Usuwanie i utylizację padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usuwanie i utylizację padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-11-30
  • ZamawiającyMiejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00278423
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usuwanie i utylizację padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie i utylizację padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce8d5f8e-4b6e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mpo krakow.logintrade.net.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpo-krakow.logintrade.net.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Zamawiający informuje, iż komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Przetargowej pzp24.pl dostępnej pod adresem: https://mpo-krakow.logintrade.net. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań sprzętowych dla ww. Platformy Przetargowej znajdują się pod link:
https://mpo-krakow.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
b) Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert.
c) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
d) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o których mowa w pkt. 10 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pomocą platformy, o której mowa w lit. a).
e) Dokumenty inne niż wskazane w lit. d) tj. zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
- drogą elektroniczną: beata.wolnik@mpo.krakow.pl lub
- poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://mpo-krakow.logintrade.net.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków, tel. +48 12 64 62 202, e-mail: mpo@mpo.krakow.pl.
b) Osobą kontaktową we wszelkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Oczyszczania Sp. z o.o. jest Inspektor Ochrony Danych dostępny pod adresem: iod@mpo.krakow.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Usuwanie i utylizację padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków” nr sprawy: TZ/TT/43/2021, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 97 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ/TT/43/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie i utylizacja padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ tj. Zakres rzeczowy i warunki realizacji prac przez Wykonawcę.

2. Miejsce świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia:
Gmina Miejska Kraków

3. Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy (lecz nie wcześniej niż od 01. 01. 2022 r.) do dnia 31. 12. 2022 r. - z zastrzeżeniem postanowień zawartych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium:
Cena - 100 % w skali 100 pkt.

C=C_min/C_b *100pkt*100%
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena oferty brutto
Cmin - najniższa cena oferty brutto ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena oferty brutto badanej oferty niepodlegających odrzuceniu

Wykonawca który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 pkt. natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów.
Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków uczestnictwa w tym zakresie;
b) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj. posiadają aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii zezwalającą na prowadzenie działalności polegającej na zbieraniu i transporcie materiałów kat. 1, nadającą numer identyfikacji weterynaryjnej oraz dopuszczającą środki transportu do świadczenia usług w powyższym zakresie.
c) znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej jednakże Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków uczestnictwa w tym zakresie;
d) posiadają odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową tj.
1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną usługę polegającą na usuwaniu padłych zwierząt z terenów gminnych prowadzoną nieprzerwanie (w ramach jednej umowy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego o łącznej wartości wykonanych prac w zakresie zbierania padłych zwierząt nie mniejszej niż 160 000 zł brutto i zebrali w ramach tej usługi nie mniej niż 900 sztuk padłych zwierząt,
2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym tj. dysponują:
- co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi do transportu materiałów kat. 1, z których:
* co najmniej jeden wyposażony jest w trwale zamontowane na pojeździe pulsacyjne pomarańczowe światło ostrzegawcze (zgodne z przepisami o ruchu drogowym) oraz
* co najmniej jeden wyposażony jest we wciągarkę/wyciągarkę samochodową umożliwiającą załadunek zwłok zwierzęcych o masie przekraczającej 100 kg (np. łoś, koń, jeleń, krowa, dzik) oraz
* co najmniej jeden pojazd terenowy z napędem na cztery koła umożliwiający dojazd do terenów pozbawionych infrastruktury drogowej,
- co najmniej jedną łódką z silnikiem spalinowym,
- odpowiednim zapleczem technicznym - bazą sprzętową zlokalizowaną w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Kraków.
Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunków uczestnictwa nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 10 SWZ.

Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Wykonawca na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z zał. nr 2 a) oraz zał. 2 b) do SWZ;
b) Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w lit. a) stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;

c) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 8 SWZ, w postaci:
- informacji z KRK w zakresie:
*art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
*art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 2 g) do SWZ;
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
- zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
- Odpisu lub informacja z KRS lub z CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9 SWZ, zobowiązany jest dołączyć do oferty:
- aktualne na dzień składania oferty oświadczenie, iż posiadają aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii zezwalającą na prowadzenie działalności polegającej na zbieraniu i transporcie materiałów kat. 1, nadającą numer identyfikacji weterynaryjnej oraz dopuszczającą środki transportu do świadczenia usług w powyższym zakresie, wskazaną w
pkt. 9 b) SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 c) do SWZ;
- aktualne na dzień składania oferty oświadczenie, iż wykonał usługi wskazane w treści
pkt. 9 d) tiret 1 SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 d) do SWZ;
- aktualne na dzień składania oferty oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym wskazanym w treści pkt. 9 d) tiret 2 SWZ (środki transportu), zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 e) do SWZ.
- aktualne na dzień składania oferty oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym wskazanym w treści pkt. 9 d) tiret 2 SWZ (zaplecze techniczne), zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 f) do SWZ.
b) Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w lit. a) stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

c)Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających, iż Wykonawca spełnia warunki uczestnictwa o których mowa w pkt. 9 SWZ, w postaci:
- aktualnej decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii zezwalającą na prowadzenie działalności polegającej na zbieraniu i transporcie materiałów kat. 1, nadającą numer identyfikacji weterynaryjnej oraz dopuszczającą środki transportu do świadczenia usług w powyższym zakresie, o której mowa w oświadczeniu zgodnym z zał. nr 2c) do SWZ.
- dowodów określających czy usługi wymienione w oświadczeniu zgodnym z zał. nr 2 d) do SWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie usług zobowiązany jest podać jedynie te usługi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.


Uwaga!!!
Ciąg dalszy z Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu :
- oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 10 a) SWZ, w zakresie postaw wykluczenia z postępowania o których mowa w:
*art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
*art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
*art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
*art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
*art. 109 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
*art. 109 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
Zamawiający zaleca sporządzenie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 h) do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcą do oferty przedmiotowych środków dowodowych:

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
- oświadczenia, o których mowa w pkt. 10 a) oraz 10 b) SWZ,
- wypełniony i podpisany formularz oferty – zał. nr 4 do SWZ,
- formularz kalkulacji ceny oferty – według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ,
- dokument potwierdzający wniesienie wadium;
- pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu (jeżeli dotyczy);
- oświadczenie, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

a) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
5 000 złotych (słownie złotych: pięć tysiące złotych 00/100)
b) Wadium należy wnieść się przed upływem terminu składania ofert.
c) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
d) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
e) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Pekao SA 58 12406292 1111 0010 8664 9233
z adnotacją: „wadium do przetargu nr TZ/TT/43/2021”
f) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
g) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
h) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
- upływu terminu związania ofertą;
- zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
i) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
- którego oferta została odrzucona;
- po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
- po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
j) Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
k) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
l) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
m) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
- Wykonawca, którego oferta została wybrana:
*odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
*nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
- Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (nie dotyczy).
- W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie w okolicznościach wskazanych w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, usługi lub roboty budowalne wykonają poszczególni wykonawcy. Powyższy obowiązek dotyczy także Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mpo-krakow.logintrade.net.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Podwykonawstwo:
a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
b) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. Przez powyższe kluczowe zadania Zamawiający uznaje usuwanie, transport i przekazanie do utylizacji zwłok zwierzęcych z terenów Gminy Miejskiej Kraków.
c) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
2. Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy (lecz nie wcześniej niż od 01. 01. 2022 r.) do dnia 31. 12. 2022 r. - z zastrzeżeniem postanowień zawartych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 3 do SWZ.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie lub
- podpisem zaufanym lub
- podpisem osobistym.
* Zamawiający informuje, iż odrzuci ofertę Wykonawcy, która zostanie podpisana tylko własnoręcznym podpisem upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy a następnie zeskanowana. Własnoręczny podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy nie jest podpisem osobistym, o którym mowa w art. 63 ust. 2 Pzp.
Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na stronie www.nccert.pl
5. Ofertę (wraz z wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część) należy przesłać za pośrednictwem Platformy Przetargowej znajdującej się pod linkiem:
https://mpo-krakow.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
6. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. Reprezentacja, o której mowa w zdaniu poprzednim musi wynikać z przedłożonego przez Wykonawcę odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz pełnomocnictwa załączonego do oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Myślenice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI