IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie ilości mieszanki piasku z solą 30%. W związku ze specyfiką zamówienia- jego ostateczna wielkość będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i bieżących potrzeb zarządcy drogi - Zamawiającego. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-13, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba części 10). 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca wskaże w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zawarte są we wzorze umowy. 6. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian treści umowy na warunkach i zasadach określonych w § 10 Wzoru umowy. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych oraz zmiana w składzie personelu Wykonawcy. 8. Adres strony internetowej Zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl; e-mail: zdp@braniewo.waw.pl 9. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 10. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których Ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje Ustawa oraz rozporządzenia do tej Ustawy. 11. Klauzula informacyjna (RODO): Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 2016: L.119/1), (dalej: RODO) informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo (dalej: Administrator). Może się Pani/Pan z nim skontaktować w następujący sposób: - listownie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie, ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo - lub przez e-mail: zdp@braniewo.waw.pl Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych. Taki kontakt może odbyć się drogą elektroniczną na adres e-mail: fin.zdp@braniewo.waw.pl lub pisemnie na adres Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie, ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo; Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w celu: - wykonywania zadań związanych z wykonywaniem zadań zarządcy drogi, Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: - obowiązek prawny ciążący na Administratorze - Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom administracji samorządowej oraz organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) W pozostałym zakresie Administrator nie przekazuje Pani/ Pana danych osobowych do odbiorców w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO. Administrator w ramach prowadzonego postępowania nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego, czyli poza obszar Europejski Obszar Gospodarczy. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w którym przepisy nakazują Administratorowi przechowywać dokumentację sprawy, zgodnie z Instrukcją kancelaryjną. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: Może Pani/Pan złożyć do Administratora wniosek o: - dostęp do danych, czyli o informację o przetwarzanych przez Administratora danych lub ich kopię na podstawie Art. 15 RODO, - sprostowanie, czyli poprawienie danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, - ograniczenie przetwarzania danych osobowych w przypadkach opisanych w Art. 18 RODO, Aby skorzystać z powyższych praw może Pani/Pan napisać do Administratora lub skontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych. Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. 12. Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Nośniki do piaskarek Zamawiającego – Część 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Sprzęt do zimowego utrzymania dróg – Część 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Samochód ciężarowy wraz z piaskarką Oferenta – Część 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Samochód ciężarowy wraz z pługiem Oferenta – Część 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Samochód ciężarowy wraz z piaskarką i pługiem Oferenta – Część 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Ciągnik rolniczy wraz z pługiem i piaskarką Oferenta do utrzymania ulic i chodników na terenie m. Braniewa oraz pozostałych dróg powiatowych – Część 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Ciągnik rolniczy wraz z pługiem – Część 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Środki transportowe/sprzęt do obsługi zud na terenie gminy Pieniężno i Lelkowo – Część 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Mieszanka piaskowo – solna 30% – Część 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres dotyczący mieszanki piaskowo-solnej: 1) Dostawa mieszanki piaskowo-solnej 30% (zawartość soli z mieszance) do zimowego utrzymania dróg w ilości 300 Mg na plac składowy Wykonawcy znajdujący się na terenie miasta Pieniężna; 2) Wykonawca zobowiązany jest do wytworzenia i magazynowania na własnym placu składowym przedmiotowej mieszanki oraz zapewnić możliwość załadunku na pojazdy (piaskarki) Zamawiającego, w ciągu całej doby zegarowej przez wszystkie dni w tygodniu. Wielkość zamówienia będzie uzależniona od bieżącego zapotrzebowania, na który wpływ będą miały warunki atmosferyczne; 3) Jednostką obmiarową jest 1 Mg mieszanki piaskowo – solnej 30%. 4) Wykonawca będzie dostarczał mieszankę sukcesywnie, partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5) W przypadku dostarczenia mieszanki niespełniającej wymagań w umowie Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać nieodpowiedniej jakości mieszankę i dostarczyć właściwej jakości. 6) Kruszywo drobne (piasek): a) Kruszywo drobne 0/2 mm (luzem) do zimowego utrzymania dróg b) Kruszywo drobne płukane musi być wolne od zanieczyszczeń obcych, organicznych, ilastych i gliniastych c) Uziarnienie kruszywa powinno być w miarę jednolite, ziarna nie mogą być spłaszczone d) Zawartość ziaren drobnych (<0,063 mm) nie może przekraczać 3% e) Kruszywo drobne powinno spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) f) Materiał powinien wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu) g) Kategoria kruszywa wg PN-EN 13043:2004: Uziarnienie Gf85; Zawartość pyłów mineralnych f3 7) Sól drogowa: a) Sól drogowa zwykła, powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych b) Nowa edycja ww normy tj. PN C-84O-2:1998 Sól (chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła normę PN 86/C-84081/02, eliminując określenie sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Niniejszym uznaje się, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane. (Wytyczne Zimowego Utrzymania Dróg opracowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów dla potrzeb GDDKiA) oraz warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzaju warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005r.) c) Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia- sól drogowa do zimowego utrzymania nawierzchni: opakowanie luzem, postać krystaliczna, sypka, zawartość NaCl min. 90%, zawartość K4Fe(CN)6 od 20 do 40 mg/kg, zawartość H2O max. 3%, zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 8%, nadziarno powyżej 6mm max. 10%, podziarno poniżej 1mm max. 20%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Nośniki z pługiem do piaskarek Zamawiającego – Część 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34927100-2, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji, gotowości do usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferty zostaną otwarte w dniu 2018.11.13 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.