3146G Dworek – Stążki – (Jakubowo), nr 3147G Stążki – (Rodowo), nr 3116G Balewo – Cieszymowo – Matule
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 13 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 168,756 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Odśnieżanie drogi powiatowej: nr 3114G Mikołajki Pomorskie – Dzierzgoń, nr 3111G Olszówka – Blunaki – Tywęzy, 3112G Tywęzy – Stara Wieś – Minięta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 14 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 232,956 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3127G Stary Dzierzgoń – Bądze, nr 3139G Bądze – (Kamieniec), nr 3117G Stary Dzierzgoń – Matule, 3145G DW nr 515 – Monasterzysko Wielkie – (Pachutki), nr 3121G Stare Miasto – Folwark
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 15 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 350,436 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3133G granica powiatu – Gisiel – Myślice – Latkowo - granica powiatu, nr 3118G Myślice – (Porzecze), nr 3122G Dzierzgoń – Lubochowo – Pronie, nr 3132G Lubochowo – Najatki, nr 3134G DW nr 526 – Stacja kolejowa Myślice, nr 3119G Pronie – Tabory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 16 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 314,760 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Odśnieżanie i likwidacja śliskości na drogach powiatowych na terenie miasta Sztum
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie miasta Sztum /wg wykazu/, oraz ciągów pieszych oraz parkingów i zatok autobusowych w pasie dróg powiatowych w ilości 111,800 km 2. Likwidacja śliskości na drogach powiatowych na terenie miasta Sztum na całej szerokości min. 4,5 m oraz ciągach pieszych, zatokach autobusowych w ciągu dróg powiatowych poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 167,700 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Odśnieżanie i likwidacja śliskości na drogach powiatowych na terenie miasta Dzierzgoń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie miasta Dzierzgoń/wg wykazu/, oraz ciągów pieszych oraz parkingów i zatok autobusowych w pasie dróg powiatowych w ilości 65,020 km 2. Likwidacja śliskości na drogach powiatowych na terenie miasta Dzierzgoń na całej szerokości min. 4,5 m oraz ciągach pieszych, zatokach autobusowych w ciągu dróg powiatowych poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 97,5308 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: - nr 3108G Sztumskie Pole – Uśnice, nr 3107G Gościszewo – Węgry, nr 2900G Koniecwałd – Gronajny, nr 3106G DK nr 55 – stacja kolejowa Gościszewo, 2901G (DK nr 22 – Miłoradz) – Piekło
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 19 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 302,700 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3105G Sztum – Dąbrówka Malborska – Łoza, nr 3109G Sztum – Kalwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 20 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 288,135 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3103G DK nr 55 – stacja kolejowa Sztumska Wieś, nr 3141G Sztum – Watkowice, nr 3144G Postolin – (Pułkowice)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 21 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 134,130 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3113G Polaszki – Mikołajki Pomorskie, 3115G Postolin – Sadłuki – Dąbrówka Pruska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 22 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 131,400 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3140G Pierzchowice – (Trzciano), nr 3142G Mikołajki Pomorskie – Pierzchowice – (Watkowice), nr 3143G Wilczewo – (Kamienna)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 23 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 127,800 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3137G Mikołajki Pomorskie –Nowy Targ, nr 3102G Klecewo – Cierpięta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 24 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 104,376 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3104G Stary Targ – Nowy Targ – Balewo, nr 3101G Stary Targ – Kalwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 25 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 193,170 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3131G Łoza – Lasy, nr 2913G DW nr 515 – Malewo, nr 2912G Szropy – (Złotowo)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 26 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 74,184 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3130G Szropy – Jurkowice, nr 3128G Tropy Sztumskie – Żuławka Sztumska, nr 3129G Grzymała – Szropy – Tropy Sztumskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 27 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 256,320 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 2936G Dzierzgoń – Żuławka Sztumska – (Stare Pole), nr 3123G Żuławka Sztumska – (Stalewo)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 28 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 225,405 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3124G Budzisz – Jasna – (Złotnica), nr 3126G Bągart – (Święty Gaj), nr 3125G Nowiec – Bągart – Jasna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 29 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 213,276 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3110G Stary Targ – Waplewo Wielkie, nr 3100G Ramoty – Waplewo Wielkie – Dzierzgoń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 30 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 219,168 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3146G Dworek – Stążki – (Jakubowo), nr 3147G Stążki – (Rodowo), nr 3116G Balewo – Cieszymowo – Matule
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 31 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 210,945 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: Likwidacja śliskości na drodze powiatowej nr 3114G Mikołajki Pomorskie – Dzierzgoń, nr 3111G Olszówka – Blunaki –Tywęzy, 3112G Tywęzy – Stara Wieś – Minięta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 32 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 291,195 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3127G Stary Dzierzgoń – Bądze, nr 3139G Bądze – (Kamieniec), nr 3117G Stary Dzierzgoń – Matule, nr 3145G DW nr 515 – Monasterzysko Wielkie – (Pachutki), nr 3121G Stare Miasto – Folwark
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 33 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 292,030 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: nr 3133G granica powiatu – Gisiel – Myślice – Latkowo - granica powiatu, nr 3118G Myślice – (Porzecze), nr 3134G DW nr 526 – stacja kolejowa Myślice, nr 3122G Dzierzgoń – Lubochowo – Pronie, nr 3132G Lubochowo – Najatki, nr 3119G Pronie – Tabory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 34 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 393,450 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę renowację i pomalowanie 100m dachu oraz częściową wymianę rynien- Sulęczyno
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę renowację i pomalowanie 100m dachu oraz częściową wymianę rynien. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI