Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019 – 2020 oraz 2020-2021.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019 – 2020 oraz 2020-2021.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Gorlice
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-27
  • Numer ogłoszenia603083-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603083-N-2019 z dnia 2019-09-27 r.

Urząd Gminy Gorlice: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019 – 2020 oraz 2020-2021.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice, krajowy numer identyfikacyjny 54137400000000, ul. ul. 11 Listopada  2 , 38-300  Gorlice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 535 762, e-mail rozwoj@gmina.gorlice.pl, faks 183 535 461.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.gorlice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gmina.gorlice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.gmina.gorlice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.1.2012r Prawo poczt, osobiście lub za pośrednictwem posłańca .
Adres:
Pisemnie Adres: Urząd Gminy Gorlice ul - go Listopada 2, 38-300 Gorlice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019 – 2020 oraz 2020-2021.
Numer referencyjny: RG 271.14.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zimowemu utrzymaniu podlegać będą drogi w sołectwach.: Zadanie I-A Sołectwa Dominikowice, Klęczany, Kobylanka, Kwiatonowice, Zagórzany - główne drogi asfaltowe w szczególności: • 270531K, 270655K Dominikowice WDK – Kobylanka „Florian” • 270536K „Podlesie” • 270538K Dominikowice – Męcina • 270543K „Pustki” – ul. Zbożowa • 270547K Klęczany - Strzeszyn • 270636K Klęczany „Ćwierć” - Zagórzany • 270558K Kobylanka „Rozbój” • 270552K Kobylanka „Grabówki” • 270658K Kwiatonowice „Przez Wieś” • 270566K Kwiatonowice - Bugaj • 270643K Zagórzany – Kwiatonowice „Niklówka” • 270640K Zagórzany „Stawiska – Garbacz” od ul. Kombatantów do autozłomu Mateusza Gubały i dalej na Garbacz, wyjazd koło sołtysa na DW i boczne łączące się z drogą wojewódzką. Zadanie I-B Sołectwa Bystra, Ropica Polska, Stróżówka – główne drogi asfaltowe, w szczególności: • 270523K Bystra k/technikum - Pasternik • 270527K Bystra k/Piechoty • 270528K Bystra – Mszanka • 270576K Ropica Polska „Gurbówka” – graniczna Siary • 270588K Stróżówka „Kogutek” do granicy z Mszanką • 270584K Stróżówka „Przez Wieś” do granicy z Bystrą • 270590K Stróżówka „Do Leśniczówki” Zadanie II Drogi gminne boczne o nawierzchniach twardych oraz żwirowe w sołectwach Szymbark i Bielanka, w szczególności: • 270507K Bielanka „Przez Wieś” • 270503K Bielanka „Koło Steca” • 270607K Szymbark „Wólka” • 270613K Szymbark „Góry”, „Nowa Wieś”, „Huciska” • 270623K Szymbark „Bartnia Góra” • 270625K Szymbark „Wiatrówki” • 270591K Maślana Góra – Szklarki – Polanka Oraz inne drogi wskazane przez uprawnione przez Urząd Gminy osoby . Zdanie III Drogi gminne boczne o nawierzchniach twardych oraz żwirowe w sołectwach Bystra, Ropica Polska, Stróżówka • 270508K Bielanka k.Czupika • 270521K Bystra „Bucze” • 270524K Bystra „Jelenia Góra” • 270530K Bystra „Podlesie” • 270542K Bystra Koło Korony • 270660K Bystra „Kopalnia” • 270661K Bystra kościół • Bystra – koło Bystrowicza • 270580K Ropica Polska Gurbówka boczna na Mężykowskiego • 270577K Ropica Polska „Śliwówka” do Trzech Kopców i boczna na Gajewskiego • 270578K Ropica Polska „Do SKR” • 270575K Ropica Polska „Ćwierci” • 270579K Ropica Polska k.Arki • Ropica Polska – Wodociągi Góry • 270573K, 270574K Ropica Polska „Taborówka Blich” z bocznymi • 270583K Ropica Polska „Taborówka Magdalena” z boczną na Kwaśniaka • 270572K Ropica Polska „Kopalnia” • 14/3 Ropica Polska Koło Honkowicz • 270571K Ropica Polska Zamkowa Góra (6/1, 6/3) • 270581K Ropica Polska „Golgota” • 270589K – Stróżówka Kozia Głowa – na Szczepanika • Zamczysko – Stróżówka • Stróżówka boczne od drogi „Przez Wieś” do Chodaka i Trybusa • 135 Stróżówka koło Bałajewicza • 963/3 Stróżówka – Łysogórska • Stróżówka na Grybosia • 270647K Graniczna Stróżówka-Zagórzany i boczna na Halucha • 983 Stróżówka koło Zycha • 270659K Stróżówka – rozdzielnia boczna Oraz inne drogi wskazane przez uprawnione przez Urząd Gminy osoby . Zdanie IV Drogi gminne boczne o nawierzchniach twardych oraz żwirowe w sołectwach Zagórzany, Kwiatonowice, Klęczany, Kobylanka, Dominikowice • 270537K Dominikowice „Zagumie” • 270532K, 270532K, 270533K Dominikowice „Osiny” (w kierunku ul. Dukielskiej oraz do Rozboju w Kobylance) • 270540K, 270541K Dominikowice „Góra Pod Trąbą” • 270544K Dominikowice - Sokół • 270555K Kobylanka „Koło starego przedszkola” do granicy z Krygiem „Brzezina” • Kobylanka – Brzezina (Kopalnia) • 270546K, 270656K, 270657K Klęczany „Osiedle Młodych” od składu mebli- „Pod Dębem” do myjni • 270545K Klęczany – do rzeki • 270548K Klęczany – Podlesie (Góry) • 270553K Kobylanka „Pustki” • 270550K Kobylanka „Skała” • 270551K Kobylanka „Pod Skałę” • 270559K Kobylanka „Pańskie Pola” • 270560K Kobylanka Łąki koło Bracha • 202/1 Kobylanka koło zamku • Kobylanka do Bulińskiego • 1340 Kobylanka – do Wojewodzic • 614/1 Kobylanka • Kobylanka za kościołem do Grabówek • 270568K Kwiatonowice „Do Boru” (odcinki koło kapliczki oraz koło stadionu) • 270569K Kwiatonowice Koło kościoła (z parkingiem) • Kwiatonowice 717 koło Sobolewskiego do lasu • 270637K Zagórzany do lasu (za mostkiem na Jesionowej w lewo) • 270638K Zagórzany Nadleśnictwo • 270641K Zagórzany „Podlesie Dolne” • Zagórzany koło ośrodka zdrowia • 270647K Zagórzany graniczna z Moszczenicą • 270642K Zagórzany „Wojnarówka” • 270645K Zagórzany za cmentarzem (Pels) • 270646K Zagórzany – za sklepem (570) • Zagórzany – do cmentarza komunalnego • 270644K Zagórzany „Kociany” i Lenarówka Oraz inne drogi wskazane przez uprawnione przez Urząd Gminy osoby . Zakres robót dla zadania I – A i I - B 1. likwidacja śliskości na wymienionych drogach , 2. posypywanie mieszanką soli z żużlem lub piaskiem w stosunku 85/15 miejsc niebezpiecznych na drogach , 3. utrzymanie w stałej przejezdności wyżej wymienionych odcinków dróg, 4. w razie konieczności likwidacja powstałych zasp na drogach . Do odśnieżania dróg dla zadania I-A oraz I-B używać należy pługów odśnieżnych z możliwością automatycznego ustawiania kąta odgarniania śniegu typu średniego montowanych na nośnikach samochodowych będących równocześnie nośnikami piaskarek . Do usuwania grubszych warstw śniegu oraz przebijania zasp wykorzystać należy sprzęt ciężki typu koparki, ładowarki, równiarki oraz pługa wirnikowego. szacowana ilość godzin pracy sprzętu i niezbędnych materiałów na zadaniu I-A i I-B PODANA W DRUKU OFERTY Zakres robót do wykonania dla zadania II – IV 1. utrzymanie w stałej przejezdności wszystkich wymienionych dróg gminnych oraz innych, wskazanych przez pracownika Urzędu Gminy, 2. likwidacja śliskości na wymienionych w specyfikacji drogach, 3. posypywanie żużlem lub piaskiem miejsc niebezpiecznych na wymienionych drogach (łuki, wzniesienia) 4. w razie konieczności likwidacja powstałych zasp na drogach, Do odśnieżania dróg w zadaniach II-IV używać należy pługów odśnieżnych z możliwością automatycznego ustawiania kąta odgarniania typu małego lub średniego montowanych na nośnikach samochodowych będących równocześnie nośnikami piaskarek . Dopuszczalne jest także użycie ciągników rolniczych z pługiem oraz nośnikiem materiału do likwidacji śliskości ( urządzenie do posypywania piaskiem lub żużlem ) . szacowana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie 2019-2020 : godzin, na zadaniu II - 200 godzin, na zadaniu III - 260 godzin, na zadaniu IV - 330 godzin, szacowana ilość materiałów dla każdego zadania II - IV: - żużel - 150 ton - piasek - 50 ton szacowana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie 2020-2021 : godzin, na zadaniu II - 200 godzin, na zadaniu III - 260 godzin, na zadaniu IV - 330 godzin, szacowana ilość materiałów dla każdego zadania II - IV: - żużel - 150 ton - piasek - 50 ton

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-04-01

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa specjalnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa specjalnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę w zakresie potencjału technicznego oraz osób - Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca dysponuje lub wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował : dla zadania I-A i I-B 1. Co najmniej 1 szt. pług z możliwością automatycznego ustawienia kąta odgarniania śniegu wraz z nośnikiem, 2. co najmniej 1 szt. pługo-pisakarek z nośnikiem (pługi z możliwością automatycznego ustawienia kąta odgarniania śniegu) , 3. pług wirnikowy montowany do dowolnego nośnika o wydajności do 100OT/MTG wysokość pokrywy śnieżnej do 2 m, odległość odrzutu 50 m, płynna regulacja wyrzucanego śniegu . w przypadku składania ofert na zadanie 1-A i 1- B należy dysponować sprzętem na każde zadanie osobno z wyjątkiem pługa wirnikowego . dla zadania II -IV co najmniej po 2 sztuki koparko - spycharek typu Białoruś lub Ostrówek lub inny pojazd będący nośnikiem pługa – w tym co najmniej 1 z urządzeniem do posypywania piaskiem lub żużlem np. rozrzutnik /w przypadku składania ofert na większą liczbę zadań sprzęt podlega sumowaniu np. 2 zadania 4 szt. sprzętu itd./ b) Doświadczenie zawodowe: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji co najmniej 1 tożsamej usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców -Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2016-2019) przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy , w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie ( 1 sezon ) polegające na zimowym utrzymaniu dróg . Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie analizy dokumentów wg formuły spełnia -nie spełnia .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz „OFERTA", który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 1, 1a do SIWZ w zależności od zadania. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. Wykaz sprzętu który posiada lub dysponuje wykonawca w celu realizacji zamówienia zał. nr 4 4. Wykaz wykonanych usług jako potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia zawodowego w realizacji tożsamych robót - zał. nr 5 5. Parafowany projekt umowy zał.6 ( w zależności od zadania ) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 20,00
termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
jak w projekcie umowy Wszystkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej podpisanej przez obie strony w granicach unormowania Działu IV art. 144 , 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Zakres dopuszczalnych zmian : 1) Ewentualne zmiany przepisów podatkowych zwłaszcza podatku VAT, które nie są znane w chwili zawierania niniejszej umowy stanowią podstawę do jej zmiany . 2) Termin wykonania zamówienia – wcześniejsze rozpoczęcie okresu zimowego utrzymania oraz późniejsze zakończenie umowy w przypadku wystąpienia nietypowych dla naszego klimatu warunków, 3) Zmiana planowanych wielkości kwot przeznaczonych na realizację zamówienia spowodowana koniecznością utrzymania przejezdności dróg w przypadku wystąpienia nietypowych warunków, których nie można było przewidzieć z chwila wszczęcia postępowania, 4) W przypadku drastycznego wzrostu cen materiałów i usług zamawiający dopuszcza możliwość indeksacji cen zawartej umowy w sezonie 2020-2021 o wskaźnik inflacji podany przez GUS dotyczący przedmiotu zawartej umowy ( dotyczy cen materiałów i sprzętu użytych do realizacji zamówienia ) .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace termomodernizacyjne - Rabka-Zdrój, Jasło, Lubaczów, Przemyśl
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace termomodernizacyjne. Realizacja: Miejsce realizacji- Rabka-Zdrój, Jasło, Lubaczów, Przemyśl. W większości są to budynki użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo -gaśniczego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gorlice: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: DOSTAWA PŁYT PANCERNYCH WRAZ Z MONTAŻEM NA POTRZEBY KULOCHWYTU WITU W ZIELONCE
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa kontenerów mieszkalnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI